Τρίτη, 10 Μαΐου 2016

Τα καλύτερα μου τραγούδια





















01. Στου Χαροκόπου και στην Καλλιθέα Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Στου Χαροκόπου και στην Καλλιθέα | μου είπανε πως τα ’πινες εχθές, | ψηλό μελαχρινό είχες παρέα, | κι εγώ σε γύρευα στις Τζιτζιφιές. | Αν μου το ’λεγαν οι φίλοι και οι γείτονες, | από το κακό που σου ’χα δε θα γλίτωνες. | Θα τιμωρήσω πια τον εαυτό μου, | μυαλό θα βάλω να μη σ’ αγαπώ, | κι αν μου `θιξες και τον εγωισμό μου | από του Χαροκόπου δεν περνώ. | Αν μου το ’λεγαν οι φίλοι και οι γείτονες, | από το κακό που σου ’χα δε θα γλίτωνες.

02. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα ματόκλαδά σου λάμπουν βρε | σαν τα λούλουδα του κάμπου | σαν τα λούλουδα του κάμπου βρε | τα ματόκλαδά σου λάμπουν | Τα ματάκια σου αδερφούλα βρε | μου ραγίζουν την καρδούλα | μου ραγίζουν την καρδούλα βρε | τα ματάκια σου αδερφούλα | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | νου και λογισμό μου παίρνεις | νου και λογισμό μου παίρνεις βρε | Τα ματόκλαδά σου γέρνεις βρε | Τα ματάκια σου να βγούνε βρε | σαν και μένα δε θα βρούνε | σαν και μένα δε θα βρούνε βρε | τα ματάκια σου να βγούνε

03. Η σουπιά Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έμαθα πως έχεις φίλο πονηρή σουπιά, | πριν να παίξουμε και ξύλο μάζεψε τα πια. | Χτύπησε το ξυπνητήρι για το θύμα σου, | τώρα όμως θα πληρώσεις για το κρίμα σου. | Ήρθε η ώρα να σε διώξω | όσο και να σε αγαπώ | κι ας το ρίξω στο πιοτό. | Τ'αντρικό φιλότιμο μου | το `χεις παίξει μια ζαριά, | φύγε πονηρή σουπιά | Τη μελάνη σου αμολούσες πάντα πονηρά | σαν τυφλό με περπατούσες στα θολά νερά, | μια φορά δε με έχεις βγάλει ασπροπρόσωπο, | τώρα έχεις και παρτίδες με άλλο πρόσωπο. | Ήρθε η ώρα να σε διώξω | όσο και να σε αγαπώ | κι ας το ρίξω στο πιοτό. | Τ'αντρικό φιλότιμο μου | το `χεις παίξει μια ζαριά, | φύγε πονηρή σουπιά

04. Να `ρχόσουν στ’ αληθινά Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Βασίλης Βασιλειάδης
Εχθές το βράδυ σ’ έβλεπα | και πάλι στ’ όνειρό μου | πως ήρθες και με φίλησες | γλυκά στο μάγουλό μου. | Ξαφνιάστηκα και ξύπνησα | από γλυκιά συνήθεια | ήταν ψευτιά το όνειρο | κι ο πόνος μου αλήθεια. | Πώς ήθελα να `ρχόσουνα | στ’ αλήθεια στο πλευρό μου | να μου `δινες ενα φιλί | όπως και στ’ όνειρό μου.

05. Ο μυστήριος Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Κώστας Καπλάνης
Τι μυστήρια χορεύεις | τι μυστήρια κοιτάς | και τι μυστήριος θα είσαι | όταν θα γλυκοφιλάς | Απ’ τη πρώτη που σε είδα | φαίνεσαι καλό παιδί | το απρόοπτο φοβάμαι | μεταξύ μας μη συμβεί

06. Η γκρίζα γάτα Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας

07. Τα καραβοτσακίσματα Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Βάσανα πίκρες φαρμάκια καραβοτσακίσματα ω! | σαν το βράχο που τον δέρνουν της θάλασσας τα κύματα | σαν το βράχο που τον δέρνουν της θάλασσας τα κύματα | βάσανα πίκρες φαρμάκια καραβοτσακίσματα | Τι φταίω και με παιδεύεις | αχ τι γυρεύεις κι άλλον λατρεύεις | δε μ' αγαπάς αχ πες μου το | γιατ' είμαι μόρτης φουκαράς | θα σβήσω πια δε θα ζήσω | δε θ' αγαπήσω, θα λησμονήσω | στα καραβοτσακίσματά μου μη γελάς | Γεια σου Μάρκο! | Μεσ’ στο σπίτι μου για σένα όλοι με μαλώνουνε ω! | λένε ζόρικες κουβέντες που με φαρμακώνουνε | λένε ζόρικες κουβέντες που με φαρμακώνουνε | Μεσ’ στο σπίτι μου για σένα όλοι με μαλώνουνε | Τι φταίω και με παιδεύεις | αχ τι γυρεύεις κι άλλον λατρεύεις | δε μ' αγαπάς αχ πες μου το | γιατ' είμαι μόρτης φουκαράς | θα σβήσω πια δε θα ζήσω | δε θ' αγαπήσω, θα λησμονήσω | στα καραβοτσακίσματά μου μη γελάς.

08. Δεν αλλάζω χαρακτήρα Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δεν αλλάζω χαρακτήρα μάθε το καλά | και μην προσπαθείς ν'αλλάξω γούστα και μυαλά. | Κοίταξε να βρεις κανέναν άλλο στη ζωή, | νοικοκύρη, μορφωμένο, ήσυχο παιδί. | Στοργή κι αγάπη μου `δωσες | για να με διορθώσεις, | αλλά δεν κάνεις τίποτα | και την ζωή σου αν δώσεις. | Δεν αλλάζω χαρακτήρα είναι πια αργά, | με αγαπήσαν και `κλαψαν άλλες πιο μπροστά. | Κοίταξε να βρεις κανέναν άλλο στη ζωή, | νοικοκύρη, μορφωμένο, ήσυχο παιδί.

09. Οι γιεγιέδες Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Με τους γιεγιέδες άρχισες παρέα | και δε θα καθαρίσουμε ωραία | εγώ δε θέλω μούσια και γενειάδες | και διώχ’ τους πριν με βάλεις σε μπελάδες | Πας φιρί-φιρί να βρω αγάπη άλλη | όλο με γελάς με τους γιεγιέδες πας | βάδιζε λοιπόν με τα νερά μου πάλι | να σ’ αγαπώ να μ’ αγαπάς | Επρόδωσες το φίνο μπουζουκάκι | και τ’ όμορφο παλιό μας κουτουκάκι | απόψε σ’ όλα αυτά θα βάλω τέρμα | ή τους γιεγιέδες θα `χεις ή εμένα | Πας φιρί-φιρί να βρω αγάπη άλλη | όλο με γελάς με τους γιεγιέδες πας | βάδιζε λοιπόν με τα νερά μου πάλι | να σ’ αγαπώ να μ’ αγαπάς

10. Σκέπτομαι να σε μαλώσω Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας

11. Βλέπε, άκου, σώπα Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

12. Η ροδιά Τραγούδι: Δημήτρης Ευσταθίου
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Χρ. Αργυρόπουλος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης