Δευτέρα, 2 Μαΐου 2016

Τραγούδια με τον Τώνη Μαρούδα από τις 45 στροφές





















Ο Τώνης Μαρούδας σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Μυστήριο Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Νίκος Μαρκάτος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Και οι δυο χαμένοι Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Μαίρη Λίντα
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Το κρασί και η αγάπη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Ρία Κούρτη
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Στη ζωή δε θέλω πράγματα πολλά | να περνάω τα χρονάκια μου καλά | δύο μόνο ζητώ κι αυτά μου φτάνουν | στη ζωή ευτυχισμένο να με κάνουν | Το κρασί και την αγάπη | όταν έχω συντροφιά | η ζωή χαμογελάει | όλο κέφι κι ομορφιά | Η αγάπη στην αγκάλη | στο ποτήρι το κρασί | κι όταν πίνω τα μπερδεύω | απ‘ τα δυο ποιο είσαι συ | Τη καρδιά για κάθε ζήτημα ρωτώ | γι αυτό ξέρω πάντα τι ζητώ | στη ζωή μας πουν’ ωραία μα και λίγη | ευκαιρία δεν αφήνω να μου φύγει | Το κρασί και την αγάπη...

04. Είμ' ο αγέρας Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Το παιχνίδι μας Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Ποιος το `πε πως δεν αγαπούν στα χρόνια τα δικά μας Τραγούδι: Τ. Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Λένε πως άλλαξε η ζωή και έθιμα και ήθη | και της αγάπης πως δεν ζει τ‘ ωραίο παραμύθι | μα τα τραγούδια που ακούς για την αγάπη λένε | κι άνθρωπους βλέπεις σοβαρούς στα καπηλειά να κλαίνε | Ποιος τόπε πως δεν αγαπούν στα χρόνια τα δικά μας | μπορεί ν‘ αλλάξαν οι καιροί | μπορεί ν‘ αλλάξανε μπορεί | δεν άλλαξε όμως η καρδιά μας | Πάντα δυο μάτια φωτεινά θα παίρνουν το μυαλό μας | θα μας ανοίγουνε πληγή | και θα φωτίζουνε τη γη | μέχρι το θάνατο μας | Πάντα ο έρωτας θα ζει, θαν‘ της καρδιάς σατράπης | και θα μας φέρνει δάκρυα ο πόνος της αγάπης | μ‘ αν έχει αλλάξει η ζωή καθένας μας το ξέρει | ένας Μιμίκος πάντοτε θα κλαίει για κάποια Μαίρη | Ποιος τόπε πως δεν αγαπούν ...

07. Τώρα είσαι εσύ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Νάντια Κωνσταντοπούλου
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Τώρα είσαι εσύ | Αγάπη μου χρυσή | Που βρίσκεσαι κοντά μου | Στα χέρια τα δικά μου | Τώρα δεν είναι όνειρο | Δεν είναι οπτασία | Δεν είναι η ιδέα μου | Ούτε φαντασία | Είναι κάτι αληθινό | Που το βλέπω ζωντανό | Και πολύ δυνατό | Τόσο δυνατό | Δεν είναι το αστέρι | Που λένε τα τραγούδια | Δεν είναι παραμύθι | Με ξωτικά λουλούδια | Τώρα είσαι εσύ | Πάντα εσύ

08. Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα | απ' την τριανταφυλλιά σου | να δω τι θά'βρεις αύριο | να βάλεις στα μαλλιά σου | Θά΄ρθω τη νύχτα που γλυκοκοιμάσαι | και θ' ανεβώ σιγάνά σιγανά όλα τα σκαλιά | κι από την γλάστρα, να μου το θυμάσαι | θα κλέψω την πονηρή την μικρή τριανταφυλλιά | Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα | που τόσο σ΄ομορφαίνουν | γιατί όσο εκείνα ανθίζουν | καρδούλες θα μαραίνουν

09. Γειά χαρά σου, γειά χαρά μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Πίτσα Νέγκρι
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Τώνης Μαρούδας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Πειραία-Πειραία Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Χορωδία
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Το πεπρωμένο μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Ρία Κούρτη
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Όσο κι αν θέλω δεν μπορώ | Να φύγω μακριά σου | Και κάθε μέρα πιο πολύ | Ποθώ το κάθε σου φιλί | Λατρεύω την ψευτιά σου | Στον δρόμο τον χαμένο μου | Είσαι το πεπρωμένο μου | Να σε μισήσω προσπαθώ | Μα δεν το κατορθώνω | Κι όσο βαριέσαι σ’ αγαπώ | Και ζω στον κόσμο τον κακό | Να σε λατρεύω μόνο | Όλο με καις σαν την φωτιά | Φαρμάκια με ποτίζεις | Μα δεν σε βγάζω απ’ την καρδιά | Τα όνειρά μου τα φτωχά | Με πείσμα κι αν γκρεμίζεις

12. Εγώ για σένα μόνο ζω Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιάννης Διδίλης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Εγώ για σένα μόνο ζω | στον κόσμο τον μεγάλο | Εγώ για σένα μόνο ζω | και για κανέναν άλλον | Αγάπη μου, στα μάτια σου | όρκο βαρύ σου κάνω | Για σένανε γεννήθηκα | για σένα θα πεθάνω | Ειν’ η ζωή τόσο μικρή | το μυστικό να βρούμε | Ειν’ η ζωή τόσο μικρή | έλα να την χαρούμε

13. Τι θα γίνω Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Γιώργος Μουζάκης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Φύσα Βοριά, φύσα Νοτιά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γ. Γιαννακόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Δεν με ρώτησε κανείς Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Γεράματα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Χρήστος Χαιρόπουλος | Στίχοι: Χρήστος Χαιρόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Το βαλς της ρουτίνας Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Περ' απ' τις θάλασσες Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

19. Είν' η θάλασσα πλατειά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Σούλα Μπίτσα
Μουσική: Γ. Μαλλίδης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

20. Νούφαρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Σούλα Μπίτσα
Μουσική: Γ. Μαλλίδης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης