Σάββατο, 7 Μαΐου 2016

Παναγιώτης Τούντας Vol. 4





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Παναγιώτη Τούντα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Κουβέντα με το Χάρο Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Το Χάρο τον αντάμωσαν | Πεντ’ έξι χασικλήδες | να τον ρωτήσουν πώς περνούν | στον Άδη οι μερακλήδες. | Πες μας, βρε χάρε, να χαρείς | το μαύρο σου σκοτάδι: | Έχουν χασίσι, έχουν λουλά | οι βλάμηδες στον Άδη; | Πες μας αν έχουν μπαγλαμά | μπουζούκια και γλεντάνε. | Έχουν τεκέδες, έχουν τσαρδί | που παν' και την τραβάνε; | Πες μας αν έχουν γκόμενες | μανίτσες και γουστάρουν | τον ναργιλέ να κάνουνε | ντουζένι να φουμάρουν. | Πες μας, βρε χάρε, να χαρείς: | Τι κάνουνε τ' αλάνια, | βρίσκουν νταμίρα, έχουν λουλά | για κάθουνται χαρμάνια; | Πάρε δυο δράμια Προυσαλιό | και πέντε μυρωδάτο | και δώσε να φουμάρουνε | τ' αδέλφια μας κει κάτω. | Κι όσοι μαχαιρώθηκανε | και πήγανε στον Άδη, | για πες μας, γιατρευτήκανε | ή λιώσαν στο σκοτάδι; | Κι όσοι από καρασεβντά | τρελάθηκαν και πάνε, | πες μας, τους πέρασε ο νταλγκάς | ή ακόμα αγαπάνε; | Πες μας τι κάνουν οι φτωχοί, | πρεζάκηδες κι εκείνοι; | Πάρε να δώσεις και σ' αυτούς | λιγάκι κοκαΐνη.

02. Εγώ θέλω πριγκηπέσα Τραγούδι: Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Στην Ελλάδα δεν μπορώ | μια γυναίκα για να βρω | έχει όμορφες πολλές | μα είναι μάνα μου είναι φτωχές | Εγώ θέλω πριγκηπέσα | από το Μαρόκο μέσα | να 'χει λίρα με ουρά | μια γυναίκα μια φορά | Πέρσι πέρασε από δω | κι έψαχνε να βρει γαμπρό | χωρίς να το ξέρω εγώ | μάνα μου να σε χαρώ | Μ’ είδε κάτω στον Περαία | στου Τσελέπη με παρέα | και από τότε μ’ αγαπά | και μου στέλνει και λεφτά | Θα με κάνει βασιλιά | πέρα εκεί στην αραπιά | κι όλα της θα τα 'χω εγώ | μάνα μου να σε χαρώ | Δεκαοχτώ βαγόνια λύρες | Κοκαϊνες και νταμίρες | κάθε είδους αργιλέ | με διαμάντι όλο ντουμπλέ | Θα μου πάρει μπαγλαμά | φίλντισι και μάλαμα | κι ότι άλλο θέλω εγώ | μάνα μου να σε χαρώ | Πεντακόσοι δερβισάδες | θα μας φτιάχνουν τους λουλάδες | να φουμάρουμε γλυκά | στον χρυσό μας τον οντά

03. Αερόπλανο θα πάρω Τραγούδι: Ρίτα Αμπαζή & Ζαχ. Κασιμάτης
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
-Εγώ φεύγω και σ' αφήνω μια για πάντα βρε αλανιάρη | στην Αμερική θα πάω κάποιον για να βρω | και μαζί του πια θα μείνω που με θέλει να με πάρει | με δολάρια θα μεθάω κι όλο θα γλεντώ | -Πάψε τα παλιογινάτια πεισματάρα μου | να χαρείς τα δυο σου μάτια παιχνιδιάρα μου | ξέρεις τι καπνό φουμάρω και για σένα πως μπορώ | αερόπλανο να πάρω να 'ρθω πάλι να σε βρω | -Και μ' αεροπλάνο να 'ρθεις κι όσο γρήγορα να φτάσεις | στο 'πα και στο ξαναλέγω πως δε σ' αγαπώ | μόρτη μου κακό θα πάθεις κι απ' τη ζήλια σου θα σκάσεις | στην Αμερική θα πάω για να παντρευτώ | -Βρε μη μου πατάς τον κάλο πεισματάρα μου | θα τα μπλέξεις δίχως άλλο παιχνιδιάρα μου | και μη μου γλιστράς σαν χέλι αφού ξέρεις πως μπορώ | με την κάμα μου στο χέρι να 'ρθω πάλι να σε βρω | Δε φοβούμαι βρε μαγκίτη και θα φύγω απ' την Αθήνα | στην Αμερική θα πάω πώς να σου το ειπώ | μέσα στον ουρανοξύστη θα περνάω όλο φίνα | με ουίσκι θα μεθάω κι όλο θα γλεντώ | -Μάθε πως απ' την Αθήνα πεισματάρα μου | δεν μπορείς να κάνεις βήμα παιχνιδιάρα μου | και πως δεν ψηφώ τον Χάρο κι αν μου φύγεις πως μπορώ | αερόπλανο να πάρω να 'ρθω πάλι να σε βρω

04. Νίνα Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Με τη φτώχεια με την κρίση έφυγες, βρε Νίνα μου | βρήκες άλλον ν’ αγαπήσεις, | όμορφη τσαχπίνα μου | μ’ άφησες φτωχό μονάχο, Νίνα | δυο καημούς μαζί για να ‘χω, Νίνα, | αχ, αχ, αχ, αχ Νίνα, αχ Νίνα αχ, αχ, αχ. αχ Νίνα | Τραγουδώ φτωχός και κλαίγω μέρα νύχτα, Νίνα μου | με παράπονο σου λέγω μ’ έκοψες, τσαχπίνα μου | δώσ’ μου την καρδιά μου πίσω, Νίνα | κι ο φτωχός εγώ θα ζήσω, Νίνα, | αχ, αχ, αχ, αχ Νίνα, αχ Νίνα αχ, αχ, αχ. αχ Νίνα

05. Φέρτε πρέζα να πρεζάρω Τραγούδι: Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μη μ' αρωτάτε βλάμηδες | γιατί όλο συλλογιέμαι, | Καρα, γιαγκίνι μες στην καρδιά | έχω και τυραννιέμαι, | αχ! φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Μ' έχει λωλό το Ερηνάκι | με το μουσμουλί γοβάκι, | βρε του μιλάω δε μου ξηγιέται | σκάει απ' τα γέλια κι όλο κουνιέται, | φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Ο μερακλής ο άνθρωπος | πονεί μα δεν το λέγει | κι αν τραγουδά ρε ψεύτη ντουνιά | μέσα η καρδιά του κλαίει, | αχ! φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω. | Μ' έχει λωλό το Ερηνάκι | με το μουσμουλί γοβάκι, | βρε του μιλάω δε μου ξηγιέται | σκάει απ' τα γέλια κι όλο κουνιέται, | φέρτε πρέζα να πρεζάρω | και χασίσι να φουμάρω.

06. Χάθηκα τρελάθηκα Τραγούδι: Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μη με παιδεύεις και γελάς, | όταν για σένα κλαίω, | όταν για σένα, μικράκι μου, | πονώ και με καημό στο λέω. | Αχ, πεθαίνω για το λάγνο σου φιλί, | χάθηκα, τρελάθηκα, | στον ερωτά σου βάλθηκα, | κουκλάκι μου σ' αγάπησα πολύ. | Λόγια του κόσμου μην ακούς, | αχ μην ακούς κανένα, | γιατί εγώ, μικράκι μου, | πονώ κι είμαι τρελός για σένα. | Όταν κουκλί μου με φιλάς, | με το γλυκό σου στόμα, | μου δίνεις πέντ’ έξι, | επτά, οκτώ φιλιά | και δεν χορταίνω ακόμα

07. Λούλα μου Αθηνούλα μου Τραγούδι: Μαριώ Μαρκοπούλου
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μπέρδε και μπέρδε και μπερδέ Λούλα μου Αθηνούλα μου, | μπέρδε και μπέρδε και μπερδέ με πέταξες μανούλα μου | με παίδεψες μανούλα μου Λούλα μου Αθηνούλα μου | και μπερδεμένο μ' έχεις κι όλα μου τα κατέχεις. | Ω τουρανάκια τουρενέ βάλε φωτιά στον αργιλέ, | ω τουρανάινα τουρενιό κι έχω χασίσι προυσαλιό. | Μ' ένα μαχαίρι δίκοπο Λούλα μου Αθηνούλα μου, | μ' ένα μαχαίρι δίκοπο με κάρφωσες μανούλα μου | με κάρφωσες μανούλα μου Λούλα μου Αθηνούλα μου | και καρφωμένο μ' έχεις κι όλα μου τα κατέχεις. | Ω τουρανάκια τουρενέ βάλε φωτιά στον αργιλέ, | ω τουρανάινα τουρενιό κι έχω χασίσι προυσαλιό

08. Για μια χήρα Τραγούδι: Μαριώ Καναροπούλου
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Σ' ένα μαχαλά | βρήκα ένα μπελά | σ’ ένα μαχαλά | βρήκα ένα μπελά | με μια χήρα παιχνιδιάρα | μπλέχτηκα τρελά | αχ μ' αυτή δεν δίνει δυάρα | παίζει και γελά | α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α | χήρα μαυροφορεμένη | με το μενεδί (μομένη) | έλα μάνα να φιλήσω | τα χειλάκι σου | έχω στην καρδιά μου λαύρα | θα σου βγάλω πια τα μαύρα | κι όλο κόκκινα θα ντύσω | το κορμάκι σου | Μες σ΄ ένα στενό | νύχτες αγρυπνώ | μες σ΄ ένα στενό | νύχτες αγρυπνώ | για μια χήρα παιχνιδιάρα | είκοσι χρονώ | είναι κούκλα και χαδιάρα | μάνα μου πονώ | α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α | χήρα μαυροφορεμένη | με το μενεδί (μομένη) | έλα μάνα να φιλήσω | τα χειλάκι σου | έχω στην καρδιά μου λαύρα | θα σου βγάλω πια τα μαύρα | κι όλο κόκκινα θα ντύσω | το κορμάκι σου

09. Θάλασσα μπαμπέσα Τραγούδι: Μαριώ Καναροπούλου
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Ανάθεμά, ανάθεμά σε θάλασσα | ανάθεμά σε θάλασσα τί σού ΄χω καμωμένα | και μου κρατάς τ' αγόρι μου | τόσο καιρό στα ξένα | Έγια μόλα έγια λέσα | αχ βρε θάλασσα μπαμπέσα | Θάλασσα απ' όλα τα νερά | και τα ποτάμια πίνεις | και από τα παλληκάρια μας | κανένα δεν αφήνεις | Έγια μόλα έγια λέσα | αχ βρε θάλασσα μπαμπέσα | Τους παίρνεις για την Μπαρμπαριά | και άλλους για τ’ Αλτζέρι | μου πήρες και τ' αγόρι μου | στης Μπαρμπαριάς τα μέρη | Έγια μόλα έγια λέσα | αχ βρε θάλασσα μπαμπέσα | Θάλασσα πού 'σαι αγνάντια μου | και βλέπεις τον καημό μου | φέρε μ΄ από τη ξενιτειά | τον αγαπητικό μου | Έγια μόλα έγια λέσα | αχ βρε θάλασσα μπαμπέσα | Ωπα κακούργα θάλασσα!

10. Στου Συγγρού Τραγούδι: Κώστας Νούρος
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Εγώ 'χω ειδή κοπέλες | με σκέρτσα και με τρέλες, | έχω είδη μεγάλες ομορφιές, | που 'ναι άσπρες σαν τα κρίνα | και με κορμάκια φίνα | κι όμορφες πολλές μελαχρινές. | Αχ μα σαν εσένα όμορφη μικρούλα μου | που είδα στην Καισαριανή, αμάν μανούλα μου, | αχ, μ' άναψες μικρή μου φλόγα, ντέρτι και καημό | και σαν τρελός γυρίζω στο συνοικισμό. | Όπα, άιντε και μ’ έφαγες Καισαριανή | Τι όμορφα μαλλάκια | με μπούκλες και σκαλάκια, | τι φρυδάκια κούκλα μου στενά | και σαν περνάς μπροστά μου | ανάβεις το σεβντά μου | τέτοια μάτια δεν τα είδα πουθενά. | Αχ, μ’ αυτά τα κάλλη όμορφη τσαχπίνα μου | δεν τα 'χει άλλη στο ντουνιά, καλέ μπομπίνα μου, | γι’ αυτό κι εγώ εσένα θέλω να 'χω γιαβουκλού, | να μας ζηλεύουν όλοι μέσα στου Συγγρού.

11. Τα μάτια της Σμυρνιάς Τραγούδι: Κώστας Νούρος
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Πες μου φεγγαροπρόσωπη καμωματού Σμυρνιά μου | Σμυρνιοπούλα μου γλυκιά με τρέλανες | Πες μου γιατί τα μάτια σου μου καίουν τη καρδιά μου | Σμυρνιοπούλα δεν αντέχω πια | Καλέ τι μάτια είν' αυτά μανούλα μου | μάτια που μαγνητίζουν | μάτια γλυκά μάτια τρελά τσαχπίνικα | και τις καρδιές ξεσκίζουν | Αμάν, αμάν Σμυρνιοπούλα μ' άναψες φωτιά | μ' αυτά τα μάτια Σμυρνιοπούλα μου | θα με πεθάνεις το φτωχό μικρούλα μου | Έλα Σμυρνιά να σε χαρώ λυπήσου με | καίομαι μην αργήσεις | κάνε λοιπόν ότι μπορείς μανούλα μου | την φλόγα μου να σβήσεις

12. Εργάτης τιμημένος Τραγούδι: Κώστας Νούρος
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Εκατό δραχμές την ώρα παίρνω τζιβαέρι μου | πες της μάνας σου πως θέλω βρε αμάν, αμάν ωχ | να σε κάνω ταίρι μου | θα σου χτίσω ένα σπίτι γύρω με σκαλώματα | ν' ανεβαίνεις να μου κάνεις βρε αμάν, αμάν ωχ | σκέρτσα και καμώματα | θα σου τηγανίζω ψάρια και παντζάρια σκορδαλιά | θα περνούμε όλα τα βράδια βρε αμάν, αμάν ωχ | με ρετσίνα και βιολιά | Τώρα με το ένα ρε θα σου πάρω καναπέ | χάρη θέλω από σένα βρε αμάν, αμάν ωχ | πες κουκλάκι μου το ναι

13. Κατινάκι, φίλησέ με Τραγούδι: Κώστας Νούρος
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Κατινάκι, φίλησέ με πια ν’ αγιάσω, | έλα φίλησέ με, μη ξεχνάς, | γιατ’ απ’ τον έρωτα μου άναψ’ η καρδιά, Κατινάκι μου, | νιώθω μεσ’ στα στήθη μου φωτιά, | γιατ’ απ’ τον έρωτα μου άναψ’ η καρδιά, λιώνω, μικράκι μου, | φτύνω αίμα, δεν αντέχω πια. | Για μένα πια σβήν’ η ζωή, | θα σ’ αγαπώ ως τη στερνή μου την πνοή, | πίκρα και θλίψη και καημούς, | στην αγκαλιά σου, Κατινάκι, θα ξεχνώ. | Κατινάκι, πίνω για να σε ξεχνάω, | αχ, μανάκι μου, να λησμονάω, | μα όσο πίνω, πίνω, πιότερο το πονώ, αχ, Κατινάκι μου, | φίλησέ με, φως μου να σωθώ, | μα όσο πίνω, πίνω, πιότερο πονώ, λιώνω, μικράκι μου, | έλα φίλησέ με, να σωθώ. | Για μένα πια σβήν’ η ζωή, | θα σ’ αγαπώ ως τη στερνή μου την πνοή, | πίκρα και θλίψη και καημούς, | στην αγκαλιά σου, Κατινάκι, θα ξεχνώ.

14. Η χασικλού Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μάγκα μου με κατάφερες και θα τ’ αποφασίσω | και θάρθω βρ' αλανιάρη μου μαζί σου για να ζήσω | Να σου γεμίζω το λουλά να πλένω το καλάμι | μαζί να την φουμάρουμε βρε μάγκα μου κι αλάνι | Βρε μάγκα κι αλανιάρη μου | σου τόπα θα το κάνω | σένα θα πάρω άντρα μου | τσαχπίνη κι ας πεθάνω | Θάσαι ντερβίσης μου εσύ κι εγώ θάμαι καλή σου | και θα σ’ ανάβω μάγκα μου εγώ τον αργιλέ σου | Τον μπαγλαμά σου παίζοντας εγώ θα σου χορεύω | θα τραγουδάς τον πόνο σου γλυκά να στον γιατρεύω | Και στο ντουμάνι του λουλά θα σπάσουμε κεφάκι | για να ξεχνάμε μάγμα μου το κάθε μας μεράκι

15. Ε, ρε ντουνιά προδότη Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Παναγιώτης Τούντας | Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας
Στην ταβέρνα το βράδυ ένας νιός | τραγουδάει και κλαίει ο φτωχός, | στο ποτήρι του στάλα δεν αφήνει, | αχ, τι μεράκι να έχει κι όλο πίνει. | Ο παλιόκοσμος όλος τον γελά, | τον πειράζουν μα’ κείνος δε μιλά | και θλιμμένος λέει στον ταβερνιάρη, | αχ, πιάσ’ ακόμα Μήτσο από το γιοματάρι. | Μα ένα βράδυ που θύμωσε ο νιός, | το ποτήρι του σπάζει σαν τρελός | και φωνάζει, ε ρε ντουνιά προδότη, | αχ, δε λυπάσαι την όμορφη τη νιότη. | Γιατί πίνω και κλαίγω και γελώ, | με νομίζουνε όλοι για τρελό, | μα κανείς δε ρωτά το γιατί πίνω, | αχ, στη φτωχή μου καρδιά τι πίκρες δίνω. | Στο χωριό μου παντρεύτηκα κι εγώ, | μα δεν πρόφτασα γυναίκα να χαρώ, | οι εχθροί μου με βάλανε στα λόγια | αχ και μια νύχτα τη σκότωσα τη δόλια. | Τίποτ’ άλλο δεν έχω να σας ‘πω, | αυτό είναι το μαύρο μυστικό | και γυρεύω τα μάτια μου πριν κλείσω, | αχ, με κρασάκι τη φλόγα μου να σβήσω.

16. Μαριανθάκι Τραγούδι: Κάκια Μενδρή
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Τώρα που πήρα το πρώτο το λαχείο | τις τετρακόσες χιλιάδες μια φορά | τώρα θα δείτε πως γλεντούνε μεγαλείο | και πως μασάνε τις χήνες μια χαρά | Είμαι το Μαριανθάκι | που δεν αγάπησα ποτέ μου τα λεφτά | ε, ρέ, να δεις μεράκι, κουβαρνταλίκι | με τους μάγκες στα γερά | Θ' αγοράσω φωνόγραφο και πλάκες | με τα τραγούδια του Τούντα θα γλεντώ | τα ξημερώματα θα παίρνω όλους τους μάγκες | και στη Γλυφάδα θα κάνουμε λουτρό | Έτσι γλεντάνε τα όμορφα κορίτσια | και δε με νοιάζει ο κόσμος τι θα πει | εγώ ψοφάω για γλέντι και καπρίτσια | και θα πεθάνω στη μόρτικια ζωή

17. Έλα στην κάμαρά μου Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μ' αυτά τα γλυκά τα μαχμούρικα μάτια | τσαχπίνα κακιά μ' έχεις κάνει κομμάτια. | Πάψε τα πείσματα και τα κουνήματα | κι αν θες να μάθεις πόσο μπορεί να σ' αγαπώ, | έλα στην κάμαρά μου, μην φοβηθείς κυρά μου, | κι όταν κοπεί η καρδιά μου, εκεί θα σου το πω. | Περνάς τακτικά και με άλλον γουστάρεις. | Μη θέλεις κακιά, την ψυχή μου να πάρεις. | Πάψε τα πείσματα και τα κουνήματα | κι αν θες να μάθεις πόσο μπορεί να σ 'αγαπώ, | έλα στην κάμαρά μου, μη φοβηθείς κυρά μου, | κι ό,τι ακουστεί καρδιά μου, εκεί θα σου το πω. | Φαρμάκι πετάς σα με βλέπεις μπροστά σου. | Γιατί με γελάς, δεν πονάει η καρδιά σου. | Πάψε τα πείσματα και τα κουνήματα | κι αν θες να μάθεις πόσο μπορεί να σ' αγαπώ, | έλα στην κάμαρά μου, μη φοβηθείς κυρά μου, | κι ό,τ' ακουστεί καρδιά μου, εκεί θα σου το πω. | -Αμάν γιάλα, γιάλα, γιάλα, ωχ, ωχ , ωχ!

18. Φτώχεια μαζί με την τιμή Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Βρε εγώ είμαι η μόρτισσα η Κική | που ήμουν δυο μήνες φυλακή, | γιατί είν' τα γούστα μου τρελά | και δεν φοβούμαι τον μπελά. | Ξέρω και ρίχνω πιστολιές | σ' όποιον μου κάνει μπαμπεσιές. | Δεν θέλω πλούτη και καλά, | μ' αρέσει η φτώχεια κι η εργατιά. | Κι αν παντρευτώ με τον καιρό, | άντρα εργάτη θε να βρω. | Φτώχεια μαζί με την τιμή | θέλω να ζήσω μια στιγμή. | Γεια σου Ρίτα, να ζήσει η φτώχεια! | Βρε, εγώ είμαι η μόρτισσα η Κική | που ήμουν δυο μήνες φυλακή, | γιατί είν' τα γούστα μου τρελά | και δεν φοβούμαι το μπελά. | Ξέρω και ρίχνω πιστολιές | σ' όποιον μου κάνει μπαμπεσιές. | Τα πλούτη τα περιφρονώ, | στη φτώχεια πιο καλά περνώ. | Μέσα στην τίμια εργατιά | βρίσκεις τα πιο καλά παιδιά. | Φτώχεια μαζί με την τιμή | θέλω να ζήσω μια στιγμή.

19. Στο λεβέντη μας Τζιμ Λόντο Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Μες στην καινούρια τη γενιά, το πρώτο παλικάρι | μέσα σε όλο το ντουνιά, κάθε Ρωμιού καμάρι | το ατσαλένιο του κορμί, σ' ανατολή και δύση | ακόμη δεν εβρέθηκε, κανείς να το νικήσει. | Πέτα τους κάτω Λόντο μου, λεβέντη μου να ζήσεις | όλους μπροστά στα πόδια σου, κανέναν μην αφήσεις | Όπως τον Ρώσο τον τρανό, το Ρώσο το βαρβάτο | με λεβεντιά τον έσπρωξες, σωρό τον βάζεις κάτω | και το μεγάλο Γερμανό, τον Πολωνό και άλλους | μόνον εσύ τους νίκησες κι αυτούς τους δυό μεγάλους. | Πέτα τους κάτω Λόντο μου, λεβέντη μου να ζήσεις | όλους μπροστά στα πόδια σου, κανέναν μην αφήσεις

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης