Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

Τα πορτραίτα της MINOS & EMI





















Τα τραγούδια του δίσκου και οι διατιθέμενοι στίχοι τους:

01. Τι είν΄ αυτό που το λένε αγάπη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη | τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό | που κρυφά τις καρδιές οδηγεί | κι όποιος το `νιωσε το νοσταλγεί | Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη | τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό | γέλιο, δάκρυ, λιακάδα, βροχή | της ζωής μας και τέλος κι αρχή | Ποτέ-ποτέ κανένα στόμα | δεν το `βρε και δεν το `πε ακόμα | Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη | τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό | που σε κάνει να λες το σκοπό | σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ | Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη | τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό | στο λεπτό που σου δίνει φτερά | κι είναι λύπη μαζί και χαρά | Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη | τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό | γέλιο, δάκρυ, λιακάδα, βροχή | της ζωής μας και τέλος κι αρχή | Ποτέ-ποτέ κανένα στόμα | δεν το `βρε και δεν το `πε ακόμα | Τι είν’ αυτό που το λένε αγάπη | τι είν’ αυτό, τι είν’αυτό | που σε κάνει να λες το σκοπό | σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ

02. Μένω σε κάποια γειτονιά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μένω σε κάποια γειτονιά, φτωχική γειτονιά | που ’χει σπίτια χαμηλά | Όλοι οι άνθρωποι εκεί έχουν πάντα γιορτή | και μοιράζουνε φιλιά | Μπρος απ’ τις άσπρες τις αυλές οι γριές και οι νιές | για τον έρωτα μιλούν | Κι όλοι σ’ αυτή τη γειτονιά, τη μικρή γειτονιά | μέρα νύχτα τραγουδούν | Άσπρες κορδέλες τα κορίτσια φοράνε | και τ’ αγόρια κοιτάνε που ξυπνάνε νωρίς | Μα δε με νοιάζει κι ούτε βάζω μαράζι | την δική μου αγάπη δεν την ξέρει κανείς

03. Σου σφυρίζω Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω | χίλιες καρδιές δε θ’ αντέχαν σ’ αυτό τον καημό | που να πω το μεγάλο μου πόνο | μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο | έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | το δικό μας σκοπό | Σε κανένα | μην τα πεις σε κανένα | φύλαξε τα κρυμμένα | όσα λόγια σου πώ | Θα `ρθει τ’ αγέρι | με τ’ απαλό το χέρι | κρυφά να σε ξυπνήσει | και το φεγγάρι | για τη δική μας χάρη | τα μάτια του θα κλείσει | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ

04. Γελάς Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Κώστας Καπνίσης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Απ’ τον σωρό των αστεριών | θα πάρω εν’ άστρο εγώ χλωμό | να στο κρεμάσω στο λαιμό | να το `χεις μενταγιόν | Γελάς | και τ’ άστρα θαρρείς | πως βγαίνουν νωρίς | για να σε δουν | Μιλάς | και στη σιγαλιά | νομίζεις πουλιά | πως κελαηδούν | Εσύ | που `χε ο ήλιος φωλιά χρυσή | φωλιά | τα σγουρά σου μαλλιά | Εσύ | που τόσον καιρό | ζητούσα να βρω | σαν θησαυρό

05. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

06. Το τραμ το τελευταίο Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μ. Σουγιούλ | Στίχοι: Κ. Γιαννίδης & Α. Σακελλάριος
Εσούρωσα κι αργήσαμε, μα όσο και να φταίω | περπάτα να προλάβουμε το τραμ το τελευταίο  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | να μάς πάει κούτσα, κούτσα στο παλιό μας το τσαρδάκι | Περνούν πολύ μιζέρικα τα νιάτα μας τα έρμα | αλλ' άνοιξε το βήμα σου, να φτάσουμε στο τέρμα  | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | θα στρωθείς και θα σ' αρέσει | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | λίγο απάνω σου να γείρω, γιατί έχω γίνει φέσι | Εμείς με τραμ πηγαίνουμε και άλλοι με ταξάρες | Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες  | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ τι κρίμα που 'ναι να 'σαι τόσο φτωχαδάκι

07. Άρχισαν τα όργανα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άρχισαν τα όργανα | σήκω απ' τη θέση σου | χόρεψε ζεϊμπέκικο | λύγισε τη μέση σου | Χτύπησε τα πόδια σου | πάνω στον ασίκικο σκοπό | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα | το παλιό ντερβίσικο | να μη μου το χόρευες | θα 'τανε αφύσικο | Χόρεψε κορίτσι μου | παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα το | μπουζούκι εργάζεται | να το, το κορίτσι μου | σειέται κι τινάζεται | Φτου σου κοπελάρα μου | ε ρε τι μου κάνεις πω, πω, πω | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ

08. Και η βάρκα γύρισε μόνη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Κάποιας όμορφης κοπέλας | το αγόρι το ξανθό | της το πήρε ένα βράδυ | η φουρτούνα στο βυθό | Και η βάρκα γύρισε μόνη | δίχως μέσα τον ψαρά | αδειανή δίχως τιμόνι | από τα βαθειά νερά | Με σβησμένο πυροφάνι | κάποια νύχτα σκοτεινή | μπήκε μέσα στο λιμάνι | η βαρκούλα η ορφανή | Κι οι ελπίδες πνίγηκαν όλες | μέσα στα βαθειά νερά | και η βάρκα γύρισε μόνη | δίχως μέσα τον ψαρά | Από τότε κάθε βράδυ | στο μουράγιο το μικρό | η κοπέλα τραγουδάει | με παράπονο πικρό | Και η βάρκα γύρισε μόνη...

09. Αναπνοή μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος
Ένα τραγούδι θα σου πω, ακόμα ένα, | από τα τόσα που σου είπα τα πολλά | τα τόσα που ίσως τα `χεις ξεχασμένα | καθώς ο χρόνος φεύγει και κυλά | Δε θα `ναι πια η μελωδία του θλιμμένη | δε θα `χει πια ούτε τη λέξη σ’ αγαπώ | θα λέει αυτό που χρόνια μου συμβαίνει | κι απόψε ήρθ’ η ώρα να στο πω. | Αναπνοή μου, όταν σε χάνω | όλα μου φταίνε και να ζήσω δεν μπορώ | είσαι η ζωή μου κι ό,τι κι αν κάνω | πάλι κοντά σου να γυρίσω λαχταρώ | Όταν δε βλέπω τα γλυκά ματάκια σου | όταν μου λείπουν τα θερμά σου τα φιλιά | αναπνοή μου, σβήνει η πνοή μου | και ψάχνω να `βρω τη θερμή σου αγκαλιά

10. Λίγες καρδιές αγαπούνε Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Είν΄ η ζωή μας γιομάτη παγίδες, | λόγια, υποσχέσεις ποτέ μην ακούς, | τι είν’ ο κόσμος ακόμα δεν είδες, | έχεις να κάνεις με κακούς. | Μη σε ζαλίζουν τα λόγια τα πολλά, | άκου μονάχα την καρδιά σου, | μονάχα αυτή σένα σε γελά, | μην κάνεις βήμα από κοντά μου. | Λίγες καρδιές αγαπούνε, σαν τη δική μου καρδιά, | οι πιο πολλές σε ξεχνούνε, μόλις περάσει η βραδιά, | γι’ αυτό μη θες να μου φύγεις, ν΄αλλάξεις φως μου σκοπό, | λίγες καρδιές αγαπούνε, όπως εγώ σ΄αγαπώ. | Η πονηριά παντού βασιλεύει, | όλοι με πόθο κρυφό σε κοιτούν, | ποτέ δεν πρέπει κανείς να πιστεύει, | όσα γλυκόλογα του πουν. | Σου κάνουν όρκους τρελά πως σ΄ αγαπούν, | για να περάσουν τη βραδιά τους, | Μπορεί γλυκά να σε φιλούν, | μα δε δίνουν τη καρδιά τους. | Λίγες καρδιές αγαπούνε, σαν τη δική μου καρδιά, | οι πιο πολλές σε ξεχνούνε, μόλις περάσει η βραδιά, | γι' αυτό μη θες να μου φύγεις, ν΄αλλάξεις φως μου σκοπό, | λίγες καρδιές αγαπούνε, όπως εγώ σ΄αγαπώ.

11. Είσαι το λάθος μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Είσαι το δράμα μου | είσαι το νεύρο μου | είσαι το λάθος μου | το μεγαλύτερο και τ΄ακριβότερο | είσαι το πάθος μου | Μα όποια κι αν θα΄ναι η τιμωρία μου | κι αν πεθάνω το ίδιο λάθος θα θέλω πάντα | να ξανακάνω | Αυτό το πάθος μας δεν θα μπορέσουμε | να το σκοτώσουμε | κι αυτό το λάθος μας μπορεί πανάκριβα | να το πληρώσουμε | Μα κι αν θα πρέπει και να πεθάνω | και να πεθάνεις το ίδιο λάθος | θα ξανακάνω θα ξανακάνεις

12. Άστα, τα μαλλάκια σου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Κιτάρα
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Α. Σακελλάριος & Χ. Γιαννακόπουλος
Άσ’ τα,  τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Τώρα που τα νιάτα σου είν’ ολανθισμένα | Άσ’ τα,  τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | Τη γαλάζια θάλασσα κοίτα την πλατιά | κι άστα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Άσ’ τα,  τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα `ρθει καλοκαίρι | κι ύστερα φθινόπωρο θα `ρθει σκυθρωπό | Στον τρελό τον ώμο σου σ’ άπλωνα το χέρι | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα `ρθει καλοκαίρι | Θα σου πουν χίλιες φορές χίλια σ’ αγαπώ | κι ύστερα φθινόπωρο θα `ρθει σκυθρωπό | Άσ’ τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Θα `ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | που δε θα `χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Θα `χεις τότε τα μαλλιά καλοχτενισμένα | Θα `ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | Που θα σβήσει η λάμψη αυτή που `χεις στη ματιά | και δε θα `χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Άσ’ τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά

13. Μεγάλε μου έρωτα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Ζωή Μάγγου
Μουσική: Σταύρος Ρουχωτάς | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης & Γιώργος Οικονομίδης
Όσα περάσαν κι όσα θα `ρθουν είσαι εσύ, | κι όσο η καρδιά μου θα χτυπά θα σε λατρεύει | και κάθε βλέμμα μου μ’ αγάπη περισσή | κάθε ματιά σου ζωντανή να ζητιανεύει. | Μεγάλε μου έρωτα, μοναδική χαρά μου, | ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, | μεγάλε μου έρωτα, φωτίζεις τα όνειρά μου | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό. | Να βρω τα λόγια τα καινούργια προσπαθώ, | που να σου πουν το μυστικό μου το μεγάλο, | κι ενώ σε βλέπω και σαστίζω και μεθώ, | δεν καταφέρνω να σου πω τίποτε άλλο. | Μεγάλε μου έρωτα, μοναδική χαρά μου, | ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, | μεγάλε μου έρωτα, φωτίζεις τα όνειρά μου | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό, | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό.

14. Στείλε μου φιλιά με τον αγέρα Τραγούδι: Τ. Μαρούδας & Τ. Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Στείλε μου φιλιά με τον αγέρα, | στείλε μου φιλιά με το βοριά, | στείλε μου φιλιά με το βοριά. | Θα μου τα φέρουν τα πουλιά | που τρέχουν νύχτα-μέρα, | τα δυο γλυκά σου τα φιλιά | να βρω παρηγοριά, | τα δυο γλυκά σου τα φιλιά | να βρω παρηγοριά. | Στείλε μου, στείλε μου φιλιά με τον αγέρα, | στείλε μου, στείλε μου δυο γλυκά φιλιά. | Στείλε μου με χελιδόνια γράμμα, | στείλε μου γράμμα με το νοτιά, | στείλε μου γράμμα με το νοτιά. | Θα μου το φέρει η θάλασσα | που της μιλάω με κλάμμα, | θα μου το πει πρωί-πρωί | στον κήπο μου η μυρτιά, | θα μου το πει πρωί-πρωί | στον κήπο μου η μυρτιά. | Στείλε μου, στείλε μου με χελιδόνια γράμμα, | στείλε μου, στείλε μου δυο γλυκά φιλιά. | Στείλε μου μήνυμα μ’ έν’ αστέρι | και με φως γράφ’ το στον ουρανό, | και με φως γράφ’ το στον ουρανό. | Θα μου το φέρουν οι άνεμοι | μ’ έν’ άσπρο περιστέρι | κι όταν το πάρω, αγάπη μου, | θα πάψω να πονώ, | κι όταν το πάρω, αγάπη μου, | θα πάψω να πονώ. | Στείλε μου, στείλε μου μήνυμα μ’ έν’ αστέρι, | στείλε μου, στείλε μου δυο γλυκά φιλιά.

15. Μάτια καστανά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Χορωδία
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Μάτια καστανά | μια μέρα δεν περνά | να μη σας αναζητήσω | και να δακρύσω | Όπου κι αν βρεθώ | εσάς θα θυμηθώ | μάτια όμορφα γλυκά μου | μάτια δικά μου | Δακρυσμένα κι ορφανά | τα ματάκια μου σας περιμένουν | και μπροστά τους ζωντανά | τα γλυκοκοιτάγματα τους μένουν | Μάτια καστανά...

16. Όνειρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Κιτάρα
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Δημήτρης Φραγκιουδάκης
Χτες μου φάνηκε ξανά | κι ήρθες πάλι αγαπημένη | κι όπως τον παλιό καιρό | ήμασταν τόσο ευτυχισμένοι | Μα ήταν όνειρο τρελό | και δεν ήτανε στ' αλήθεια | έσβησε από καιρό | όπως λεν στα παραμύθια | Όνειρα που για μια νύχτα μόνο | όνειρα που κρατάν μια βραδιά | σβήνουνε πάντα πριν ξημερώσει | και μαραίνουν τα λούλουδα πού 'χα μέσ' την καρδιά

17. Μας φτάνει μόνο Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Κούλα Ευστρατοπούλου
Μουσική: Φίλων Αρίας | Στίχοι: Φίλων Αρίας
Ποτέ δεν ονειρεύτηκα να ζήσω | μακριά απ’ του νησιού μας τα νερά | τρεχαντηράκια να μην αντικρίζω | και γλάρων τα κατάλευκα φτερά | Ποτέ μου δεν επόθησα να πάω | σε μέρη μακρινά κι εξωτικά | Μου φτάνει μόνο εσένα ν’ αγαπάω | να σ’ έχω στην καρδιά μου στοργικά | Μας φτάνει μόνο | μας φτάνει μόνο ένα κύμα στ’ ακρογιάλι | κι ένα σπιτάκι | κι ένα σπιτάκι μοναχό στην αμμουδιά | Μας φτάνει μόνο | μας φτάνει μόνο η θερμή μας η αγκάλη | κι αγάπη μας | π’ ανθίζει στην καρδιά

18. Η λεμονιά Τραγούδι: Τ. Μαρούδας & Τ. Βάνου & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | έφυτεψα μια λεμονιά, | αγάπη μου μεγάλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη. | Κι όταν ανθίσει η λεμονιά, | μπουμπούκια μόλις βγάλει, | στην παρακάτω γειτονιά, | θα `χουν γιορτή μεγάλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη. | Κι όταν φουντώσουν τα κλωνιά, | στοίχημα το `χω βάλει, | να μας παντρέψει η λεμονιά, | αγάπη μου μεγάλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη. | Στην γειτονιά την άλλη, | στην γειτονιά την άλλη.

19. Εγώ θα κόψω το κρασί Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Παραπονιέσαι ότι έγινα μπεκρής | κι ας φταις εσύ που έχω πιάσει το ποτήρι | όμως αν θέλεις θα το κόψω το κρασί | εγώ ποτέ μου δε σου χάλασα χατίρι | Εγώ θα κόψω το κρασί | για σένα αγάπη μου χρυσή | εγώ θα κόψω το κρασί | για σένα μόνο | αφού στα χείλη σου τα δυο | μπορώ αχόρταγα να πιω | απ’ το κρασί που μόλις πίνω | ξανανιώνω | Εγώ θα κόψω το κρασί | αφού το θέλησες εσύ | λόγω τιμής ποτέ μου πια | δεν ξαναπίνω | εγώ θα κόψω το κρασί | αλλά βοήθα με κι εσύ | στην αγκαλιά σου κάθε πόνο μου | να σβήνω | Κάθε ποτήρι σαν το πίνω μοναχός | χωρίς να βλέπω τα ολόγλυκα σου μάτια | φαρμάκι γίνεται και στάζει συνεχώς | μες στη καρδιά μου που την έκανες κομμάτια

20. Ο Τραμπαρίφας Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Αφοί Κατσάμπα
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Α. Σακελλάριος & Χ. Γιαννακόπουλος
Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα | βάλε τη διπλή ταρίφα, | φουλαριστός τράβα ντουγρού | στη λεωφόρο του Συγγρού. | Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα | κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα. | Όλη μέρα εργασία | κούραση κι ορθοστασία, | κι από τη ζέστη βρε ζημιά | να σου 'ρχεται λιγοθυμιά. | Απόψε που την έβγαλα τη μπέμπελη | γουστάρω νύχτα δροσερή και ρέμπελη. | Στα θαλασσινά μπαράκια | μπίρες και καλαμαράκια, | κιθάρες, ντέφια και βιολιά | και ξάπλες στην ακρογιαλιά. | Απόψε που υπάρχουνε τα τάλιρα | ρε μάγκες θα οργώσουμε τα Φάληρα.

Για να ακούσετε ένα από τα τραγούδια του δίσκου που ξεχώρισε:
Πατήστε εδώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης