Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2017

Και μόνο που με κοιτάς λιώνω




















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Και μόνο που με κοιτάς λιώνω Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | μάτια ηλεκτρισμένα, | δώρο που έστειλ' ο Θεός | μόνο για μένα. | Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | αγαπημένα. | Και μόνο που με κοιτάς λιώνω | και μόνο που με κοιτάς. | Και μόνο που με κοιτάς λιώνω, | σκέψου να μ' αγαπάς. | Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | μάτια μου λατρεμένα, | φλόγα που καίει το σώμα μου | κάθε σας βλέμμα. | Μάτια γλυκά μου, μάτια μου | μάτια θλιμμένα.

02. Μ' αρέσει η τρέλα που κουβαλάς Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αγαπάς, αγαπάς περίεργα, | αγαπάς, αγαπάς παράξενα | και μ’ αρέσει | και μ’ αρέσει. | Αγαπάς, αγαπάς μυστήρια | και μιλάς αλλιώτικα | και γουστάρω | και γουστάρω. | Έτσι μ’ αρέσει να μ’ αγαπάς, | έτσι μ’ αρέσει να μου μιλάς. | Μ’ αρέσει η τρέλα, η τρέλα, η τρέλα | που κουβαλάς. | Αγαπάς, αγαπάς περίεργα, | αγαπάς, αγαπάς απίθανα | και μ’ αρέσει | και μ’ αρέσει. | Αγαπάς, αγαπάς μυστήρια | και μιλάς πρωτότυπα | και γουστάρω | και γουστάρω. | Έτσι μ’ αρέσει να μ’ αγαπάς, | έτσι μ’ αρέσει να μου μιλάς. | Μ’ αρέσει η τρέλα, η τρέλα, η τρέλα | που κουβαλάς.

03. Εγώ δεν ήμουν έτσι Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μη με ρωτάς γιατί ποτέ | γι’ αγάπη δε μιλάω. | Σ’ αυτά τα στήθια τα πλατιά | χτυπάει μικρού παιδιού καρδιά | και ξέρω ν’ αγαπάω. | Εγώ δεν ήμουν έτσι, | άλλοι με κάνανε. | Όσοι μπήκαν στην καρδιά μου | με πεθάνανε. | Εγώ δεν ήμουν μοναχός, | εγώ είχα πάντα φίλους. | Στις παιδικές μου ζωγραφιές | ποτέ δεν είχα ερημιές, | είχα ποτάμια κι ήλιους. | Εγώ δεν ήμουν έτσι, | άλλοι με κάνανε. | Όσοι μπήκαν στην καρδιά μου | με πεθάνανε.

04. Πόσο μόνος είμαι Θεέ μου Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

05. Σε θέλω γενικά Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

06. Τσιφτετέλι ηλεκτρονικό Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τσιφτετέλι ηλεκτρονικό | τσιφτετέλι χόρεψε μου | στη συχνότητα σου να καώ | ηλεκτρονικέ καημέ μου. | Τσιφτετέλι ηλεκτρονικό | τσιφτετέλι που να καίει | και να πεις πως χάλασε ο ντουνιάς | όταν δεις ρομπότ να κλαίει. | Χόρεψε μου τσιφτετέλι | και μη κοιτάς κανένα. | Χόρεψε και μη σε μέλει | είμαι εγώ για σένα. | Τσιφτετέλι ηλεκτρονικό | τσιφτετέλι που να καίει | και να πεις πως χάλασε ο ντουνιάς | όταν δεις ρομπότ να κλαίει. | Τσιφτετέλι ηλεκτρονικό | τσιφτετέλι χόρεψε μου | με κομπιούτερ ψάχνω να σε βρω | ηλεκτρονικέ καημέ μου.

07. Το μανούλι Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τέτοιο μανούλι, τέτοιο μανούλι | τέτοιο γλυκό παιδί | σ' όλη τη ζωή μου μέχρι τώρα | δεν έχω ξαναδεί. | Μάνα μου, μανούλι μου, πω πω πω | μάνα μου, μανούλι μου, να χαρώ | μάνα μου, μανούλι μου, πω πω πω | μάνα μου, μανούλι μου, να σε χαρώ. | Τέτοιο μανούλι, τέτοιο μανούλι | τέτοιο γλυκό παιδί | δώδεκα ζωές να ξαναζήσω | δε θα ξαναβρεθεί. | Τέτοιο μανούλι, τέτοιο μανούλι | τέτοιο γλυκό παιδί | ύστερα από δυο χιλιάδες χρόνια | θα ξαναγεννηθεί.

08. Γιατί να σ' αγαπάω δηλαδή Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

09. Άσε με να πάω στο πεπρωμένο Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

10. Σκότωσέ με Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

11. Παλιές αγάπες Τραγούδι: Γιώργος Σαρρής
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης