Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Κώστας Σκαρβέλης No. 2





















01. Δερβισάκι Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Δερβισάκι που δεν παύεις | την νταμίρα να φουμάρεις | πάλι θε να μαστουριάσεις | και σε μένα θα ξεσπάσεις. | Αμάν δερβισάκι | πάλι σπάεις νταλγκαδάκι | αμάν δερβισάκι | μη φουμάρεις το μαυράκι. | Έτσι θέλω να φουμάρω | αυτή την άτιμη νταμίρα | γιατί μου τα πήραν ούλα | στο μπαρμπούτι ζωντοχήρα. | Δερβισάκι μου όσο παίζεις | την πασιέντζα και μπαρμπούτι | και φουμάρεις την νταμίρα | δε θα δεις ποτέ σου μοίρα. | Χήρα αν τ` αποφασίσω | κι όλα θα τα παρατήσω | και τα ζάρια δεν τα πιάσω | βρε και το λουλά θα σπάσω.

02. Χασαπάκι Τραγούδι: Ευάγγελος Σωφρονίου
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Είμαι χασάπης σεβνταλής πού μ' έχει μπλέξει πάλι | μια ζωντοχήρα σε μπελά σε ντέρτια θα με βάλει  | Κάθε πρωί στην αγορά την χήρα περιμένω | κι όταν την δουν τα μάτια μου αρχίζω πια να τρέμω  | Εσένα πάντα θ' αγαπώ χήρα μου παινεμένη | και μη μ' αφήσεις να χαθώ με την καρδιά καμένη  | Έλα να ζήσεις χήρα μου μ' εμέ το χασαπάκι | και πάντοτε θε να μασάς του γάλακτος αρνάκι  | Όπα γεια σου βλάμη μου με τη χήρα σου | Είμαι χασάπης σεβνταλής πού μ' έχει μπλέξει πάλι | μια ζωντοχήρα σε μπελά σε ντέρτια θα με βάλει  | Κάθε πρωί στην αγορά την χήρα περιμένω | κι όταν την δουν τα μάτια μου αρχίζω πια να τρέμω

03. Το τσαγκαράκι Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Μη μου το λες μεμέτη μου, για να με φοβερίσεις, | πως τα 'μπλεξες με άλλονε και μένα θα μ' αφήσεις, | να ξέρεις δεν σκοτίζομαι, δε δίνω πενταράκι, | πιο όμορφη θα πάρω εγώ, γιατ’ είμαι τσαγκαράκι. | Η καθεμιά παρακαλεί, τσαγκάρη για να πάρει, | προπάντων σαν και μένανε που 'χω αυτή τη χάρη, | Δευτέρα πάντα κάθομαι, την Τρίτη δεν δουλεύω | κι όλο από τον μάστορα μπροστάντζα να γυρεύω. | Πως σα θελήσω, ξέρε το, ρε την ποδιά μου βάζω, | ευθύς στον πάγκο κάθομαι, πολλά λεφτά και βγάζω | και τότε εγώ για σένανε δεν κάνω πια μεράκι, | ρε το σφυρί να 'ναι καλά και το κατσαπροκάκι.

04. Το μπουζουκάκι Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Φέρε μου, Πέτρο, αργιλέ, | παίξε και μπουζουκάκι, | για να μου φύγει ο πόνος μου, βρ' αμάν, αμάν | και να 'ρθει το μεράκι, | για να μου φύγει ο πόνος μου, βρ' αμάν, αμάν | και να 'ρθει το μεράκι. | Μου το 'σκασε η γκόμενα | κι ήρθα να μαστουριάσω, | φέρε μου βόλτα τον λουλά, βρ' αμάν, αμάν, | λιγάκι να ξεχάσω, | φέρε μου βόλτα τον λουλά, βρ' αμάν, αμάν, | λιγάκι να ξεχάσω. | Τρεις μέρες ψάχνω να τη βρω, | όπου την αντικρίσω, | να ξέρεις, βρε Πετράκη μου, βρ' αμάν, αμάν, | πως θα την ξεφτιλίσω, | να ξέρεις, βρε Πετράκη μου, βρ' αμάν, αμάν, | πως θα την ξεφτιλίσω. | Θα της ανοίξω μια πληγή, | πάντα να με θυμάται, | να μάθει για να σέβεται, βρ' αμάν, αμάν, | τους μάγκες να φοβάται, | να μάθει για να σέβεται, βρ' αμάν, αμάν, | νταήδες να φοβάται.

05. Μαστόρισσα καμωματού Τραγούδι: Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Στα δίχτυα σου εγώ μπερδεύτηκα, | ρε συ Κατίνα, πάπια, χήνα, | για σένα επαιδεύτηκα, | κει που περνούσα φίνα, | κει που περνούσα φίνα, | Καμωματού, ναζού, μαστόρισσα, | αντροχωρίστρα, ξεμυαλίστρα, | με έκανες και χώρισα | και μ' έδιωξες κακίστρα | και μ' έδιωξες κακίστρα. | Μικρή μου εσύ, σκληρή, μπερμπάντισσα, | θα γίνω θύμα κι είναι κρίμα, | για σένα εγώ παράτησα | και δόξα ρε και χρήμα | και δόξα ρε και χρήμα. | Δυό μαχαιριές μπηχτές μου δώσανε, | σ' εμέ την πλάτη του μπερμπάντη, | εμένα με λαβώσανε | και συ βαστάς γινάτι | και συ βαστάς γινάτι.

06. Με το παλιό σακάκι Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Μη βιάζεσαι μικρή μου  | θα σ' αρραβωνιαστώ  | και μη φοβάσαι πάλι  | για να ξελογιαστώ  | Δεν ξέρεις την καρδιά μου  | για σένα πως πονεί  | η φτώχεια δεν μ' αφήνει  | πάντα με τυραννεί  | Με το παλιό σακάκι  | δυο χρόνια που πονώ  | γιατρός να προσπαθήσω  | να γίνω δεν μπορώ  | Δεν θέλω να γελούνε  | να κοροϊδεύουνε  | μικρή μου όταν σε πάρω  | να μας ζηλεύουνε

07. Βρε χήρα κάθισε καλά Τραγούδι: Σ. Περπινιάδης & Ά. Παγανά
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Βρε χήρα μου 'γινες μπελάς | ντέρτι, καημός μεγάλος | θα σου μαζέψω το σκοινί | γιατί μου πήρες θάρρος | Δεν θα μου κάνεις τίποτα | ούτε θα μ' εμποδίσεις | μ' όλο τον κόσμο θα γλεντώ | και μη με φοβερίζεις | Βρε χήρα κάθισε καλά | και μη μου λες τα ίδια | θα σου τσακίσω τα πλευρά | και όλα τα παΐδια | Να με πειράξεις δεν μπορείς | βρε μάγκα μην παινιέσαι | όλες οι χήρες πού γλεντούν | και μη παραπονιέσαι | Πως μ' έμπλεξες και κάηκα | βρε παινεμένη χήρα | δεν το 'ξευρα πως θα γλεντάς | με άλλους μες στην μπύρα | Βρ' αμάν, αμάν χήρα | μάθε κακομοίρα | άλλο δεν θα ζήσεις | μ' άλλον αν μιλήσεις

08. Ο βλάμης του Ψυρρή Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης

09. Σμυρνιά καμωματού Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Σε μπελάδες θα με βάλεις, βρε καμωματού Σμυρνιά, | γιατί έμαθα πως άλλον, αγαπάς στην Κοκκινιά, | για να ξεύρεις, δε θ' αντέξω, θα μεθύσω μια βραδιά, | θάλασσα θα σου τα κάνω, όπου σ' έβρω, ρε Σμυρνιά, | όπου σ' έβρω ρε Σμυρνιά. | Μη θαρρείς πως θα σ' αφήσω, να 'χεις άλλον γιαβουκλού | και τον κόσμο θα χαλάσω, ρε Σμυρνιά καμωματού, | ξεύρε, το 'χω αποφασίσει, όταν δω να του μιλείς, | αυτό θα 'ναι η αιτία, ρε Σμυρνιά μου, να χαθείς, | ρε Σμυρνιά μου, να χαθείς. | Αμάν γιαρεμ αμάν

10. Το μωρό Τραγούδι: Ά. Παγανά & Ιάκ. Χατζηαντωνίου
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης

11. Όταν το πίνω το κρασί Τραγούδι: Στελλάκης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Όταν το πίνω το κρασί, περνάει ο καημός μου, | όλα τα πλούτη και καλά, τα βλέπω τότε εμπρός μου. | Θαρρώ πως είναι ο ντουνιάς, δικός μου και φωνάζω | βρε τι ζωή χρυσή είν' αυτή, π' όλο ποτήρια αδειάζω. | Όταν περάσει η μέθη μου, τα ίδια Παντελή μου, | αρχίζουνε τα βάσανα και όλοι οι καημοί μου. | Θυμάμαι όσους χρεωστώ, μανάβη και μπακάλη | κι ο μήνας που έγινε εννιά, τότε με πιάνει ζάλη. | Δεν είναι πια ζωή αυτή, τα ίδια Παντελή μου, | κρασάκι πρέπει για να πιω, να σβήσουν οι καημοί μου. | Κρασάκι, βρε κρασάκι μου, σε πίνω και μεθάω | κι όλα τα ντέρτια και καημοί, με σένα τα ξεχνάω.

12. Αλανιάρα σεβνταλού Τραγούδι: Αντώνης Νταλγκάς
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης

13. Πες μου Καλαματιανή μου Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Πες μου Καλαματιανή μου, τι σου έκανα μικρή μου, | τι σου έκανα μικρή μου, τώρα και με τυραννάς | και τα γλέντια στην Αθήνα, όπου κάναμε ξεχνάς. | Δε μου είπες μαυρομάτα, να σε βρω στην Καλαμάτα, | να σε βρω στην Καλαμάτα, της μαμάς σου να το πω, | ότι θέλω να σε πάρω και τρελά πως σ' αγαπώ. | Τώρα όλα μου τ' αρνιέσαι και πια δε με συλλογιέσαι, | και πια δε με συλλογιέσαι, μέσ' στους δρόμους που γυρνώ, | κι απ' το σπίτι σου ακόμα κρύβεσαι όταν περνώ. | Καλαματιανή λυπήσου, τα παλιά μας πια θυμίσω, | τα παλιά μας πια θυμίσω, μη μ' αφήσεις να χαθώ, | έβγα στο παράθυρό σου, για να παρηγορηθώ.

14. Είναι δυο χρόνια π' αγαπώ Τραγούδι: Κώστας Τσανάκος
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Είναι δυο χρόνια π’ αγαπώ μια έμορφη τσιγγάνα | και μου ’χουν σφάξει την καρδιά τα μάτια της τα πλάνα | και μου ’χουν σφάξει την καρδιά τα μάτια της τα πλάνα. | Έχει ματάκια λαμπερά όλο φωτιά και λάβρα | και η καρδιά μου σφάζεται για δύο μάτια μαύρα | και η καρδιά μου σφάζεται για δύο μάτια μαύρα. | Γι’ αυτό κι εγώ σαν την ειδώ μπροστά μου να περνάει, | φωνάζω, αχ, για σένανε η γης θε’ να με φάει, | φωνάζω, αχ, για σένανε η γης θε’ να με φάει. | Γι’ αυτήνε δίνω τη ζωή, δίνω και τη ψυχή μου, | μα είναι άκαρδη, σκληρή, ναζιάρα, το πουλί μου, | μα είναι άκαρδη, σκληρή, ναζιάρα, το πουλί μου | Μα είναι άκαρδη, σκληρή, ναζιάρα, το πουλί μου, | μα είναι άκαρδη, σκληρή, ναζιάρα, το πουλί μου.

15. Όλο ψέματα μου λες Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Ψεύτρα μου 'πες, ότι θα 'ρθεις, να μιλήσομε, | χθες το βράδυ στην ταβέρνα, να μεθύσομε, | χθες το βράδυ στην ταβέρνα, να μεθύσομε. | Ξέρω δεν τ' αποφασίζεις κι όλο με γελάς | κι όταν θέλεις σκαρπινάκια, τότε μου μιλάς | κι όταν θέλεις σκαρπινάκια, τότε μου μιλάς. | Ό,τι θέλεις να σου πάρω, για τα κάλλη σου, | όταν έρθω ένα βράδυ στην αγκάλη σου, | όταν έρθω ένα βράδυ στην αγκάλη σου. | Ψεύτρα να γλυκοχαϊδεύω την ελίτσα σου | και να γέρνω με λαχτάρα στην ποδίτσα σου | και να γέρνω με λαχτάρα στην ποδίτσα σου. | Να σου παίρνω τα φιλιά σου, τ' αλανιάρικα, | απ' τα μάτια σου που είναι, σκανταλιάρικα, | απ' τα μάτια σου που είναι, σκανταλιάρικα. | Τότε όλα θα στα δώσω, βρε μανούλα μου | και αυτά π' έχω κρυμμένα, στη σακούλα μου | και αυτά π' έχω κρυμμένα, στη σακούλα μου.

16. Πες το ναι και δε θα χάσεις Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Μη μου λες το όχι πάντα, | κι άσ' τα πείσματα στην πάντα, | κοίτα να τ' αποφασίσεις, | και τη φτώχεια πια ν' αφήσεις. | Πες το ναι και δε θα χάσεις, | φίνα θα καλοπεράσεις, | φίνα θα καλοπεράσεις, | πες το ναι και δε θα χάσεις. | Θα πηγαίνεις στη Γλυφάδα, | δυο φορές την εβδομάδα | κι άλλες τρεις μικρό κουκλάκι, | θα γλεντάς στο Καλαμάκι. | Πες το ναι και δε θα χάσεις, | φίνα θα καλοπεράσεις, | φίνα θα καλοπεράσεις, | πες το ναι και δε θα χάσεις. | Θα' σαι στα χρυσά ντυμένη | όμορφή μου χαϊδεμένη, | τα χιλιάρικα για πάντα, | θα'ναι φως μου μέσ' στη τσάντα.

17. Ξενύχτης πάλι έμεινα Τραγούδι: Ι. Παπαϊωάννου & Απ. Χατζηχρήστος
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης

18. Όσο κι αν πονώ Τραγούδι: Γ. Κάβουρας & Σ. Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Όσο κι αν πονώ για σε και κλαίγω | δε θα σου μιλήσω πια στο λέγω | γιατί έμαθα την Κυριακή το βράδυ  | που γυρνούσες μ' άλλην μέσα στο σκοτάδι  | Απ' το χέρι της σφιχτοκρατούσες | τα χειλάκι της γλυκά φιλούσες | και της έλεγες πως θα την κάνεις ταίρι  | γιατί λάμπει στην καρδιά σου σαν αστέρι  | Αφού την πονάς και την λατρεύεις | να την παντρευτείς μην την παιδεύεις | να την αγαπάς πολύ να την προσέχεις  | και με μένα πια φιλία να μην έχεις

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης