Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

Όμορφα κι ωραία





















01. Όμορφα κι ωραία Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Δ. Ζούνης
Κέρασε για πάρτη μου όλη την παρέα | όμορφα, όμορφα, όμορφα κι ωραία. | Το κορίτσι πλάι μου τα ποτήρια σπάει, | και για το χατίρι μου τα ποτήρια σπάει, | κέρασε για πάρτη μου όλη την παρέα | όμορφα, όμορφα, όμορφα κι ωραία. | Το κορίτσι πλάι μου, άνοιξε η καρδιά μου | έχω κέφια σήμερα, είναι όλα δικά μου, | κέρασε για πάρτη μου όλη την παρέα | όμορφα, όμορφα, όμορφα κι ωραία. | Το κορίτσι πλάι μου με κοιτάει και λιώνω, | σπάστα όλα κούκλα μου κι όλα τα πληρώνω, | κέρασε για πάρτη μου όλη την παρέα | όμορφα, όμορφα, όμορφα κι ωραία, | κέρασε για πάρτη μου όλη την παρέα | όμορφα, όμορφα, όμορφα κι ωραία.

02. Τι τριάντα τι σαράντα τι πενήντα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Νίκι Γιακόβλεφ | Στίχοι: Πυθαγόρας
Όταν κλείσεις κάποια μέρα τα σαράντα | στης ζωής το περιθώριο μην μπεις | μη φοβάσαι και θα είσαι νέος πάντα | κι ότι γέρασες ποτέ σου να μην πεις | Με τα γκρίζα σου μαλλιά πολλές θα ρίξεις | μελαψές και μαυρομάτες και ξανθές | κι αν τον δρόμο σου με γέλιο τον τραβήξεις | θα κερδίσεις στην ζωή σου ό,τι θες | Τι τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα | Τι θα πει αν είναι λίγα πολλά | Η ζωή είναι ωραία ως το τέλος | και νικάει όποιος ξέρει να γελά | Στον καθρέφτη σου μην δίνεις σημασία | και τις πέτρες τις αλλάζει ο καιρός | Η καρδιά έχει στον άνθρωπο αξία | κι όταν θέλεις είσαι πάντα νεαρός | Στα πενήντα ξέρει ο άντρας ν’ αγκαλιάζει, | στα σαράντα η γυναίκα να φιλά | κι αν σε πήρανε τα χρόνια δεν πειράζει | κι οι ρυτίδες σου χαρίζουνε πολλά | Πόσοι νέοι στη ζωή δεν λαχταράνε | ν’ αγκαλιάσουν κάποιο ώριμο κορμί | γιατί ξέρουνε κι αυτοί πως όσο νά `ναι | η παλιά η κότα έχει το ζουμί | Τι τριάντα τι σαράντα τι πενήντα | Τι θα πει αν είναι λίγα πολλά | Η ζωή είναι ωραία ως το τέλος | και νικάει όποιος ξέρει να γελά | Στον καθρέφτη σου μη δίνεις σημασία | και τις πέτρες τις αλλάζει ο καιρός | Η καρδιά έχει στον άνθρωπο αξία | κι όταν θέλεις είσαι πάντα νεαρός

03. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

04. Κάνε λιγάκι υπομονή Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος

05. Ο καφές και το τσιγάρο Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Νίκος Φατσέας

06. Τρα-λα-λα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Ούτε στιγμή δεν ανάσανα | μέσα στα δίχτυα της λύπης, | βάσανα, βάσανα, βάσανα, | που 'σαι χαρά που μου λείπεις, | βρίσκει ο καημός την αντρέσα μου | κι έχω τον πόνο για φίλο, | κι όμως μου λέει κάτι μέσα μου | πως θα γυρίσει το φύλλο. | Τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | βρε ζωή παλιομπαμπέσα | τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | κόλπα μου 'κανες πολλά, | τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | κι αν δεν δείξεις λίγη μπέσα | τρα-λα-λα, τρα-λα-λα | θα με βάλεις σε μπελά. | Μες στην καρδιά μου ολόισα | πάει ο καημός για ν' αράξει, | κι όμως η τυχερή η γόησσα | κάποτε θα με κοιτάξει, | αχ! και να 'ρχότανε γρήγορα | για να μου σπάσει το ρόδι, | και με δυο λόγια παρήγορα | να πάρει ο πόνος μου πόδι. | Τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | βρε ζωή παλιομπαμπέσα | τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | κόλπα μου 'κανες πολλά, | τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | κι αν δεν δείξεις λίγη μπέσα | τρα-λα-λα, τρα-λα-λα | θα με βάλεις σε μπελά, | Τρα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα-λα | κι αν δεν δείξεις λίγη μπέσα | τρα-λα-λα, τρα-λα-λα | θα με βάλεις σε μπελά.

07. Άλλο τρόλεϋ δεν έχει Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός

08. Μάτια καστανά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Χορωδία
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Μάτια καστανά | μια μέρα δεν περνά | να μη σας αναζητήσω | και να δακρύσω | Όπου κι αν βρεθώ | εσάς θα θυμηθώ | μάτια όμορφα γλυκά μου | μάτια δικά μου | Δακρυσμένα κι ορφανά | τα ματάκια μου σας περιμένουν | και μπροστά τους ζωντανά | τα γλυκοκοιτάγματα τους μένουν | Μάτια καστανά...

09. Για σένα ανθίζει όλη η γη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Κώστας Νικολαϊδης

10. Στη γειτονιά την άλλη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης

11. Μόνο μια νύχτα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Νίκυ Γιάκοβλεφ | Στίχοι: Νέστορας Μάτσας

12. Άδικα πήγαν τα νιάτα μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Αττίκ | Στίχοι: Αττίκ
Καθώς γυρνούσ' απ' της ζωής το πανηγύρι, | με κουρασμένη καρδιά κι ορφανή | στάθηκα μπρος απ' το μοιραίο το γεφύρι, | που όποιος περνά, παύει πια να πονεί | Κι εκεί που κοίταγα να σβήνουν προς τα πίσω, | μέσα στο δρόμο μου το μακρινό, | όσες μορφές μου 'τυχε ν' αγαπήσω, | άναψ 'έν' άστρο ξαφνικά στον ουρανό. | Ήταν μικρό μα είχε λάμψη περισσή, | πώς να στο πω, ήσουν εσύ. | Άδικα πήγαν τα νιάτα μου | κι είναι τα χρόνια φευγάτα μου, | αφού δε σ' είχα γνωρίσει, | παρά στου βίου τη δύση, | Άδικα πήγαν τα νιάτα μου, | νέα τρελλή μαυρομάτα μου, | δεν είναι πια για φιλιά | τα μαλλιά τα χιονάτα μου! | Την καταδίκη μου μαντεύω μ' αγωνία | τη λέξη 'Γέρο' στα χείλη κρατείς | και τα ματάκια σου με τρόμο κι αγωνία | λένε 'Δεν κάνεις πια για εραστής' | Μα δεν τ' αρνιέμαι είσαι το λούλουδο τ' Απρίλη | που μόλις άνοιξε στην αντηλιά | είσαι η αυγούλα κι εγώ είμαι το δείλι | είμαι τ' αηδόνι πού 'χει χάσει τη λαλιά | Δέξου λοιπόν στη ζωή μου τη στερνή | να σ' αγαπώ, σαν εγγονή!.. | Άδικα πήγαν τα νιάτα μου | κι είναι τα χρόνια φευγάτα μου, | αφού δε σ' είχα γνωρίσει, | παρά στου βίου τη δύση, | Άδικα πήγαν τα νιάτα μου, | νέα τρελλή μαυρομάτα μου, | δεν είναι πια για φιλιά | τα μαλλιά τα χιονάτα μου!

13. Αν ήμουνα Θεός Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Πήγα σε μάγισσες να βρω τα μαγιοβότανα | που κάνουν τις καρδιές ν’ αλλάξουν γνώμη | πήρα βουνά και τρίστρατα για `σένανε | κι ακόμα με τραβούν δρόμοι και δρόμοι. | Δεν βρέθηκε γιατρός που να μπορέσει | να κάνει την καρδιά σου να πονέσει, | γιατί καρδιά δεν έχεις, τι φριχτό, | κι ας είσαι ένα λουλούδι διαλεχτό. | Αν ήμουνα Θεός, αν ήμουνα Θεός | θα σου `δινα καρδιά να μ’ αγαπούσες | και βράδυ και πρωί, στην ψεύτρα τη ζωή, | για `μένα τ’ άρωμά σου να σκορπούσες, | σε κόσμους μακρινούς που δε χωράει ο νους | θα σου `χτιζα παλάτια για να ζούσες, | αν ήμουνα Θεός, αν ήμουνα Θεός, | θα σου `δινα καρδιά να μ’ αγαπούσες.

14. Ζακυνθινές μελωδίες Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης