Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

Αγάπη μου που να ‘σαι





















Αγάπη μου που να ‘σαι
Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπάρτακος | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος | Χρήστος Γιαννακόπουλος

Τίτλος Δίσκου: Η Ρένα τραγουδάει jazz
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Ρένα Βλαχοπούλου
Συνθέτες: A. Bracchi | Enzo Aita | Victor Young | Γιάννης Σπάρτακος
Στιχουργοί: Edward Heyman | Αλέκος Σακελλάριος | Γιώργος Φραντζεσκάκης. | Χρήστος Γιαννακόπουλος

Οι στίχοι: Σε φανταζόμουνα και σε περίμενα | και περιμένοντας πέρασαν χρόνοι, | κι ήρθες μιαν άνοιξη σαν χελιδόνι | και μεγαλύτερη χαρά μου έδωσες | κι όταν επέρασε το καλοκαίρι | αλλού φτερούγιζες σαν περιστέρι. | Αγάπη μου πού να `σαι, | ποιος να ξέρει που να βρίσκεσαι απόψε, | ποιος να ξέρει αν με θυμάσαι, | αγάπη μου πού να `σαι. | Αχ, αγάπη μου πού να `σαι, | ποιος να ξέρει που να βρίσκεσαι απόψε, | ποιος να ξέρει αν με θυμάσαι, | αχ, αγάπη μου πού να `σαι.


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης