Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

33 μεγάλες επιτυχίες με την Πόπη Αστεριάδη





















Η Πόπη Αστεριάδη σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Μια γιορτή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Ηλίας Καραγιάννης | Στίχοι: Ηλίας Καραγιάννης
Μια γιορτή ήρθε σαν τις άλλες, μια γιορτή με τη χαρά | Στην αυλή σου τραγουδάνε δυο χρυσά πουλιά | Στα δρομάκια παίζουν πάλι τα μικρά παιδιά | Στα δρομάκια παίζουν πάλι τα μικρά παιδιά | Σήμερα γιορτάζει όλη η γη | Με πουλιά θα στείλω μιαν ευχή στην καρδιά | Χρόνια σου πολλά | Χρόνια σου πολλά | Μια γιορτή ήρθε σαν τις άλλες, μια γιορτή με τη χαρά | Ρόδα, κρίνα θα σου φέρουν, να στολίσεις τα μαλλιά | Άνεμοι κοντά σου θα `ρθουν, είμαι μακριά | Σήμερα γιορτάζει...

02. Φραγκόκκλησα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη & Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κρατούσες στα χείλη | γλυκιά φυσαρμόνικα | Γινήκαμε φίλοι | με λέγανε Μόνικα | Κοίτα με για να γενώ | δυνατός σαν τη φωτιά | Όμορφος σαν δειλινό | να σου κλέψω την καρδιά | Παλιό καλοκαίρι | κοντά στη Φραγκόκκλησα | Σου πήρα το χέρι | στο χέρι μου το ‘κλεισα

03. Σκληρό μου αγόρι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Ντίνος Δημόπουλος
Ρίχνω μαχαίρι και βρίσκω στόχο | ντέρτι που το 'χω ποιος να το ξέρει | Πιάνω λουλούδι κι ειν' η καρδιά σου | αγόρι γεια σου, μπες στο τραγούδι | Απόψε για σένα θ' ανάψω τ' αστέρια | να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | Βρίσκω κοχύλι στ' ακροθαλάσσι | μ' έχουν γελάσει τα δυο σου χείλη | Γίνηκε αύρα το ξεροβόρι | γεια σου αγόρι που σε ξανάβρα | Απόψε για σένα θ' ανάψω τ' αστέρια | να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι

04. Μια μέρα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Μια μέρα που την αγαπώ γεννήθηκε η αγάπη μου | κι ήταν σαν άστρο της βροχής μέσα στη χειμωνιά | Μια μέρα που την αγαπώ γεννήθηκε η αγάπη μου | κι η μάνα μου εδάκρυζε στην άσπρη της ποδιά | Μια μέρα που την αγαπώ με κοίταξε η αγάπη μου | και σκίρτησαν τα σπλάχνα μου και πήρανε φωτιά | Μια μέρα που την αγαπώ μ’ αγκάλιασε η αγάπη μου | κι ανθίσανε τα χείλη μου λουλούδια και φιλιά | Μια μέρα που την αγαπώ γεννήθηκε η αγάπη μου | κι ήταν σαν άστρο της βροχής μέσα στη χειμωνιά | μα κάποια μέρα σκοτεινή χάθηκε η αγάπη μου | κι έγινε ο κόσμος στεναγμός κι έγινε μοναξιά

05. Στου Φιλοπάππου Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Βασίλης Φωτεινάκης
Στου Φιλοπάππου μια φορά | Στους βράχους σπάσαν τα φτερά | Που είχαμε ανοίξει | Στου Φιλοπάππου ο χωρισμός | Ήρθε σαν άγριος χαλασμός | Πόθους τρελούς να πνίξει | Στου Φιλοπάππου τις πλαγιές | Που περπατάνε οι καρδιές | Πιασμένες χέρι-χέρι | Στου Φιλοπάππου σαν παιδιά | Να στήσουμε, έλα μια βραδιά | Στον έρωτα καρτέρι | Στου Φιλοπάππου, στου Φιλοπάππου | Είν’ η αγάπη μας κρυμμένη κάπου | Στου Φιλοπάππου τη χαρά | Έλα να πάμε μια φορά | Να ψάξουμε να βρούμε | Στου Φιλοπάππου το πρωί | Μες στη γλυκιά φυλλοροή | Να ξαναγαπηθούμε | Στου Φιλοπάππου με καιρό | Ξανάρχισε παλιό χορό | Ανάμνηση κι ελπίδα | Στου Φιλοπάππου μας καλεί | Χαμένη αγάπη και φιλί | Χρυσή του ήλιου αχτίδα

06. Είναι η Γη ωραία Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος
Με το τραγούδι, τη χαρά | σε θάλασσα και σε στεριά | ατέλειωτη μια πυρκαγιά | βάλτε σ' όλη την πλάση | Κάψτε τα λόγια τα πικρά | κι' όποιος πληγώθηκε πολύ | ας πάρει, ας δώσει το φιλί, | ας παίξει κι' ας γελάσει | Είναι η Γη ωραία | και σα γλυκό μεθύσι | ας νιώσουμε τη ζήση | προτού να μας αφήσει | Και συ αγάπη μου λεύκη | σα περιστέρι στη βροχή | αν έχεις λύπη στη ψυχή | άνοιξε τα φτερά σου | Σα να 'μαστε περαστικοί | από μια εφήμερη γιορτή | δωσ' μου το χέρι και πιστή | κάθε χαρά μοιράσου | Είναι η Γη ωραία | και σα γλυκό μεθύσι | ας νιώσουμε τη ζήση | προτού να μας αφήσει

07. Η Μύκονος κάνει πανιά Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιώργος Κοντογιώργος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Μύκονο άσπρη φρεγάτα | μεθυσμένη από ασβέστη και φιλί | έρχεται πάλι χειμώνας | και θα φύγω σαν έρημο πουλί | Έξω από το λιμάνι καρτερούν οι ανέμοι οι πικροί | για να με πάρουνε πέρα μας χωρίζουν Μύκονο μικρή | Έλα να βάλεις δυο πανιά | κι ένα σχοινί στην πλώρη | να σε γυρίζω στο ντουνιά | τ’ αρχιπελάγου κόρη | Σε παγερή πολιτεία | και στα φώτα τα κρύα σαν θα βγω | σε παγωμένες αγάπες | παγωμένες ματιές θε να πνιγώ | Μύκονο πέτρινο αστέρι | μεσημέρι καφτό πελαγινό | βαρκούλα θα σε στολίσω | για ταξίδι κινάμαι γιορτινό | Έλα να βάλεις ...

08. Χαμός Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Πάνος Σαββόπουλος | Στίχοι: Πάνος Σαββόπουλος
Ταξιδεύαν αντάμα | και δε βλέπαν στεριά | Τα πανιά τους σκισμένα | τα κορμιά τους φωτιά | Και το φεγγάρι | δεν περπατάει | Τα χέρια σφιγμένα | αδράχνουν το κύμα | Απ’ τα βαθιά σκοτάδια | κλαίνε τα παιδιά | με τα μάτια τους κλεισμένα | και τα χέρια ανοικτά | Και το φεγγάρι ... | Απ’ τα βαθιά ... | Έτσι χαθήκαν

09. Η μαριονέτα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Ντίνα Χατζηνικολάου | Στίχοι: Μαρία Γκόπη
Μια μικρή σκηνή όση να χωράω, | μια μικρή φωνή για να τραγουδάω. | Κάνω ό,τι ζητήσεις, κάνω ό,τι | θες κι όλες μου οι κινήσεις | φίνες και σωστές. | Δεν παραπονιέμαι, είμαι ζωντανή. | Μία μαριονέτα σκλάβα σου πιστή. | Κι είναι η σκλαβιά μου όλη μου | η ζωή κι όλη η ζωή μου είναι | μια κλωστή. | Μια μικρή σκηνή, τέλειωσε | η αγάπη. Τράχυν’ η φωνή | και το φως εχάθη. Γίναν οι | κινήσεις πια σπασμωδικές, | όλη η στοργή σου πέρασε στο χθες. | Μια σου απροσεξία, μοίρα μου | κακή. Είμαι μαριονέτα τώρα | θλιβερή. Σκόρπια τα όνειρά μου, | μέλη χαλαρά. Σπάσαν οι κλωστές | μου, είναι πια νεκρά.

10. Έρωτας τάχα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μυρτιώτισσα
Έρωτας τάχα να ’ν’ αυτό | που έτσι με κάνει να ποθώ | τη συντροφιά σου, | που σαν βραδιάζει, τριγυρνώ | τα φωτισμένα για να δω | παράθυρά σου; | Έρωτας να ’ναι η σιωπή | που όταν σε βλέπω, μου το κλει | σφιχτά το στόμα, | που κι όταν μείνω μοναχή, | στέκω βουβή κι εκστατική | ώρες ακόμα; | Έρωτας να ’ναι ή συμφορά, | με κάποιου αγγέλου τα φτερά | που έχει φορέσει, | κι έρχετ’ ακόμη μια φορά | με τέτοια δώρα τρυφερά | να με πλανέσει; | Μα ό,τι και να ’ναι, το ποθώ, | και καλώς νά ’ρθει το κακό | που είν’ από σένα | θα γίνει υπέρτατο αγαθό, | στα πόδια σου αν θα σωριαστώ | τ’ αγαπημένα.

11. Στου τηλεφώνου το κοχύλι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Αθάνας

Στου τηλεφώνου το κοχύλι | τ’ αφίλητά σου τρέμουν χείλη | και μυστικά γλυκολαλούν. | Κλείνω τα μάτια, τ’ αντικρίζω | μα λόγια πια δεν ξεχωρίζω, | δε λένε λόγια, με φιλούν. | Έλα ν’ ακούσεις τα τραγούδια, | έλα να κόψεις τα λουλούδια | που συ έχεις σπείρει μυστικά. | Έλα στ’ αυτιού σου το κοχύλι | να βάλω τα δικά μου χείλη | και να σ’ αποκριθώ γλυκά. | Μέσ’ απ’ τ’ αγνώστου κι απ’ του ονείρου | μέσ’ απ’ του χάους και του απείρου | μου μίλησες τον κόσμο εσύ. | Με τρέλαν’ η μικρή σου τρέλα | πάρε το σύρμα, σύρμα κι έλα | στης μοναξιάς μου το νησί.

12. Καλοκαίρι έχε γεια Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Ηλίας Καραγιάννης | Στίχοι: Ηλίας Καραγιάννης
Μες τη νύκτα | μες το χιόνι | μακριά η άνοιξη | παίζει μ’ ένα αηδόνι | Έφυγε το καλοκαίρι | ήρθαν σύννεφα βαριά | χάθηκε και το αστέρι | καλοκαίρι έχε γεια | Έλα αγάπη | με τ’ αστέρια | θα σε κλείσω απαλά | στα ζεστά μου χέρια | Στις ακρογιαλιές περνάω | κει που είμασταν μαζί | με τα βράχια σου μιλάω | μα δε με ακούς εσύ | Έφυγε το ...

13. Οκτώβρης Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Βασίλης Κουμπής | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η πόλη γέμισε φουγάρα | η μέρα βάφτηκε σταχτιά | μες στον καπνό και την αντάρα | πού νά `βρω μια ζεστή ματιά | Σε ψάχνω στα παλιά γιοφύρια | στους δρόμους της απαντοχής | στα διαλυμένα πανηγύρια | κάτω απ' τα τόξα της βροχής. | Μια φυσαρμόνικα που κλαίει | δρόμοι και δένδρα σιωπηλά | και λέει η καρδιά και ξαναλέει | ποιος τάχα σου χαμογελά.

14. Μικρέ μου άνεμε Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Γκούμας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Μικρέ μου άνεμε, πικρό μου αίμα | Παίζουν στα χέρια σου μήλα σπαθιά | Τα χείλη μέσα μου δεν έχουν τέρμα | Μου `φυγες άνοιξη, πικρή φωτιά | Άνεμε δρόμε μου θα σε φιλήσω | Έρωτα πόνε μου θα σου το πω | Πάνω στο δέρμα μου πόνους θ’ αφήσω | Στη μέσα θάλασσα θ’ αναστηθώ | Πρωί στο κύμα σου πώς να μιλήσω | αργά στην άμμο σου πώς να το πω | Νησί τα χέρια σου τι να φιλήσω | Κραυγή το αίμα σου και πώς να πιω | Πρωί το στήθος σου τι να κρατήσω | Μικρά τα κύματα πώς να διαβώ | Πίνουν τα χείλη σου κι αν τα φιλήσω | Βροχή τα μάτια σου και θα πνιγώ

15. Πληγωμένο περιστέρι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μαρία Κουγιουμτζή
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Μικρό ακρωτήρι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Μικρό ακρωτήρι | στην άκρη των χεριών μου | ήταν το πρόσωπό σου | Και κρύφτηκε στου πέλαγου το βάθος | και χάθηκε στ’ απέραντο δάσος | Μικρά πουλιά | ανάμεσα στα στάχια | ήταν τα δυο σου μάτια | Ταξίδεψαν στης νύχτας το σκοτάδι | δεν γύρισαν ποτέ τους σε μένα | Άσπρο λουλούδι | στην άκρη της φωτιάς | ήταν η πρώτη αγάπη | Και κρύφτηκε στου πέλαγου το βάθος | και χάθηκε στ’ απέραντο δάσος

17. Πάει κι αυτή η Κυριακή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Πάει κι αυτή η Κυριακή | και η χαρά μας πάει | ήτανε τόσο βιαστική | όπως και κάθε Κυριακή | Που πριν τη ζήσουμε περνάει | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη | που να ‘ναι ολόκληρη ζωή | που να ‘ναι απέραντη γιορτή | Μια Κυριακή τόσο μεγάλη | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη

Ο δεύτερος δίσκος

01. Νάνι του Ρήγα το παιδί Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Νάνι του Ρήγα το παιδί, | του βασιλιά τ' αγγόνι. | Νάνι του κήπου η πασχαλιά, | του Μάη το χελιδόνι. | Κοιμήσου φως της χαραυγής | κι άστρο χρυσό τ' Απρίλη | κι η Παναγιά στον ύπνο σου | χαμογελά στα χείλη. | Κάμε τον ύπνο σύννεφο | και τ' όνειρό σου πάχνη | κι ένα πουλί τ' αυγερινού | να σ' ανταμώσει ψάχνει. | Νάνι του Ρήγα το παιδί, | του βασιλιά τ' αγγόνι. | Νάνι του κήπου η πασχαλιά, | του Μάη το χελιδόνι.

02. Χάρτινο το φεγγαράκι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Θα φέρει η θάλασσα πουλιά | κι άστρα χρυσά τ' αγέρι | να σου χαϊδεύουν τα μαλλιά | να σου φιλούν το χέρι. | Χάρτινο το φεγγαράκι | ψεύτικη ακρογιαλιά | αν με πίστευες λιγάκι | θα 'σαν όλα αληθινά. | Δίχως τη δική σου αγάπη | δύσκολα περνά ο καιρός. | Δίχως τη δική σου αγάπη | είναι ο κόσμος πιο μικρός. | Χάρτινο το φεγγαράκι | ψεύτικη ακρογιαλιά | αν με πίστευες λιγάκι | θα 'σαν όλα αληθινά.

03. Μην αργήσεις Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Νίκος Φώσκολος
Κράτησέ με αγάπη μου | μέσα στα δυο σου χέρια | Σε περίμενα πολύ | και 'χω πια κουραστεί | Τόσα χρόνια πέρασαν | τόσες πίκρες και πόνοι | Μην αργήσεις αγάπη μου | μη μ' αφήνεις πια μόνη | Κράτησέ με αγάπη μου | για να βρούμε έν' αστέρι | Κράτησέ με αγάπη μου | μόνο αυτό σου ζητώ | Πέφτ' η νύκτα σκοτεινή | και κανείς μας δεν ξέρει | τι μας έγραψε η μοίρα μας | κι η ζωή τι θα φέρει

04. Το σύννεφο Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Πόσο μακριά τα σύννεφα στον ουρανό | μόνη σ’ αναζητώ | βουνό γιν’ είναι η ζωή μου | και μόνη θα χαθώ. | Κάμπος πικρός τα χέρια μου | και τη ζωή μου | μαύρος τη δέρνει ο καημός | Έλα βαθιά στο σώμα μου | φιλί πικρό στο στόμα μου. | Έλα βροχή και ντύσε το γυμνό κορμί | πού είναι η φωνή μου | και η προσμονή μου | η νύχτα κι η πληγή μου | Ήλιε μου έλα να σωθώ | και μη με αφήνεις μέσα στη νύχτα να χαθώ | Έλα βαθιά στο σώμα μου | φιλί πικρό στο στόμα μου.

05. Τραγούδι αγάπης και θανάτου Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Σπήλιος Μεντής | Στίχοι: Σπήλιος Μεντής
Όλοι μας λένε πως | "η αγάπη είναι σκλαβιά" | μα γω τη νιώθω | την αγάπη λευτεριά, | γιατί μονάχα αυτή | σου ανοίγει τα φτερά | για να πετάς | σαν αγαπάς. | Όταν θα νιώσεις | τον πικρό το χωρισμό | για το ταξίδι | που δεν εχει γυρισμό | αλλη αγάπη | θα σου δώσει τα φτερά | να μην ξεχνάς | και ν΄αγαπάς, και ν΄αγαπάς.

06. Μόνο γιατί μ' αγάπησες Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μαρία Πολυδούρη
Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες | σε περασμένα χρόνια | και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμα | και σε βροχή, σε χιόνια. | Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες. | Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα | γι' αυτό η ζωή μου εδόθη. | Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτη | 'μένα η ζωή πληρώθη. | Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα. | Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου | μου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια. | Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σου | μου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια. | Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου. | Μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες | έζησα, να πληθαίνω | τα ονείρατά σου, ωραίε που βασίλεψες | κι έτσι γλυκά πεθαίνω. | Μονάχα γιατί τόσο ωραία μ' αγάπησες.

07. Ω χαμηλώστε αυτό το φως Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μαρία Πολυδούρη
Ω χαμηλώστε αυτό το φως | στη νύχτα τι οφελάει; | Πέρασ' η μέρα, φτάνει πια | ποιος ξέρει ο ύπνος μου κρυφός | αν κάπου εδώ φυλάει | Πάρτε το φως είναι καιρός | να μείνω πια μονάχη | Φτάνει η απάτη μιας ζωής | κάθε προσπάθεια ένας εχθρός | για την στερνή μου μάχη | Ας παύσουν πλέον οι σπαραγμοί | ας μ' απομείνει κάτι | για να πλανέψω τη νυχτιά | να σκύψει κάπως πιο θερμή | στ' ανήσυχό μου μάτι | Πάρτε το φως είναι η στιγμή | την θέλω όλη δική μου | είναι η στιγμή να κοιμηθώ | πάρτε το φως με τυραννά | μ' αρνιέται την ψυχή μου

08. Η βροχή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τάκης Χατζηαναγνώστου
Άρρωστη μνήμη κουρασμένη | πίσω απ’ το τζάμι αναπολεί. | Έξω η βροχή μελαγχολεί λησμονημένη. | Κι είναι στα χείλη απλωμένη | μια τόσο ανέκφραστη σιωπή. | Κι είναι η ματιά τόσο θαμπή σαν πεθαμένη. | Άραγες τι να περιμένει | αυτή η σιωπή κι αυτή η ματιά; | Στον κόσμο τίποτ’ άλλο πια δεν απομένει. | Έξω η βροχούλα η κουρασμένη | ποιος ξέρει τι ν’ αναπολεί | ενώ η καρδιά μελαγχολεί λησμονημένη;

09. Χαλασιά μου Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Παραδοσιακό
Αχ | δε στο 'πα χαλασιά μου | στο μύλο να μην πας, χαλασιά μου | να μη σε κόψει η ρόδα | και γίνω εγώ φονιάς, χαλασιά μου | και γίνω εγώ φονιάς. | Χαλασιά μου χαλασιά μου | ζωντανή είσαι χωρισιά μου. | Αχ | δε σ' έχω να δουλεύεις | να βασανίζεσαι, χαλασιά μου | σ' έχω να τρως να πίνεις | και να στολίζεσαι, χαλασιά μου | και να στολίζεσαι. | Χαλασιά κι αλί από μένα | που έβαλα σεβντά για σένα.

10. Το τραγούδι της κούνιας Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιώργος Κοντογιώργος | Στίχοι: Δόμνα Σαμίου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Γιαρούμπης Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Γιώργος Κοντογιώργος | Στίχοι: Δόμνα Σαμίου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Ο έρωτας Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Σ. Σπυριδάκης & Γ. Ζουγανέλης | Στίχοι: Συμεών Καπετανάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Αν με θυμηθείς Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Άφησα στην πόρτα σου χρυσό μαντήλι | να σου φέγγει όλη τη βραδιά | Κι αν στον ύπνο σου με θυμηθείς | ν’ ανοίξει πόρτα και να βγεις | σε περιβόλι να με βρεις | Έριξα στο πέλαγο μικρό βαρκάκι | του `βαλα πανάκι και κουπιά | Κι αν στον ύπνο σου με θυμηθείς | πάρε το κι έλα να χαρείς | σε περιγιάλι να με βρεις | Έπεσ’ ένα φύλο στο πηγάδι | άνοιξε η πορτούλα της αυγής | Και σε περιμένω να φανείς | πως δε με ξέρεις να χαρείς | πως δε με ξέρεις μην το πεις

14. Δάκρυ-δάκρυ Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Αμάραντος Αμαραντίδης | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Στη γειτονιά, γειτονιά ναυτάκι μου που ναυάγησες | πικρά φιλιά τα φιλιά που έκλεψες απ’ τις μάγισσες. | Μισό κουπί το κουπί που πάλευε με τα κύματα, | μισή καρδιά η καρδιά σου βούλιαξε μες τα κρίματα. | Δάκρυ-δάκρυ κι άλλο δάκρυ τη καρδούλα σου χαλάς | ποιος να το `λεγε πως θα `ρθει όλος ο καημός σε μας. | Δάκρυ-δάκρυ κι άλλο δάκρυ πού να βρεις το μυστικό | πέρα στου καιρού την άκρη παλληκάρι βιαστικό. | Χρυσό φλουρί το φλουρί που ξέφυγε απ’ το χέρι μας | και να γιατί να γιατί εθάμπωσε το αστέρι μας. | Σαν το γυαλί το γυαλί η αγάπη μας εραγίστηκε | και μια ζωή, η ζωή μας άνεμος και σκορπίστηκε. | Δάκρυ-δάκρυ κι άλλο δάκρυ τη καρδούλα σου χαλάς | ποιος να το `λεγε πως θα `ρθει όλος ο καημός σε μας. | Δάκρυ-δάκρυ κι άλλο δάκρυ πού να βρεις το μυστικό | πέρα στου καιρού την άκρη παλληκάρι βιαστικό.

15. Έδενε η πρύμνη τα νερά Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έδενε η πρύμνη τα νερά | κι η πλώρη τά 'χε σκίσει | και είχαμε μεθύσει | με δυο γουλιές χαρά | Έσκυβε πέρα ο ουρανός | να γίνει ακρωτήρι | κι εσύ μες στο ποτήρι | εχόρευες γυμνός | Γαλάζια νύχτα του Ιούλη | τα χέρια μας στην κουπαστή | τρέμαν οι βάρκες στο καρούλι | και είχαμ' αποξεχαστεί | Άνεμος με ξανθά μαλλιά | έτρεχε μες στο κύμα | και μ΄έσφαζε ένα κρίμα | σαν μαχαιρίλα παλιά | Γιατί δεν είχα γεννηθεί | την ώρα εκείνη μόλις | που της ζωής μου όλης | ανθούσαν οι ανθοί

16. Κοιμάται η πολιτεία Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Γ. Σκλάβος
Πολιτείες με υάκινθους μου είπες | θ'απαντήσω | Δρόμους γεμάτους Ήλιο και φως μου είπες | Θα γνωρίσω | Κοιμάται η πολιτεία μου | Και ας μην έχει όνειρο | Κοιμάται σαν παιδούλα | Κι οι παιδούλες κοιμούνται | Και χωρίς όνειρα | Πολιτείες που τ' απόβραδο | προσμένουν το φεγγάρι | Όμως μου είπες ότι θα βρω | το γέλιο τ' αλωνάρη

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης