Τρίτη, 19 Ιουλίου 2016

Νύχτες μοναξιάς


















Ο πρώτος δίσκος

01. Αλήτισσα ψυχή Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Γιάννης Κυφωνίδης | Στίχοι: Βάγια Καλαντζή
Ότι κι αν κάνεις | Τα όρια μου δεν τα πιάνεις | Τα έχω αλλάξει από καιρό | Το χρόνο σου χάνεις | Εκεί που είμαι δε με φτάνεις | Τσάμπα χτυπάς, ακόμα ζω | Γιατί έχω αλήτισσα ψυχή και δε πονάω | Ξέρω να αντέχω και να κλείνω μια πληγή | Κι αν δεν αξίζει κάτι πάντα προσπερνάω | Είμαι απ’ τα πάθη μου πολύ πιο δυνατή | Έχω αλήτισσα ψυχή και δε φοβάμαι | μπορώ και κάνω κάθε μέρα νέα αρχή | για ότι τέλειωσε ποτέ μου δε λυπάμαι | ξέρω να ζω γιατί έχω αλήτισσα ψυχή, | αλήτισσα ψυχή. | Ότι κι αν κάνεις, | δεν μπορείς να με τρελάνεις, | το ξέρω το παιχνίδι σου αυτό. | Κερδίζω χάνεις, | με ότι όρους και να φτιάχνεις | έχω πια μάθει να μπορώ. | Γιατί έχω αλήτισσα ψυχή και δε πονάω | Ξέρω να αντέχω και να κλείνω μια πληγή | Κι αν δεν αξίζει κάτι πάντα προσπερνάω | Είμαι απ’ τα πάθη μου πολύ πιο δυνατή | Έχω αλήτισσα ψυχή και δε φοβάμαι | μπορώ και κάνω κάθε μέρα νέα αρχή | για ότι τέλειωσε ποτέ μου δε λυπάμαι | ξέρω να ζω γιατί έχω αλήτισσα ψυχή, | αλήτισσα ψυχή.

02. Ναυάγια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής | Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Εξόριστος στην όγδοη λεωφόρο | πληρώνω της αλήθειας μου το φόρο | και κάθε που η ανάγκη με προστάζει | αυτή η λέξη πόσο με τρομάζει. | Σώπασαν τα πουλιά του παραδείσου | το ίδιο και μαζί σου και χωρίς σου | τα φώτα αυτού του δρόμου μην ανάψεις | να λες πως μ’ αγαπάς μόνο μην πάψεις. | Γιατί μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια | μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια. | Βουλιάζει η ψυχή μου κάθε τόσο | σε θέλω μα δεν έχω να σου δώσω | παλεύω μ’ ένα τίποτα στο πλάι | το τέλος μου με βλέπει και γελάει. | Αρρώστησε το αίμα μου στις φλέβες | μετράω της θητείας μου τις μέρες | οι ένοχοι ποτέ δε θα πληρώσουν | και σ’ ένα Γολγοθά θα με σταυρώσουν. | Γιατί μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια | μόνο δάκρυα, μόνο δάκρυα | και η ζωή μου αμέτρητα ναυάγια.

03. Θα 'θελα να σουν εδώ Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κορίνα Καπτάνη
Παρέα με φίλους στο μπαρ της γωνίας | Κουβέντες και ώρες κρυφής αγωνιάς | Καθένας για όλους κανείς για κανέναν | Με όλους μιλάω μα σκέφτομαι εσένα | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Θα θελα τώρα να σε δω και να σ' αγγίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Διέξοδο βρίσκω στο μπαρ της γωνίας | Εσένα δεν βρίσκω στα μάτια καμίας | Παρέα οι φίλοι κανένας για μένα | Ουίσκι και ζάλη μα θέλω εσένα | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ | Θα θελα τώρα να σε δω και να σ' αγγίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να σουν εδώ | Να γίνω ολόκληρος φωτιά να σε τυλίξω | Θα θελα να 'σουν εδώ, θα θελα να 'σουν εδώ

04. Χθες το βράδυ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Χάρης Καλούδης | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήσουν πάλι εκεί μωρό μου | για να μου θυμίσεις | της ζωής μου τα παλιά | ήταν τότε καλοκαίρι | με κρατούσες απ’ το χέρι | έλουζε ο ήλιος | τα ξανθά σου τα μαλλίά, τα μαλλιά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήρθες δίπλα μου μωρό μου | μ’ άγγιξες νομίζω | και με φίλισες γλυκά | κι απο τότε δε θυμάμαι | ξύπνιος είμαι ή κοιμάμαι | έχω τρελλαθεί νομίζω | πια κανονικά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήρθες δίπλα μου μωρό μου | μ’ άγγιξες νομίζω | και με φίλησες γλυκά | κι απο τότε δε θυμάμαι | ξύπνιος είμαι ή κοιμάμαι | έχω τρελλαθεί νομίζω | πια κανονικά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | σε βλαστήμησα μωρό μου | ένιωσα στα μάτια | ένα δάκρυ να κυλά | δεν μπορώ να σε ξεχάσω | μιά στιγμή να ησυχάσω | ότι και να κάνω | σε θυμίζουνε πολλά | πάρα πολλά

05. Τώρα θα πονάς Τραγούδι: Νατάσσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Πρώτη φορά μετάνιωσα για κάτι που΄χω νιώσει | εγώ που γνώριζα καλά αγάπη τι θα πει | Ήρθε η δική σου η καρδιά μαχαίρι να καρφώσει | μες στη δική μου χωρίς γιατί | Και δυστυχώς το ξέρεις πως θα υποφέρεις | κι όλο ψάχνεις κάτι να μου πεις | Τώρα θα πονάς που ξέρεις ότι φταις | είναι πια αργά συγνώμη μη μου λες | έκανες πολλά με γέμισες πληγές | και τώρα θα πληρώσεις | Τώρα θα πονάς γι΄ αυτό το χωρισμό | μόνος θα μιλάς με τον εγωισμό | με τη μοναξιά θα ζήσεις αγκαλιά | και θα το μετανιώσεις | Πρώτη φορά μετάνιωσα για κάτι που έχω κάνει | μα θα το κάνω αν χρειαστεί και δεύτερη φορά | με τυραννάει ο χωρισμός μα δε θα με πεθάνει | γιατί έχω εμένα και είμαι καλά | Και δυστυχώς για εσένα ήσουν ένα ψέμα | και χωρίς αγάπη πού θα πας

06. Δε θα με ξεχάσεις Τραγούδι: Αντώνης Βαρδής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Δε θα με ξεχάσεις, | θα ΄μαι σκιά μες στον καθρέφτη, με τα σύνεργα του κλέφτη, | ένα γέλιο να σου κλέψω αν γελάσεις, | δε θα με ξεχάσεις | Δε θα με ξεχάσεις, | θα ΄μαι σιωπή και αϋπνία, η κρυφή σου αγωνία, | ο καπνός απ΄το τσιγάρο που θ΄ανάψεις, | δε θα με ξεχάσεις θα με ξεχάσεις | Δε θα με ξεχάσεις, | θα ΄μαι το τέλος σ΄ένα έργο που θα χάσεις, | δε θα με ξεχάσεις | σε ανεξέλεγκτες κρυφές σου καταστάσεις | δε θα με ξεχάσεις, δε θα με ξεχάσεις | Δε θα με ξεχάσεις, | θα ΄μαι στη νύχτα μια σειρήνα και τα όνειρα εκείνα | που θα τρέχεις βιαστικά να προσπεράσεις, | δε θα με ξεχάσεις, δε θα με ξεχάσεις | Δε θα με ξεχάσεις θα ΄μαι βροχούλα σ΄ένα τζάμι, ένα δάκρυ, ένα ποτάμι | μια ρυτίδα στη μορφή σου πριν γεράσεις, | δε θα με ξεχάσεις, δε θα με ξεχάσεις | Δε θα με ξεχάσεις θα ΄μαι το τέλος σ΄ένα έργο που θα χάσεις | Δε θα με ξεχάσεις | σε ανεξέλεγκτες κρυφές σου καταστάσεις, | δε θα με ξεχάσεις, δε θα με ξεχάσεις

07. Πως αλλάζει ο καιρός Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Πήγασος | Στίχοι: Πήγασος
Η αγκαλιά σου τον πρώτο καιρό | ήταν για μένα λιμάνι ζεστό | ήθελα να’μαι δεμένη για πάντα εδώ | μ’ένα σου βλέμμα πλημμύριζε φως | για τα φιλιά σου υπήρχε καιρός | έλεγα θα σε λατρεύω μια ζωή | Πώς αλλάζει ο καιρός | πώς γίνεται ψυχρός ο άνεμος | πώς αλλάζει ο άνεμος | πώς γίνεται βοριάς ψυχρός | Άνεμος φυσάει και τίποτα δε μένει | άνεμος ο χρόνος τη ζωή μας κλέβει | τίποτα δεν τον σταματά | Άνεμος φυσάει και σκίζει τα πανιά μας | άνεμος σκορπάει τα φύλλα της καρδιάς μας | άνεμος σκόρπισε και μας | Πέρασαν χρόνια κι ακόμα γυρνώ | στα ίδια μέρη ξανά να σε βρω | μια ηλιαχτίδα μέσα στη ψυχή σου να δω | Τ’όνειρο χάθηκε μεσ’τη σιωπή | τίποτα πια δε θυμίζει γιορτή | ότι αγαπούσα έχει γίνει φυλακή | Πώς αλλάζει ο καιρός | πώς γίνεται ψυχρός ο άνεμος | πώς αλλάζει ο άνεμος | πώς γίνεται βοριάς ψυχρός | Άνεμος φυσάει και τίποτα δε μένει | άνεμος ο χρόνος τη ζωή μας κλέβει | τίποτα δεν τον σταματά | Άνεμος φυσάει και σκίζει τα πανιά μας | άνεμος σκορπάει τα φύλλα της καρδιάς μας | άνεμος σκόρπισε και μας

08. Για όλες τις φορές Τραγούδι: Μαντώ
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Είναι κάποιες φορές | που δεν πρέπει να φορτώνουμε τα λάθη μας σε άλλους | Είναι κάποιες φορές | που θα 'ταν άδικο να ρίξουμε σε εκείνους την ευθύνη | Είναι κάποιες φορές | που δεν θα πρέπει να διαλέξουμε τον εύκολο τον δρόμο | Είναι κάποιες φορές | όπου θα πρέπει να πληρώσουμε εμείς στο τέλος μόνο | Για όλες τις φορές | που με πληγώνεις | Για όλες τις φορές | που αιμορραγώ | ξέρω πως δεν φταίει κανένας άλλος, | φταίω μόνο εγώ που σ' αγαπώ | Για όλες τις φορές | που με πληγώνεις | Για όλες τις φορές | που αιμορραγώ | ξέρω πως δεν φταίει κανένας άλλος, | φταίω μόνο εγώ που σ' αγαπώ | Ήταν κάποιες φορές | όπου τα μάτια μου βουρκώσανε σαν κοίταξαν εσένα | Ήταν κάποιες φορές | όπου δεν είχες άλλα ψέματα εσύ να πεις σε εμένα | Ήταν κάποιες φορές | που την ζωή μου με ανάγκασες με μαύρο να την βάψω | Ήταν κάποιες φορές | όπου με έπεισες πως έπαψα για σένα να υπάρχω | Για όλες τις φορές | που με πληγώνεις | Για όλες τις φορές | που αιμορραγώ | ξέρω πως δεν φταίει κανένας άλλος, | φταίω μόνο εγώ που σ' αγαπώ | Για όλες τις φορές | που με πληγώνεις | Για όλες τις φορές | που αιμορραγώ | ξέρω πως δεν φταίει κανένας άλλος, | φταίω μόνο εγώ που σ' αγαπώ

09. Ψάξε με Τραγούδι: Χρήστος Δάντης
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Ψάξε με | με τα νυχτιάτικά σου μάτια | πάρε με στα πιο υγρά σου μονοπάτια | τίποτα δε θα με κάνει να μη σ’ αγαπώ. | Ψάξε με μες τις Δευτέρες που μου λείπεις | πάρε με γίνομαι άγαλμα της λύπης | χάνομαι, την πιο παράλογη αγάπη ζω | Κι όταν δε θα σ’ αγαπάω | πιο πολύ θα σ’ αγαπώ, | κι όταν πάψω να στο λέω | δε θα ζω. | Ψάξε με σαν να μαι εγώ ο πειρασμός σου, | πάρε με στις μαύρες τρύπες των ματιών σου. | Βρίσε με, με την ιδέα σου μονάχα ζω. | Ψάξε με στην πιο βαθιά υπόσχεση σου | πάρε με, είμαι τραγούδι στη φωνή σου | Βγάλε με από το δίλημμα αυτό που ζω. | Κι όταν δε θα σ’ αγαπάω | πιο πολύ θα σ’ αγαπώ, | κι όταν πάψω να στο λέω | δε θα ζω.

10. Συγχώρεσέ με Τραγούδι: Γιώργος Αλκαίος
Μουσική: Γιώργος Αλκαίος | Στίχοι: Γιώργος Αλκαίος
Συγχώρεσε με είχα ανάγκη να σ’ ακούσω | Συγχώρεσε με είχα ανάγκη να σου πω | πως ό,τι κάνω πρώτα σκέφτομαι εσένα | και ό,τι γράφω για σένα τραγουδώ | Και είχα τόσα να σου πω και άλλα τόσα να σου δώσω | και είχα τόσα να σου πω και ψυχή να παραδώσω | τώρα έμεινα εδώ μ’ όλα αυτά που δε θα δώσω | τώρα έμεινα εδώ με σκοπό να σε πληγώσω | Πες μου αν τις νύχτες με θυμάσαι | πες μου αν τα βράδια σου κοιμάσαι | πες μου την ημέρα αν σου λείπω | έστω αν για λίγο μ’ αγαπάς | πες μου για τη μοναξιά σου | πες μου για την άδεια αγκαλιά σου | πες μου γιατί δε μου μιλάς | Συγχώρεσε με είχα ανάγκη να μιλήσω | συγχώρεσε με έχω ανάγκη να σε δω | μα εσύ δακρύζεις από χαρά για κάποιον άλλο | συγχώρεσε με που για λίγο σε μισώ

11. Κάποιες νύχτες με φεγγάρι Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Όπου κι αν είσαι, ώρα καλή | κι ας με πονούν τα βράδια. | Θα `ρχεσαι μέσα στη σιωπή | να με γεμίζεις χάδια. | Κάποιες νύχτες με φεγγάρι | στο μυαλό μου θα `ρθεις πάλι | και θα κρατώ τη γεύση σου | απ’ το φιλί στο στόμα. | Σαν το παλιό ρεμπέτικο | που κράτησε το χρώμα... | Όπου κι αν είσαι, ώρα καλή | πάντα θα σε θυμάμαι. | Ένας τροχός είν’ η ζωή | γι’ αυτό κι όλα γυρνάνε. | Κάποιες νύχτες με φεγγάρι | στο μυαλό μου θα `ρθεις πάλι | και θα κρατώ τη γεύση σου | απ’ το φιλί στο στόμα. | Σαν το παλιό ρεμπέτικο | που κράτησε το χρώμα...

12. Πανάθεμά σε Τραγούδι: Κωνσταντίνα
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Μέρα κι αυτή, όλα μού πήγαν στραβά, | τσακώθηκα με τους από κάτω. | Δεν είχα όρεξη, δεν πήγα στη δουλειά | κι έκλαιγα παρέα με τον γάτο. | Θα ’ρχόσουν οπωσδήποτε. | Μα πάλι τίποτε. | Πανάθεμά σε, όπου και να ’σαι, | έπρεπε να ’σουνα εδώ. | Πανάθεμά σε, δε με λυπάσαι, | κι ήθελα τόσο να σε δω. | Μέρα κι αυτή, όλα μου πήγαν στραβά, | κρεμάστηκα στο τηλέφωνό μου. | Τέσσερις ώρες και δώδεκα λεπτά | στήθηκα για χάρη σου, μωρό μου. | Θα ερχόσουν οπωσδήποτε. | Μα πάλι τίποτε. | Πανάθεμά σε, όπου και να ’σαι, | έπρεπε να ’σουνα εδώ. | Πανάθεμά σε, δε με λυπάσαι, | κι ήθελα τόσο να σε δω.

13. Μια μέρα μακριά είναι το αύριο Τραγούδι: Άντζυ Σαμίου
Μουσική: Άντζυ Σαμίου | Στίχοι: Άντζυ Σαμίου
Νύχτωσε νωρίς | Μα δεν μπορώ να κοιμηθώ | Είμαι δίχως οξυγόνο | Κάτω στο βυθό | Δεν υπάρχει λόγος | Που ν’ αξίζει για να ζω | τρελαίνομαι. | Μες στης αϋπνίας πάλι | Τα θολά κενά | Κρέμομαι ξανά | Χωρίς σχοινί τα πρωινά | Σέρνει άτσαλα το σώμα | την ψυχή μου και γερνά | και χάνομαι | Μια μέρα μακριά είναι το αύριο | Το τώρα σκοτεινό, βαρύ και άγριο | Κι αν μοιάζει η ζωή μου με ναυάγιο | Μια μέρα μακριά είναι το αύριο | Ένα πρωινό | Πικρό, καμένο σαν χαρτί | Ήρθαν να με βρουν | Τα «πώς;» και τα «γιατί;» | Βρήκαν το κορμί μου | Μόνο κι άδειο από ψυχή | Και μπήκανε | Ένα πρωινό | Πικρό, στου κόσμου τη ρωγμή | Ήρθαν να με βρουν | Τα «όχι» και τα «μη» | Βρήκαν τη ζωή μου | Σε αδύναμη στιγμή | Και μ’ αφορίσανε.

14. Μισό λεπτό Τραγούδι: Ειρήνη Μερκούρη
Μουσική: Στέλιος Μάρης | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Εγώ από παιδί πατούσα στου φεγγαριού τα σχήματα | και αν εσένα σ’αγαπούσα φταίνε τα ποιήματα | Να φύγεις τώρα κι ας μη θέλω εγώ σ’αφήνω ελεύθερο | αφού το πιο βαθύ μου θέλω ήταν πάντα δεύτερο | Μισό λεπτό μισό λεπτό | πριν φύγεις θέλω κάτι να σου πώ | την πόρτα αυτή απόψε αν την κλείσεις | να μη σκεφτείς να’ρθείς εδώ | Μισό λεπτό μισό λεπτό | αν τύχει κάποια μέρα να σε δω | να μη διανοηθείς να μου μιλήσεις | ούτε και γεια μισό λεπτό | Εγώ από παιδί μετρούσα της απουσίας βήματα | τόσο μόνη και περνούσα τα σαράντα κύματα | Γι’αυτό λοιπόν δε θέλω να σε κρατάω όμηρο | κι αν καταρρέω είναι ίσως που μου καις το όνειρο | Μισό λεπτό μισό λεπτό | πριν φύγεις θέλω κάτι να σου πώ | την πόρτα αυτή απόψε αν την κλείσεις | να μη σκεφτείς να’ρθείς εδώ | Μισό λεπτό μισό λεπτό | αν τύχει κάποια μέρα να σε δω | να μη διανοηθείς να μου μιλήσεις | ούτε και γεια μισό λεπτό

15. Υπάρχει κανείς Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής
Μουσική: Νίκος Δουλάμης | Στίχοι: Νίκος Δουλάμης

Ο δεύτερος δίσκος

01. Άσε με να βρω τον εαυτό μου Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Τί σου έκανα για πες μου | και σκοτώνεις τις χαρές μου | άδικα, άδικα | Αν δε βγεις απ' την ψυχή μου | απ' τη σκέψη, απ' τη ζωή μου | χάθηκα, χάθηκα | Άσε με να βρω τον εαυτό μου | στο παραμύθι, στο όνειρό μου | άσε με στον κόσμο τον δικό μου | μη με γυρίζεις στο θάνατό μου | Τί σου έκανα για πες μου | και σκοτώνεις τις χαρές μου | άδικα, άδικα | Αν δε βγεις απ' τη ζωή μου | απ' τη σκέψη, απ' την ψυχή μου | χάθηκα, χάθηκα | Άλλο άνθρωπο με βρήκες | άλλο άνθρωπο με βλέπεις | μ' έκανες κι άλλαξα | Πέτυχες, είχες δεν είχες | σταθερά να με πεθαίνεις | τη ζωή μου χάλασα | Άσε με να βρω τον εαυτό μου | στο παραμύθι, στο όνειρό μου | άσε με στον κόσμο τον δικό μου | μη με γυρίζεις στο θάνατό μου | Τί σου έκανα για πες μου | και σκοτώνεις τις χαρές μου | άδικα, άδικα | Αν δε βγεις απ' την ψυχή μου | απ' τη σκέψη, απ' τη ζωή μου | χάθηκα, χάθηκα.

02. Πώς μ΄ άφησες να ζω χωρίς εσένα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ναταλί
Έξω βροχή, ένας αέρας που ουρλιάζει | μέσα σιωπή σαν δικαστής που με δικάζει | κι εγώ παρέα μ’ ένα δάκρυ ν’ απορώ | γιατί μ’ άφησες εδώ; | Πώς μ’ άφησες να ζω χωρίς εσένα; | δε μπόρεσες να δεις τι ήσουν για μένα | στη σκέψη πως σε έχασα παγώνω | τα πάντα στη ζωή μου ήσουν μόνο | Μ’ ένα σου ρούχο να κρατάω αγκαλιά μου | η πολυθρόνα που καθόσουν συντροφιά μου | να ψάχνω λόγους και συνέχεια να ρωτώ | γιατί μ’ άφησες εδώ; | Πώς μ’ άφησες να ζω χωρίς εσένα; | δε μπόρεσες να δεις τι ήσουν για μένα | στη σκέψη πως σε έχασα παγώνω | τα πάντα στη ζωή μου ήσουν μόνο

03. Εγώ κι ο χρόνος Τραγούδι: Χρήστος Δάντης
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Νύχτα δεμένη με σκοινιά, | που κόλλησε και δε θα ξημερώσει, | και της ζωής μου το φονιά, | τον ψάχνω για να με αποτελειώσει. | Οι φίλοι μου σκορπίσανε, | το πρόβλημα το λύσανε, | μιλώντας συνεχώς στα κινητά. | Ο κόσμος τώρα άδειασε, | τι γρήγορα που βράδιασε, | κανένας πια για `μένα δε ρωτά. | Και είμαι μόνος, | εγώ κι ο χρόνος, | αυτό που ψάχνω δεν υπάρχει τώρα πια. | Και είμαι μόνος, | εγώ κι χρόνος, | και κάποια όνειρα που πήρανε φωτιά. | Σαν το φαντάρο στη σκοπιά, | χαράζω τη σιωπή μ’ ένα μαχαίρι, | τί περιμένω τώρα πια, | κανείς δε μ’ αγαπά και δε με ξέρει. | Οι φίλοι μου σκορπίσανε, | το πρόβλημα το λύσανε, | μιλώντας συνεχώς στα κινητά. | Ο κόσμος τώρα άδειασε, | τι γρήγορα που βράδιασε, | κανένας πια για `μένα δε ρωτά. | Και είμαι μόνος, | εγώ κι ο χρόνος, | αυτό που ψάχνω δεν υπάρχει τώρα πια. | Και είμαι μόνος, | εγώ κι χρόνος, | και κάποια όνειρα που πήρανε φωτιά.

04. Παράπονο Τραγούδι: Γιώργος Αλκαίος
Μουσική: Γ. Αλκαίος & Μ. Λάσκαρη | Στίχοι: Γ. Αλκαίος & Μ. Λάσκαρη
Και να `σαι πάλι εδώ μπροστά μου | να με κοιτάς, να μη μιλάς | και να `σαι πάλι στην αγκαλιά μου | να μ’ αγαπάς, μα το ξέρω πως δε μ’ αγαπάς | Παράπονο με πιάνει | όταν μ’ αγκαλιάζεις | όταν με κοιτάζεις | κι ας λες πως μ’ αγαπάς | Παράπονο με πιάνει | όταν σ’ αγκαλιάζω | όταν σε κοιτάζω | κι ας λες πως μ’ αγαπάς | μα δε μ’ αγαπάς | Και να `μαι πάλι στη μοναξιά μου | και δεν μπορώ να με μισείς, να σ’ αγαπώ | και να `σαι πάλι εδώ μπροστά μου | να με κρατάς, μα το ξέρω πως δε μ’ αγαπάς

05. Κάνε ό,τι θες Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Τριαντάφυλλος | Στίχοι: Θοδωρής Μακρίδης
Με κλειστά τα μάτια μου τις βραδιές ξημέρωσα, | τα νωπά μου δάκρυα σου τα αφιέρωσα, | αν δε ζεις ελεύθερος ξέρω πως σε έχασα, | μια παλιά εξήγηση μη σκεφτείς πως ξέχασα. | Κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο μη μ’ αφήσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, φτάνει να μ’ αγαπήσεις. | Μη μου λες που ήσουνα, μη μου λες ποιες γνώρισες, | μόλις χθες θυμήθηκα πιο παλιά πως χώρισες, | δώσ’ μου μια υπόσχεση πως μαζί θα μείνουμε, | και μετά τριγύριζε πριν εχθροί να γίνουμε. | Κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο μη μ’ αφήσεις, | κάνε ό,τι θες, μόνο να γυρίσεις, | κάνε ό,τι θες, φτάνει να μ’ αγαπήσεις.

06. Να περνάς Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Σμαρούλα Μαραγκουδάκη
Τα μηνύματά σου | Όπως και η ματιά σου | Αργούσαν και θυμίζανε χειμώνα | Και στο τελευταίο | Χιόνιζε πως φταίω | Που τώρα όλα εδώ θα μείνουν μόνα. | Πολλές φορές μου το `χες πει θυμάμαι | Πως πάντα θα `σαι εδώ γιατί φοβάμαι | Να περνάς | Να βλέπω πως περνάς | Κι ας σ’ έχουν να γελάς | Κι άλλοι σαν κι εμένα | Να περνάς | Κι αν τέλειωσε για μας | Εγώ εδώ αγάπη μου | Θα νοιάζομαι για σένα | Με δυο λέξεις χιόνι | Στη μικρή μου οθόνη | Πήρες πίσω ότι αγαπούσα | Πήρα το εγώ μου | Το άδειο κινητό μου | Και χάθηκα σε δρόμους που μισούσα. | Πολλές φορές μου το `χες πει θυμάμαι | Πως πάντα θα `σαι εδώ γιατί φοβάμαι | Να περνάς | Να βλέπω πως περνάς | Κι ας σε έχουν να γελάς | Κι άλλοι σαν κι εμένα | Να περνάς | Κι αν τέλειωσε για μας | Εγώ εδώ αγάπη μου | Θα νοιάζομαι για σένα | Να περνάς | Να βλέπω πως περνάς | Κι ας σ’ έχουν να γελάς | Κι άλλοι σαν κι εμένα | Να περνάς | Κι αν τέλειωσε για μας | Εγώ εδώ αγάπη μου | Θα νοιάζομαι για σένα

07. Καρδιά μου λιώνω Τραγούδι: Στέφανος Κορκολής
Μουσική: Στέφανος Κορκολής | Στίχοι: Βασίλης Μαστροκώστας
Χωρισμός μες στη νύχτα είναι τραύμα βαθύ | έτσι απλά να δηλώνεις "σε έχω πια βαρεθεί", | και μετράω σημάδια και κομμάτια φιλιά | προσπαθώ να φωνάξω μα δε βγάζω μιλιά. | Τα δικά σου φιλιά τα χαμένα νοσταλγώ | απροστάτευτα μένουν τα βράδια, ω, ω, ω, ω, ω | τα δικά σου φιλιά τα χαμένα νοσταλγώ | και δεν έχω πια εγώ, ω, ω, ω, ω | Καρδιά μου λιώνω | για σένα μόνο | και πες μου ό,τι να'ναι | δυο λέξεις κι ας πονάνε. | καρδιά μου λιώνω, | μακριά σου δε ζω. | Οι ανάσες σου φλόγες καίνε το ακουστικό | την καρδιά σου ακούω σε ρυθμό βιαστικό. | Το αντίο πονάει και σωπαίνει η γραμμή, | θέλω κάτι ακόμα μην κλείνεις, ω, ω, ω μη. | το αντίο πονάει και σωπαίνει η γραμμή | θέλω κάτι ακόμα μην κλείνεις, ω, ω, ω, ω, ω

08. Χωρίς εσένα Τραγούδι: Αντώνης Βαρδής
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Μετρώ τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα | σ' αυτό το σπίτι που απλώνω τη ζωή μου σαν τη σκόνη. | Θα έρθει λέω, δεν μπορεί, θα έρθει αργότερα | μα πάλι η μοναξιά την πόρτα μου κλειδώνει. | Χωρίς εσένα δεν μπορώ να κάνω βήμα | χωρίς εσένα νιώθω απέραντο κενό | χωρίς εσένα δεν μπορώ να κάνω βήμα | μαζί σου μόνο κάθε πόνο μου ξεχνώ. | Μετρώ τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα | σ' αυτό το σπίτι που ακόμα να ξανάρθεις περιμένω. | Να σ' αντικρίσω ξαφνικά, ψυχή μου, το 'θελα | μα πάλι το σκοτάδι βλέπω και σωπαίνω.

09. Ποια θυσία Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Χάρης Καλούδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Όταν η νύχτα προχωρά, σε συλλογίζομαι. | Μόλις εσένανε σκεφτώ παραλογίζομαι. | Και θέλω νά ’ρθω να σ’ αρπάξω από την άλλη | να την ρωτήσω με τα μάτια δακρυσμένα | με ποιο δικαίωμα σε πήρε από μένα | και ποια θυσία, ποια θυσία έχει κάνει αυτή για σένα. | Όταν η νύχτα προχωρά, για σένα καίγομαι. | Ξέρω πως η άλλη σε κρατά, κι εγώ τρελαίνομαι. | Και θέλω νά ’ρθω να σ’ αρπάξω από την άλλη | να την ρωτήσω με τα μάτια δακρυσμένα | με ποιο δικαίωμα σε πήρε από μένα | και ποια θυσία, ποια θυσία έχει κάνει αυτή για σένα.

10. Βάλε ένα διπλό ακόμα Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Μου ειχες πει δεν θα χωρισουμε ποτε | και εγω σε πιστεψα και τωρα το πληρωνω, | ολα σου τα δωσα ερωτα μου δυνατε | και εσυ με κερασες ενα ποτηρι πονο. | Βαλε ενα διπλο ακομα φιλε στεγνωσε το στομα | πρεπει αποψε να μεθυσω για να μην πονω, | βαλε ενα διπλο ακομα το μυαλο να γινει λιωμα | να μην σκεφτομαι εκεινη βαλε ενα διπλο. | Βαλε τραγουδια που μιλουν για χωρισμο | για της γυναικας την αχαριστη καρδια, | ενα ζειμπεκικο για μενα δυνατο | και κατσε φιλε να μου κανεις συντροφια. | Ενα ζειμπεκικο για μενα δυνατο | και γεμισε μου το ποτηρι που διψαω, | και αν με δεις στα βηματα του και χαθω | δεν θα ναι φιλε απ το ουισκυ, μα ποναω. | Βαλε ενα διπλο ακομα | πρεπει αποψε να ξεχασω και να ξεχαστω, | βαλε ενα διπλο ακομα φιλε στεγνωσε το στομα | βαλε ενα διπλο...

11. Εκείνη Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής
Μουσική: Ηλίας Μπάσιος | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Κοίτα ποιος είναι στην πόρτα, | δεν περιμένω κανέναν. | Όποιος κι αν είναι, να φύγει, | όμως αν είναι εκείνη: | Αν είναι εκείνη στρώσε τραπέζι | και βάλε ένα δίσκο να παίζει. | Αν είναι εκείνη σεντόνια ν’ αλλάξεις | και φώτα πολλά μην ανάψεις. | Αν είναι εκείνη, αν είναι εκείνη. | Κοίτα να δεις ποιος χτυπάει, | δεν είμ’ εδώ για κανέναν. | Για όλους η πόρτα μου κλείνει, | όμως αν είναι εκείνη: | Αν είναι εκείνη στρώσε τραπέζι | και βάλε ένα δίσκο να παίζει. | Αν είναι εκείνη σεντόνια ν’ αλλάξεις | και φώτα πολλά μην ανάψεις. | Αν είναι εκείνη, αν είναι εκείνη.

12. Ο καθρέφτης Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Κοίταξα μεσ’ στον καθρέφτη και με τρέλανε | ο καθρέφτης που φτιαχνόσουν όταν βγαίναμε | φάνηκε το πρόσωπό σου μελαγχολικό | θόλωσα γι’αυτό τον κάνω θρύψαλα σωρό | Του καθρέφτη τα κομμάτια ένα-ένα μάζεψα | κι έφτιαξα το πρόσωπό σου που με πάθος λάτρεψα | κι ήταν σαν να μου μιλούσες να με ρώταγες γιατί | άφησα τόση αγάπη δίχως λόγο να χαθεί | Κοίταξα μεσ’τον καθρέφτη κι είδα εσένανε | και τα μάτια σου τον χρόνο πίσω φέρανε | χίλιες γνώριμες εικόνες από μας τους δυο | θόλωσα γι’αυτό τον κάνω θρύψαλα σωρό | Του καθρέφτη τα κομμάτια ένα-ένα μάζεψα | κι έφτιαξα το πρόσωπό σου που με πάθος λάτρεψα | κι ήταν σαν να μου μιλούσες να με ρώταγες γιατί | άφησα τόση αγάπη δίχως λόγο να χαθεί

13. Έγραψες Τραγούδι: Λένα Παπαδοπούλου
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Όπως χαράζει η μέρα το πρωί | χάραξες κάποια νύχτα τη ζωή μου. | Ήταν Νοέμβρης κι ήταν μέρα βροχερή | κι εσύ τρελός χορός μες στη βροχή μου. | Κι εγώ μια τσακισμένη λυγαριά | που της αρπάζει ο βοριάς τα φύλλα | κι εσύ γυμνό γυαλί κι ανατριχίλα | πάνω στη ματωμένη μου καρδιά | Έγραψες, έγραψες μες στη ζωή μου | έγραψες, τατουάζ μες στο κορμί μου | έγραψες, μα όσο και να προσπαθήσω | έγραψες, δεν μπορώ πια να σε σβήσω | Ήρθαν και βάλανε στο δάσος μας φωτιά | μα κάποια δένδρα καταπράσινα έχουν μείνει. | Ήταν το μέρος που σε είχα αγκαλιά | κι αυτή η αγάπη με καμιά φωτιά δε σβήνει. | Κι εγώ μια τσακισμένη λυγαριά | που της αρπάζει ο βοριάς τα φύλλα | κι εσύ γυμνό γυαλί κι ανατριχίλα | πάνω στη ματωμένη μου καρδιά.

14. Ψυχή μου μόνη Τραγούδι: Πέγκυ Ζήνα
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Η αναζήτηση μέσ’ από τη φυγή | είναι ταξίδι που μου τρώει την ψυχή. | Ξέρω πως είσαι η αγάπη αλληνής | κι όμως σε ψάχνω μες στο χρώμα της αυγής. | Ψυχή μου μόνη, μοιάζεις με πόλη | που μες στους δρόμους δεν υπάρχει πια ζωή. | Ψυχή μου μόνη, μέσα στο χιόνι | κόκκινο δάκρυ σημάδεψε τη γη. | Η αναζήτηση μέσα στη μοναξιά | είν’ ένας δρόμος που δεν βγαίνει πουθενά. | Είν’ ένας ήλιος απ’ τη Δύση που θα βγει | και χωρισμένους σαν δυο ξένους θα μας βρει.

15. Προσπαθώ Τραγούδι: Έλλη Κοκκίνου
Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Προσπαθώ να σε βρω τόσες μέρες | κι όμως δεν μπορώ, | να μου πεις τι έχεις πάθει | και σε ψάχνω μέρα νύχτα μάταια, | στο τηλέφωνο σε παίρνω | τη φωνή σου για ν’ ακούσω, μάταια. | Όταν σε παίρνω απάντησέ μου | ή ένα μήνυμα άφησέ μου, | θέλω να μάθω γιατί αδιαφορείς, | όταν χτυπάω απάντησέ μου, | ένα σημείωμα άφησέ μου, | θέλω να μάθω γιατί αδιαφορείς. | Προσπαθώ να σε βρω τόσες νύχτες | κι όμως δεν μπορώ, | το κουδούνι σου χτυπάω | μα νομίζω πως σε ψάχνω μάταια, | δε θα σ’ ενοχλήσω άλλο, | ό,τι κάνω, όλα είναι μάταια. | Όταν σε παίρνω απάντησέ μου | ή ένα μήνυμα άφησέ μου, | θέλω να μάθω γιατί αδιαφορείς, | όταν χτυπάω απάντησέ μου, | ένα σημείωμα άφησέ μου, | θέλω να μάθω γιατί αδιαφορείς. | Όταν χτυπάω απάντησέ μου, | ένα σημείωμα άφησέ μου, | θέλω να μάθω γιατί αδιαφορείς. | Σε ζητώ, σε ζητώ, να σε βρω.

Ο τρίτος δίσκος

01. Έχω μια αγκαλιά Τραγούδι: Νατάσα Θεοδωρίδου
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Αν πια δεν ακούγομαι καλά | ξέρω τί φταίει η απόσταση νομίζω | κι αν γίνανε πράγματα πολλά | μόνο τα μάτια σου θυμάμαι και δακρύζω | Πώς να γίνω αλλιώς | πώς ξαφνικά να μισώ | πώς να γίνω αλλιώς | δίχως εσένα δεν ζω | Έχω μια αγκαλιά για σένα την έχω | και πολλά φιλιά σου στέλνω ξανά | που δεν είσαι εδώ ακόμα τ΄ αντέχω | όμως μην αργείς δεν νιώθω καλά | έχω μια αγκαλιά. | Κι αν απόψε θύμωσα ξανά | μελαγχολία και παράπονο με πιάνει | που στέκομαι εδώ στα σκοτεινά | κι αναζητάω τη μορφή σου στο ταβάνι | Πώς να γίνω αλλιώς | πώς ξαφνικά να ξεχνώ | πώς να γίνω αλλιώς | κι άλλο να μη σ΄αγαπώ | Έχω μια αγκαλιά για σένα την έχω | και πολλά φιλιά σου στέλνω ξανά | που δεν είσαι εδώ ακόμα τ΄ αντέχω | όμως μην αργείς δεν νιώθω καλά

02. Μια νύχτα ακόμα Τραγούδι: Καίτη Γαρμπή
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Ζωή Γρυπάρη
Πάλι χαράματα κάνεις πειράματα | με την καρδιά μου που σ’ αρέσει να πονά, | πάλι χαράματα, καινούργια τραύματα | η μέρα ξύπνησε κι εσύ στο πουθενά. | Μια νύχτα ακόμα με κάνει λιώμα | μια νύχτα ακόμα μες στη σιωπή, | κι έγινε η αγάπη στου νου την άκρη | μια χούφτα δάκρυ κι ένα γιατί. | Πάλι χαράματα στα ίδια πράγματα | κι όταν θα `ρθεις ούτε συγγνώμη δε θα πεις, | θ’ αλλάζεις θέματα με χίλια ψέματα | χωρίς συνείδηση και ίχνος ενοχής. | Μια νύχτα ακόμα με κάνει λιώμα | μια νύχτα ακόμα μες στη σιωπή, | κι έγινε η αγάπη στου νου την άκρη | μια χούφτα δάκρυ κι ένα γιατί.

03. Δε θέλω να ξέρεις Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Δεν θέλω να ξέρεις | πως εδώ και δυο μήνες είμαι συνέχεια στο σπίτι μονάχη μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο άσχημη νιώθω με μαύρους κύκλους κάτω απ' τα μάτια μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως μου είναι αδιάφορο αν ζω ή δεν ζω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως περνάω τις ώρες μου περιμένοντας να με πάρεις κάποιο τηλέφωνο. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως φοράω τα ρούχα σου να σε αισθάνομαι συνέχεια κολλημένο επάνω μου. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως δεν έχω όρεξη να φάω έχω μείνει μισή. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως σε σκέφτομαι βράδυ-πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως όλα αυτά που σου λένε ότι είμαι δήθεν καλά είναι όλα ψέματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | ότι είμαι όλη μέρα σε ένα δωμάτιο και ζω με σκιές και φαντάσματα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως με παίρνει ο ύπνος με χάπια κάθε πρωί. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'μένα τα πάντα είσαι εσύ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως ότι συμβαίνει επάνω στον κόσμο με αφήνη αδιάφορη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για τίποτα πια δεν με νοιάζει νιώθω τόσο μα τόσο ουδέτερη. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως είμαι μόνη δεν θέλω κανένα να δω. | Δεν θέλω να ξέρεις | πόσο πολύ σ' αγαπώ. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για 'σένα πίνω είμαι λιώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα βουλιάζω σε κώμα. | Σαν παλιά ζωγραφιά λίγο-λίγο μου φεύγει το χρώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα είμαι σκόνη είμαι χώμα. | Δεν θέλω να ξέρεις | πως για σένα υπάρχω ακόμα.

04. Παραλύω Τραγούδι: Άννα Βίσση
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Και μοιάζει η ημέρα σαν να 'χει ενωθεί με τη νύχτα | και μοιάζει ο θάνατος σαν να 'ναι η ζωή για μένα | και της καρδιάς μου οι χτύποι φαίνονται στην οθόνη | σαν μια ευθεία γραμμή συνεχόμενη | και μοιάζει ο χρόνος που δίχως να θέλεις σταμάτησες | διπλά να 'χει ταράξει στο πρόσωπό μου | και με 'χει αλλάξει | Και νιώθω το φόβο στο στήθος μου μέσα | πικρό σαν απομεινάρι απο καφέ σε φλιτζάνι | και βλέπω το φως στου μυαλού στο δωμάτιο | οσο πάει καθε μέρα λίγο-λίγο να σβήνει | και μες στον καθρέφτη το πρόσωπό μου αλλάζει | και γίνεται ένα πρόσωπο άλλο, που δεν το γνωριζω | και με τρομάζει | Παραλύω, | νιώθω τον κόσμο κάτω απ' τα πόδια μου να χάνεται | σαν να πηγαινω πρώτη μέρα στο σχολείο, Αύγουστος | και στην καρδιά μου το θερμόμετρο να δείχνει μείον δύο | Παραλύω, | τα φρένα τρίζουνε η κόρνα ουρλιάζει | διπλα μου περνάει ξυστά το λεωφορείο | και έχω στην σκέψη πως θα πρέπει κι άλλο χώρια σου να ζήσω | παραλύω | Και βλέπω τη ζωή μου σαν ένα τοίχο γιγάντιο | να υψώνεται στο τέρμα του δρόμου | κι οι φωνές των παιδιών στην αυλή του σχολείου | σαν πένθιμο στα αυτιά μου ηχούν εμβατήριο | κι ο δρομος που κάποτε με έβγαζε | στου σπιτιού σου απ' έξω την πόρτα | τώρα πια δεν υπάρχει

05. Τι μου `χεις κάνει Τραγούδι: Μαντώ
Μουσική: Μαντώ | Στίχοι: Ηρώ Τριγώνη
Εύκολα | Πολλά για σένα θα έκανα | Ακόμα κι αν θα έχανα | Στο τέλος το παιχνίδι | Και σήμερα | Δεν ήρθες κι ας περίμενα | Κι εικόνα σου επίμονα | Τη σκέψη μου τυλίγει | Τι μού `χεις κάνει και δε λέει να περάσει | Είσαι μια ψύχωση που μέσα μου θα ζει | Μα κι αν τρελαίνομαι για σένα τι αλλάζει | Αφού κι απόψε δε θα είμαστε μαζί | Άδικο | Και πιο πολύ παράλογο | Να ζω για ένα αύριο | Που ίσως δεν υπάρξει | Παράπονο | Με πιάνει το παράπονο | Που ακόμα εδώ σε σκέφτομαι | Και πάει να χαράξει

06. Τηλεφωνώ Τραγούδι: Κωνσταντίνα
Μουσική: M. Alejandro | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Ο κόσμος μικραίνει, και τ’ άδικο ξέρω πως είναι δικό μου | ο κόσμος σωπαίνει, κι εγώ κουβεντιάζω με τον εαυτό μου | ο κόσμος πληγώνει, γιατί την αγάπη ακόμα φοβάται | ο κόσμος μωρό μου, δε θέλει για μας ποτε να θυμάται | Μου λες δε θα αντέξεις, και τ’ όνειρο πες μου με ποιον να μοιράσω | με πνίγουν οι σκέψεις, κι απόψε από ανάγκη τα πάντα θα χάσω | και γίνομαι δρόμος, που τρέχει ο χρόνος χωρίς λεπτοδείκτες | και γίνομαι πόνος, με μάτια κομμένα να τρέμω τις νύχτες | Τηλεφωνώ περνώ στη σκέψη σου | περνώ στον οίκτο σου για μένα | τηλεφωνώ περνώ στο σώμα σου | Και έχεις τα σύρματα κομμένα | Το βλέπω σε χάνω, κι ακόμα δεν ξέρω ποιες τύψεις χρωστάω | περάσαμε τόσα, γιατί μ’ αγαπούσες κι εγώ σ’ αγαπάω | το βλέπω σε χάνω, και τ’ άδικο ξέρω πως είναι δικό μου | γιατί δεν μπορούσα, να νιώσω τι θέλεις, τι θέλεις μωρό μου.

07. Στάσου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ναταλί
Στάσου | δυο λόγια θέλω να σου πώ | κι ύστερα φεύγεις στάσου | απάντηση ψάχνω να βρω | μη μ’αποφεύγεις στάσου | Σταμάτα να δικαιολογείς | τον εαυτό σου τώρα | κουράστηκα να λαχταρώ | τα σ’ αγαπώ σου όλα | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Στάσου | δυο λόγια θέλω να σου πώ | κι ύστερα φεύγεις στάσου | μια χάρη μόνο σου ζητώ | μη μ’αποφεύγεις στάσου | Με κρίνεις με κατηγορείς | χωρίς εγώ να φταίω | το καθετί το αναιρείς | το καθετί ωραίο | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Πως μπόρεσες και έσβησες | όλα τα όνειρά μου | πώς μπόρεσες και έκανες | κομμάτια την καρδιά μου | Πώς μπόρεσες

08. Πληρώνω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Πληρώνω, γι’ αυτά που έζησα και ζω μέσα στο χρόνο | πληρώνω, για κάποια σχέδια που τώρα ματαιώνω | πληρώνω, με την ψυχή μου που με τύψεις εξοντώνω | πληρώνω, για κάποιους άλλους που δεν θέλω να πληγώνω. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω | για τόσα δάκρυα που δε στεγνώσαν με το χρόνο. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω, | τον εαυτό μου κάθε μέρα νιώθω και πιο μόνο. | Πληρώνω, γι’ αυτά π’ αγάπησα στη γη με τόσο πόνο | πληρώνω, για ό,τι έκανα χωρίς να μετανιώνω | πληρώνω, για των ελπίδων μου τον άγριο το φόνο | πληρώνω, για τόσα όνειρα που μέσα μου σκοτώνω. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω | για τόσα δάκρυα που δε στεγνώσαν με το χρόνο. | Για όλους και για όλα, εγώ πληρώνω, | τον εαυτό μου κάθε μέρα νιώθω και πιο μόνο.

09. Κι έτσι τελειώσαμε Τραγούδι: Νίκος Κουρκούλης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Χάρτινοι πύργοι στο Βοριά μοιάζουν τα όνειρά μας πια | Εύκολα σκόρπισαν και χάθηκαν | Είπαμε λόγια περιττά κάναμε λάθος τα σωστά | Και όρκοι που δώσαμε ξεχάστηκαν | Και έτσι τελειώσαμε και έτσι τελειώσαμε | Τίποτα τελικά δε δώσαμε | Και έτσι τελειώσαμε και έτσι τελειώσαμε | Μόνοι μας όλα τα προδώσαμε | Τίποτα δε μας δένει πια έσβησε η πρώτη μας φωτιά | Και μια κλωστή η αγάπη που έσπασε | Και ήρθε του τέλους η αρχή σαν φθινοπωρινή βροχή | Που σαν μια καταιγίδα ξέσπασε | Και έτσι τελειώσαμε και έτσι τελειώσαμε | Τίποτα τελικά δε δώσαμε | Και έτσι τελειώσαμε και έτσι τελειώσαμε | Μόνοι μας όλα τα προδώσαμε

10. Και δεν μπορώ να φύγω Τραγούδι: Χρήστος Πάζης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Άρρωστες νύχτες με πονάνε | και λύση πουθενά | Τα δυο σου μάτια με κοιτάνε | φεγγάρια σκοτεινά | Άρρωστες νύχτες ζω μαζί σου | εικόνες πανικού | Είναι η αγάπη στην ψυχή σου | ή μήπως είναι αλλού; | Και δεν μπορώ να φύγω από τη φυλακή σου | γιατί ακόμα σ' αγαπώ | γιατί μαζί σου μόνο ζω | πώς θα 'θελα να νιώσεις την ψυχή μου | Άρρωστες νύχτες με παιδεύουν | ραγίζουν το μυαλό | και την καρδιά μου σημαδεύουν | και ό,τι αγαπώ | Άρρωστες νύχτες ζω κοντά σου | δεν ξέρω πού θα βγω | Στα πιο μεγάλα όνειρά σου | δεν είμαι τώρα εγώ

11. Και μη χαθούμε Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής
Μουσική: Δημήτρης Καββαδάτος | Στίχοι: Κώστας Νίτσος
Πριν φύγεις θέλω ν’ ανταλλάξουμε δυο λόγια | αν δε στο πω θα με πεθάνει ο καημός | το πήρα απόφαση, δεν είμαι αυτός που θέλεις | ίσως για όνειρα μεγάλα είμαι μικρός | Και μη χαθούμε | κι όταν σε τρίτους μπροστά θα βρεθούμε | όσο κι αν καίγομαι μπορώ να προσποιούμαι | Και μη χαθούμε | Πριν φύγεις θέλω να σου πω και κάτι άλλο | για όλα αυτά που είπα σήμερα πονάς | μπροστά μου δάκρυσε όσο θέλεις να ξεσπάσεις | όταν ανοίξει όμως η πόρτα να γελάς

12. Πες μου πώς μπορείς Τραγούδι: Άγγελος Διονυσίου
Μουσική: Νίκος Δουλάμης | Στίχοι: Νίκος Δουλάμης
Ακόμα κι εσύ που σε είχα πιστέψει | πού να φανταστώ πως θα φερόσουνα έτσι | Ακόμα κι εσύ που σε λάτρευα τόσο | ακόμα κι εσύ μ’έκανες να πληρώσω | Πες μου πώς μπορείς να μιλάς | για αγάπη και να προσπαθείς | να με ξεγελάς χωρίς να νιώθεις | καμία ντροπή πες μου πώς μπορείς | Ακόμα κι εσύ που ήσουν τόσο κοντά μου | πού να φανταστώ πως παίζεις μην καρδιά μου | Ακόμα κι εσύ που σε λάτρευα τόσο | ακόμα κι εσύ μ’έκανες να πληρώσω | Πες μου πώς μπορείς να μιλάς | για αγάπη και να προσπαθείς | να με ξεγελάς χωρίς να νιώθεις | καμία ντροπή πες μου πώς μπορείς

13. Δυο φωνές Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Θέμης Αδαμαντίδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Από τη μια το μυαλό, μου λέει φύγε | κι από την άλλη η καρδιά μου λέει μη. | Κι εγώ στη μέση να παλεύω απεγνωσμένα | σαν ακροβάτης που του κόβουν το σχοινί | Δυο φωνές μου φωνάζουν, | δυο φωνές με τρελαίνουν, | να φύγω, να πάω, που; | Δυο φωνές μου φωνάζουν, | δυο φωνές με τρομάζουν, | να μείνω, να κάνω, τι; | Από τη μια η λογική, μου λέει φύγε | μα το συναίσθημα απ’ την άλλη λέει μη. | Κι εγώ στη μέση να ικετεύω, σταματήστε | χωρίς να ακούγεται η δική μου η φωνή

14. Μακάρι να πίστευε Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Τάκης Ρένος | Στίχοι: Κώστας Ρουβελάς
Και εσείς ακούτε αυτά που λέει | Kαι τη λυπάστε που ψευτοκλαίει | Μη σας θαμπώνει η ομορφιά της | Mιά θεατρίνα, μια θεατρίνα είναι η καρδιά της. | Μακάρι να πίστευε τα λόγια που λέει | Μακάρι να πόναγε την ώρα που κλαίει | Μα παίζει η καρδιά της τους ψεύτικους ρόλους | Κι αυτούς που την πίστεψαν τους γέλασε όλους | Μακάρι να πίστευε τα λόγια που λέει | Μακάρι να πόναγε την ώρα που κλαίει. | Μην την ακούτε γιά αυτά που λέει | Θέατρο παίζει, ψεύτικα κλαίει | Είναι η καρδιά της υποβολέας | Κι ας μην τη δείχνει, κι ας μην τη δείχνει ο προβολέας. | Μακάρι να πίστευε τα λόγια που λέει | Μακάρι να πόναγε την ώρα που κλαίει | Μα παίζει η καρδιά της τους ψεύτικους ρόλους | Κι αυτούς που την πίστεψαν τους γέλασε όλους | Μακάρι να πίστευε τα λόγια που λέει | Μακάρι να πόναγε την ώρα που κλαίει.

15. Απόγευμα θλιμμένο Τραγούδι: Λεωνίδας Βελής
Μουσική: Γιάννης Νικολαΐδης | Στίχοι: Φώτης Μαυρίδης
Ένα απόγευμα θλιμμένο σε θυμήθηκα, | όσα περάσαμε σκεφτόμουν και λυπήθηκα. | Με την ανάμνησή σου ζω και τυραννιέμαι | μα πίστεψέ με: σ' αγαπώ, δε σε αρνιέμαι. | Λυπάμαι γιατί δεν μπορώ ν' αντέξω στο χωρισμό | και κάθε απόγευμα θλιμμένο με σκοτώνει. | Με παίρνουν τα παράπονα και έρχονται βράδια άπονα | που νιώθω τη ζωή μου να τελειώνει. | Κάθε απόγευμα που έρχεται και φεύγει | μου παίρνει λίγο, λίγο τη ζωή, | τους χτύπους της καρδιάς μου λιγοστεύει | και αισθάνομαι να σβήνει η ψυχή.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης