Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

50 χρόνια τραγούδι





















Ο πρώτος δίσκος

01. Θα 'θελα να 'χα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Δύο αστέρια | Να μη τα βλέπω πια μακριά | Να ΄χα δικά μου | Δυο άσπρα χέρια | Και έναν ήλιο στην παγωνιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο

02. Έχω μια βάρκα με πανιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κώστας Κωνσταντακόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Έχω μια βάρκα, μια βάρκα με πανιά | και μια μικρή στην Κοκκινιά. | Ασημοστολισμένη | και πολυαγαπημένη | κι η ματιά της η γαλάζια | στην καρδιά μου κάνει νάζια. | Έχω μια βάρκα, μια βάρκα που χωρά | πέντε φιλιά και μια χαρά. | Μια πίκρα σαν θα πάρει | θα γείρει, θα μπατάρει | και η θάλασσα η γαλάζια | στην καρδιά μου κάνει νάζια. | Έχω μια βάρκα, μια βάρκα με πανιά | και μια μικρή στην Κοκκινιά. | Έχω μια βάρκα, μια βάρκα που χωρά | πέντε φιλιά και μια χαρά. | Μια πίκρα σαν θα πάρει | θα γείρει, θα μπατάρει | και η θάλασσα η γαλάζια | στην καρδιά μου κάνει νάζια.

03. Ήρθες εψές Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Σωτήρης Σκίπης
Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες | πως απ' τα ξένα μάνα μου εξαναγύρισες | Τρέχω ο καλός να σε δεχτώ μπρος στ' ακρογιάλι σου | Να γείρω όπως κι έναν καιρό μες στην αγκάλη σου | Μα βρίσκω ολέρμο το γιαλό κι έρμα τα κύματα | και παίρνω το δρομί και πάω πέρα στα μνήματα | Ήρθες εψές στον ύπνο μου και μου ψιθύρισες | κι από τα ξένα μάνα μου δεν ξαναγύρισες

04. Γειτονάκι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Τη νύχτα που κοιμούνται τα πουλιά | βγαίνουν κάτι έρημα παιδιά | κι έρχονται στην πόρτα σου κρυφά | T' αστέρια που κοιτούν από ψηλά | ξαγρυπνούν μαζί με τα παιδιά | και σου νανουρίζουν την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ | Την ώρα που γυρνώ απ' τη δουλειά | κάνω όρκο μέσα μου βαθιά | να μη 'ρθω στη πόρτα σου ξανά | Μα όταν πέσει πάλι η νυχτιά | η παλιά λαχτάρα μου ξυπνά | και μου τυραννάει την καρδιά | Γειτονάκι μου στη μικρή σου πόρτα | αστεράκι μου ξενύχτησα κι εγώ | αδερφάκι μου το φεγγάρι ρώτα | γειτονάκι μου αχ πόσο σ' αγαπώ

05. Να 'χα τη δύναμη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει | ούτε το δάκρυ χωρίς καημό | χωρίς τον άνεμο τα δέντρα δε λυγάνε | δε σταματάν οι πίκρες δίχως γυρισμό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό | Γιατί κοιτάς τα μάτια μου τα βουρκωμένα | που παν στα ξένα σ' ωκεανό | γιατί κοιτάς τα χέρια μου τα λαβωμένα | που παν στα ξένα κι έχουν σφίξει κεραυνό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό

06. Δε σου γύρεψα μαχαίρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Πάλεψα με την καρδιά μου | και σ' αγάπησα βαθιά | μες στο φως είχα αγκαλιάσει | πριν να έρθει η μοναξιά | Δε σου γύρεψα μαχαίρι | να σκοτώσω τον καημό | λίγη αγάπη να γλυκάνω | τον πικρό το χωρισμό | Τραγουδάω να μη βλέπουν | πόσο κλαίει η καρδιά | και γελάω μα δεν ξέρουν | πως πονάει η μαχαιριά | Δε σου γύρεψα μαχαίρι | να σκοτώσω τον καημό | λίγη αγάπη να γλυκάνω | τον πικρό το χωρισμό

07. Γύφτισσα μέρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κοντογιώργος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Γύφτισσα μέρα, στο παλιό μουράγιο | βλέπω την θάλασσα χωρίς, κουράγιο | βλέπω τα βράχια, και έχω μια λύπη | την Κυριακή αυτή, κάτι μου λείπει | Άσπρα βότσαλα στον ήλιο | και στη θάλασσα | την καρδιά μου | κυριακάτικα την χάλασα | Γύφτισσα τύχη, πες μου τι με σώνει | το απομεσήμερο για δες, ζυγώνει | Γύφτισσα μέρα, στο γυμνό κορμί σου | στην αμμουδιά να κυλιστώ μαζί σου

08. Κι αν περπατώ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κι αν περπατώ, κι αν περπατώ | δεν ξέρω που πηγαίνω, | ο δρόμος με ακολουθεί | Χριστέ και Παναγιά | κοντά σου πάντα μένω.... | Δέντρο καμένο απ τη φωτιά | γίνηκε το κορμί μου, | μα στην καρδιά μου έχω δροσιά | Χριστέ και Παναγιά, | όταν σε δώ καλή μου... | Φαρμάκι μού 'γινε η ζωή | στο δρόμο που πηγαίνω, | ο πόνος με ακολουθεί | Χριστέ και Παναγιά, | μακριά σου αργοπεθαίνω...

09. Μια φορά μονάχα φτάνει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος & Ελένη Κλαδή
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Θέλεις το βλέπω πρόφαση | να φύγεις να μ' αφήσεις | πρέπει καλά να το σκεφτείς | προτού τ' αποφασίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει | να ραγίσει το γυαλί | η αγάπη μας να σβήσει | και να λιώσει σαν κερί | Πού θα 'βρεις δρόμο και στρατί | καινούργιο ν' αρχινήσεις | και πάνω στα χαλάσματα | άλλη ζωή ν' αρχίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει...

10. Παιδί μου ώρα σου καλή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γεώργιος Βιζυηνός
Φουρτούνιασεν η θάλασσα | και βουρκωθήκαν τα βουνά, | είναι βουβά τ' αηδόνια μας | και τα ουράνια σκοτεινά | κι η δόλια μου ματιά θολή, | παιδί μου, ώρα σου καλή! | Βουίζει το κεφάλι μου | σαν του χειμάρρου τη βοή, | ξηράθηκαν τα χείλη μου | και μου εκόπηκε η πνοή | σ' αυτό το ύστερο φιλί, | παιδί μου, ώρα σου καλή! | Να σε παιδέψει ο πλάστης μου, | καταραμένη ξενιτιά, | μας παίρνεις τα παιδάκια μας | και μας αφήνεις στη φωτιά, | και πίνουμε τόση χολή | όταν τα λέμ' "ώρα καλή!".

11. Το δάκρυ μας σταλιά, σταλιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κώστας Καπνίσης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Εμείς νυχτώσαμε νωρίς | και χάσαμε τον δρόμο | και τα σπασμένα της ζωής | τα πήραμε στον ώμο | Χάιδεψέ το μπουζούκι μας | τραγούδι για να πούμε | οι νύχτες που περάσαμε | να μη ξημερωθούνε | Το δάκρυ μας σταλιά, σταλιά | σταμάτησε να τρέχει | μανούλα μου τι παγωνιά | αυτός ο κόσμος που έχει | Χάιδεψέ το μπουζούκι μας | τραγούδι για να πούμε | οι νύχτες που περάσαμε | να μη ξημερωθούνε

12. Σαν ξένοι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Βασίλης Φωτεινάκης
Σε σταυροδρόμι φτάσαμε | οι δρόμοι μας χωρίσαν | πουλιά που χάσανε φτερά | φτερά καινούρια ανοίξαν | Σαν ξένοι θ΄ ανταμώνουμε | σαν ξένοι θα μιλάμε | παιδί χαμένο ο έρωτας | τις νύχτες που περνάμε | Παράθυρο στην λησμονιά | ανοίξαμε οι δυο μας | κλεισμένη πόρτα η καρδιά | μπρος στο παλιό όνειρό μας

13. Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μοβόρο πάντοτε με λες | γιατί γελάω όταν κλαίς, | στο λέω τι συμβαίνει, | το κλάμα σ' ομορφαίνει. | Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς, | το δάκρυ σαν διαμάντι αργοκυλάει. | Αγάπη μου, τι όμορφα που κλαίς. | Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει. | Ξανά σε πρόσεξα κι εχτές, | την ώρα π' άρχισες να κλαίς | και ήσουνα, βρε φως μου | η πι' όμορφη του κόσμου. | Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς, | το δάκρυ σαν διαμάντι αργοκυλάει. | Αγάπη μου, τι όμορφα που κλαίς. | Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει. | Μοβόρο, μη με ξαναπείς | και την αλήθεια αν θες να δεις, | κοιτάξου στον καθρέφτη, | δεν θα με βγάλεις ψεύτη. | Τι όμορφη που είσαι όταν κλαίς, | το δάκρυ σαν διαμάντι αργοκυλάει. | Αγάπη μου, τι όμορφα που κλαίς. | Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει.

14. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι | το σκοτάδι είναι βαθύ | κι όμως ένα παλικάρι | δεν μπορεί να κοιμηθεί | Άραγε τι περιμένει | απ' το βράδυ ως το πρωί | στο στενό το παραθύρι | που φωτίζει με κερί | Πόρτα ανοίγει πόρτα κλείνει | με βαρύ αναστεναγμό | ας μπορούσα να μαντέψω | της καρδιάς του τον καημό

15. Σαν με κοιτάς Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέξης Αλεξόπουλος
Σαν με κοιτάς | ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου, φωτιά | καίγομαι μέσα στη δική σου τη ματιά | λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς. | Σαν με κρατάς | είναι τα μπράτσα σου μια θάλασσα πλατιά | που μέσα χάνομαι και πνίγομαι βαθιά | μες στα μαβιά της τα νερά σαν με κρατάς. | Μη μου μιλάς | νιώσε στα στήθη μου τους κτύπους της καρδιάς | μες στην παλάμη μου το ρίγος της νυχτιάς | να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς, να μ' αγαπάς. | Και σ' αγαπώ | δεν έχω τίποτ' άλλο, τίποτα να πω | το καλοκαίρι αυτό θα σβήσω, θα χαθώ | άσε με απλά να σ' αγαπώ, να σ' αγαπώ.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Σε θέλω Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σε θέλω μ΄ όλο το αίμα μου ξανά | μα λείπεις, δεν είσαι πουθενά. | Σε θέλω, έτσι γυμνή σαν την φωτιά | βαθειά μου λαβωματιά. | Σε θέλω, παραδομένη στο φιλί | χαμένη στην νύχτα την τρελή. | Σε θέλω για να μ΄ ανοίξεις να κρυφτώ | στον ήλιο να τυλιχτώ. | Σε θέλω, στις φυλλωσιές σου να χαθώ | να γύρω, να ξαναγεννηθώ. | Σε θέλω να σκύψω μέσα σου να δω, | τους κόσμους που τραγουδώ.

02. Αγάπα με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Inglesias-Ferro | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγάπα με, | μ' όλα τα λάθη πού 'χω κάνει, | κράτα με. | Ένοχος είμαι απέναντί σου τά' παμε, | μα σ' αγαπώ. | Αγάπα με, | γίνομαι δρόμος να περάσεις, | πάτα με. | Έχω ανάγκη από σένα, | νιώσε με, αγάπα με. | Αγάπα με, | γιατί να ζήσω χώρια σου δε γίνεται, | νεράκι η ζωή μου και θα χύνεται | στις πέτρες δίχως νόημα γι' αυτό | Αγάπα με | και ξέχασε λοιπόν πως παρασύρομαι | και γείρε πάλι απάνω μου να γείρουμε, | αγάπη μόνο αγάπη σου ζητώ.

03. Φίλε μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Σάσα Μανέτα
Έφυγε εκείνη που αγαπώ | και τώρα στην ζωή μου τι μου μένει | ποια θα φωνάζω τώρα πια | αγαπημένη | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά | Έφυγε εκείνη που αγαπώ | κουβάρι στο μυαλό μου οι εικόνες | και οι στιγμές του χωρισμού | γίναν αιώνες | Φίλε έλα απόψε που πονάω | εκείνη που αγαπώ δεν είναι πια εδώ | φίλε την παρέα σου ζητάω | έλα στο σκοτάδι δεν μπορώ | Όσα λεν οι άντρες μεταξύ τους | λόγια σοβαρά λόγια αληθινά | πες μου ό,τι θέλεις όμως μείνε | μήπως περάσει η βραδιά

04. Πάρε με μαζί Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Καπετάνιε, πάρε με μαζί, | ίδια μοίρα έχω εγώ κι εσύ: | Για δυο μάτια σαν την πικροθάλασσα | τη ζωή μου χάλασα, πάρε με μαζί. | Μια φουρτούνα όλη μου η ζωή | καπετάνιε, πάρε με μαζί. | Δεν αντέχω άλλο τα χτυπήματα, | πιο καλά στα κύματα, πάρε με μαζί. | Καπετάνιε, πάρε με μαζί | να μη βλέπω πως με άλλον ζει. | Στη ζωή μου μια γυναίκα αγάπησα, | στη στεριά ναυάγησα, πάρε με μαζί.

05. Τα ψέματα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Κι έπειτα αρχίσαμε για αστείο | Τα ψέματα στη συντροφιά | Κι είπαν να δώσουν το βραβείο | Στη μεγαλύτερη ψευτιά | Ο ένας είπε ότι είδε το Θεό. | Ο άλλος είπε ότι πέταξε με πλοίο. | Εσύ με κοίταξες και μου 'πες "Σ' αγαπώ!" | Κι όλοι σου δώσανε το πρώτο το βραβείο | Κι εγώ δε μίλαγα, | το δρόμο κοίταγα. | Η μέρα άρχιζε | κι εγώ ξεψύχαγα | Το χελιδόνι είχε παγώσει στα σκαλιά | και σαν να ήταν η ψυχή μου το κοιτούσα | Κι εσύ με γέμιζες με ψεύτικα φιλιά. | Μέσα μου σπάραζα μα σε χειροκροτούσα. | Κι εγώ δε μίλαγα | το δρόμο κοίταγα | Η μέρα άρχιζε | κι εγώ ξεψύχαγα

06. Πάμε για ύπνο Κατερίνα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Πάλι κι απόψε πίναμε και πίναμε | και στην ταβέρνα μόνοι απομείναμε. | Τα όνειρά μας σαν τα κάρβουνα σβηστά | και η ζωή μας ένα πέλαγο μπροστά. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρα από κείνα | που τελειώνουν το πρωί. | Μας κυνηγήσαν και μας κατηγόρησαν, | δέκα φορές, δέκα φωτιές μάς χώρισαν. | Κι αν σε λατρεύω τώρα, κι αν με αγαπάς, | όνειρα είναι πια τα όνειρα για μας. | Πάμε για ύπνο, Κατερίνα, | πάμε ν’ αλλάξουμε ζωή, | να δούμε όνειρα από κείνα | που τελειώνουν το πρωί.

07. Οι πικροδάφνες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στις πικροδάφνες που επαίζαμε κρυφτό | Τα χείλη σμίξαμε πάνω στα δεκαοχτώ | Και στα χορτάρια που βραδιές ξαπλώναμε | Ποιος αγαπάει πιο πολύ μαλώναμε | Όμως αδίστακτος φονιάς είν' ο καιρός | Κι όλα τα σκόρπισε στο πέρασμά του εμπρός | Κι έμεινε ο έρωτας στα χείλη μας πικρός | Σαν πικροδάφνη πια κι αυτός | Στις πικροδάφνες σαν θυμάσαι κι αν πονάς | Ο κόσμος άρχιζε κι ετέλειωνε με μας | Και τη ζωή στο χώμα ζωγραφίζαμε | Πως η αγάπη θα κρατάει νομίζαμε | Όμως αδίστακτος φονιάς είν' ο καιρός | Κι όλα τα σκόρπισε στο πέρασμά του εμπρός | Κι έμεινε ο έρωτας στα χείλη μας πικρός | Σαν πικροδάφνη πια κι αυτός

08. Απόψε έκλαψα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Δημητράς | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Μου έλεγαν οι άντρες πως δεν κλαίνε | μεγάλωνα σε τούτο τον καημό | το άκουγα οι μανάδες να το λένε | και είδα μέσα στην καρδιά μου μισεμό. | Μα απόψε έκλαψα την ώρα που μου έκλεινες την πόρτα | κι όμως αισθάνομαι να 'μαι πιο άντρας από πρώτα. | Απόψε έκλαψα κι αν τύχει πάλι θα το ξανακάνω | απόψε έκλαψα όταν κατάλαβα τι χάνω. | Μου έλεγαν οι άντρες δεν δακρύζουν | κι ας έχουνε το χέρι στην καρδιά | μα μέσα μου οι πίκρες ξεχειλίζουν | πόσο αξίζει ένα δάκρυ στη ματιά.

09. Πάλι απόψε μεθυσμένος Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Πάλι απόψε μεθυσμένος | πάλι απόψε ζαλισμένος | και περπατώ-παραπατώ | Θέλω σπίτι μου να πάω | και τη μάνα μου να δω | μα πήρα λάθος το στενό | Και πριν να 'ρθεί το πρωινό | στο στέκι σου εκεί μπροστά | απ' τον καημό σου ήπια ξανά | απ' τον καημό σου ήπια ξανά | Πάλι απόψε μεθυσμένος | πάλι απόψε ζαλισμένος | και περπατώ-παραπατώ | ήπια στο γυαλί τον πόνο | μα έτσι τά 'φερε η ζωή | πια να μην είμαστε μαζί

10. Δύσκολες στιγμές Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες και μαρτυράω, έφυγες | κόλαση το άδειο σπίτι, έφυγες | με τσιγάρο και πιοτό, κακό ξενύχτι | Μαύρο φως να ξημερώσει, έφυγες | έφυγες πριν με σκοτώσεις, έφυγες | μαύρο φως και μαύρο δάκρυ, έφυγες | ζω σε κόσμους που δεν βρίσκονται στο χάρτη | Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες παραμιλάω, έφυγες | κόλαση το άδειο σπίτι, έφυγες | με τσιγάρο και πιοτό, κακό ξενύχτι | Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες, μου το 'χες τάξει, έφυγες | τη σκιά σου αναζητάω, έφυγες | κρύες νύχτες τα φιλιά και η αγάπη | Μαύρο φως να ξημερώσει, έφυγες | έφυγες πριν με σκοτώσεις, έφυγες | μαύρο φως και μαύρο δάκρυ, έφυγες | ζω σε κόσμους που δεν βρίσκονται στο χάρτη | Μαύρο φως να ξημερώσει, έφυγες | έφυγες πριν με σκοτώσεις, έφυγες | μαύρο φως και μαύρο δάκρυ, έφυγες | ζω σε κόσμους που δεν βρίσκονται στο χάρτη | Δύσκολες στιγμές περνάω, έφυγες | έφυγες κι εγώ πονάω, έφυγες | κόλαση το άδειο σπίτι, έφυγες | με τσιγάρο και πιοτό, κακό ξενύχτι

11. Θα 'ρθω ξανά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Θα 'ρθώ ξανά, θα 'ρθώ ξανά | μου το 'χες πει θα μ' αγαπάς παντοτινά | θα 'ρθώ γιατί, θα 'ρθώ γιατί | για 'μένα είπες θα 'σαι πόρτα ανοιχτή | θα 'ρθώ γιατί είσαι κυρία και αλήτισσα | η αγκαλιά κι' η αμαρτία που ξενύχτησα | θα 'ρθώ ξανά, θα 'ρθώ ξανά | μου το 'χες πει θα μ' αγαπάς παντοτινά | Θα 'ρθώ γιατί εσύ μ' αγάπησες πολύ | την μια νύχτα λογική, την μια τρελή | την μια βραδιά αμαρτωλή, την άλλη αγία | θα 'ρθώ γιατί έχεις καρδιά που αγαπάει αντρικά και γυναικεία | Θα ρθώ ξανά, θα 'ρθώ ξανά | είναι η φωτιά που η αγκαλιά σου με κερνά | θα 'ρθώ τρελή, θα 'ρθώ τρελή | γιατί μου δίνεις την ψυχή σου στο φιλί | θα 'ρθώ γιατί είσαι κυρία και αλήτισσα | η αγκαλιά κι' η αμαρτία που ξενύχτησα | θα 'ρθώ ξανά, θα 'ρθώ ξανά | μου το 'χες πει θα μ' αγαπάς παντοτινά | Θα 'ρθώ γιατί εσυ μ' αγάπησες πολύ | την μια νύχτα λογική, την μια τρελή | την μια βραδιά αμαρτωλή, την άλλη αγία | θα 'ρθώ γιατί έχεις καρδιά που αγαπάει αντρικά και γυναικεία | Θα 'ρθώ γιατί εσύ μ' αγάπησες πολύ | την μια νύχτα λογική, την μια τρελή | την μια βραδιά αμαρτωλή, την άλλη αγία | θα 'ρθώ γιατί έχεις καρδιά που αγαπάει αντρικά και γυναικεία | Θα 'ρθώ ξανά, θα 'ρθώ ξανά | μου το 'χες πει θα μ' αγαπάς παντοτινά

12. Σ' αγαπούσα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Μπορεί να μετανιώνω που σε χάνω | μα είναι κάτι από μένα παραπάνω | πρέπει να πάω. | Πρέπει να φύγω, την καρδιά ν' ακολουθήσω | και δεν με νοιάζει αν πεθάνω ή αν ζήσω | την αγαπάω. | Σ' αγαπούσα | μέχρι την ώρα που τα μάτια της | βρεθήκανε στο δρόμο μου και χάθηκα | μες στη δική της αγκαλιά. | Σ' αγαπούσα | μέχρι την ώρα που τα χείλη της | αγγίξανε τα χείλη μου και μέθυσα. | Πρώτη φορά που μέθυσα | χωρίς να πιω γουλιά. | Μπορεί να μετανιώνω που σε χάνω | το μεγαλύτερό μου λάθος και να κάνω | πρέπει να πάω. | Πρέπει να φύγω, με τραβάει σαν μαγνήτης, | τα πάντα γύρω έχουν πάρει τη μορφή της | την αγαπάω.

13. Της είπα πόσα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Στεφανίδης | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Της είπα "πόσα;" Μου είπε "τόσα" | και συμφωνήσαμε. | Ούτε βραχιόλια, ούτε ρολόγια, | ό,τι μιλήσαμε. | Της είπα "πόσα;" Μου είπε "τόσα" | δεν τα χαλάσαμε. | Ούτε πιο πάνω, ούτε πιο κάτω, | δεν τα μοιράσαμε. | Και λες τι θέλω με μια του δρόμου | με όποια να 'ναι; | Δεν υποφέρω, οι πληρωμένες | οι αγάπες δεν πονάνε. | Της είπα "πόσα;" Μου είπε "τόσα" | κι όταν τελειώσαμε, | της είπα "γεια σου" μου είπε "γεια σου" | τα χέρια δώσαμε.

14. Το βουνό Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Ευάγγελος Πρέκας
Θ' ανέβω και θα τραγουδήσω | στο πιο ψηλότερο βουνό | ν' ακούγεται στην ερημιά | ο πόνος μου με την πενιά | Με το βουνό θα γίνω φίλος | και με τα πεύκα συντροφιά | κι όταν θα κλαίω και πονώ | θ' αναστενάζει το βουνό | Απάνω στο βουνό θα μείνω | κι από τον κόσμο μακριά | θα κλαίω μόνος θα πονώ | και θα μ' ακούει το βουνό

15. Φραγκοσυριανή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μία φούντωση, μια φλόγα | έχω μέσα στην καρδιά | λες και μάγια μου 'χεις κάνει | Φραγκοσυριανή γλυκιά | λες και μάγια μου 'χεις κάνει | Φραγκοσυριανή γλυκιά | Θα 'ρθω να σε ανταμώσω | κάτω στην ακρογιαλιά | Θα ήθελα να σε χορτάσω | όλο χάδια και φιλιά | Θα ήθελα να σε χορτάσω | όλο χάδια και φιλιά | Θα σε πάρω να γυρίσω | Φοίνικα, Παρακοπή | Γαλησσά και Nτελαγκράτσια | και ας μου 'ρθει συγκοπή | Γαλησσά και Nτελαγκράτσια | και ας μου 'ρθει συγκοπή | Στο Πατέλι, στο Nυχώρι | φίνα στην Αληθινή | και στο Πισκοπιό ρομάντζα | γλυκιά μου Φραγκοσυριανή | και στο Πισκοπιό ρομάντζα | γλυκιά μου Φραγκοσυριανή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης