Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Γιάννης Δραγάτσης No. 2





















01. Ο Μανόλης ο χασικλής Τραγούδι: Γιώργος Βιδάλης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Δεν το 'λπιζα Μανόλη κορόιδο να πιαστείς | και το λουλά να σπάσεις στη φυλακή να μπεις | Αν είσαι φίνος μάγκας πού 'ν' τα μπεγλέρια σου | αν είσαι και σερέτης πού 'ν' τα μαχαίρια σου | Εγώ είμαι φίνος μάγκας και φίνος χασικλής | κι όταν θα τη φουμάρω βρε να ξομολογηθείς | Έλα βρε Μανωλάκη να τα λιμάρουμε | να στρώσουμε κουβέρτα μωρέ να τους τα πάρουμε | Για σένα ρε Μανόλη τα ρούχα μου πουλώ | και παίρνω μπαγλαμάδες και παίζω και γλεντώ | Έλα βρε Μανωλάκη να παίξεις μπαγλαμά | να κάνουμε κεφάλι στον ψεύτικο ντουνιά

02. Κονιαλής Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

03. Μεθυσμένος Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Μέρα-νύχτα μεθυσμένος | και με πόνο στην καρδιά | ξενυχτάω ο καημένος | γιατ' έχω καρασεβντά. | Αμάν, αμάν, αχ, θα τρελαθώ | για μια σκύλα χήρα που την αγαπώ | αμάν, αμάν, αχ θα τρελαθώ | για τα σένα, χήρα μου, φυλακή θα μπώ | Σαν τη βλέπω να μου κάνει | πείσματα με άλλονε | η κακούργα θα με βάλει | σε μπελά μεγάλονε. | Πάλι μεθυσμένος ήρθα | και με πόνο τραγουδώ | κι όλοι με κατηγορούνε | για τη χήρα π' αγαπώ.

04. Αχ μαζί σου Τραγούδι: Κώστας Νούρος
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

05. Μάτια μαχμούρικα Τραγούδι: Παναγιώτης Καμβακίδης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

06. Μπελαλής Τραγούδι: Μαρίκα Πολίτισσα
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Θα μεθώ και θα τα σπάω | μπελαλής πια θα γινώ | γιατί λες πως δε με θέλεις | αφού ξέυρεις πως πονώ | Αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σένα θα χαθώ | αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σέ θα τρελαθώ | Στις ταβέρνες για τα σένα | μέρα νύχτα τριγυρνώ | Αθηναία μου τσαχπίνα | για τα σένα θα χαθώ | Αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σέ θα τρελαθώ | αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σένα θα χαθώ

07. Μαυρομάτα Τραγούδι: Γιώργος Βιδάλης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

08. Ελενίτσα Τραγούδι: Ευάγγελος Σοφρωνίου
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Τα ματάκια σου τα δυο | δεν τα βλέπω κι αρρωστώ | σαν τα βλέπω με τρελαίνουν | και στον Άδη με πηγαίνουν | αμάν, αμάν, ώπλες | κούκλα μου κουκλίτσα μου | συ μ' έχεις τρελάνει | Ελενίτσα μου | Με τα φρύδια τα σμιχτά | τα χειλάκια σου ανοικτά | μου 'χεις κάψει την καρδιά μου | και πονούν τα σωθικά μου | αμάν, αμάν, ώπλες | κούκλα μου κουκλίτσα μου | συ μ' έχεις τρελάνει | Ελενίτσα μου | Έλα να σε παντρευτώ | Ελενάκι ζηλευτό | άλλη μια φορά στο λέγω | μ' έκανες λωλό και κλαίγω | αμάν, αμάν, ώπλες | κούκλα μου κουκλίτσα μου | συ μ' έχεις τρελάνει | Ελενίτσα μου

09. Νέος κονιαλής Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Α αχ Κόνιαλή μου στη ματιά σου δεν βαστώ, δεν βαστώ | πες μου πού να σ’ ανταμώσω που έχω να σου πω | Αμάν-αμάν Κόνιαλή μου συ μου πήρες τη ζωή μου | θέλω πια να σ’ απολαύσω και σφιχτά να σ’ αγκαλιάσω | Αμάν-αμάν έι, Κόνιαλή μου έι | Α αχ Κόνιαλή μου σαν σε βλέπω να περνάς, να περνάς | απ’ το σπίτι μου με σκέρτσο να χαμογελάς | Αμάν-αμάν δεν θ’ αντέξω με τα σένα θα τα μπλέξω | πες το μου πως θα με πάρεις ή σε ντέρτια θα με βάλεις | Αμάν-αμάν έι, Κόνιαλή μου έι | Α αχ Κόνιαλή μου σαν τα μπλέξομε μαζί, αχ μαζί | θα γλεντούμε με σαντούρια, ούτι, ντέφι και βιολί | Θα πετούμε τα λεφτά μας για τα γούστα τα δικά μας | κι αν κανείς θα μας μιλήσει η μπιστόλα θα βροντήσει | Αμάν-αμάν έι, Κόνιαλή μου έι

10. Ο Γιάννης χασικλής Τραγούδι: Γιώργος Καμβύσης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

11. Μόρτισσα κι αλάνης Τραγούδι: Ευάγγελος Σωφρονίου
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Θαρθώ μια μέρα στου Συγγρού, | μεσάνυχτα και πέντε | να σε σκοτώσω μόρτισσα | κι ας φάγω δεκαπέντε. | Αυτό που σου περνά απ' το νου, | βγάλτο δεν θα το κάνεις | κι αυτόνανε πού αγαπάς | διώξ' τον να μη πεθάνεις. | Αν είσαι μόρτισσα εσύ | αλάνι λένε εμένα | κι αν έχεις δυνατό χαλκά, | δεν σκέφτομαι κανένα. | Αυτά πού κάνεις μόρτισσα | δεν μου περνούν εμένα | κι αν τα 'χεις μ' έξι ή με δυό-τρείς, | αλλοίμονο σε σένα. | Θαρθώ μες το συνοικισμό, | αχ ξαφνικά μια μέρα | και θα σε σφάξω ατζέμικα | με δίκοπη μαχαίρα.

12. Μια βλαχοπούλα κάθουνταν Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

13. Δυο αδελφούλες στο βουνό Τραγούδι: Κ. Ρούκουνας & Ευστράτιος Παγιουμτζής
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

14. Έφυγες εχθές το βράδυ Τραγούδι: Ευστράτιος Παγιουμτζής & Γ. Παπαϊωάννου
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης

15. Τα πείσματά σου τα κουτά Τραγούδι: Γιώργος Κάβουρας & Α. Τσακίρης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Μέρα τη μέρα πείσματα χειρότερα μου κάνεις, | πες μου τι θες και τι ζητάς και σε μπελά με βάνεις, | πες μου τι θες και τι ζητάς και σε μπελά με βάνεις. | Τα πείσματα σου τα κουτά, κακιά και πεισματάρα, | με κάναν και συνήθισα και μήτε δίνω δυάρα, | με κάναν και συνήθισα και μήτε δίνω δυάρα. | Βαρέθηκα να σ'αρωτώ και πάλι να υποφέρω, | κι άμα χρωστάς της Μιχαλούς, πες μου το να το ξέρω, | κι άμα χρωστάς της Μιχαλούς, πες μου το να το ξέρω. | Άσε το πείσμα το πολύ και δε σου πάει στο λέω, | μη θες όταν εσύ γελάς, για χάρη σου να κλαίω, | μη θες όταν εσύ γελάς, για χάρη σου να κλαίω.

16. Ο θερμαστής Τραγούδι: Δημήτρης Ρουμελιώτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Δουλεύω χρόνια θερμαστής | σε θάλασσες στα ξένα | μα δε φοβάμαι τους γιαλούς | όσο φοβάμαι εσένα | Σύνηθισα τις τρικυμιές | μου θέριεψαν το σώμα | μα της αγάπης τον καημό | δεν συνηθίζω ακόμα | Εγώ για γλέντι τις φωτιές | σαν είμαι στο καράβι | μα δεν αντέχω στη φωτιά | που την καρδιά μου ανάβει

17. Δε σε θέλω πια Τραγούδι: Γεωργία Μιττάκη
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Δε σε θέλω βρε συ μόρτη δε σε θέλω πια | και τα ψεύτικά σου λόγια δεν πιστεύω πια | Αχ αμάν μου πληγώνεις την καρδιά | Αχ αμάν δε σε θέλω πια | Μη μου λες πως είσαι εντάξει και με αγαπάς | με τ' αστεία τον καιρό σου θέλεις να περνάς | Αχ αμάν απελπισιά  | Αχ αμάν δε σε θέλω πια | Μόρτη φύγε από μένα κοίταξε κι αλλού | για να έβρεις μια αλανιάρα να 'ναι μπελαλού | Αχ αμάν τι απελπισιά  | Αχ αμάν δε σε θέλω πια

18. Δυο καρδιές πονεμένες Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Δυο πονεμένες αχ καρδιές | μια μάνα τους χωρίζει | γιατί ζητά πολλά λεφτά | το γιο της να πλουτίσει | -Αχ κακούργα μάνα! | Τον ζόρισε η άσπλαχνη | το έκανε για μένα | τον έστειλε στην ξενητιά | να είναι μακριά από μένα | Η φτώχεια είναι τα κάλη μου | τα πλούτη η τιμή μου | και η αγάπη του ποτέ | δεν βγαίνει απ' την ψυχή μου | Μ' ένα πουλάκι έρημο | του έστειλα χαμπάρι | να μη ξεχνά το όρκο του | που μου 'πε θα με πάρει

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης