Τετάρτη, 25 Μαΐου 2016

72 μεγάλες επιτυχίες με τον Βαγγέλη Περπινιάδη





















Ο Βαγγέλης Περπινιάδης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Τα νέα της Αλεξάνδρας Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | για κάτσε να τα πούμε | στο τάβλι αυτό που παίζουμε | στο ούζο που θα πιούμε | Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | Βαγγέλη να σε θάψω | αυτή θα την εκδικηθώ | αυτή θα την εκάψω | Για άκουσε τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Κι εχτές τ' απομεσήμερο | βγήκε για να ψωνίσει | κι η ώρα πήγε τέσσερις | κι ακόμα να γυρίσει | Και ψάχνοντας, | και ψάχνοντας | τη βρήκα στου Μιχάλη | να παίρνει τα σκονάκια της | μαζί με το μπακάλη | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Και σήμερα ξεκίνησε | να πάει για τη μοδίστρα | που κάθεται σ' ένα στενό | κοντά στη Βαγγελίστρα | Και μού 'παν πως την είδανε | να βγαίνει χέρι, χέρι | μαζί με το Χαράλαμπο | από το Ροζινκλαίρι | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας"

02. Νά 'μουνα το σεντονάκι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μαρία Νυφόρου
Όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι, | η μανούλα σε μαλώνει | κι αρχινάει τα καβγαδάκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια. | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου. | Οι διαβάτες σαν περνάνε, | με λαχτάρα σε κοιτάνε | και τους βάζεις σε μεράκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου.

03. Φτωχέ διαβάτη που τραβάς Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Φτωχε διαβατη, που τραβας | τι ψαχνεις μες την νυχτα | δεν εισαι ο πρωτος που αγαπας | και εγω αγαπη ειχα | για γυναικες μην δακρυζεις ουτε να πονας | ειναι αχαριστη και ψευτρα | οσο κι αν την αγαπας | Φτωχε διαβατη μην πονας | μην κλαις μες το σκοταδι | δεν εισαι ο πρωτος που πονας | υπαρχουν τοσοι αλλοι | για γυναικες μην δακρυζεις ουτε να πονας | ειναι αχαριστη και ψευτρα | οσο κι αν την αγαπας

04. Μόνος μου περιπλανιέμαι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σταύρος Κάξος | Στίχοι: Τάκης Βουλγαρίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Μαχαρανή Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Φραγκούλης | Στίχοι: Κώστας Φραγκούλης
Μαχαρανή, Μαχαρανή πάντα η καρδιά μου σε πονεί. | Περιμένω να ξανάρθεις να μου δώσεις δυο φιλιά | και μετά ας ξεψυχήσω στη δικιά σου αγκαλιά. | Γύρνα αγάπη μου γλυκιά | έλα και δεν αντέχω πια. | Μαχαρανή, Μαχαρανή φωνάζω βράδυ και πρωί. | Τ’ όνομά σου με λαχτάρα λέω πάντα και πονώ, | μοναχός μέσα στους δρόμους τριγυρνώ. | Γύρνα αγάπη μου γλυκιά | έλα και δεν αντέχω πια. | Μαχαρανή, Μαχαρανή ποθώ το λάγνο σου κορμί. | Σαν Θεό μου σε προσμένω να μου γιάνεις την καρδιά, | μέρα νύχτα περιμένω αγαπούλα γλυκιά. | Γύρνα αγάπη μου γλυκιά | έλα και δεν αντέχω πια.

06. Το διαζύγιο Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Διαζύγιο θα πάρω | Διαζύγιο θα πάρω | Διαζύγιο θα πάρω | Μη με κάνεις και κρεπάρω. | Να φωνάξω μια πρωία | Να φωνάξω μια πρωία | Να φωνάξω μια πρωία | Βρήκα την ελευθερία. | Με τη μουρμούρα σου και με τη ζήλεια | Το ψάρι μου 'ψησες στα δυό μου χείλια. | Κύριε δικηγόρε γεια σου | Κύριε δικηγόρε γεια σου | Κύριε δικηγόρε γεια σου | Βάλε κάτω τα χαρτιά σου. | Να χωρίσω να γλιτώσω | Να χωρίσω να γλιτώσω | Να χωρίσω να γλιτώσω | Κι όσα θέλεις θα σου δώσω. | Με τη μουρμούρα της και με τη ζήλεια | Το ψάρι μου 'ψησε στα δυό μου χείλια. | Πού σε βρήκα τέτοιο πόντο | Πού σε βρήκα τέτοιο πόντο | Πού σε βρήκα τέτοιο πόντο | Με τη μάνα σου σεκόντο. | Απ' την ώρα που σε πήρα | Απ' την ώρα που σε πήρα | Απ' την ώρα που σε πήρα | Κόντρα μου τα πάει η μοίρα. | Με τη μουρμούρα σου και με τη ζήλεια | Το ψάρι μου 'ψησες στα δυό μου χείλια.

07. Γεμάτος πίκρα και καημό Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Έκανες πάλι τη λαδιά σου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Η ζωή μου είσαι συ Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Πες μου πως να κάνω κέφι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Και στον γκρεμό να πέσω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Ο πιο μεγάλος πόνος, η πιο μεγάλη πίκρα | Είναι απ' το φαρμάκι που μού 'δωσες και ήπια. | Και στον γκρεμό να πέσω | Πάλι δε θα πονέσω. | Πρόδωσες μια αγάπη που έκλαψε για σένα | Και γω πιστά φιλούσα δυο χείλη κολασμένα. | Γκρέμισες το παλάτι που έχτισα με πόνο | Κι έκρυβα μια αγάπη σε χρυσαφένιο θρόνο.

12. Κυρά κι αρχόντισσα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Αύριο φύγε Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Γκιουζέλ καρσιλαμάς Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Σπύρος Περιστέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

16. Ούτε τα λεφτά σου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Ούτε τα λεφτά σου, ούτε τα καλά σου | μη νομίζεις πως με κάνουν και έρχομαι κοντά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | Ότι κι αν μου κάνουνε, δεν θα σ' αρνηθώ | και στη φτώχεια και στα πλούτη θα σ' ακολουθώ | Τα παλάτια και τα πλούτη δεν με συγκινούνε | λίγες είναι οι καρδιές που ξέρουν να αγαπούνε | Ούτε τα λεφτά σου, ούτε τα καλά σου | μη νομίζεις πως με κάνουν και έρχομαι κοντά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | Ίσως να σου είπανε, πως δεν σ'αγαπώ | και από συμφέρον λένε, σ' έχω στο πλευρό | Τα παλάτια και τα πλούτη δεν με συγκινούνε | λίγες είναι οι καρδιές που ξέρουν να αγαπούνε | Ούτε τα λεφτά σου, ούτε τα καλά σου | μη νομίζεις πως με κάνουν και έρχομαι κοντά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου | έρχομαι μονάχα για τη χρυσή καρδιά σου

17. Φύγε κι άσε με Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Φύγε κι άσε με ν’ απομείνω μόνος μου | φύγε κι άσε με να με λειώνει ο πόνος μου | και μη νοιάζεσαι τι θα γίνω στη ζωή | φύγε κι άσε με η καρδιά μου να καεί | Στη φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ | δώσε μ’ απονιά τη χαριστική βολή | Δίχως αφορμή θέλεις να χωρίσουμε, | την αγάπη μας θέλεις να τη σβήσουμε | όλα γκρέμισ’ τα αφού πια δε μ’ αγαπάς | φύγε κι άσε με και για μένα μη ρωτάς | Για χατίρι σου άσπρισα και γέρασα | τόσα βάσανα στη ζωή μου πέρασα | τώρα δώσε μου κι άλλη πίκρα για να πιω | φύγε κι άσε με να πεθάνω να χαθώ | Στη φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ | δώσε μ’ απονιά τη χαριστική βολή

18. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει

Ο δεύτερος δίσκος

01. Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Γιατί φεύγεις και μ' αφήνεις | πως θα ζήσω μόνο στη ζωή | αφού σ' έχω αγαπήσει | έλα πια να ζήσουμε μαζί | Αχ!... | Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ' αγαπά | να μην τη τυραννάς | Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ' αγαπά | να μην τη τυραννάς | Πού θα βρεις σαν τι καρδιά μου | να σου δίνει ότι λαχταράς | μια καρδιά που σε λατρεύει | είναι κρίμα να τη να τυραννάς | Αχ!... | Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ' αγαπά | να μην τη τυραννάς

02. Κάποια μάνα αναστενάζει Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Κάποια μάνα αναστενάζει | μέρα νύχτα ανησυχεί | το παιδί της περιμένει | που έχει χρόνια να το δει | Πάνω στην απελπισιά της | κάποιος την πληροφορεί | ότι ζει το παλικάρι | και οπωσδήποτε θα ΄ρθει | Με υπομονή προσμένει | και λαχτάρα στην καρδιά | ο λεβέντης να γυρίσει | απ' τη μαύρη ξενιτιά

03. Μ' άφησες τρελή Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Αριστοκράτης Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Δεν μπορώ να σε μισήσω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Χωρίς φωτιά καπνός δε βγαίνει Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Δεν αντέχω μακριά σου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Άσε με , αγάπη μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Όποιος αγαπά σε κάνει και κλαις Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Η καρδιά σου πως βαστά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Θα ήθελα να πέθαινα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Σε βλέπω και παθαίνω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Είσαι συ η αρχή και το τέλος μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Η κούκλα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Σε μια όμορφη βιτρίνα | στάθηκα κάποια βραδιά | και κοιτούσα έναν κούκλο | με μια κούκλα αγκαλιά | Μου άρεσε πολύ η κούκλα | και είπα ας την αγοράσω | Όμως σκέφτηκα του κούκλου | την καρδιά να μην χαλάσω | Τι θα πει πως είναι κούκλος | και αν δεν έχει και ψυχή | όταν χάνεις την συντροφιά σου | δεν έχει γλύκα η ζωή | Πέρασα το άλλο βράδυ | τα κουκλάκια για να δω | και είδα μόνο του τον κούκλο | δακρυσμένο τον φτωχό | Έχει πάει κάποιος άλλος που είχε | πιο πολλά λεφτά | Και αγόρασε την κούκλα | και την πήγε μακριά | Γύρισα συλλογισμένος | στο μικρό μου σπιτικό | ν’ αγκαλιάσω με λαχτάρα | την γυναίκα που αγαπώ | Μα αλίμονο σε μένα | Κλάψε δόλια μου καρδιά | Έμαθα πως είχε φύγει | μ' έναν άλλο μακριά

15. Γύρισε κοντά μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη, | γύρνα, τη χαρά μου κοντά σου να 'βρω πάλι, | γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη. | Μακριά σου στιγμή δεν κάνω, | μη μ' αφήνεις, μονάχος τί θα κάνω, | θα προσμένω κοντά μου να γυρίσεις, | μη μ' αφήσεις μονάχο, μη μ' αφήσεις. | Γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη, | γύρνα, τη χαρά μου κοντά σου να 'βρω πάλι, | γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη. | Πώς βαστάς να πονώ και να πεθαίνω | και φαρμάκι αντί νερό να παίρνω, | δεν αντέχω να ζούμε χωρισμένοι | όπως ζούνε στον κόσμο δύο ξένοι. | Έλα να ξανά 'βρω σαν πρώτα τη χαρά μου, | μην πληγώνεις άλλο τη δόλια την καρδιά μου, | έλα να ξανά 'βρω σαν πρώτα τη χαρά μου.

16. Περιφρόνα με γλυκιά μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Σ' αγαπώ σε πονώ όσο άλλος κανείς | Μα για αντάλλαγμα εσύ με περιφρονείς.  | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ. | Δώσε την καρδιά σου σ' όποιον αγαπάς | κι άσε με εμένα, μην καρδιοχτυπάς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ. | Δώσε την καρδιά σου σ' όποιον αγαπάς | κι άσε με εμένα, μην καρδιοχτυπάς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ.

17. Προσευχή Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Ζαγοραίος | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Προσευχή, τα χείλη μου | τα χείλη μου για σένανε λένε | και τα μάτια μου μερόνυχτα κλαίνε | μερόνυχτα κλαίνε. | Να ξαναρθείς κοντά μου | μέσα στην αγκαλιά μου. | Έφαγα τη γη να σ' αναζητάω | σκίζω τα βουνά και παντού ρωτάω: | Ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω | ποιος είδε τα μάτια που αγαπάω; | Μα γιατί μ' αρνήθηκες | μ' αρνήθηκες, χαμένο μου ταίρι; | Πού να βρίσκεσαι κανένας δεν ξέρει | κανένας δεν ξέρει. | Πού να σε βρω, γλυκιά μου | κρυφή παρηγοριά μου;

18. Ο Βαγγέλης έχει κέφια Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης

Ο τρίτος δίσκος

01. Ανεβαίνω σκαλοπάτια Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Μουφλουζέλης
Το κορίτσι το δικό μου είναι απ’ τη φτωχολογιά, | μα στον κόσμο δεν υπάρχει άλλη τέτοια ομορφιά. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές, | για να δώ τα δυο της μάτια που μ’ ανάψανε φωτιές. | Αχ, που μ’ ανάψανε φωτιές. | Το κορίτσι το δικό μου, το κοιτάζουνε πολλοί, | μα αυτό δεν έχει μάτια άλλον άντρα για να δει | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ... | Το κορίτσι π’ αγαπάω, είν’ κορίτσι σπιτικό, | απ' την πόρτα του δε βγαίνει αν δεν πάω να το δω. | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν. | Ανεβαίνω σκαλοπάτια, ανεβαίνω ανηφοριές ...

02. Πως θα περάσει η βραδιά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Αλέξανδρος Αγγελόπουλος
Πώς θα περάσει η βραδιά | και πώς θα ησυχάσω | που σκέφτομαι εσένανε | μην τύχει και σε χάσω | Πολλές γυναίκες γνώρισα | εσένα σε φοβάμαι | να μη σε ξεμυαλίσουνε | γι’ αυτό και δεν κοιμάμαι | Η αγωνία μου αυτή | με τρώει και με δέρνει | να ξημερώσει ήθελα | γιατί ύπνος δε με παίρνει | Για λέγε μου, για λέγε μου | σταυρέ μαλαματένιε μου. | ή | Γυαλένιος είσαι μαστραπάς | και όποιον βρεις τον αγαπάς

03. Με πολεμάς μπαμπέσικα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Μίνως Μάτσας
Με πολεμάς μπαμπέσικα, | τρικλοποδιές μου βάζεις | να με τουμπάρεις δεν μπορείς | και άδικα κοπιάζεις. | Στην πιάτσα που μεγάλωσα | αυτά δεν τα μασάνε | άσε λοιπόν τις μηχανές | γιατί δε σου περνάνε. | Γιατί θ’ αρχίσω πια κι εγώ | τα ίδια να σου κάνω | και στο ξερό κεφάλι σου | νταλγκάδες θα σου βάλω.

04. Άνθρωπε γλέντα τη ζωή Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Άνθρωπε μην πικραίνεσαι κι όλο μαράζια βάνεις | αφού σε τρων σε τρων οι λογισμοί ζωή είν’ αυτή που κάνεις | άνθρωπε γλέντα τη ζωή κι ότι μπορείς να κάνεις | γιατί αργά η γρήγορα μια μέρα θα πεθάνεις | Τι κάθεσαι και σκέφτεσαι και το μυαλό σου χάνεις | ανοίγεις μόνος, μόνος σου πληγές που δεν μπορείς να γειανεις | άνθρωπε γλέντα τη ζωή κι ότι μπορείς να κάνεις | γιατί αργά η γρήγορα μια μέρα θα πεθάνεις | Άνθρωπε μη μαραίνεσαι και μαύρες σκέψεις κάνεις | η ευτυχία είναι όνειρο ποτές σου δεν τη φτάνεις | άνθρωπε γλέντα τη ζωή κι ότι μπορείς να κάνεις | γιατί αργά η γρήγορα μια μέρα θα πεθάνεις

05. Σε όσους έκανα καλό Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Ψάχνω ένα χρόνο να σε βρω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Χωρίς νερό δε ζει το δέντρο Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Είμαι μποέμης με καρδιά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Σπύρος Περιστέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Αγωνία Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αγωνία, αγωνία | η δική σου η αγωνία | μ' έκανε τρελό και παραμιλώ. | Αγωνία, αγωνία | πώς θα μάθω την αλήθεια | αν με αγαπάς όπως σ' αγαπώ. | Εγώ για την αγάπη σου | το σπίτι μου αρνήθηκα | κι όλος ο κόσμος τα 'χει μαζί μου | γιατί σ' αγάπησα με την ψυχή μου. | Αχ έχω καημό αχ | Αγωνία, αγωνία | πώς θα μάθω την αλήθεια | αν με αγαπάς όπως σ' αγαπώ. | Στιγμή ποτέ δεν πέρασε | χωρίς καημό στα στήθια μου | σαν την καμπάνα τη ραγισμένη | μοιάζει η καρδιά μου η πονεμένη. | Αχ έχω καημό αχ | Αγωνία, αγωνία | πώς θα μάθω την αλήθεια | αν με αγαπάς όπως σ' αγαπώ. | Αχ

10. Πες μου την αλήθεια Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Αλλιώς με άφησες, αλλιώς με βρήκες Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Τι κι αν με λες ζητιάνο Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Τάκης Λαβίδας | Στίχοι: Τάκης Λαβίδας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Γιατί γλυκιά μου κλαις Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Γιατί γλυκιά μου κλαις, γιατί γλυκιά μου κλαις | γιατί γλυκιά μου κλαις και σήμερα και χτες | και την καρδιά μου σκίζεις, χωρίς να μου το λες | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ, θαρρείς δεν σ' αγαπώ | θαρρείς δεν σ' αγαπώ μα εγώ όμως προτιμώ | τη μαύρη γης να πάρω, παρά να σ' αρνηθώ | Γιατί γλυκιά μου κλαις... | Και να 'χα δυο καρδιές, και να 'χα δυο καρδιές | και να 'χα δυο καρδιές, εσένα δυο φορές | και πάλι θ' αγαπούσα, γλυκιά μου και μην κλαις | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ... | Και να 'χα δυο καρδιές...

14. Ο δικός μου ο πασάς Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Πιπίτσα Οικονόμου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Μες της πόλης το χαμάμ Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μες στης πόλης το χαμάμ | ένα χαρέμι κολυμπά | Αραπάδες το φυλάνε | στον Αλή Πασά το πάνε | Διατάζει τη φρουρά του | να τις φέρουνε μπροστά του | Να τις βάλει να χορέψουν | και μπουζούκι να του παίξουν | Αργιλέδες να φουμάρει | με χασίσι τούρκικο | Και χανούμια να χορεύουν | τσιφτετέλι γύφτικο | Έτσι την περνάνε όλοι | οι πασάδες του ντουνιά | Μ' αργιλέδες, με τσιμπούκια | μ' αγκαλιές και με φιλιά

16. Μες στην πολλή σκοτούρα μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

17. Κι αν γελάω είναι ψέμα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Ατραϊδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Κρύβω τον πόνο το βαρύ | μες στης καρδιάς τα βάθη | γιατί το ξέρω θα χαρεί | ο κόσμος αν το μάθει | Κι αν γελάω είναι ψέμα, | η καρδιά μου στάζει αίμα | Σαν θεατρίνος χαίρομαι | και ψεύτικα γελάω | Μέσα στα στήθια καίγομαι | μα δεν το μαρτυράω | Μέσα στο γέλιο το πικρό | τον στεναγμό μου κρύβω | και με παράπονο πικρό | απ' τη ζωή θα φύγω

18. Μες στη νύχτα περπατάω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μες την νύχτα περπατάω στα χαμένα πάω | Ψάχνω αγάπη μου γλυκιά στα λημέρια τα παλιά | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μόνος μες τα σκοτεινά παίρνω στράτες και στενά | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μες την νύχτα περπατάω και παραμιλάω | Τι σου έχω κάνει τι, ποιο να είναι το γιατί | Κι έφυγες γλυκιά μου απ' την αγκαλιά μου | Κι έφυγες γλυκιά μου απ' την αγκαλιά μου | Μόνος μες τα σκοτεινά παίρνω στράτες και στενά | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μες την νύχτα περπατάω και παντού ρωτάω | Μήπως σ' είδαν πουθενά να σ' αντάμωνα ξανά | Να σε πάρω πίσω πριν να ξεψυχήσω | Να σε πάρω πίσω πριν να ξεψυχήσω | Μόνος μες τα σκοτεινά παίρνω στράτες και στενά | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο | Μήπως σ' ανταμώσω που πονάω τόσο

Ο τέταρτος δίσκος

01. Μαϊλί μου, μαϊλί Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Τάκης Λαβίδας | Στίχοι: Τάκης Λαβίδας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Αράξτε, μάγκες, να περάσω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Αράξτε μάγκες να περάσω | απόψε θέλω να ξεσκάσω | Κάποια γυναίκα να ξεχάσω | που με έκανε να 'ρθω στον άσσο | Παίξτε μπουζούκια μου γλυκά | έχω στα στήθια μου νταλγκά | Απόψε θέλω να γλεντήσω | και απ' το μυαλό μου να τη σβήσω | Απόψε θέλω να γλεντήσω | και απ' το μυαλό μου να τη σβήσω | Αράξτε μάγκες στα κιλά σας | να μη λερώσω τα καλά σας | Απ' τις στροφές που θα γυρνάω | γιατί πολύ την αγαπάω | Παίξτε μπουζούκια μου γλυκά...

03. Μια γυναίκα με έχει κάψει Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Πιπίτσα Οικονόμου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Καλό ταξίδι, μάτια μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Καλό ταξίδι μάτια μου | και η Παναγιά μαζί σου | να είσαι πάντοτε καλά | κι ότι ποθεί η ψυχή σου | Εκεί που πας καρδούλα μου | πάντα να μας θυμάσαι | και γρήγορα αγάπη μου | πάλι κοντά μας να 'σαι

05. Πες το ναι κι εσυ, κυρά μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης| Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Δυο καρδιές να είχα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Βίρα τις άγκυρες Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Έβαλα μυαλό Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Όπου ποτήρι, σαματάς, | όπου χαρτιά και ζάρια, | όπου ξανθιά, μελαχρινή, | σε όλα ήμουν μέσα. | Με ξεγελούσε η ζωή, | ζωή παλιομπαμπέσα. | Όλοι με νομίζανε για παιδί τρελό, | τώρα όμως έβαλα, έβαλα μυαλό. | Όπου ξενύχτι άσωτο, | κακοτοπιά μεγάλη, | εγώ το φίδι έβγαζα, | το φίδι απ’ την τρύπα. | "Θα σπάσω το κεφάλι μου", | πόσες φορές το είπα. | Όλοι με νομίζανε για παιδί τρελό, | τώρα όμως έβαλα, έβαλα μυαλό.

09. Γιατί άργησες να 'ρθεις Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Μη μου λέτε λόγια Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ε. Μαράβας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Φύγε προτού να σε πληγώσω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Είσαι εδώ να με δεις Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Όλοι πεθαίνουν μια φορά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Χωρισμένος Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Θα ξεχειλίσει το ποτήρι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Δημήτρης Γκούτης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Είναι βαρύς ο χωρισμός Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ! Σου το `χα πει καρδούλα μου, αχ! | Να μην ξαναγαπήσεις, αχ αμάν! | Να μην ξαναγαπήσεις αχ, | γιατί είν’ ο χωρισμός βαρύς, αχ! | Και θα μετανοήσεις, αχ αμάν!

17. Αχ γιατί δε μ' αγαπάς Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ! | Μες στο κρασί μου ξεχνώ | τον καημό που μου δίνεις όταν λες | πως για μένα δεν πονάς, | αχ, γιατί δεν μ' αγαπάς. | Αχ! | Μη με τυραννάς | πες μου πια πως μ' αγαπάς, | δε λυπάσαι, δεν πονάς. | Εγώ για σένα πονώ | και γι' αυτό θέλω πάλι να σε δω | δυο λογάκια να μου πεις, | αχ, γιατί να μ' αρνηθείς. | Με τ' όνομά σου ξαγρυπνώ | και ζητώ, ψεύτικιά μου ζωγραφιά | τα ματάκια σου τα δυο | στ' όνειρό μου να τα δω.

18. Σήκω χόρεψε κουκλί μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Σήκω χόρεψε κουκλί μου | να σε ‘δω να σε χαρώ | τσιφτετέλι Τούρκικο | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Όπα νινα νιναναη, νιναναη ναη | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναη | Θα σου τραγουδήσω πάλι | στον ασίκικο χαβά | κούνα λίγο το κορμί σου | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Μια φορά μονάχα ζούμε | μες στον ψεύτικο ντουνιά | πρέπει λίγο να χαρούμε | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης