Τρίτη, 24 Μαΐου 2016

Ρόζα Εσκενάζη No. 3





















01. Γιαννουσένα Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Σωτήρης Γαβαλάς | Στίχοι: Σωτήρης Γαβαλάς

02. Ούζο χασίς Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Μίνωας Μάτσας | Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Ούζο μορφίνη και χασίς αμάν-αμάν | ήπια για να ξεχάσω | μα δεν κατόρθωσα η φτωχιά | κοντεύω να τα χάσω. | Τι τάχα μάγια μου κάνες αμάν-αμάν | και μ’ έχεις ξετρελάνει | μέχρι ψιλής μου τα `φαγες | κι ακόμα δε σε φτάνει. | Αφού μιαν άλλη αγαπάς αμάν-αμάν | τι θέλεις πια με μένα | ούτε δεκάρα τσακιστή | δεν έχω πια για σένα. | Ήβρα παιδάκι τζέντελμαν αμάν-αμάν | να μ’ αγαπάει στ’ αλήθεια, | είναι εργάτης ξακουστός | κι έχει καρδιά στα στήθια.

03. Είμαι μια τσαχπίνα Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Θ. Παπαδόπουλος | Στίχοι: Θ. Παπαδόπουλος

04. Κόρη μου στα μεταξωτά Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Κ. Μισαηλίδης | Στίχοι: Κ. Μισαηλίδης

05. Μας κόψαν τον τηλέγραφο Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Β. Μποφίλιος | Στίχοι: Β. Μποφίλιος

06. Κακούργα πεθερά Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Ιάκ. Μποτανάρης | Στίχοι: Ιάκ. Μποτανάρης

07. Θε να `ρθω στους Ποδαράδες Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Σπίτι σας θα ‘ρθω ένα βράδυ μεσ’ στους Ποδαράδες να σε βρω | και τη μάνα σου να πιάσω, να της πω πως σ’αγαπώ, | σπίτι σας θα ‘ρθω ένα βράδυ μεσ’ στους Ποδαράδες να σε βρω | και τη μάνα σου να πιάσω, να της πω πως σ’αγαπώ, | να της πω, πως χάθηκα, κούκλα μου γλυκιά, | στον σεβντά σου βάλθηκα, | να της πω, πως χάθηκα, δεν αντέχω πια, | στον σεβντά σου βάλθηκα. | Κι αν η μάνα σου η πανούκλα θέλει να μου κάνει τον βαρύ | κι αν η μάνα σου η πανούκλα θέλει να μου κάνει τον βαρύ, | πες της, όμορφη μου κούκλα, τον μπελά της πως θα βρει, | πες της, όμορφη μου κούκλα, τον μπελά της πως θα βρει. | Θε να ‘ρθω στους Ποδαράδες, να σε κλέψω, φως μου μια βραδιά, | για της μάνας σου το πείσμα να της κάψω την καρδιά | θε να ‘ρθω στους Ποδαράδες, να σε κλέψω, φως μου μια βραδιά, | για της μάνας σου το πείσμα να της κάψω την καρδιά | και θα γίνω άντρας σου, αχ, κούκλα μου γλυκιά | κι ας πεθάνει η μάνα σου | και θα γίνω άντρας σου, αχ, κούκλα μου γλυκιά, δεν αντέχω πια | κι ας πεθάνει η μάνα σου. | Τότε δίχως φασαριές θα μου δώσει όλα τα λεφτά, | τότε δίχως φασαριές θα μου δώσει όλα τα λεφτά | κι όλες τις ομολογιές κι άλλα τόσα μετρητά | κι όλες τις ομολογιές κι άλλα τόσα μετρητά.

08. Σεβνταλή χετζάζ μανές Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι νύχτες είναι βάσανο | για κείνους π’ αγαπούνε | κι επιθυμούνε να ιδούν | μάτια που λαχταρούνε.

09. Το σαλβάρι του Κιόρογλου Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Σταύρος Παντελίδης | Στίχοι: Σταύρος Παντελίδης
Αχ!.. | Σαν φορούσα το σαλβάρι κείνον τον καιρό | άμαν, κείνον τον καιρό | τα κορίτσια με κοιτούσαν μέσα στα χορό | μέσα στο χορό | ήμουν μερακλής σε όλα, ας τα θυμηθώ | τα ωραία κείνα χρόνια δεν τα λησμονώ | Χαϊ, χαϊ!... | Σαν περνουσ’ από την πιάτσα, με χαζεύανε | με χαζεύανε | όλο εύμορφα κορίτσια με ζηλεύανε | με ζηλεύανε | το σαλβάρι μου κοιτούσαν όλες βρε παιδιά | αχ!...κι αυτό το γελεκάκι που `μουν λεβεντιά | άι, χαι ά ι, ι, ι.. | Παίξτε μου, για να χορέψω, παίξτε βρε βιολιά | άμαν!..παίξτε τα βιολιά | Κιόρογλου για να χορέψω παίξτε βρε παιδιά | παίξτε τα, παιδιά | για να θυμηθώ ο καημένος κείνα τα παλιά | να ξεχάσω τους καημούς μου όπ’ όχω στην καρδιά

10. Νέα μερακλού Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Κώστας Τζόβενος | Στίχοι: Κώστας Τζόβενος
Είμαι μερακλού τσαχπίνα | που γυρίζω μέρα νύχτα. | Μες στις μπύρες ξενυχτάω | κι όλο το σεβντά μου σπάω. | Μάγκα θέλω ν’ αγαπήσω | νά ‘ναι λίγο μπελαλής, | να χορεύει ζεϊμπεκάκι. | και να είναι σεβνταλής. | Μπύρα πίνω να μεθύσω | για να ρθώ να σου μιλήσω, | να σου πώ ‘να τραγουδάκι | για να σπάσομε μεράκι. | Γεια σου, μάγκα μου ντερβίση, | μη φουμάρεις πια χασίσι. | Κάτσε μπύρα για να πιούμε | κι ύστερα για να τα πούμε. | Βρε αλάνη, μη γυρεύεις | να με βάλεις σε μπελά, | γιαβουκλούδες νά ‘χεις κι άλλες | να σου παίρνουν τα μυαλά. | Μίλα μου, μωρέ ντερβίση, | μη φουμάρεις πια χασίσι. | Μη μου κάνεις το βαρύ, | μ’ έχεις κάνει πια τρελή. | Αντε να ζησουν οι μαγκες!!

11. Σταμπούλ ουσάκ μανέ Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Παναγιώτης Τούντας | Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας

12. Η μπολσεβίκα Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Έλα βρε μπολσεβίκα μου κέρνα μας κέρνα μας | φωνάζουν τα μαγκάκι έλα να κερνάς να καλοπερνάς | με τ’ άσπρα σου χεράκια έλα να κερνάς να καλοπερνάς | Α εγώ είμαι η μπολσεβίκα με τ’ αλάνια θα γλεντώ | ρετσίνα θα ρουφάω γλυκά θα τραγουδάω | μεγαλεία δεν ψηφάω και τους μάγκες θ’ αγαπώ | Έλα βρε μπολσεβίκα μου κέρνα μας κέρνα μας | τραγούδα και λιγάκι και σαν τραγουδάς θα καλοπερνάς | ν’ ανάψει το μεράκι και σαν τραγουδάς θα καλοπερνάς

13. Η Κούλα Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Κ. Καρίπης | Στίχοι: Κ. Καρίπης

14. Ουσάκ τσιφτετέλι μανές Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Όσο και αν αμάρτησα | άλλη είναι η αιτία | αφού ο κόσμος ψεύτισε | κι είν’ όλο ατιμία.

15. Κορόιδο άδικα γυρνάς Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Γ. Καμβύσης | Στίχοι: Γ. Καμβύσης

16. Μες του Μάνθου τον τεκέ Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Κ. Τζόβενος | Στίχοι: Κ. Τζόβενος

17. Ραστ τσιφτετέλι Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

18. Γιάμο Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζη
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης