Πέμπτη, 26 Μαΐου 2016

Ο συνθέτης του ρεμπέτικου Γιάννης Δραγάτσης Vol. 1





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Γιάννη Δραγάτση

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ο Μανόλης ο χασικλής Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Δεν το 'λπιζα Μανόλη κορόιδο να πιαστείς | και το λουλά να σπάσεις στη φυλακή να μπεις | Αν είσαι φίνος μάγκας πού 'ν' τα μπεγλέρια σου | αν είσαι και σερέτης πού 'ν' τα μαχαίρια σου | Εγώ είμαι φίνος μάγκας και φίνος χασικλής | κι όταν θα τη φουμάρω βρε να ξομολογηθείς | Έλα βρε Μανωλάκη να τα λιμάρουμε | να στρώσουμε κουβέρτα μωρέ να τους τα πάρουμε | Για σένα ρε Μανόλη τα ρούχα μου πουλώ | και παίρνω μπαγλαμάδες και παίζω και γλεντώ | Έλα βρε Μανωλάκη να παίξεις μπαγλαμά | να κάνουμε κεφάλι στον ψεύτικο ντουνιά

02. Καμωματού Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Ντερβί σεβντά μου άναψες καμωματού και λιώνω | Και πίνω τα φαρμάκια σου και δεν το φανερώνω | Και νυχτοξημερώνουμε με ντέρτια στην καρδιά μου | Και μια πληγή αγιάτρευτη έχω στα σωθικά μου | Αμαν γιάλα | Καμωματού μου μερακλού | Αμαν γιάλα κούζουμ γιάλα | Συ μου σήκωσες το νου | Θα σ' έχω στην αγκάλη μου κρυφά θα σε λατρεύω | Χαρά ελπίδα κι έρωτα μόνο θα σου γυρεύω | Και τα τρελά τα πείσματα τα σκέρτσα κι ο σεβντάς σου | Θα μου χαρίζουν τη ζωή μόν'τα φιλήματα σου

03. Ο πιτσιρίκος Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Βρε πιτσιρίκο φύλαξε, | στο παραθύρι κοίταξε | για να φουμάρουμε κι εμείς | μέσα στο σπίτι της Φανής. | Μα δεν ανθίζεσαι λοιπόν; | Ο Νώντας βρίσκεται απών | να κανονίσει το λουλά | για να φουμάρουν τα παιδιά. | Να και ο Νώντας έφτασε | το ναργελέ μας έφτιαξε, | βρε σεις παιδιά φουμάρετε | το κέφι σας να κάνετε. | Ο πιτσιρίκος τα 'χασε, | το ναργελέ τον έσπασε. | Εγώ δεν δίνω ένα λεπτό | κι ας πα' να γίνει φονικό. | Γιατί να σπάσεις το λουλά | βρε πιτσιρίκο χαρχαλά; | Μέσα στα ούλα θα χωθώ | και μες στο αίμα θα βαφώ. | Ο πιτσιρίκος είμ' εγώ | θαρρείς πως θα σε φοβηθώ; | Σαν θέλεις αίμα για να πιείς | έβγα για να μ΄εκδικηθείς.

04. Θέλω απόψε να γλεντήσω Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Ελενίτσα Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Τα ματάκια σου τα δυο | δεν τα βλέπω κι αρρωστώ | σαν τα βλέπω με τρελαίνουν | και στον Άδη με πηγαίνουν | αμάν, αμάν, ώπλες | κούκλα μου κουκλίτσα μου | συ μ' έχεις τρελάνει | Ελενίτσα μου | Με τα φρύδια τα σμιχτά | τα χειλάκια σου ανοικτά | μου 'χεις κάψει την καρδιά μου | και πονούν τα σωθικά μου | αμάν, αμάν, ώπλες | κούκλα μου κουκλίτσα μου | συ μ' έχεις τρελάνει | Ελενίτσα μου | Έλα να σε παντρευτώ | Ελενάκι ζηλευτό | άλλη μια φορά στο λέγω | μ' έκανες λωλό και κλαίγω | αμάν, αμάν, ώπλες | κούκλα μου κουκλίτσα μου | συ μ' έχεις τρελάνει | Ελενίτσα μου

06. Αθηναία Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Το Μαρικάκι Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Τρελλοκόριτσο Τραγούδι: Κώστας Νούρος
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Φυλακισμένος Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Τέσσερα χρόνια φυλακή μες στην παλιά στρατώνα | χασίσι μαύρο και σεβντάς μου φάγανε το σώμα. | Άδικα με δικάσανε και με κατηγορούνε | στα σίδερα με ρίξανε για να μ’ εκδικηθούνε. | Ο μπαγλαμάς και ο λουλάς ειν’ η παρηγοριά μου | σαν τη φουμάρω τα περνώ τα ντέρτια τα δικά μου. | Θυμάμαι κείνη που αγαπώ που μ’ έχει παρατήσει | μα σα θα βγω από τη φυλακή η σκύλα δε θα ζήσει. | -Ε ρε μανούλα μου βάσανα που `χει η φυλακή!

10. Μπελαλής Τραγούδι: Ρόζα Εσκενάζυ
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Θα μεθώ και θα τα σπάω | μπελαλής πια θα γινώ | γιατί λες πως δε με θέλεις | αφού ξέυρεις πως πονώ | Αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σένα θα χαθώ | αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σέ θα τρελαθώ | Στις ταβέρνες για τα σένα | μέρα νύχτα τριγυρνώ | Αθηναία μου τσαχπίνα | για τα σένα θα χαθώ | Αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σέ θα τρελαθώ | αμάν γιάλα! | αμάν όπλες! | Αθηναία μου για σένα θα χαθώ

11. Καρδιοκλέφτρα Τραγούδι: Μήτσος Αραπάκης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Κακούργα Ποδαριώτισσα Τραγούδι: Ευάγγελος Σωφρονίου
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Αθηναίος σεβνταλής Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Μεθυσμένος Τραγούδι: Μαρίκα Πολίτισσα
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Μέρα-νύχτα μεθυσμένος | και με πόνο στην καρδιά | ξενυχτάω ο καημένος | γιατ' έχω καρασεβντά. | Αμάν, αμάν, αχ, θα τρελαθώ | για μια σκύλα χήρα που την αγαπώ | αμάν, αμάν, αχ θα τρελαθώ | για τα σένα, χήρα μου, φυλακή θα μπώ | Σαν τη βλέπω να μου κάνει | πείσματα με άλλονε | η κακούργα θα με βάλει | σε μπελά μεγάλονε. | Πάλι μεθυσμένος ήρθα | και με πόνο τραγουδώ | κι όλοι με κατηγορούνε | για τη χήρα π' αγαπώ.

15. Ερηνάκι Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Πες μου αυτή που αγαπάς Τραγούδι: Ρίτα Αμπατζή
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Μαυροφόρα Τραγούδι: Κώστας Ρούκουνας
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Καπριτσιόζα Τραγούδι: Ζαχαρίας Κασιμάτης
Μουσική: Γιάννης Δραγάτσης | Στίχοι: Γιάννης Δραγάτσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης