Κυριακή, 1 Μαΐου 2016

Μεγάλε μου έρωτα





















Ο πρώτος δίσκος

01. Μεγάλε μου έρωτα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Σταύρος Ρουχωτάς | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης & Γιώργος Οικονομίδης
Όσα περάσαν κι όσα θα `ρθουν είσαι εσύ, | κι όσο η καρδιά μου θα χτυπά θα σε λατρεύει | και κάθε βλέμμα μου μ’ αγάπη περισσή | κάθε ματιά σου ζωντανή να ζητιανεύει. | Μεγάλε μου έρωτα, μοναδική χαρά μου, | ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, | μεγάλε μου έρωτα, φωτίζεις τα όνειρά μου | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό. | Να βρω τα λόγια τα καινούργια προσπαθώ, | που να σου πουν το μυστικό μου το μεγάλο, | κι ενώ σε βλέπω και σαστίζω και μεθώ, | δεν καταφέρνω να σου πω τίποτε άλλο. | Μεγάλε μου έρωτα, μοναδική χαρά μου, | ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, | μεγάλε μου έρωτα, φωτίζεις τα όνειρά μου | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό, | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό.

02. Και η βάρκα γύρισε μόνη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Κάποιας όμορφης κοπέλας | το αγόρι το ξανθό | της το πήρε ένα βράδυ | η φουρτούνα στο βυθό | Και η βάρκα γύρισε μόνη | δίχως μέσα τον ψαρά | αδειανή δίχως τιμόνι | από τα βαθειά νερά | Με σβησμένο πυροφάνι | κάποια νύχτα σκοτεινή | μπήκε μέσα στο λιμάνι | η βαρκούλα η ορφανή | Κι οι ελπίδες πνίγηκαν όλες | μέσα στα βαθειά νερά | και η βάρκα γύρισε μόνη | δίχως μέσα τον ψαρά | Από τότε κάθε βράδυ | στο μουράγιο το μικρό | η κοπέλα τραγουδάει | με παράπονο πικρό | Και η βάρκα γύρισε μόνη...

03. Αν Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Tolchard Evans | Στίχοι: Πωλ Μενεστρέλ
Του ήλιου η ζεστασιά, του ρόδου η δροσιά, | νιάτα ονειρευτά και κάλλη ζηλευτά, | σ’ εσένα είν’ όλα αυτά. | Αν γίνω βασιλιάς και τον κόσμο κυβερνώ, | αν μου δώσει ο Θεός άστρα από τον ουρανό, | θα με κυβερνάς, μοίρα μου χρυσή, | πάντα σκλάβο σου, εσύ. | Αν ξυπνήσω μια αυγή, γεμάτος, εγώ, λεφτά, | αν μου χτίσουν χρυσά παλάτια, ονειρευτά, | πάντα, πάντα εσύ που με τυραννάς, | σκλάβο σου θα με κυβερνάς.

04. Χτύπα καμπάνα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Alberto Ribeiro | Στίχοι: Φώτης Πολυμέρης
Χτύπα καμπάνα, χτύπα σιγαλινά, | σαν την καρδιά μου τη φτωχή που πονά, | φεύγει η αγάπη μου μακριά | και τους όρκους που `χει δώσει τους ξεχνάει. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα λυπητερά, | έσβησε πια για μένα κάθε χαρά, | τρέχει το δάκρυ πικρό, | κάθε όνειρο γλυκό μου, είναι νεκρό. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα σιγαλινά, | σαν την καρδιά μου τη φτωχή που πονά, | φεύγει η αγάπη μου μακριά | και τους όρκους που `χει δώσει τους ξεχνάει. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα λυπητερά, | έσβησε πια για μένα κάθε χαρά, | τρέχει το δάκρυ πικρό, | κάθε όνειρο γλυκό μου, είναι νεκρό. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα καμπάνα.

05. Μια φορά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος
Μπορεί πολλές φορές νά `χεις νομίσει | ό, τι αγάπησες μες τη ζωή | μα είναι η φωτιά που θε να σβήσει | όπως τα όνειρα κάθε πρωί | Μα φτάνει μια γλυκιά βραδιά | που ‘ναι γραμμένη | και τότε της καρδιάς σου η μυστική φωνή | σου λέει πως βρήκε αυτό που περιμένει | την πρώτη αγάπη την αληθινή | Μια φορά αγαπάς αληθινά | στη ζωή σου την περνάς | μια φορά που δεν έρχεται ξανά | μια φορά την καρδιά σου την ξυπνάς | Η χαρά της αγάπης και ο πόνος | που δε σβήνει περνώντας ο χρόνος | μια φορά στη ζωή σου την περνάς | μια φορά αγαπάς αληθινά

06. Χιλιάδες όνειρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Κιτάρα
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Τώνης Μαρούδας
Πέρασα χθες απ’ τα γνωστά μας τα δρομάκια | εκεί που κάποτε διαβαίναμε μαζί | μα δεν ακούω να καλαηδούνε τα πουλάκια | όλα μαράθηκαν πια τίποτα δε ζει | Σα να θρηνούν αγαπημένη το χαμό σου | τα φύλλα πέφτουν μαραμένα απ’ τα κλαδιά | κι όλα προσμένουνε ξανά τον ερχομό σου | για να σκορπίσεις σαν και πρώτα ευωδιά | Χιλιάδες όνειρα γιατί πήγαν χαμένα | τα τόσα όνειρα και τα τόσα φίλια | έτσι είναι στη ζωή τα σκληρά πεπρωμένα | να μένουν όνειρα όρκοι, χάδια, φιλιά | Γνωστοί και φίλοι μου που ξέρουν τον καημό μου | μες στο κρασί μου λεν να βρω τη λησμονιά | αλλά του κάκου εγώ περνάω τον καιρό μου | και για τη τόση που με δέρνει απονιά | Έτσι είναι πάντα στη ζωή έτσι συμβαίνει | η ιστορία που γίνεται συχνά | κάθε ωραίο που γεννιέται να πεθαίνει | να μένεις έρημος και μόνος στα στερνά | Χιλιάδες όνειρα γιατί πήγαν χαμένα | τα τόσα όνειρα και τα τόσα φίλια | έτσι είναι στη ζωή τα σκληρά πεπρωμένα | να μένουν όνειρα όρκοι, χάδια, φιλιά

07. Αναπνοή μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος
Ένα τραγούδι θα σου πω, ακόμα ένα, | από τα τόσα που σου είπα τα πολλά | τα τόσα που ίσως τα `χεις ξεχασμένα | καθώς ο χρόνος φεύγει και κυλά | Δε θα `ναι πια η μελωδία του θλιμμένη | δε θα `χει πια ούτε τη λέξη σ’ αγαπώ | θα λέει αυτό που χρόνια μου συμβαίνει | κι απόψε ήρθ’ η ώρα να στο πω. | Αναπνοή μου, όταν σε χάνω | όλα μου φταίνε και να ζήσω δεν μπορώ | είσαι η ζωή μου κι ό,τι κι αν κάνω | πάλι κοντά σου να γυρίσω λαχταρώ | Όταν δε βλέπω τα γλυκά ματάκια σου | όταν μου λείπουν τα θερμά σου τα φιλιά | αναπνοή μου, σβήνει η πνοή μου | και ψάχνω να `βρω τη θερμή σου αγκαλιά

08. Άστα, τα μαλλάκια σου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Α. Σακελλάριος & Χ. Γιαννακόπουλος
Άσ’ τα,  τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Τώρα που τα νιάτα σου είν’ ολανθισμένα | Άσ’ τα,  τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | Τη γαλάζια θάλασσα κοίτα την πλατιά | κι άστα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Άσ’ τα,  τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα `ρθει καλοκαίρι | κι ύστερα φθινόπωρο θα `ρθει σκυθρωπό | Στον τρελό τον ώμο σου σ’ άπλωνα το χέρι | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα `ρθει καλοκαίρι | Θα σου πουν χίλιες φορές χίλια σ’ αγαπώ | κι ύστερα φθινόπωρο θα `ρθει σκυθρωπό | Άσ’ τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Θα `ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | που δε θα `χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Θα `χεις τότε τα μαλλιά καλοχτενισμένα | Θα `ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | Που θα σβήσει η λάμψη αυτή που `χεις στη ματιά | και δε θα `χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Άσ’ τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ’ τα ν’ ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά

09. Παντού και πάντα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Τώρα που `ρθες πια εσύ | τί μπορώ να περιμένω, | είσαι η μοίρα μου η χρυσή, | όμορφό μου πεπρωμένο. | Παντού και πάντα, όλες τις μέρες, | όλες τις ώρες, | κάτω απ’ τον ήλιο, κάτω απ’ τα νέφη, | μέσα στις μπόρες, | και με τα μάτια στεγνά, μικρή μου, | ή δακρυσμένα, | παντού και πάντα, θα βλέπω εσένα. | Η χλωμή σου ομορφιά | κυβερνά τα όνειρά μου, | λατρευτή μου συντροφιά | και μοναδική χαρά μου. | Παντού και πάντα, όλες τις μέρες, | όλες τις ώρες, | κάτω απ’ τον ήλιο, κάτω απ’ τα νέφη, | μέσα στις μπόρες, | και με τα μάτια στεγνά, μικρή μου, | ή δακρυσμένα, | παντού και πάντα, θα βλέπω εσένα. | Και με τα μάτια στεγνά, μικρή μου, | ή δακρυσμένα, | παντού και πάντα, θα βλέπω εσένα.

10. Το τραγούδι της ερήμου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Κώστας Καπνίσης | Στίχοι: Χρήστος Πύρπασος
Μια Φελλάχα, η μικρούλα η Γιουλαλάμ | τραγουδώντας, παίζει ώρες το ταμ-ταμ, | καθισμένη κάτω από μια χουρμαδιά | περιμένει μ’ έναν πόθο στην καρδιά. | Τ’ άστρα τ’ ουρανού κοιτά η Φελλάχα η μικρή, | τον Σεΐχη θα ρωτά, τάχα πού μπορεί να βρει. | Ήταν σ’ ένα καραβάνι και με μια ματιά | στην καρδιά της μάνι-μάνι άναψε φωτιά, | στο καλύβι τον Σεΐχη βασιλιά, και να, | όμως για κακή της τύχη, φεύγει, δε γυρνά. | Κι η Φελλάχα, η μικρούλα η Γιουλαλάμ, | τραγουδώντας, παίζει ώρες το ταμ-ταμ, | καθισμένη κάτω από μια χουρμαδιά | περιμένει μ’ έναν πόθο στην καρδιά. | Τ’ άστρα τ’ ουρανού κοιτά η Φελλάχα η μικρή, | τον Σεΐχη θα ρωτά, τάχα πού μπορεί να βρει.

11. Λίγες καρδιές αγαπούνε Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Είν΄ η ζωή μας γιομάτη παγίδες, | λόγια, υποσχέσεις ποτέ μην ακούς, | τι είν’ ο κόσμος ακόμα δεν είδες, | έχεις να κάνεις με κακούς. | Μη σε ζαλίζουν τα λόγια τα πολλά, | άκου μονάχα την καρδιά σου, | μονάχα αυτή σένα σε γελά, | μην κάνεις βήμα από κοντά μου. | Λίγες καρδιές αγαπούνε, σαν τη δική μου καρδιά, | οι πιο πολλές σε ξεχνούνε, μόλις περάσει η βραδιά, | γι’ αυτό μη θες να μου φύγεις, ν΄αλλάξεις φως μου σκοπό, | λίγες καρδιές αγαπούνε, όπως εγώ σ΄αγαπώ. | Η πονηριά παντού βασιλεύει, | όλοι με πόθο κρυφό σε κοιτούν, | ποτέ δεν πρέπει κανείς να πιστεύει, | όσα γλυκόλογα του πουν. | Σου κάνουν όρκους τρελά πως σ΄ αγαπούν, | για να περάσουν τη βραδιά τους, | Μπορεί γλυκά να σε φιλούν, | μα δε δίνουν τη καρδιά τους. | Λίγες καρδιές αγαπούνε, σαν τη δική μου καρδιά, | οι πιο πολλές σε ξεχνούνε, μόλις περάσει η βραδιά, | γι' αυτό μη θες να μου φύγεις, ν΄αλλάξεις φως μου σκοπό, | λίγες καρδιές αγαπούνε, όπως εγώ σ΄αγαπώ.

12. Τσίκα-τσίκα μπουμ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου
Είναι η ζωή μας μια χίμαιρα | κι όλα στον κόσμο εφήμερα | ας το γλεντήσουμε σήμερα | αφού σου το ζητώ | Πάμε μαζί να ξεσκάσουμε | στο μάμπο κέφι να σπάσουμε | και στη ζωή να περάσουμε | μαζί το βράδυ αυτό | Τσίκα-τσίκα μπουμ, ολέ-ολέ | Τσίκα-τσίκα μπουμ, ολέ-ολέ | Τσίκα-τσίκα μπουμ, ολέ-ολέ | Τσίκα-τσίκα μπουμ | Ε, ε, ε, ε, ε, Του μάμπο τα φτερά | τις λύπες σου ξεχνάς | κι αμέσως ξεκινάς | για να βρεις τη χαρά | Α, α, α, α, α, σε κόσμους μακρινούς | σε τόπους μαγικούς | πετάς στους ουρανούς | κορνέτες σαν ακούς | Τσίκα-τσίκα μπουμ, ολέ-ολέ | Τσίκα-τσίκα μπουμ, ολέ-ολέ | Τσίκα-τσίκα μπουμ, ολέ-ολέ | Τσίκα-τσίκα μπουμ | Κάθε σου λύπη παράτησε | μόνο το κέφι σου κράτησε | και το ρολόι σταμάτησε | αφού το λαχταρώ | Μέσα στου μάμπο τα βήματα | σπάνε της λύπης τα κύματα | γλεντάς τα λίγα σου χρήματα | στου μάμπο το χορό

Ο δεύτερος δίσκος

01. Η μάγισσά μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου & Κώστας Νικολαΐδης
Σου το `χω πει και θα σ’ το πω, | παντοτινά θα σ’ αγαπώ, | είσαι η μάγισσά μου που ζει στα όνειρά μου, | σου το `χω πει και θα σ’ το πω. | Μέσ’ στη ζωή μου είσαι μάγισσα | που με κρατάς στα δυο σου χέρια, | και μου το είπανε τ’ αστέρια | πως είσαι η τύχη μου η χρυσή, | μέσ’ στη ζωή μου είσαι μάγισσα, | σε βλέπω μέσ’ στη φαντασία, | παραμυθένια οπτασία, | το πεπρωμένο μου, εσύ, | το πεπρωμένο μου, εσύ.

02. Τίποτα δε μας χωρίζει Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης & Γιώργος Οικονομίδης
Τίποτα δε μας χωρίζει | κι όσες πίκρες κι αν περάσω, | θα `θελα, κοντά σ’ εσένα, | με τα χρόνια να γεράσω. | Τίποτα δε μας χωρίζει, | μ’ έχει η αγάπη σου δεμένο | κι άλλη αγάπη, πιο μεγάλη, | στη ζωή δεν περιμένω. | Όσα χρόνια έχω ζήσει | δίχως να γνωρίσω εσένα, | ήταν χρόνια πεθαμένα | που δεν τα `ζησα ποτέ. | Η ζωή μου έχει αρχίσει | από τότε που σε είδα, | μοναχή μου, εσύ, ελπίδα, | δεύτερέ μου εαυτέ. | Τίποτα δε μας χωρίζει | κι όσες πίκρες κι αν περάσω, | θα `θελα, κοντά σ’ εσένα, | με τα χρόνια να γεράσω. | Τίποτα δε μας χωρίζει, | μ’ έχει η αγάπη σου δεμένο | κι άλλη αγάπη, πιο μεγάλη, | στη ζωή δεν περιμένω.

03. Όνειρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Κιτάρα
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Δημήτρης Φραγκιουδάκης
Χτες μου φάνηκε ξανά | κι ήρθες πάλι αγαπημένη | κι όπως τον παλιό καιρό | ήμασταν τόσο ευτυχισμένοι | Μα ήταν όνειρο τρελό | και δεν ήτανε στ' αλήθεια | έσβησε από καιρό | όπως λεν στα παραμύθια | Όνειρα που για μια νύχτα μόνο | όνειρα που κρατάν μια βραδιά | σβήνουνε πάντα πριν ξημερώσει | και μαραίνουν τα λούλουδα πού 'χα μέσ' την καρδιά

04. Το σπουργιτάκι Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Το τζάμι, χθες, μου χτύπησε | ένα μικρό σπουργίτι | και τη χαρά μου έφερε | στο φτωχικό μου σπίτι, | και τη χαρά μου έφερε | στο φτωχικό μου σπίτι. | Του άνοιξα και το `βαλα | να ζεσταθεί λιγάκι | και χίλια δυο ευχαριστώ | μου `πε το σπουργιτάκι, | και χίλια δυο ευχαριστώ | μου `πε το σπουργιτάκι. | Κι εσύ που ήρθες κάποτε, | σαν το μικρό σπουργίτι, | κι αγάπη βρήκες και στοργή | στο φτωχικό μου σπίτι, | κι αγάπη βρήκες και στοργή | στο φτωχικό μου σπίτι. | Δεν είπες ούτε ευχαριστώ | στην τόση καλωσύνη, | ενός σπουργίτη την ψυχή | δεν είχες, τι να γίνει, | ενός σπουργίτη την ψυχή | δεν είχες, τι να γίνει.

05. Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Τάκης Μωράκης
Δεν έχω πια το κουράγιο να σβήνω | απ’ τ’ άρωμα σου αιθέριο μου κρίνο | μ’ έχεις ζαλίσει, μ’ έχεις μεθύσει | πως να στο πω πως σ’ αγαπώ | Μέσ’ των ματιών σου τα μαύρα βελούδα | λάμπει ο πόθος χρυσή πεταλούδα | να τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | δίχως μια λέξη να σου πω | Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις | έλα μαζί μου έλα | αν θέλεις χάδια για να χορτάσεις | στου έρωτα την τρέλα | Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις | να μ’ αρνηθείς δεν κάνει | να σ’ αγκαλιάζω να μ’ αγκαλιάζεις | κι’ ύστερα νάνι-νάνι

06. Χίμαιρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Τώνης Μαρούδας
Χίμαιρα, είν΄η ζωή μια Χίμαιρα, | δικό μας είν’ το σήμερα, το αύριο ποτέ, | Χίμαιρα, με όνειρα εφήμερα | ανθίζουνε οι έρωτες, ξεχνούν οι εραστές. | Κάποια γαλάζια ώρα, γαλάζια, όπως και τώρα, | που έφυγες και μόνος θρηνώ στην ερημιά. | Γιατί ήταν Χίμαιρα και όλα είν’ εφήμερα, | σου σβήνουνε τ’ αστέρια σου που έχεις μέσ’ στην καρδιά. | Χίμαιρα, είν΄η ζωή μια Χίμαιρα, | δικό μας είν’ το σήμερα, το αύριο ποτέ, | Χίμαιρα, με όνειρα εφήμερα | ανθίζουνε οι έρωτες, ξεχνούν οι εραστές. | Κάποια γαλάζια ώρα, γαλάζια, όπως και τώρα, | που έφυγες και μόνος θρηνώ στην ερημιά. | Γιατί ήταν Χίμαιρα και όλα είν’ εφήμερα, | σου σβήνουνε τ’ αστέρια σου που έχεις μέσ’ στην καρδιά.

07. Μας φτάνει μόνο Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Φίλων Αρίας | Στίχοι: Φίλων Αρίας
Ποτέ δεν ονειρεύτηκα να ζήσω | μακριά απ’ του νησιού μας τα νερά | τρεχαντηράκια να μην αντικρίζω | και γλάρων τα κατάλευκα φτερά | Ποτέ μου δεν επόθησα να πάω | σε μέρη μακρινά κι εξωτικά | Μου φτάνει μόνο εσένα ν’ αγαπάω | να σ’ έχω στην καρδιά μου στοργικά | Μας φτάνει μόνο | μας φτάνει μόνο ένα κύμα στ’ ακρογιάλι | κι ένα σπιτάκι | κι ένα σπιτάκι μοναχό στην αμμουδιά | Μας φτάνει μόνο | μας φτάνει μόνο η θερμή μας η αγκάλη | κι αγάπη μας | π’ ανθίζει στην καρδιά

08. Άννα-Χριστιάνα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Αθηναϊκό τρίο
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Για σένα όλα γύρω μιλούν, Άννα-Χριστιάνα, | και πέφτουν τ’ αστέρια στη γη, Άννα-Χριστιάνα, | τ’ αηδόνια στα κλώνια θαρρείς, Άννα-Χριστιάνα, | τ’ αεράκι απ’ όπου περνά, | μέσ’ στα φύλλα και μέσ’ στα στενά | ψιθυρίζει κι αυτό σιγανά, Άννα-Χριστιάνα. | Για σένα γελάει το φεγγάρι, Άννα-Χριστιάνα, | για σένα μιλάει το δοξάρι, Άννα-Χριστιάνα, | μου λεν οι κιθάρες τις τόσες σου χάρες, Χριστιάνα, | το ρυάκι αριά που κυλά | μέσ’ στη νύχτα, για σένα μιλά, | και δειλά, όλο μ’ έναν καημό, Άννα-Χριστιάνα. | Το θείο όνομά σου, το αγαπημένο, Χριστιάνα, | αν δεις την ψυχή μου, | θαρρώ θα `βρεις γραμμένο, Χριστιάνα, | κοντά σου γεννιέναι, μακριά σου πεθαίνω, Χριστιάνα, | κάθε λύπη μαζί σου σκορπά, | μόνο εσένα η καρδιά μου ζητά, | κι όλο λέει, κι όλο λέει σαν χτυπά, Άννα-Χριστιάνα. | Άννα-Χριστιάνα.

09. Είσαι το λάθος μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Είσαι το δράμα μου | είσαι το νεύρο μου | είσαι το λάθος μου | το μεγαλύτερο και τ΄ακριβότερο | είσαι το πάθος μου | Μα όποια κι αν θα΄ναι η τιμωρία μου | κι αν πεθάνω το ίδιο λάθος θα θέλω πάντα | να ξανακάνω | Αυτό το πάθος μας δεν θα μπορέσουμε | να το σκοτώσουμε | κι αυτό το λάθος μας μπορεί πανάκριβα | να το πληρώσουμε | Μα κι αν θα πρέπει και να πεθάνω | και να πεθάνεις το ίδιο λάθος | θα ξανακάνω θα ξανακάνεις

10. Η λεμονιά Τραγούδι: Τ. Μαρούδας & Τ. Βάνου & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | έφυτεψα μια λεμονιά, | αγάπη μου μεγάλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη. | Κι όταν ανθίσει η λεμονιά, | μπουμπούκια μόλις βγάλει, | στην παρακάτω γειτονιά, | θα `χουν γιορτή μεγάλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη. | Κι όταν φουντώσουν τα κλωνιά, | στοίχημα το `χω βάλει, | να μας παντρέψει η λεμονιά, | αγάπη μου μεγάλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη, | στην παρακάτω γειτονιά, | στην γειτονιά την άλλη. | Στην γειτονιά την άλλη, | στην γειτονιά την άλλη.

11. Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Είναι δυο ματάκια ξένα | που χαμογελούν θλιμμένα | είναι δυο ματάκια ξένα | μα πολύ γνωστά σε μένα | Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί | μα δε θυμάμαι πού τα είδα, πού τα είδα | μ’ αυτή την ίδια βελουδένια βλεφαρίδα | μα πού τα είδα | πού τα είδα | πού τα είδα | Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί | αυτά τα μάτια που `ναι σαν διπλή παγίδα | Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί | μα πού τα είδα | πού τα είδα | πού τα είδα

12. Χάρλεμ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κ. Ασημακόπουλος & Β. Σπυρόπουλος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης