Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2017

Σπασμένα κομμάτια της καρδιάς





















01. Όλος δικός σου Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Έξω από μένα | ο άγιος που ψάχνεις | Έξω από μένα | ο ήρωας της αγάπης | δεν είμαι κάτι ονειρικό | εγώ είμαι ό,τι είμαι εγώ | Άμα μετρούσα μια φορά | τα τόσα σφάλματά μου | δε θα μου φτάνανε τα δάχτυλά μου πια | είναι αμέτρητα βουνά | τα λάθη τα βαριά μου | όμως δε σου ‘κρυψα ούτε ένα μια φορά | όλα ανοιχτά μπροστά σου | Όλος δικός σου | κι ο λίγος κι ο μεγάλος | Όλος δικός σου | κι αυτός που κλαίει κι ο άλλος | κι όλοι οι κρυμμένοι μου εαυτοί | για σένανε κι αυτοί | κι αυτοί για σένα ζουν καρδιά μου | Όλος δικός σου | κι ο φταίχτης κι ο ριγμένος | Όλος δικός σου | το ατσάλι κι ο σπασμένος | κι όλοι οι κρυμμένοι μου εαυτοί | για σένανε κι αυτοί | Όχι δεν είμαι | αυτός που δε λυγίζει | Όχι δεν είμαι | ο βράχος που σου αξίζει | δεν είμαι κάποιος να τον πας | στους φίλους που αγαπάς | Όλος δικός σου | κι ο λίγος κι ο μεγάλος | Όλος δικός σου | κι αυτός που κλαίει κι ο άλλος | κι όλοι οι κρυμμένοι μου εαυτοί | για σένανε κι αυτοί | κι αυτοί για σένα ζουν καρδιά μου | Όλος δικός σου | κι ο φταίχτης κι ο ριγμένος | Όλος δικός σου | το ατσάλι κι ο σπασμένος | κι όλοι οι κρυμμένοι μου εαυτοί | για σένανε κι αυτοί | και πίσω απ’ όλα μόνο μια ψυχή

02. Σπασμένα κομμάτια της καρδιάς Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Γυάλινη εσύ κι όπως πέρναγες την πόρτα | Κι όπως έφευγες στα φώτα έσπασε η ζωή | Κι όπως τα γυαλιά πέφτανε στο πάτωμά μου | Μνήμες κι όνειρα δικά μου κρύσταλλα αδειανά | Τα σπασμένα μας κομμάτια της καρδιάς | Τα ξανακολλάω | Κοίταξέ με πως μπορώ | Απ’ το ελάχιστο που άφησες για μας | Πάλι σ’ αγαπάω | Πόσο αχ πόσο σ’ αγαπώ | Δεν κολλάει πια όταν σπάσει λες το γυαλί | Δεν κολλάει πια ούτ’ ο γκρεμός ούτε η φυγή | Μα όποιος αγαπά δεν έχει άλλη επιλογή | Τα συντρίμμια σου εγώ τα ενώνω για ζωή | Τα σπασμένα μας κομμάτια της καρδιάς | Τα ξανακολλάω | Κοίτα με μπορώ | Απ’ το ελάχιστο που άφησες για μας | Πάλι σ’ αγαπάω | Και μαζί σου ζω πόσο σ’ αγαπάω | Γυάλινη εσύ τόσο ξένη από μένα | Ούτε άφησες το βλέμμα ένα αντίο να πει | Κι έμεινα εκεί στο σπασμένο μας τον κόσμο | Να μαζεύω λύπες μόνο κάτι να σωθεί | Δεν κολλάει πια όταν σπάσει λες το γυαλί | Δεν κολλάει πια ούτ’ ο γκρεμός ούτε η φυγή | Μα όποιος αγαπά δεν έχει άλλη επιλογή | Τα συντρίμμια σου εγώ τα ενώνω για ζωή | Τα σπασμένα μας κομμάτια της καρδιάς | Τα ξανακολλάω | Κοίτα με μπορώ | Απ’ το ελάχιστο που άφησες για μας | Πάλι σ’ αγαπάω | Και μαζί σου ζω πόσο σ’ αγαπάω

03. Στη στροφή του χωρισμού Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Νίκη Παπαθεοχάρη
Η βροχή να χτυπάει τη στέγη | Το μυαλό μου τους δρόμους να παίρνει | Ρωτάω το θάρρος επιτέλους αν το βρήκες | Να μάθω όλα εκείνα που ποτέ δεν είπες | Στάθηκα λίγο στη στροφή του χωρισμού | Κοίταξα πίσω για να δω αν θα γυρίσεις | Είδα να φεύγεις και τρελάθηκα | Έπεσα μέσα μου και χάθηκα | Πες μου να μάθω το κορμί σου αν αδειάζει | Κάποιες σταγόνες από έρωτα αν στάζει | Πες μου στη γη αν κατεβάζω παραμύθια | Πες μου τα ψέματα πως ντύνω με αλήθεια | Κάποια φύλλα πεσμένα στο χώμα | Ειμ’ εδώ και ρωτάω ακόμα | Γιατί βαμμένη με σιωπή ειν’ η ψυχή μου | Και πιο γυμνή από ποτέ ειν’ η ζωή μου | Στάθηκα λίγο στη στροφή του χωρισμού | Κοίταξα πίσω για να δω αν θα γυρίσεις | Έπεσα μέσα μου και χάθηκα | Η σ’ αγαπάω ή τρελάθηκα | Πες μου να μάθω το κορμί σου αν αδειάζει | Κάποιες σταγόνες από έρωτα αν στάζει | Πες μου στη γη αν κατεβάζω παραμύθια | Πες μου τα ψέματα πως ντύνω με αλήθεια

04. Ο καθένας μονάχος του Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκη Παπαθεοχάρη
Εγώ σε βλέπω να μου δίνεσαι ολόκληρη | Και το σακάκι μου φοράς όταν σου λείπω | Να σε ρωτάω αν κρυώνεις γιατί ντύθηκες | Να λες «Γιατί έτσι νιώθω πως είμαστε δύο» | Ξαφνικά σαν να τέλειωσε ο χρόνος μας | Κι όταν είπα «Έλα δίπλα μου μείνε» | «Η ζωή είναι μία» μου φώναξες | «Κι ο καθένας μονάχος του είναι» | Ο καθένας μονάχος του λες | Ο καθένας μονάχος του είναι | Μα εμένα ποτέ δε με ρώτησες | Αν δική μου απόφαση είναι | Ο καθένας μοναχός του ναι | Μα εγώ θέλω να ‘μαι μαζί σου | Στο σακάκι μου μέσα κι οι δυο | Στο δικό σου τον ήλιο να ζω | Και στη βροχή σου | Εγώ θα ‘θελα να ‘μαι μαζί σου | Άνοιξα όλες τις στιγμές μας που μου έλεγες | «Αγκάλιασέ με τόσο μέχρι να πονέσω» | Τώρα σαν θύμηση κοιμάσαι κάπου μέσα μου | Μη μου ξυπνήσεις γιατί ξέρω δε θ’ αντέξω | Ο καθένας μονάχος του λες | Ο καθένας μονάχος του είναι | Μα εμένα ποτέ δε με ρώτησες | Αν δική μου απόφαση είναι | Ο καθένας μοναχός του ναι | Μα εγώ θέλω να ‘μαι μαζί σου | Στο σακάκι μου μέσα κι οι δυο | Στο δικό σου τον ήλιο να ζω | Και στη βροχή σου | Εγώ θα ‘θελα να ‘μαι μαζί σου

05. Λένε Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Λένε πως είδαν να γυρίζεις νύχτα | Την άσφαλτο να σκίζεις | Λένε πως ζεις ευτυχισμένη | και δε θυμάσαι εδώ ποιος μένει | Λένε πως βγαίνεις με γνωστούς μας | Λένε πως και στους εαυτούς μας | μέσα στο συρφετό του κόσμου | ζεις εσύ, κι ο καημός δικός μου | Λίγη καρδιά να ‘ξερα να βάλω | Λίγη καρδιά στο κορμί σου απάνω | Λίγη καρδιά και μια σταλιά μνήμη | Λίγη, μήπως στη διαδρομή σου τύχει | και θυμηθείς ποια ήσουν | Λένε πως είδαν να χορεύεις νύχτα | με τη φωτιά να παίζεις | σπίρτο στα μάτια όλου του κόσμου | μα δε σε καίει ο πυρετός | Λένε πως σ’ είδαν ζαλισμένη | Λένε, με τα άστρα αγκαλιασμένη ζήσε | ο ουρανός σου ανήκει | Ξέρω εγώ, μια ζωή στο νοίκι | Λίγη καρδιά να ‘ξερα να βάλω | Λίγη καρδιά στο κορμί σου απάνω | Λίγη καρδιά και μια σταλιά μνήμη | Λίγη, μήπως στη διαδρομή σου τύχει | και θυμηθείς ποια ήσουν | Άκουσε πως χτυπάει | άκουσε, απ’ τα βάθη μου έρχεται | και με κυβερνά | Άγνωστος, ξέρω είναι | άγνωστος ήχος πια για σένανε | μα είναι η καρδιά

06. Δως’ μου μια αγκαλιά Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος & Γιάννης Βαρδής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Ίσως να φταίνε οι νύχτες, | Που νιώθω κι απόψε πολύ μοναξιά | Κανένα φεγγάρι δεν βγήκε αυτή τη βραδιά | Όλη η ζωή μου για πάντα, | Δεμένη σφιχτά στη δική σου τροχιά | Και εσύ μια αγάπη που σε περιμένω κρυφά | Ίσως να φταίνε οι λέξεις, | Κι ας αφήνουν βαθιές χαρακιές | Στιγμές που δαγκώνεις τα χείλη και μέσα σου κλαις | Θες να φωνάξεις, να βρίσεις, να σπάσεις, | Να πεις ένα «φτάνει, ως εδώ!» | Η έστω ένα λόγο να βρεις για να πεις «σ” αγαπώ» | Δως μου μια αγκαλιά | Μοναξιά να μη νιώθω άλλο πια | Δως μου μια αγκαλιά | Στο άγγιγμα σου να σπάσει η καρδιά | Δως μου μια αγκαλιά | Άνοιξε μου μια πόρτα στη ζωή | Κράτησε με γιατί η αγάπη αυτή να μας σώσει μπορεί | Ίσως να φταίνε οι μέρες που φεύγουν, | Και αφήνουν στο σώμα πληγές | Αγάπες χαμένες που μένουν για πάντα στο χθες | Όμως απόψε μου λείπεις, | Και ψάχνω μια ανάσα δική σου να βρω | Σ” αυτό τον αδιάφορο κόσμο να ζω δεν μπορώ | Δως μου μια αγκαλιά | Μοναξιά να μη νιώθω άλλο πια | Δως μου μια αγκαλιά | Στο άγγιγμα σου να σπάσει η καρδιά | Δως μου μια αγκαλιά | Άνοιξε μου μια πόρτα στη ζωή | Κράτησε με γιατί η αγάπη αυτή να μας σώσει μπορεί | Κράτησε με γιατί η αγάπη αυτή να μας σώσει μπορεί

07. Μα δεν είναι αρκετό Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Μη μιλήσεις μη τις λέξεις μη το σ’ αγαπώ | Αυτοί που ξεχνούν δε μιλάνε | Τι να κάνω τόσα λόγια αν δεν είσαι εδώ | Στον τοίχο οι καρδιές πέφτουνε και σπάνε | Μα δεν είναι αρκετό | Ναι δεν είναι αρκετό | Δεν αρκεί να το λες το σ’ αγαπώ | Πρέπει να πεθαίνεις και γι’ αυτό | Μα δεν είναι αρκετό | Δε σημαίνει κάτι | Ξέρεις πόσοι ζούνε χωριστά | Παρόλη την αγάπη | Αν νιώθεις κάτι αν ένιωσες κάτι | Και δεν το φαντάστηκα κι αυτό | Μέσα στο μυαλό αν νιώθεις κάτι γύρισε ξανά | Γιατί είναι η ανάγκη πιο βαθιά από την αγάπη | Στα δυο χείλη το τσιγάρο μάτια στο κενό | Ό,τι είχα να πω στο ‘χω δείξει | Στις παλάμες οι πληγές μου από το σταυρό | Έτσι είναι να πονώ η δική μου φύση

08. Πράγματα Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Νίκος Μωραΐτης
Εγώ θα είμαι το φωτάκι τ’ αναμμένο | Η άδεια θέση στης ζωής σου το γκαράζ | Κάνε ένα γύρο τη ζωή θα περιμένω | Μήπως σε δω πάλι σ’ εμένα να γυρνάς | Εγώ θα είμαι για ν’ ανέβεις τα σκαλιά σου | Θα ‘μαι η πόρτα που θυμώνεις και χτυπάς | Ένα χαρτάκι που κρατάς στα δάχτυλά σου | Που μουτζουρώνεις τσαλακώνεις και πετάς | Που μουτζουρώνεις τσαλακώνεις και πετάς | Όμως οι άνθρωποι δεν είναι πράγματα | Όταν βαριέσαι να τους αφήνεις | Κι όπως στα μάτια μου τρέχουν τα κλάματα | Ένα σου λέω μάθε να δίνεις μάθε να δίνεις | Εγώ θα είμαι το ποτήρι το νερό σου | Και το τσιγάρο στο τασάκι που γερνά | Όπου κι αν πας όποιον κι αν πεις προορισμό σου | Θα ‘μαι αυτός που εδώ για σένα ξαγρυπνά | Εγώ θα είμαι για ν’ ανέβεις τα σκαλιά σου | Θα ‘μαι η πόρτα που θυμώνεις και χτυπάς | Ένα χαρτάκι που κρατάς στα δάχτυλά σου | Που μουτζουρώνεις τσαλακώνεις και πετάς | Που μουτζουρώνεις τσαλακώνεις και πετάς | Όμως οι άνθρωποι δεν είναι πράγματα | Όταν βαριέσαι να τους αφήνεις | Κι όπως στα μάτια μου τρέχουν τα κλάματα | Ένα σου λέω μάθε να δίνεις μάθε να δίνεις

09. Να μ’ αγαπάς Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Zeljko Joksimovic | Στίχοι: Βάγια Καλαντζή
Κράτα με μες στην αγκαλιά σου | Μίλα μου για τα όνειρά σου τα πολλά | Πες μου μυστικά | Άφησε ασ’ τον χρόνο απλά να κυλά | Γιατί τώρα σε αγγίζω πια | Είσ’ εδώ κι αρχίζω να μπορώ | Πόσο ευχήθηκα για να σε βρω | Να μ’ αγαπάς όσο μπορείς | Γιατί είναι δύσκολο χωρίς | Είναι βαριά η μοναξιά | Δεν την αντέχει η καρδιά | Να μ’ αγαπάς για να μπορώ | Αλήθειες να υποφέρω | Μες στον κόσμο τον παράλογο | Ν’ αντέχω να επιζώ | Να μ’ αγαπάς όσο μπορείς | Να με μαθαίνεις να με ζεις | Να μου μιλάς να με ρωτάς | Να με πειράζεις να γελάς | Κι αν όπως λένε δεν κρατά | Στ’ αλήθεια το για πάντα | Θέλω λίγο έστω απόψε μονάχα | Να μ’ αγαπάς | Κοίτα με πέρασα πολλά | Κράτα με έψαχνα αιώνες αγκαλιά | Να ξεκουραστώ στο όνειρο | Είσαι εδώ και έτσι τώρα ζω | Σ’ ευχαριστώ | Να μ’ αγαπάς όσο μπορείς | Γιατί είναι δύσκολο χωρίς | Είναι βαριά η μοναξιά | Δεν την αντέχει η καρδιά | Να μ’ αγαπάς για να μπορώ | Αλήθειες να υποφέρω | Μες στον κόσμο τον παράλογο | Ν’ αντέχω να επιζώ | Να μ’ αγαπάς όσο μπορείς | Να με μαθαίνεις να με ζεις | Να μου μιλάς να με ρωτάς | Να με πειράζεις να γελάς | Κι αν όπως λένε δεν κρατά | Στ’ αλήθεια το για πάντα | Θέλω λίγο έστω απόψε μονάχα | Να μ’ αγαπάς

10. Με τον κόσμο και με τον Θεό Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Στην αγκαλιά σου τη ζωή μου κράταγες | Ήθελα μόνο λίγο να μ’ αγάπαγες | Μα ήσουνα όνειρο άπιαστο και μακρινό | Δεν ήτανε τίποτα μέσα σου αληθινό | Ίσως μια φορά να φταις | Και να φταίω εκατό φορές | Απ’ την πρώτη ως την τελευταία μας βραδιά | Είναι όλες οι ψυχές | Γύρω μου σα θάλασσες ρηχές | Πώς να ταξιδέψω πώς να φύγω μακριά | Τα’ χω βάλει με τον κόσμο και με το Θεό | Την αγάπη να στεριώσω κάπου δε μπορώ | Τα’ χω βάλει με τα λάθη και με τα σωστά | Ένα ρόδο κι ένα αγκάθι έχω στην καρδιά | Στα δυο σου χείλη το μυαλό μου έχασα | Πίσω στο χρόνο τον εαυτό μου ξέχασα | Και πίσω από ‘κείνο το πρόσωπο τ’ αγγελικό | Κρυβόταν εκείνη που ξέρει να κάνει κακό

11. Από το χθες στο σήμερα Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Πες μου το ψέμα που αγαπάς για να στο λέω | Και την αλήθεια που μισείς δεν θα σου πω | Κάνει ο έρωτας το τίποτα σπουδαίο | Και το αδύνατο για μένα δυνατό | Πες μου το ψέμα που αγαπάς για να το ζήσω | Να προσαρμόσω μια ζωή πάνω σε αυτό | Για να με θες όλο τον κόσμο θα νικήσω | Κι από τα μάτια σου την ήττα θα δεχτώ | Από το χθες στο σήμερα δεν ήρθα | Έμεινα πίσω εκεί που με άφησες | Αυτή είναι η μεγάλη μου αλήθεια | Ζω γιατί κάποτε μ’ αγάπησες | Ζω γιατί κάποτε μ΄ αγάπησες | Από το χθες στο αύριο δεν πάω | Γυρνάνε πίσω τα ρολόγια μου | Μην αμφιβάλλεις πως θα σ’ αγαπάω | Όσο πατούν στη γη τα πόδια μου | Όσο πατούν στη γη τα πόδια μου | Θα σ’ αγαπάω | Πες μου το ψέμα που αγαπάς να το λατρεύω | Να με πληγώνει και να του το συγχωρώ | Να με σκοτώνει και να ξαναζωντανεύω | Και να πετάω με το ένα μου φτερό | Πες μου το ψέμα που αγαπάς πάνω από μένα | Πάνω από άνθρωπο δικό σου ή Θεό | Είναι τα χείλη μου με πίκρα ποτισμένα | Και θα το πιώ το δηλητήριο κι αυτό | Από το χθες στο σήμερα δεν ήρθα | Έμεινα πίσω εκεί που με άφησες | Αυτή είναι η μεγάλη μου αλήθεια | Ζω γιατί κάποτε μ’ αγάπησες | Ζω γιατί κάποτε μ΄ αγάπησες | Από το χθες στο αύριο δεν πάω | Γυρνάνε πίσω τα ρολόγια μου | Μην αμφιβάλλεις πως θα σ’ αγαπάω | Όσο πατούν στη γη τα πόδια μου | Όσο πατούν στη γη τα πόδια μου | Θα σ’ αγαπάω

12. Όλα περνούν Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Ciro Esposito | Στίχοι: Francesco Boccia & Νίκος Μωραΐτης
Ό,τι έφτιαξε η ζωή | κι ό,τι προσπαθεί | ό,τι έφτασε ως εδώ | κι ό,τι γεννηθεί | ο λόγος που υπάρχω | όλα είναι αγάπη | Μέρες, μέρες κι άλλες μέρες | κι από πάνω σκόνη | έτσι γράφει ο χρόνος | στο λευκό το χιόνι | σε όλες τις στιγμές μας | πρώτη η αγάπη | Η αγάπη | μόνο εκείνη | του ανθρώπου η μνήμη | Κι όταν πάω να ξεχάσω | είσαι πάλι εκεί | Κι όταν πάω να ξεπεράσω | είσαι πάλι εκεί | κι ό,τι φτάσω κι ό,τι χάσω | είσαι πάλι εκεί | η αγάπη | Όλα περνούν | όλα καινούργια θα ‘ρθουν | Όλα περνούν | μόνο αυτή δεν περνά | η αγάπη | Όλα περνούν | οι νύχτες μέρες γεννούν | μα δεν περνά | η μόνη αρρώστια-γιατρειά | η αγάπη | Κι όπως φεύγουν οι χειμώνες | κι όπως προχωρά | ο κόσμος στους αιώνες | να πού προσκυνά | στις πιο μεγάλες μάχες | πρώτη η αγάπη | η αγάπη | μόνο εκείνη | του ανθρώπου η μνήμη

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: