Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Κώστας Σκαρβέλης No. 3





















01. Τα τσαχπίνικά σου μάτια Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Δεν μπορώ να μάθω για τα δυο ματάκια σου | γιατί δεν τα βλέπω στα παραθυράκια σου | θέλουνε να με τυραννούνε και να με παιδεύουνε | τα τσαχπίνικα σου μάτια άλλον θα λατρεύουνε | Τι σου έχω κάνει και δεν θες μικρούλα μου | να τα δω λιγάκι που πονάει η καρδούλα μου | θέλουνε να με τυραννούνε και να με παιδεύουνε | τα τσαχπίνικα σου μάτια άλλον θα λατρεύουνε | Άλλαξε τη γνώμη για να παρηγορηθώ | με τα δυο σου μάτια κοίταξέ με πριν χαθώ | έλα μες την αγκαλιά μου όπως πρώτα να χαρώ | να φιλήσω τα ματάκια που τρελά τα λαχταρώ | Θέλουν να με τυραννούνε και να με παιδεύουνε | τα τσαχπίνικα σου μάτια άλλον θα λατρεύουνε

02. Ο κόσμος πλούτη λαχταρά Τραγούδι: Στράτος Παγιουμτζής
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Στράτος Παγιουμτζής
Ο κόσμος πλούτη λαχταρά | κι εγώ ποθώ εσένα | και κάθε βράδυ ξενυχτώ | με μάτια δακρυσμένα. | Το πλούτος για τα μένανε | είναι τα δυο σου μάτια | και η θερμή σου αγκαλιά | βασιλικά παλάτια. | Εγώ για σένα μίσησα | πλούτη και δόξες φως μου, | αρνήθηκα το σπίτι μου | και τ' αγαθά του κόσμου. | Τι να τα κάνω τα λεφτά | μπρος στην δική σου αγάπη, | μπρος στην δική σου ομορφιά | όλα ας γίνουν στάχτη.

03. Αγιάτρευτος καημός Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Μάνα μου είμαι φθισικιά, θα πάω να γυρίζω, | μεσ’ στης Πεντέλης τα βουνά, τα πεύκα να μυρίζω. | Εκεί, μανούλα μου γλυκιά, θέλω να κατοικήσω, | τα πεύκα να ’χω συντροφιά, ώσπου να ξεψυχήσω. | Μεσ’ στης Πεντέλης τα βουνά παντοτινά θα μείνω, | μανούλα μου, ποτέ καλά ξέρω πως δε θα γίνω. | Αγάπησα και χάνομαι, ξεφτίζει η ζωή μου, | μεσ’ στης Πεντέλης τα βουνά θα μείνει το κορμί μου.

04. Δε θα 'ρθω πια στην Κοκκινιά Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Δεν θα' ρθω πια στην Κοκκινιά μαυροματού ξανθιά μου, | γιατί εχτές τ' αδέρφια σου, αχ, μου κάψαν την καρδιά μου, | αχ, μου κάψαν την καρδιά μου. | Δε θέλουν να σε παντρευτώ, μαζί σου για να ζήσω, | μου είπαν και στο σπίτι σας, να μη ξαναπατήσω, | να μη ξαναπατήσω. | Στεφάνι θα σου βάλουνε στην κεφαλή κορώνα, | με κάποιο πλούσιο πολύ από τη Δραπετσώνα, | από τη Δραπετσώνα. | Μην πεις το ναι, μη μ' αρνηθείς, μονάχο μη μ' αφήσεις, | τα πλούτη που σου τάζουνε, να τα περιφρονήσεις, | αχ, να τα περιφρονήσεις.

05. Μαρικάκι μου Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Τι σε μέλλει Μαρικάκι, | τι ρωτάς γιατί είμαι εδώ | κι όλο μου παραπονιέσαι | πως δεν ήρθα να σε ιδώ; | Αφού ξέρω, στο Χαλάνδρι | μ' έναν μάγκα που γλεντάς | και εμένανε με θέλεις | τα λεφτά μου για να φας. | Αγαπάς αυτόν τον μάγκα | πο 'ναι έμορφος, νταής | και εμένανε γουστάρεις | γιατί είμαι παραλής. | Φτάνει πια βρε Μαρικάκι, | δύο χρόνια με γελάς | κι έχεις φάει τα λεφτά μου | για να λες πως μ' αγαπάς. | Μαρικάκι δεν σε θέλω, | πια για μένα μη ρωτάς.

06. Αγάπα τη μανούλα μου Τραγούδι: Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης

07. Θα χαθώ μικρή μου Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Κάθε βράδυ τριγυρίζω, | μα ποτέ δε σ' αντικρίζω, | να σου πω γλυκιά παρηγοριά μου, | πως πονά για σένα η καρδιά μου, | να σου πω γλυκιά παρηγοριά μου, | πως πονά για σένα η καρδιά μου. | Σαν ψαράκι είμαι μπλεγμένος, | μεσ' στα δίχτυα σου ο καημένος, | σπαρταρώ ελπίδα σου γυρεύω, | σώσε με για σένα κινδυνεύω, | σπαρταρώ ελπίδα σου γυρεύω, | σώσε με για σένα κινδυνεύω. | Αν δε βγεις να μου μιλήσεις, | και να με παρηγορήσεις, | θα χαθώ μικρή μου δε θα ζήσω, | μπρος στην πόρτα σου θα ξεψυχήσω, | θα χαθώ μικρή μου δε θα ζήσω, | μπρος στην πόρτα σου θα ξεψυχήσω.

08. Μπεκρής Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Μπεκρή και μόρτη μ' έκαμαν αυτά τα πείσματά σου | και μεθυσμένος να γυρνώ πάντα στη γειτονιά σου. | Μα εσύ ούτε γυρνάς να ειδείς πως έχω καταντήσει, | για να σου πω τον πόνο μου, η φλόγα μου να σβήσει, | για να σου πω τον πόνο μου, η φλόγα μου να σβήσει. | Να σ' απολαύσω δε μπορώ, δεν ξεύρω τι να κάμω, | λυπήσου με, μικρούλα μου, μη θέλεις να πεθάνω, | λυπήσου με, μικρούλα μου, μη θέλεις να πεθάνω. | Άλλαξε πια τη γνώμη σου και τη σκληρή καρδιά σου | και άφησέ με να ριχτώ μέσα στην αγκαλιά σου | και άφησέ με να ριχτώ μέσα στην αγκαλιά σου.

09. Κάθε βραδάκι με γελάς Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Καημό μες στην καρδούλα μου απέκτησα και πόνο, | απ' τον καιρό που έμπλεξα, μ' εσένανε και λειώνω, | απ' τον καιρό που έμπλεξα, μ' εσένανε και λειώνω. | Κάθε βραδάκι με γελάς, γιατί Θεό δεν έχεις, | σε περιμένω άπονη κι εσύ με άλλον τρέχεις, | σε περιμένω άπονη κι εσύ με άλλον τρέχεις. | Αλήθεια δε μου λες ποτέ, αν μ'αγαπάς δεν ξέρω, | σε βλέπω μ' άλλον και μιλάς και μέσα μου υποφέρω, | σε βλέπω μ' άλλον και μιλάς και μέσα μου υποφέρω. | Αφού για μένα δεν πονάς και άλλονε λατρεύεις, | δε θέλω να με ξαναδείς και να με κοροϊδεύεις, | δε θέλω να με ξαναδείς και να με κοροϊδεύεις.

10. Θα σε πλανέψω μια φορά Τραγούδι: Σ. Περπινιάδης & Π. Χρυσίνης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Ως πότε δεν θα μ' αγαπάς | και δεν θα με κοιτάζεις | και γι' άλλονε μικρούλα μου  | θα κλαις θα αναστενάζεις  | Αχ ο καημός μου με πονεί | φαρμάκια με ποτίζει | μα ο έρωτας σαν βιάζεται  | ποτέ του δεν κερδίζει  | Στην μοίρα μου την άτυχη | με επιμονή θ' αντέξει | με επίμονη κι υπομονή  | στο τέλος θα σε μπλέξει  | Όσο κι αν είσαι αδιάφορη | μια μέρα θα θελήσεις | τον άλλον να τον αρνηθείς | και μένα να θελήσεις  | Τον άλλον να τον αρνηθείς | και μένα να θελήσεις

11. Είμαι τεχνίτης ξακουστός Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Αφού μου λες πως μ' αγαπάς | τι άλλο σε φοβίζει | γιατί είμαι εργάτης κούκλα μου | αχ, η γνώμη σου γυρίζει | Πως είσαι κόρη πλούσια | και καλομαθημένη | θαρρείς με μένα όταν ζεις | αχ, δε θά 'σαι ευτυχισμένη | Είμαι τεχνίτης ξακουστός | λεφτά μικρή μου βγάζω | στιγμή δεν κάθομαι ποτές | αχ, και το Θεό δοξάζω | Εκατόν δέκα στα γιαπιά | καθημερνώς τα παίρνω | κι ό,τι ζητά η καρδούλα σου | αχ, κουκλί μου θα σου παίρνω

12. Ο τσιγκούνης ο μπαμπάς σου Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Πάλι εχτές τα δυο σου μάτια τα καημένα κλάψανε, | και για μένα την καρδιά σου φως μου σου την κάψανε. | Σε μαλώνει η μαμά σου η κακιά, όπου βρεθείς | κι ο τσιγκούνης ο μπαμπάς σου, θέλει να με αρνηθείς. | Γιατί μου' παν θα μου δώσουν σπίτι στο Λυκαβηττό, | και χιλιάρικα πενήντα όταν θα σε παντρευτώ. | Τώρα φαίνεται τη γνώμη που' χαν, την αλλάξανε, | θέλουνε να μου τα φάνε, όσα κι αν μου τάξανε. | Μα κι εγώ θ' αποφασίσω με σκοτάδι μια βραδυά, | να' ρθω φως μου να σε κλέψω, να τους κάψω την καρδιά. | Τότε όμορφη μικρή μου θα το μετανιώσουμε, | κι όσα έχουνε κρυμμένα, όλα θα τα δώσουνε.

13. Κρυφά θα παντρευτούμε Τραγούδι: Κώστας Τσανάκος
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης

14. Μη σε πλανέψουν τα λεφτά Τραγούδι: Ι. Γεωργακοπούλου & Χαρ. Μαυρίδης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Ένα φουστάνι πιο μακρύ, μικρούλα μου, να ράψεις, | γιατί μ’ αυτές τις γάμπες σου κι άλλες καρδιές θα κάψεις, | γιατί μ’ αυτές τις γάμπες σου κι άλλες καρδιές θα κάψεις. | Και το καπέλο σου στραβά πολύ να μη το βάζεις | και χαμηλά, σαν περπατάς, μικρή μου, να κοιτάζεις | και χαμηλά, σαν περπατάς, μικρή μου, να κοιτάζεις. | Τα μάτια που με σφάζουνε, άλλοι να μην τα δούνε, | και τρέχουνε κατόπι σου, φιλιά να σου ζητούνε | και τρέχουνε κατόπι σου, φιλιά να σου ζητούνε. | Και να ’σαι πάντα κούκλα μου πολύ σεμνά ντυμένη, | μη σε πλανέψουν τα λεφτά και πεις το ναι καημένη, | μη σε πλανέψουν τα λεφτά και πεις το ναι καημένη.

15. Παραπονιέμαι στο ντουνιά Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Παραπονιέμαι στο ντουνιά και το παράπονο μου, | βουρκώνει μάτια, που θωρούν τον άδικο χαμό μου, | βουρκώνει μάτια, που θωρούν τον άδικο χαμό μου. | Κατάφερες να σ' αγαπώ, μα τώρα μου' χεις φύγει, | κι ένα πικρό παράπονο τα στήθη μου τα πνίγει, | κι ένα πικρό παράπονο τα στήθη μου τα πνίγει. | Παραπονιέμαι στο ντουνιά, ώσπου να ξεψυχήσω, | κι ύστερα το παράπονο στο τάφο μου θα κλείσω, | κι ύστερα το παράπονο στο τάφο μου θα κλείσω.

16. Απόψε είδα όνειρο Τραγούδι: Απόστολος Χατζηχρήστος
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Απόψε ένα όνειρο | μου πήρε το μυαλό μου, | είδα πως σε παντρεύανε | με άλλονε μικρό μου. | Σε είδα να μου κάθεσαι | σ' ολόχρυσα παλάτια | κι εγώ από την οξώπορτα | να σε κοιτώ στα μάτια. | Σου σφύριζα, σου έπαιζα | με τη γλυκιά πενιά μου | να παρατήσεις το γαμπρό, | να 'ρθεις στην αγκαλιά μου.

17. Σε γελάσανε Τραγούδι: Στρ. Παγιουμτζής & Μ. Βαμβακάρης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Κατάλαβα την γνώμη σου και τι καπνό φουμάρεις | το δόλιο πορτοφόλι μου κοιτάς να μου το πάρεις | Σε γελάσανε μην χάνεις τον καιρό σου | δε σε σπούδασε καλά ο δάσκαλός σου | Δεν έμαθες τα δίχτυα σου που πρέπει να τ' απλώσεις | νομίζεις τον καθένανε μπορείς να τον γαντζώσεις | Σε γελάσανε μην χάνεις τον καιρό σου | δε σε σπούδασε καλά ο δάσκαλός σου | Δεν τα λυπάμαι τα λεφτά ούτε και με πονούνε | να ξέρεις ότι τα χαλνώ εκεί που μ' αγαπούνε | Σε γελάσανε μην χάνεις τον καιρό σου | δε σε σπούδασε καλά ο δάσκαλός σου

18. Μα τι να κάνω σ' αγαπώ Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Συ με 'κανες να περπατώ και να παραμιλάω, | να αναστενάζω να πονώ ποτέ να μη γελάω  | Όταν με δεις κρυφά-κρυφά μου λες θα μ' ανταμώσεις | μες στα στενάκια του Ψυρρή φιλάκια να μου δώσεις  | Όλη την νύχτα αγρυπνώ, σε καρτερώ ο καημένος | δεν με πονάς δεν έρχεσαι και φεύγω δακρυσμένος  | Πως δεν σε μέλει, άπονη, για μένανε το ξέρω | μα τι να κάνω σ' αγαπώ κι όλα τα υποφέρω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης