Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2017

Badita De Coco






















Badita De Coco
Αρλέτα
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή

Τίτλος Δίσκου: Τσάι Γιασεμιού
Αριθμός δίσκων: 1
Ερμηνεία: Αρλέτα
Συνθέτης: Λάκης Παπαδόπουλος
Στιχουργός: Μαριανίνα Κριεζή

Οι στίχοι: Όταν χώρισε η Φρίντα το Γιάννη | στα μπαράκια που έπιανε ντόκο | όποιος κι αν τη ρωτούσε τί κάνει | απαντούσε:batida de coco | Batida, batida, batida | batida de coco | εγώ την καρδιά μου δεν τη δανείζω με τόκο | κι όταν πίσω την παίρνω στο κακό της το χάλι | λέω πάντα χαλάλι και batida de coco | Τα σπασίματα δεν τα φοβάμαι | έχω μάθει να τα κλείνω με στόκο | και τα λόγια της Φρίντας θυμάμαι | όταν πίνω batida de coco | Batida, batida, batida | batida de coco | εγώ την καρδιά μου δεν τη δανείζω με τόκο | κι όταν πίσω την παίρνω στο κακό της το χάλι | λέω πάντα χαλάλι και batida de coco | Κι αν με άφησες φέτο batida | και μου τα 'κανες σάλτσα de coco | όπως έλεγε πέρσι κι η Φρίντα | τί να γίνει, batida de coco | Batida, batida, batida de coco | εγώ την καρδιά μου δεν τη δανείζω με τόκο | κι όταν πίσω την παίρνω στο κακό της το χάλι | λέω πάντα χαλάλι και batida de coco...


Για τους στίχους των τραγουδιών:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης