Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

Πάρα πολλά


















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Έλα γρήγορα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Σταύρος Σταύρου & Θάνος Παπανικολάου
Αν στη γη υπάρχουν δυο άνθρωποι | που ταιριάζουνε τόσο πολύ | στο λέω πως είμαστε εγώ κι εσύ | Μα δε θες, τι νιώθεις να παραδεχτείς | Στο άσπρο το μαύρο θα βρεις | Και τοίχους σηκώνεις για να κρυφτείς | Όχι άλλο εχθροί, όχι πάλι εχθροί | Έλα γρήγορα, σήμερα | η αγκαλιά μου όταν μπεις | θα κλείσει σίγουρα πίσω σου | δε θα σ’ αφήσω να δεις | και σκότωσε με για να βγεις | ή αγάπησε με απ’ την αρχή όσο μπορείς | Έλα γρήγορα, έλα γρήγορα | Αν το φως υπάρχουν δυο άνθρωποι | που το ακούμπησαν τόσο πολύ | στο λέω πως είμαστε εγώ κι εσύ | Και μετά σκοτάδι δικό σου παντού | και κρίσεις βαθιές πανικού | μα εγώ έχω πείσμα παντός καιρού | Όχι χωριστά, όχι άλλο πια | Έλα γρήγορα, σήμερα | η αγκαλιά μου όταν μπεις | θα κλείσει σίγουρα πίσω σου | δε θα σ’ αφήσω να δεις | και σκότωσε με για να βγεις | ή αγάπησε με απ’ την αρχή όσο μπορείς | Έλα γρήγορα, έλα γρήγορα

02. Αυτό ζητάω μόνο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μέχρι τώρα συνέχεια παίρνω φόρα | και πέφτω στης αγάπης τα βαθιά | Μέχρι τώρα κοιτάζω ασθενοφόρα | να τρέχουν πέρα-δώθε τη δική μου την καρδιά | Σκέτη κούραση ο έρωτας | που θέλει έναν απ’ τους δυο καλά | Μια βόλτα ως τα αστέρια | Ζητάω να με πας, ζητάω πολλά; | Μια παραλία, με «σ’ αγαπώ» στην άμμο | Μια συναυλία στους ώμους σου επάνω | Να ξαναβρούμε τη σχέση μας στο χρόνο | Την προσοχή σου, αυτό ζητάω μόνο | Μέχρι τώρα που μπήκε ανηφόρα | νομίζω αιωρούμαι στο κενό | μέχρι τώρα κοιτάζω ασθενοφόρα | να τρέχουν πέρα-δώθε να μου βάλουνε μυαλό | Σκέτη κούραση ο έρωτας | που θέλει έναν απ’ τους δυο καλά | Μια βόλτα ως τα αστέρια | Ζητάω να με πας, ζητάω πολλά; | Μια παραλία, με «σ’ αγαπώ» στην άμμο | Μια συναυλία στους ώμους σου επάνω | Να ξαναβρούμε τη σχέση μας στο χρόνο | Την προσοχή σου, αυτό ζητάω μόνο

03. Μια μέρα Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Πάντα η ζωή, το ξαφνικό | Κόμπο σφιχτά, με το κακό | Στο κάνει δώρο συνέχεια στο λάθος λεπτό | Λέξεις μισές, χάδια νεκρά | Μετωπική, γυαλιά καρφιά | Κι εγώ που τα ‘χω χαμένα θα πρέπει απλά | Να σ’ αφήσω να φύγεις μετά | Άλλη μια μέρα ζητάω, μια μέρα | Τα δάκρυα πριν γίνουνε ωκεανός | Μπορεί και να φτάνει μια μέρα | Σ’ αυτήν την αγάπη να σβήσω το φως | Θα συνηθίσω, θα σε μισήσω | Θα προσπαθήσω να ζήσω μ’ αυτό | Μια μέρα ζητάω | Μια μέρα για να το δεχτώ | Πάντα η ζωή, το ξαφνικό | Μ’ ένα ρυθμό, πολύ γλυκό | Σε βάζει να το χορέψεις μπροστά σε γκρεμό | Μάτια υγρά, στόμα στεγνό | Λάβα μπροστά, χιόνι κι οι δυο | Κι εγώ που τα ‘χω χαμένα θα πρέπει εδώ | Ένα ψύχραιμο αντίο να πω..

04. Πάρα πολλά Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Σ’ αυτό το έργο, εγώ ήμουν πάντοτε σα λάθος θεατής | Απόφαση σου, ήταν απέναντι μου να μην είσαι εντάξει | Τώρα που όλα, φαίνονται τόσο καθαρά | Όσο με ψάχνεις, κρυφτό θα παίζω σταθερά | Τι με φωνάζεις, δε με κρατάει κάτι εδώ, έχω πετάξει | Πάρα πολλά, έκανα και για τους δυο πάρα πολλά | Κι αν έχω αντέξει και ζω είναι επειδή | Όταν θα πω σ’ αγαπώ, μέσα μου ξέρω τι σημαίνει αυτό | Πάρα πολλά, έκανα και για τους δυο πάρα πολλά | Πόνο, οργή και θυμό δε νιώθω πια | Ξέρει τον τρόπο η καρδιά, να σβήνει αγάπες που κοιτούν χαμηλά | Πάρα πολλά, έκανα και για τους δυο πάρα πολλά | Σ’ αυτό το δρόμο, εγώ ήμουν πάντοτε μια στάση τυπική | Έρωτας είναι, να μπαίνουν τα όνειρα καμιά φορά σε τάξη | Δε σε θυμάμαι, ούτε στιγμή να προσπαθείς | Δε σε γνωρίζω, απόψε φύγε να χαθείς | Τι με φωνάζεις, δε με κρατάει κάτι εδώ, έχω πετάξει..

05. Στάση αγάπη Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Στάση αγάπη, κατεβαίνω | Μικρή βαλίτσα τα όνειρα μου | Δίπλα σου έμαθα πως είναι να ανεβαίνω | Τώρα γκρεμίζομαι κι εγώ με τη σειρά μου | Στάση αγάπη, κατεβαίνω | Βροχή στο δρόμο και στα μάτια | Ζευγάρια οι άνθρωποι σε κόσμο χωρισμένο | Καθένας μόνος του μετράει τα κομμάτια | Κι εγώ στο μέτρημα αυτό | Με άθροισμα μηδέν σ’ αναζητώ | Εδώ θα είμαι, στην ίδια θέση | Με τα σπασμένα μου τακούνια αγκαλιά | Εδώ θα είμαι, μέρα και νύχτα | Και θα τραβάω τη ζωή μου απ’ τα μαλλιά.. | Εδώ θα είμαι, χρυσός και στάχτη.. | Ότι απ’ τα δύο σου χρειάζεται να βρεις | Για ‘σένα μόνο | Στη στάση αγάπη δε χωράει άλλος κανείς | Στάση αγάπη, κατεβαίνω. | Ο φόβος έχει τη φωνή σου | Αν με το ίδιο εισιτήριο προλαβαίνω | Ένα ταξίδι ακόμα θα ‘θελα μαζί σου | Γιατί ταξίδι σαν αυτό | Δεν πρόκειται να ξανακάνω εγώ..

06. Με την πλάτη στον τοίχο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Δημήτρης Τσάφας & Θάνος Παπανικολάου
Με τις ώρες να κοιτάζω έναν τοίχο | του μιλάω μα ποτέ δεν απαντάει | πεισματάρης σαν και εσένα | τη σιωπή του ούτε λίγο δεν τη σπάει | Με τις ώρες να κοιτάζω έναν τοίχο | παγωμένο σαν τα μάτια σου πριν φύγεις | με συνθήματα που γράφουν | πως δεν γίνεται από μένα να ξεφύγεις | Με την πλάτη στον τοίχο και πάλι | εσύ να κοιτάς απ’ την άλλη | με την πλάτη στον τοίχο μαζί σου | και μέχρι το τέλος δική σου | Σε διώχνω σε θέλω | σε ψάχνω σε βρίζω | η τρέλα στα φρένα, μα εγώ συνεχίζω | στα χέρια σου μέσα να πέφτω για να πληγωθώ | Και στάζει το αίμα, και γράφει συγγνώμη | να πω την αλήθεια, κουράστηκα μόνη | διαλέγω να είναι ζωή μου το να σ’ αγαπώ | με την πλάτη στον τοίχο | Με τις ώρες να κοιτάζω έναν τοίχο | σινεμά για τις στιγμές μας που έχω χάσει | πρώτη θέση σε ένα έργο που ο πόνος του δε λέει να περάσει | Με την πλάτη στον τοίχο και πάλι | εσύ να κοιτάς απ’ την άλλη | με την πλάτη στον τοίχο μαζί σου | και μέχρι το τέλος δική σου | Σε διώχνω σε θέλω | σε ψάχνω σε βρίζω | η τρέλα στα φρένα, μα εγώ συνεχίζω | στα χέρια σου μέσα να πέφτω για να πληγωθώ | Και στάζει το αίμα, και γράφει συγγνώμη | να πω την αλήθεια, κουράστηκα μόνη | διαλέγω να είναι ζωή μου το να σ’ αγαπώ | με την πλάτη στον τοίχο

07. Μια δική τους ζωή Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Όλοι έχουν μια δική τους ζωή | Σε παγκάκια παλιά | Σε σοκάκια στενά | Σε μπαράκια που μυρίζουν αγάπη | Ταξιδεύουν πάνω σ’ ένα κρεβάτι | Ενωμένοι για πάντα, μαζί | Όλοι έχουν μια δική τους ζωή | Κι εγώ απλά τους κοιτάω | Κι άλλες φορές τους ζηλεύω | Άλλες φορές τους μισώ | Άλλες φορές το παλεύω | Απ’ την πολύ μοναξιά κινδυνεύω | Από τη μέρα που λείπεις | Και σ’ αγαπάω μισή | Ποτέ δεν είχα ζωή | Ποτέ δεν είχα ζωή | Πάντα την είχες εσύ | Όλοι έχουν μια δική τους ζωή | Σε καράβια, σε τρένα | Σε κεράκια αναμμένα | Τα όνειρα τους στην ίδια σελίδα | Βραχνιασμένοι στην ίδια κερκίδα | Ενωμένοι για πάντα, μαζί | Όλοι έχουν μια δική τους ζωή..

08. Έξω Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Σ' αρέσει να επιστρέφεις εκεί που καταστρέφεις | μα εμένα δεν μ' αρέσει να χτίζω απ' την αρχή. | Σ' αρέσει να επιστρέφεις και πάντα να προτρέχεις | πως ότι και να κάνεις εγώ θα είμαι εκεί, | μα εγώ δεν θα 'μαι εκεί | Απ' τη καρδιά μου έξω, απ' το μυαλό μου έξω | εγώ μαζί σου μ' έμπλεξα, εγώ θα με ξεμπλέξω | Απ' τη καρδιά μου έξω, απ' τη ζωή μου έξω | μετά τον απολογισμό για τον αποχαιρετισμό | τρεις λέξεις έχω να σου πω... έξω, έξω, έξω | Σ' αρέσει να επιστρέφεις εκεί που καταστρέφεις | κανένα δεν γνωρίζω με τέτοια επιμονή. | Σ' αρέσει να κερδίζεις και μέσα σου να ελπίζεις | πως ότι και να κάνεις εγώ θα είμαι εκεί | μα εγώ δεν θα 'μαι εκεί...

09. Δείξε μου έναν τρόπο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Μία θάλασσα απ’ τα μάτια | Έτρεξε ξανά | Κι έκαψε το πρόσωπο μου | Κι όση έχω καρδιά | Η αγάπη άδειος δρόμος | Αν δεν είσαι εσύ | Δε θα φτάσουμε ως το τέρμα εμείς | Μια φορά μαζί | Αν θέλεις.. Δείξε μου ένα τρόπο | Όποτε μου φεύγεις | Να ξεχνάω ότι ζω | Αν θέλεις.. Δείξε μου ένα τρόπο | Όποτε μου φεύγεις | Να ‘μαι πέτρα, να παγώνω | Να μη σ’ αγαπώ | Μία κλειδαριά στα χείλια | Για να μη σου πω | Ότι σκέφτομαι για ‘σένα | Σ’ ένα ακουστικό | Έμαθα πολύ στο λίγο | Κι έτσι το πολύ | Δεν το θέλω, δίπλα σου μου αρκεί | Μόνο μια στιγμή.

10. Αυτό ήταν όλο Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Αυτό ήταν όλο | Ρούχα, σκέψεις, δάκρυα, λέξεις | Σκόρπια σ’ ένα πάτωμα διάτρητο | Κι εγώ με του έρωτα μου το αντάρτικο.. Τη μάχη μου να δίνω | Αυτό ήταν όλο | Βλέμματα, τραύματα, ψέματα, θαύματα | Δρόμοι σ’ ένα χάρτη που μαραίνεται | Πες μου ποιος ανθίζει όταν πικραίνεται.. Ο ίσκιος σου θα γίνω | Αυτό ήταν όλο | Δικαίωμα σου, επιλογή σου, συμπέρασμα σου | Το πέρασμα σου εγώ θα το αγαπώ | Γιατί έτσι θέλω και με συμφέρει και μ’ επουλώνει | Κι όποιος με ξέρει | Ξέρει καλά ότι η ζωή μου πια κι εσύ | Πάτε μαζί | Εγώ κι εσύ, πάμε μαζί | Αυτό ήταν όλο | Δέχτηκα, ανέχτηκα, σκέφτηκα, μπλέχτηκα | Έκανα στα λόγια επανάσταση | Ο έρωτας μια δύσκολη κατάσταση | Με χάρισε σ’ εσένα | Αυτό ήταν όλο | Δικαίωμα σου, επιλογή σου, συμπέρασμα σου | Το πέρασμα σου εγώ θα το αγαπώ | Γιατί έτσι θέλω και με συμφέρει και μ’ επουλώνει | Κι όποιος με ξέρει | Ξέρει καλά ότι η ζωή μου πια κι εσύ | Πάτε μαζί | Εγώ κι εσύ, πάμε μαζί

11. Το βουνό Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Θάνος Παπανικολάου | Στίχοι: Θάνος Παπανικολάου
Και ξαφνικά | Βρήκα μπροστά μου το βουνό | Κι εγώ που δρόμους και σκαλιά είχα νικήσει. | Χωρίς μιλιά βρέθηκα απλά να το κοιτώ | Σαν ένα θαύμα που μου χρώσταγε η φύση | Και ξαφνικά | Βρήκα μπροστά μου το βουνό | Και με τα πόδια σου γυμνά πώς να τ’ ανέβεις. | Καρδιά από σίδερο και βλέμμα στο κενό | Θέλει ο κύκλος της ζωής αν τον πιστεύεις | Και στην κορφή ένα κερί που αναβοσβήνει | Για όποιον λείπει, για όποιον έφυγε από εδώ | Κανείς δεν ξέρει μέχρι αύριο τι θα μείνει | Από τη βόλτα του στον κόσμο τον τρελό | Και στην κορφή ένα κερί που αναβοσβήνει | Για όποιον είδε μες στα μάτια τον θεό | Εγώ από κάτω νιώθω μόνο ευγνωμοσύνη | Που ήταν για μια στιγμή δικό μου το βουνό | Που ήταν για μια στιγμή δικό μου το βουνό..

12. Μόνη καρδιά Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Stan & Revo & J.Minor & Snapyourfingaz | Στίχοι: Stan
Ανυπότακτη αγάπη μου | στην καρδιά μου μέσα ζεις | Με πληγώνεις μα στο χάδι μου | τρέχεις όταν πληγωθείς. | Μόνη καρδιά μόνη θα γυρνώ στα στέκια σου και πάλι | μόνος και εσύ μόνη και εγώ μεσ’ του πιοτού την ζάλη | μόνη γι’ αυτό δίχως έναν άνθρωπο να με φροντίζει, | να αγαπώ ότι λες εσύ πως δεν αξίζει. | Δεν ξεχνάω όσα μου έταξες | και πεισμώνω που μου καις | κάθε ουρανό στο χάρτη μου | για όσα θέλω για όσα θες. | Μόνη καρδιά μόνη θα γυρνώ στα στέκια σου και πάλι | μόνος και εσύ μόνη και εγώ μεσ’ του πιοτού την ζάλη | μόνη γι’ αυτό δίχως έναν άνθρωπο να με φροντίζει, | να αγαπώ ότι λες εσύ πως δεν αξίζει

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης