Κυριακή, 24 Απριλίου 2016

Το Νέο Κύμα





















Ο πρώτος δίσκος

01. Να διώξω τα σύννεφα Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Ηλέκτρα Παπακώστα | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Της νύχτας κυλάνε οι ώρες | τον ύπνο μου διώχνει η βροχή, | φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες | κι απόμεινα εγώ μοναχή | φοβάμαι μην σ' άρπαξαν μπόρες | κι απόμεινα εγώ μοναχή | Να διώξω τα σύννεφα | θα γίνω αγέρι | να φέγγω στο δρόμο σου | θα γίνω αστέρι | κι αν πάλι τ' απόβραδο | καημό θα μου φέρει | θα μείνω στο δρόμο σου | να γίνω φωτιά | Να διώξω τα σύννεφα... | Την πόρτα χτυπάει αγέρας | το σπίτι βαραίνει σιωπή | γυρεύω το φέγγος της μέρας | ζητώ τη δική σου φωνή | γυρεύω το φέγγος της μέρας | ζητώ τη δική σου φωνή | Να διώξω τα σύννεφα... | Της νύχτας κυλάνε οι ώρες | τον ύπνο μου πήρε η βροχή | μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες | μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί | μη χάθηκες σ' άγνωστες χώρες | μη σ' έδεσαν ξένοι καημοί | Να διώξω τα σύννεφα...

02. Μια φορά μονάχα φτάνει Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος & Ελένη Κλαδή
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Θέλεις το βλέπω πρόφαση | να φύγεις να μ' αφήσεις | πρέπει καλά να το σκεφτείς | προτού τ' αποφασίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει | να ραγίσει το γυαλί | η αγάπη μας να σβήσει | και να λιώσει σαν κερί | Πού θα 'βρεις δρόμο και στρατί | καινούργιο ν' αρχινήσεις | και πάνω στα χαλάσματα | άλλη ζωή ν' αρχίσεις | Μια φορά μονάχα φτάνει...

03. Μια φορά θυμάμαι Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι | ψάχνει να σε βρει μα δεν το ξέρει | πού θα σε βρει | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Πέτρωσ' η φωνή και πώς να κλάψει | που ΄φυγες εσύ έχουν ανάψει | χίλιοι καημοί | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Θα ΄ρθει το πρωί και θα περάσει | θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει | όπως κι εσύ | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή

04. Στα χείλη μας ακόμα το φιλί Τραγούδι: Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Βούλιαξα στη σιωπή | σαν τα καράβια σ' αφρισμένο πέλαγο | χάθηκα το πρωί | σαν τα πουλιά στου δάσου τα φυλλώματα | και δίψασα πολύ | κι ως έσκυψα να πιω εστέρεψε η πηγή | Στα χείλη μας χλωρό ακόμα το φιλί | έλα ν' αγαπηθούμε σε μια βουνοκορφή | η άνοιξη τραγούδι ο ήλιος στην αυλή | έλα ν' αγαπηθούμε σε μια βουνοκορφή | Έσβησε η φωνή | σαν το κερί που σβήνει από τον άνεμο | έμεινες μοναχή | σαν ένα αστέρι που έχασε τη λάμψη του | και δίψασες πολύ | κι ως έσκυψες να πιεις εστέρεψε η πηγή

05. Μια γιορτή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Ηλίας Καραγιάννης | Στίχοι: Ηλίας Καραγιάννης
Μια γιορτή ήρθε σαν τις άλλες, μια γιορτή με τη χαρά | Στην αυλή σου τραγουδάνε δυο χρυσά πουλιά | Στα δρομάκια παίζουν πάλι τα μικρά παιδιά | Στα δρομάκια παίζουν πάλι τα μικρά παιδιά | Σήμερα γιορτάζει όλη η γη | Με πουλιά θα στείλω μιαν ευχή στην καρδιά | Χρόνια σου πολλά | Χρόνια σου πολλά | Μια γιορτή ήρθε σαν τις άλλες, μια γιορτή με τη χαρά | Ρόδα, κρίνα θα σου φέρουν, να στολίσεις τα μαλλιά | Άνεμοι κοντά σου θα `ρθουν, είμαι μακριά | Σήμερα γιορτάζει...

06. Άκρη δεν έχει ο ουρανός Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Η δίψα μου ’γινε φωτιά, | στερεύει στα φιλιά σου, | το δάκρυ μου σταλαγματιά | χάνεται στη ματιά σου. | Άκρη δεν έχει ο ουρανός, | αρχή δεν έχει η δύση. | Τέλος δεν έχει ο καημός, | το χαμογέλιο θλίψη. | Στο παραθύρι σου κρυφά | γροίκαγα περιστέρι, | σαν το μαχαίρι απάστραφτε, | σβήσε, χλωμό μου αστέρι. | Άκρη δεν έχει ο ουρανός, | αρχή δεν έχει η δύση. | Τέλος δεν έχει ο καημός, | το χαμογέλιο θλίψη.

07. Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | είν’ ένα αστέρι μακρινό μες στον ατέλειωτο ουρανό. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | που είναι μονάχο του και που το συμπονώ. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | τις νύχτες όταν τριγυρνώ γυρνάει κι αυτό στον ουρανό. | Στον ουρανό βρήκα ένα ταίρι, | βρήκα ένα σύντροφο της νύχτας φωτεινό. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | είν’ ένα αστέρι εκεί ψηλά που πάντα μου χαμογελά. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | που του ’χω πει τα όνειρά μου τα δειλά. | Το περσινό το καλοκαίρι | μες στης νυχτιάς την ομορφιά μού εκρατούσε συντροφιά. | Στον ουρανό είν’ ένα αστέρι, | που μου το έκρυψε μια γκρίζα συννεφιά.

08. Μπαλάντα χωρισμού Τραγούδι: Γιώργος Ρωμανός
Μουσική: Γιώργος Ρωμανός | Στίχοι: Γιώργος Ρωμανός

09. Τα μικρά παιδιά Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Αρλέτα
Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά | που κρατούνε στο χέρι τους | σαν το μύλο το χάρτινο | τις ελπίδες μας | Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά | που μπερδεύουν τα λόγια τους | που μιλούν με νοήματα | στα παιχνίδια τους | Μες σε κήπους και χώματα | με λουλούδια ή λάσπη | έναν κόσμο ζουν τα μικρά | τον πιο όμορφο | Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά | που κρατούνε στο χέρι τους | σαν το μύλο το χάρτινο | τις ελπίδες μας | Ένα φύλλο ή μια μέλισσα | ένα τόπι ή μια βέργα | γίνουνται αυτοκίνητα χαρά | κόσμου ζωή | Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά | που κρατούνε στο χέρι τους | σαν το μύλο το χάρτινο | τις ελπίδες μας | Δυο κουτιά σπίρτα γίνηκαν | ο σταθμός και τα τρένα | που μπορούνε να φτάσουνε | ως την άκρη της γης | Τα μικρά παιδιά, τα μικρά παιδιά | που κρατούνε στο χέρι τους | σαν το μύλο το χάρτινο | τις ελπίδες μας

10. Μαυρομαλλούσα κοπελιά Τραγούδι: Μιχάλης Βιολάρης & Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Μαυρομαλλούσα κοπελιά | το φιλί σου στο νερό να μην πέσει τ’ αλμυρό. | Θα γίνει η θάλασσα γλυκιά, | το φιλί σου το γλυκό θα μ’ αφήσει νηστικό. | Άσπρο πουλί θαλασσινό | μαρτυρά τον ουρανό, τα νερά και το βουνό. | Δίχτυ πλεγμένο με κλωστή | ασημένια και χρυσή, με κρατά στην κουπαστή. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | το φιλί σου στο νερό να μην πέσει τ’ αλμυρό. | Θα γίνει η θάλασσα γλυκιά, | το φιλί σου το γλυκό θα μ’ αφήσει νηστικό. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | χίλια όρη θα διαβώ ώσπου να σε ξαναδώ. | Μοιάζεις με θάλασσα πλατιά, | σαν γελάς το πρωινό, με πετάς στον ουρανό. | Άσπρο πουλί θαλασσινό | μαρτυρά τον ουρανό, τα νερά και το βουνό. | Αν έρθουν άνθρωποι κακοί, | κάτι θα τους πω στ' αυτί για μια αγάπη δυνατή. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | χίλια όρη θα διαβώ ώσπου να σε ξαναδώ. | Μοιάζεις με θάλασσα πλατιά, | σαν γελάς το πρωινό, με πετάς στον ουρανό. | Μαυρομαλλούσα κοπελιά | το φιλί σου στο νερό να μην πέσει τ’ αλμυρό. | Θα γίνει η θάλασσα γλυκιά, | το φιλί σου το γλυκό θα μ’ αφήσει νηστικό.

11. Πήρα αγκαλιά ένα όνειρο Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Πήρα αγκαλιά ένα όνειρο, | μια ελπίδα από το χέρι | κι έψαχνα εσένα συντροφιά | μα ήταν γύρω συννεφιά | χειμώνα καλοκαίρι, | κι έψαχνα εσένα συντροφιά | μα ήταν γύρω συννεφιά | χειμώνα καλοκαίρι. | Πήρες τη βάρκα της ζωής | κι έμεινα στ΄ ακρογιάλι, | δίχως, καθόλου, να ντραπείς, | με ξύπνησες για να μου πεις: | "ξανακοιμήσου πάλι", | δίχως, καθόλου, να ντραπείς, | με ξύπνησες για να μου πεις: | "ξανακοιμήσου πάλι". | Τις στράτες πήρα, τα στενά | μα πουθενά δε σ΄ είδα, | πώς θες να ζήσει μια καρδιά | μ΄ ένα καημό κάθε βραδιά | και μια βαθειά ελπίδα, | πώς θες να ζήσει μια καρδιά | μ΄ ένα καημό κάθε βραδιά | και μια βαθειά ελπίδα.

12. Έλα μαζί μου Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Παντελής Λεούσης | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Έλα μαζί μου, κάπου να πάμε χέρι με χέρι. | Σ' ένα άσπρο σύννεφο, σ' ένα παράδεισο, | σε κάποιο αστέρι. | Πάνω από σύννεφα, πάνω από θάλασσες | κι από στεριές. | Στους γαλαξίες και στις απέραντες τις ξαστεριές. | Έλα μαζί μου μια νύχτα μόνο, βήμα με βήμα. | Σαν γλάροι ξένοιαστοι να ταξιδεύουμε | πάνω απ' το κύμα. | Εμείς κι η αγάπη μας για άλλο όνειρο, | γι άλλη φωλιά. | Τον έρωτά μας Θεό να κάνουμε και βασιλιά.

13. Έναν αϊτό αγάπησα Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Έναν αϊτό αγάπησα | κι εγώ φτερά δεν έχω. | Εκεί ψηλά που βρίσκεται | πώς να τον φτάσω εγώ; | Ξωπίσω από τον ίσκιο του | δεν ωφελεί να τρέχω | και να τον κυνηγώ. | Έναν αϊτό αγάπησα, | μα αυτός δεν χαμηλώνει | κι εγώ δεν έχω δύναμη | να φτάσω εκεί ψηλά. | Κι όποτε κάνω να τον δω | ο ήλιος με τυφλώνει, | τα μάτια μου σφαλά. | Έναν αϊτό αγάπησα | κι εγώ φτερά δεν έχω, | στο χώμα κάτω σέρνεται | το βήμα μου τ’ αργό. | Ξωπίσω από τον ίσκιο του | δεν ωφελεί να τρέχω | και να τον κυνηγώ.

14. Ραχήλ Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Δώσε μου τα μαλλιά σου | και γείρε το κορμί | το δένδρο εμαράθη | και κλαίει το πουλί | Πάρε το δρόμο κι έλα | στην ακροθαλασσιά | και ξάπλωσε κοντά μου | στην άσπρη αμμουδιά | Άνοιξή μου δακρυσμένη | ω Ραχήλ αγαπημένη | Μην πεις άλλο τραγούδι | και κάψει ο ουρανός | το δένδρο εμαράθη | και ‘χάθη ο αδερφός

15. Η Ελένη στο μπαλκόνι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Κωτούλας
Νύχτα μέρα στο μπαλκόνι | και με ήλιο και με χιόνι | η Ελένη περιμένει | μα εκείνος πουθενά, | δεν τη νοιάζει η φλυαρία | άφησε και τα βιβλία | κάθεται δυστυχισμένη | στο μπαλκόνι της ψηλά. | Κυριακή γιορτή Ελένη | η παρέα περιμένει | ξέχασέ το, το μπαλκόνι | είν' ωραία η ζωή, | Κυριακή γιορτή Ελένη | μη μας κάνεις την καημένη | πάψε πια να μένεις μόνη | απ' το βράδυ ως το πρωί. | Μην τη σκέφτεσαι Ελένη | την αγάπη τη χαμένη | στη ζωή θα συναντήσεις | χίλιες-δυο αναποδιές, | τα παιδιά σού τραγουδάνε | όλα σου χαμογελάνε | είναι δύσκολο να ζήσεις | άλλες τέτοιες Κυριακές.

16. Ιδανικό μου Τραγούδι: Γιάννης Αργύρης
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης

17. Δέκα στρατιώτες κι ένας λοχαγός Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος
Δέκα στρατιώτες κι ένας λοχαγός | βγήκανε παγάνα πρίμος ο καιρός | άρβυλα παλάσκες χλαίνη γυλιός | και στην άλλη άκρη ο κακός εχθρός | Έν δύο τρία σβήστε το φακό | έχω μεσ' στη φούχτα τον αυγερινό | λαλα, λαλα, λα, λα, λα, λα, λα | λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα | Δέκα στρατιώτες μ' ένα λοχαγό | βγήκανε κυνήγι πιάσανε λαγό | στρώσανε τραπέζι ρίξαν τουφεκιές | κρέμασαν τη χλαίνη στις αλυγαριές | Έν δύο τρία πιάσε το χορό | δεκαπέντε χρόνια έχω να χαρώ | λαλα, λαλα, λα, λα, λα, λα, λα | λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα | Δέκα στρατιώτες κι ένας λοχαγός | βγήκανε παγάνα πέρασε καιρός | μείνανε εκεί πάνω στα ψηλά βουνά | πίνανε νεράκι ζούσανε καλά. | Εν δυο τρία φύσα σαλπιγκτή | πες τους να γυρίσουν απ' την εξοχή | λαλα, λαλα, λα, λα, λα, λα, λα | λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα, λαλαλα

18. Κι εσύ δε μου μιλάς Τραγούδι: Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Λίγνεψαν οι ώρες | κι είπες έχε γεια | στέρεψαν οι λέξεις | μίλησε η ματιά | Τα χέρια κατάρτια | μες στου πέλαγου την ερημιά | κι εσύ δεν μου μιλάς | Τα χέρια κατάρτια | μες στου πέλαγου την ερημιά | μάτια σβησμένα | χαμένα τα δειλινά | κι εσύ δεν μου μιλάς | Σφύριζαν τα πλοία | σ' έπαιρναν μαζί | κύλησε το δάκρυ | σαν μια προσευχή | Παντέρημοι γλάροι | στο λιμάνι πέφτει η νυχτιά | κι εσύ δεν μου μιλάς | Παντέρημοι γλάροι | στο λιμάνι πέφτει η νυχτιά | μάτια σβησμένα | χαμένα τα δειλινά | κι εσύ δεν μου μιλάς

19. Θα 'θελα να 'χα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Γιάννης Πουλόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Πουλόπουλος
Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Δύο αστέρια | Να μη τα βλέπω πια μακριά | Να ΄χα δικά μου | Δυο άσπρα χέρια | Και έναν ήλιο στην παγωνιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο | Να ΄βλεπα ήλιο και ξαστεριά | Να ΄χα μονάχα | Μόνο έναν πόνο | Και μια ημέρα όλο πουλιά | Θα ΄θελα να ΄χα | Μια αγάπη μόνο

20. Κι ύστερα μου μιλάς Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Κι ύστερα μου μιλάς για καλοκαίρι | κι ύστερα για το δάκρυ μου μιλάς | πώς να στολίσω τα νερά | πώς να μιλήσω στ' άστρα | Κι ύστερα μου μιλάς για κάποιο αστέρι | κι ύστερα για μιαν άνοιξη μιλάς | φέρε μου πίσω την αυγή | και πάρε μου την νύχτα | Κι ύστερα μου μιλάς για τα τραγούδια | που γίναν περιστέρια και φωτιές | έφυγαν μες στο δειλινό | και πια δεν θα γυρίσουν

21. Μοίρα μου Τραγούδι: Γιάννης Αργύρης
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης

22. Τα δεακαοχτώ καράβια Τραγούδι: Νίκος Χουλιαράς & Μαρίζα Κωχ  
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Μια βραδιά-μια βραδιά | ήρθαν δεκαοχτώ παιδιά, | ήρθαν δεκαοχτώ παιδιά | στην αυλή. | Φτιάξαν δε- φτιάξαν δε- | φτιάξαν δεκαοχτώ καράβια, | φτιάξαν δεκαοχτώ καράβια | με χαρτί. | Και τ' αφή- και τ' αφή- | και τ' αφήσαν στο βοριά | στο βοριά και χαθή- | και χαθή- και χαθήκαν | την αυγή τα παιδιά. | Και την ά- και την ά- | και την άλλη τη βραδιά | μείναν δεκαεφτά καράβια | στην αυλή. | Χάθηκε-χάθηκε, χάθηκε | το ένα καράβι χάθηκε | το ένα καράβι στο βοριά. | Και το βρή- και το βρή- | και το βρήκε η αγάπη μου | η αγάπη μου και το πή- | και το πή- και το πήρε | για να 'ρθει για να 'ρθει. | Μια βραδιά μια βραδιά | ήρθ' η αγάπη μου κοντά, | ήρθ' η αγάπη μου κοντά | κι έγινε-κι έγινε κι-έγινε | η μικρη αυλή πέλαγο. | Κι έγινε, κι έγινε-κι έγινε | η μικρη αυλή πέλαγο.

23. Ας ήταν να ’χα Τραγούδι: Αλέξης Γεωργίου & Έφη Καρρά
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ας ήταν να ’χα ένα αηδονάκι | Στο μπαλκονάκι το δειλινό | Γλυκό τραγούδι να μου κεντάει | Και να μου σβήνει το στεναγμό | Αν με δεις μες στ’ όνειρό σου | Βάλε άσπρη φορεσιά | Περιστέρια στην ποδιά σου | Και τον ήλιο στα μαλλιά | Ας ήταν να ’χα και μια βαρκούλα | Να ταξιδεύω να σεργιανώ | Και να μαζεύω τα όνειρά μου | Περιστεράκια στον ουρανό | Ας ήταν να ’χα παραθυράκι | Στο περιγιάλι και στο νοτιά | Για ν’ αγναντεύω τι θα μου φέρει | Τι θα 
μου πάρει η ξενιτιά
24. Μη μου μιλάς γι' αγάπη Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος

Μη μου μιλάς γι' αγάπη | σαν κλαίνε τα πουλιά | μη μου μιλάς γι' αγάπη | στην έρμη ακρογιαλιά | Δεν πάει καλό καράβι | σε θάλασσα ρηχή | έρημη θ' απομείνει | για πάντα η εξοχή. | Μη μου μιλάς γι' αγάπη | στην έρμη ακρογιαλιά | μη μου μιλάς γι' αγάπη | σαν κλαίνε τα πουλιά | Κάτι κρυφό το κύμα | λέει στην σιγαλιά | το παίρνουνε στο δείλι | και κλαίνε τα πουλιά. | Στάζει η ψυχή μου δάκρυ | πίκρα σταλιά, σταλιά | πεθαίνει τ' όνειρό μας | σαν τη στερνή αντηλιά.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Σκληρό μου αγόρι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Ντίνος Δημόπουλος
Ρίχνω μαχαίρι και βρίσκω στόχο | ντέρτι που το 'χω ποιος να το ξέρει | Πιάνω λουλούδι κι ειν' η καρδιά σου | αγόρι γεια σου, μπες στο τραγούδι | Απόψε για σένα θ' ανάψω τ' αστέρια | να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | Βρίσκω κοχύλι στ' ακροθαλάσσι | μ' έχουν γελάσει τα δυο σου χείλη | Γίνηκε αύρα το ξεροβόρι | γεια σου αγόρι που σε ξανάβρα | Απόψε για σένα θ' ανάψω τ' αστέρια | να πέσουν βροχή μες τα δυο σου τα χέρια | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι | θα κάψω για χάρη σου και το φεγγάρι | σκληρό μου αγόρι χλωμό παλικάρι

02. Μια αγάπη για το καλοκαίρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Θα μ' αγαπάς σαν καλοκαίρι | και σαν παιδί, | μα θα μου φύγεις με τ' αγέρι | και τη βροχή. | Μια αγάπη για το καλοκαίρι | θα 'μαι κι εγώ | να σου κρατώ δροσιά στο χέρι | να σε φιλώ. | Και σαν θα 'ρθει το καλοκαίρι | και σε ζητώ | θα μείνει μόνο έν' αστέρι | να το κοιτώ.

03. Μη μου θυμώνεις μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μη μου θυμώνεις μάτια μου | που φεύγω για τα ξένα | πουλί θα γίνω και θα ρθω | πάλι κοντά σε σένα | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου | Μη μου θυμώνεις μάτια μου | τώρα που θα σ' αφήσω | κι έλα για λίγο να σε δω | να σ' αποχαιρετήσω | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου

04. Τούτο το πρωί Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Τα δένδρα σήμαντρα ποτάμι το στρατί | μου 'πες να 'ρθώ κι ανταμωθήκαμε πρωί | και στου χειμώνα τη γαλάζια ερημιά | ήπιες τον ήλιο σε μια στάλα από δροσιά | Και χωριστήκαμε πρωί κάτω απ' τη βροχή | Τούτο το πρωί τούτο το φιλί | είναι μάνα κι αδελφή μας η παντοτινή | Τα χέρια κύματα τα μάτια σου σιωπή | οι ανάσες σύννεφα τα χείλη απαντοχή | για να γλιτώσουμε τι τίμημα πικρό | Απρίλη μείναμε μονάχοι στο βυθό | Και φιληθήκαμε πρωί κάτω απ' τη βροχή | Τούτο το πρωί τούτο το φιλί | είναι μάνα κι αδελφή μας η παντοτινή

05. Το πέτρινο χαμόγελο Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Δεν είχε το νησί κατάρτια | Δεν είχε το νησί φωτιά | Δεν είχε το νησί τραγούδια | γιατί μισέψαν τα παιδιά | Δεν είχε το νησί φεγγάρια | μαρμάρωσε κι η κοπελιά | στο πέτρινο χαμόγελό της | γίναν τα όνειρα καράβια | Το πέτρινο χαμόγελό της | το χτίσανε στη μοναξιά | τ' αγριοπούλια του πελάγου | και χάθηκαν, και χάθηκαν | Τώρα ένα χέρι στο λιμάνι | βάφει τη θάλασσα σταχτιά | δεν είναι πια βαθύς ο ύπνος | δεν έχει ελπίδες η νυχτιά | Τώρα είναι μόνη στο λιμάνι | κι είναι το όνειρο μακριά | το πέτρινο χαμόγελό της | το χτίσανε στη μοναξιά | τ' αγριοπούλια του πελάγου | και χάθηκαν, και χάθηκαν

06. Η Μαρία των βράχων Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιώργος Κριμιζάκης | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Η Μαρία, η Μαρία, η Μαρία των βράχων δώδεκα χρόνους στο γιαλό | Μη της μιλάτε και μη σφυράτε | καράβια, σάς παρακαλώ, ω, ω, ω, ω | Αμαρτία της να 'χει μια αγάπη | να 'χει ένα Γιώργο, ένα Μηνά | Μη της μιλάτε, γιατί θυμάται | τα μάτια του τα γαλανά, ω, ω, ω, ω | Η Μαρία, η Μαρία, η Μαρία των θρήνων με τα παντζούρια της κλειστά | Παιδιά που πάτε, μη τραγουδάτε | στο παραθύρι της μπροστά, ω, ω, ω, ω

07. Μικρό παιδί Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Αργύρης Βεργόπουλος
Με παράξενο ύφος | Στων κεριών το ημίφως | Μ΄ αγαπάς επιτέλους | Και παθαίνω ζημιά | Ως την ώρα του τέλους | Δε θα βγάλω μιλιά | Θα κρατώ λαφυράκι | Στο λαιμό σημαδάκι | Που μου κάνουν απόψε | Τα δικά σου φιλιά | Κράτησέ μου τη μέση | Τι ρωτάς αν μ΄ αρέσει | Άλλο που δεν θέλω | σε θέλω σε θέλω | άλλο που δεν θέλω | σε θέλω πολύ | Άλλο που δεν θέλω | σε θέλω σε θέλω | άλλο που δεν θέλω | κρυφή μου πληγή | Τα υγρά σου ματάκια | Μαγικά καθρεφτάκια | Με κοιτάς κι ένα ρεύμα | Με χτυπάει παντού | Κάνε ΄συ ένα νεύμα | Να μην πάω αλλού | Και θα σ΄ έχω εικόνα | Στης ζωής το χειμώνα | Στο κορμί σου θα πέφτω | Με χαδάκια Θεού | Κράτησέ μου τη μέση | Μη ρωτάς αν μ΄ αρέσει | Άλλο που δεν θέλω | σε θέλω σε θέλω | άλλο που δεν θέλω | σε θέλω πολύ | Άλλο που δεν θέλω | σε θέλω σε θέλω | άλλο που δεν θέλω | κρυφή μου πληγή

08. Πάει κι αυτή η Κυριακή Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Λάκης Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Πάει κι αυτή η Κυριακή | και η χαρά μας πάει | ήτανε τόσο βιαστική | όπως και κάθε Κυριακή | Που πριν τη ζήσουμε περνάει | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη | που να ‘ναι ολόκληρη ζωή | που να ‘ναι απέραντη γιορτή | Μια Κυριακή τόσο μεγάλη | Πάει κι αυτή η Κυριακή | κι ας καρτερούμε μια άλλη

09. Μαρία Τραγούδι: Γιώργος Ρωμανός
Μουσική: Γιώργος Ρωμανός | Στίχοι: Γιώργος Ρωμανός
Μια προσευχή θέλεις να πεις | άρχισ' η βροχή Μαρία | όμως μη κλαις είναι πρωί | έλα να δεις Μαρία, | δεν θα στο πω ξανά. | Μη ψάχνεις πια στον ουρανό | για τον Χριστό Μαρία, | όταν μιλάς με ένα παιδί | μιλάς σ' Αυτόν Μαρία, | δεν θα στο πω ξανά. | Κράτα σφιχτά το φυλαχτό | στα χεράκια σου Μαρία | θα σε φυλάει απ' το κακό | είσαι μικρή Μαρία, | δεν θα στο πω ξανά. | Είμαι τρελός μα σ' αγαπώ | σε θέλω εγώ Μαρία | θα είσαι συ θα είμαι εγώ | κι η καταχνιά Μαρία, | δεν θα στο πω ξανά.

10. Κι αν σ' αγαπώ δε σ' ορίζω Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Σκέπασ' η νύχτα το πρωί | τη μοναξιά μου να μην δει | την ερημιά μου σου φέρνω | δίπλα σου γέρνω και προσκυνώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | δάκρυα ποτίζω τον ουρανό. | Πού ταξιδεύεις και γελάς | πες μου γιατί δεν μ' αγαπάς | μ' άστρα κεντώ τα μαλλιά σου | μα την καρδιά σου δεν την κρατώ. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | μήτε κι ελπίζω να γιατρευτώ. | Βάζω το χέρι στην καρδιά | και σου ζητώ παρηγοριά | η ερημιά που με πνίγει | μέσα μου σμίγει το στεναγμό. | Κι αν σ' αγαπώ δεν σ' ορίζω | και τριγυρίζω δίχως σκοπό.

11. Μην κλαις για μένανε Τραγούδι: Μιχάλης Βιολάρης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μην κλαις για μένανε, | αφού με διώχνεις πρέπει να βιαστώ. | Μη με σκέφτεσαι, κάπου θα βρω | κουράγιο να πιαστώ. | Μην κλαις αγάπη μου, | μη με λυπάσαι θα 'ναι μαχαιριά. | Μην πικραίνεσαι δεν μου χρωστάς | καμιά παρηγοριά. | Μην κλαις για μένανε, | φεύγω σαν ξένος μέσα στη νυχτιά. | Μην το σκέφτεσαι, | τα πράγματά μου ρίχτα στη φωτιά. | Μην κλαις αγάπη μου, | κλείσε την πόρτα πίσω μου και πες: | Ήταν άγνωστος, δεν θα τον βρω | στον δρόμο μου ποτέ. | Μην κλαις για μένανε, | αφού με διώχνεις πρέπει να βιαστώ. | Μη με σκέφτεσαι, κάπου θα βρω | κουράγιο να πιαστώ. | Μην κλαις αγάπη μου, | κλείσε την πόρτα πίσω μου και πες: | Ήταν άγνωστος, δεν θα τον βρω | στον δρόμο μου ποτέ.

12. Είχα ένα αγόρι Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Παυλίνα Παμπούδη
Είχα ένα αγόρι, ένα άγριο άνεμο | Ένα ποτάμι που έγινε αναφιλητό | Τώρα δυο ηλιοτρόπια | Τα μάτια του που τόσο είχα φιλήσει | Τώρα τα όνειρά του | Γίνανε δυο σταλαγματιές πικρή δροσιά | Την Τρίτη μέρα δεν αναστήθηκε | Είκοσι μέρες κοιμάται κάτω απ’ τη βροχή | Τώρα μια παπαρούνα | Σημάδεψε τη θέση της καρδιάς του | Τώρα είναι η φωνή του | Ένα σπουργίτι που πετάει για τον νοτιά

13. Μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Λάκης Παππάς
Μουσική: Σπύρος Παππάς | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι αν κουραστείς μη φύγεις | Κι αν φύγεις για παντοτινά | τα μάτια σου να δω ξανά | μα αν κλαίνε μη τ΄ ανοίγεις | Μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι αν κουραστείς μη φύγεις | Ώρα πικρή κι εφιαλτική | στο λογισμό σου αν φτάσει | να κάνεις πέτρα την καρδιά | να μην νικήσει η αναποδιά | μη κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι αν κουραστείς μη φύγεις | Ώρα πικρή κι εφιαλτική | στο λογισμό σου αν φτάσει, | να κάνεις πέτρα την καρδιά | να μην νικήσει η αναποδιά | μην κουραστείς να μ΄ αγαπάς | κι η μπόρα θα περάσει

14. Χίλια φεγγάρια Τραγούδι: Γιάννης Αργύρης
Μουσική: Γιάννης Αργύρης | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης

15. Το σγουρόμαλλο αγόρι Τραγούδι: Καίτη Χωματά
Μουσική: Δημήτρης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Φίλη Μαχαιρίτσα
Μην καρτερείς το σγουρόμαλλο αγόρι | έφυγε με το νοτιά | άφρισε η θάλασσα στο ξεροβόλι | άραξε σ’ άλλη στεριά | Και σαν της λυγαριάς τα φύλλα | σε δέρνει μια ανατριχίλα | λόγια γλυκά με τον άνεμο στέλνεις | με το μπάτη | Αν είναι να `ρθει θε να ρθει | και δίπλα σου θε να σταθεί | λόγια γλυκά για να σου πει | λόγια αγάπης | Δεν ωφελεί να προσμένεις τα βράδια | να τον γυρεύεις παντού | ψάχνεις καράβια σταθμούς και λιμάνια | δίχως να βρεις από πού | Και σαν της λυγαριάς.... | Αν είναι να `ρθει ...

16. Ποιος είδε την αγάπη μου Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Νότης Μαυρουδής | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Ο ήλιος φέρνει συμφορές και το φεγγάρι πόνους | και σέρνομαι στις ερημιές και τρέχω μες στα βράχια. | Ποιος είδε την αγάπη μου με τα θλιμμένα μάτια; | Τις νύχτες παίρνω μοναχός βαριά τα βήματά μου | κι όλο ρωτάω τα βουνά και τα βαθιά σκοτάδια, | ποιος είδε την αγάπη μου με τα θλιμμένα μάτια.

17. Το παιδί μας, το καλοκαιράκι Τραγούδι: Μαρία Δουράκη
Μουσική: Γιώργος Κοτσώνης | Στίχοι: Παύλος Μάτεσις
Η θάλασσα, τον Αύγουστο | βγήκε στο μπαλκονάκι, | στην κούνια, μόνο του άφησε, | το πρώτο μας παιδάκι. | Το ξανθό καλοκαιράκι, | το ξανθό μας το παιδί. | Κι ο χειμώνας, από πέρα, | ζεύει άλογα βαρβάτα, | καβαλάει τ’ Άγιον Όρος, | χύνεται στην πέρα στράτα, | να μας πάρει το παιδάκι, | Το ξανθό καλοκαιράκι, | το ξανθό μας το παιδί. | το ξανθό καλοκαιράκι, | το ξανθό, το ξανθό, | το ξανθό μας το παιδί. | Η θάλασσα, τον Αύγουστο, | κύμα το κυματάκι, | οχτώ καράβια αρμάτωσε | για το μικρό παιδάκι. | Το ξανθό καλοκαιράκι, | το ξανθό μας το παιδί. | Το ξανθό μας το παιδάκι, | μέσ’ στον κόρφο μου το κρύβω, | συντροφιά του, θα του βάλω | δυο καράβια από τη Χίο, | δυο τραγούδια θε’ να πω | στο ξανθό, στο ξανθό, | το ξανθό καλοκαιράκι, | στο ξανθό, στο ξανθό, | στο ξανθό μας το παιδί.

18. Μόνο μη κλαις Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Αρλέτα | Στίχοι: Παυλίνα Παμπούδη
Θα σου πω ένα παραμύθι | για της θάλασσας τα βάθη | για κουρσάρους και φρεγάδες | τις γοργόνες και τα φύκια. | Μόνο μη κλαις, μόνο μη κλαις. | Μόνο μη κλαις, μόνο μη κλαις. | Θα σου φτιάξω μία πόλη | όλο δέντρα και λουλούδια | στο προσκέφαλό σου επάνω | αγριόμεντες και δυόσμο. | Μόνο μη κλαις, μόνο μη κλαις. | Μόνο μη κλαις, μόνο μη κλαις. | Σου χαρίζω ένα τραγούδι | είναι ολόκληρο δικό σου | όλη τη ζωή μου μέσα | έχω κλείσει να την έχεις. | Μόνο μη κλαις, μόνο μη κλαις. | Μόνο μη κλαις, μόνο μη κλαις.

19. Όσα δε βάνει ο λογισμός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Λίνος Κόκοτος | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Όσα δε βάνει ο λογισμός | μες στην καρδιά μου κρύβω | Γι' αυτό δεν έχω υπομονή | και όλο ζητώ να φύγω | Δώσ' μου ένα δρόμο, δρόμο ανοιχτό | ν' απλώσω τη ζωή μου | Δώσ' μου δυο λόγια, | λόγια της καρδιάς | παρηγοριά στερνή μου | παρηγοριά στερνή μου | Ό,τι στο νου μου απόμεινε | απ' το στερνό σου χάδι | μες στ' άσπρο το μαντήλι μου | μαζεύω αυτό το βράδυ | Δώσ' μου ένα δρόμο...

20. Λασπωμένο μύρο Τραγούδι: Γιάννης Αργύρης
Μουσική: Γιάννης Αργύρης | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης

21. Ο δρόμος Τραγούδι: Σούλα Μπιρμπίλη
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Κωστούλα Μητροπούλου
Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία | κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά | ήταν μια λέξη μοναχά ελευθερία | κι ύστερα είπαν πως την έγραψαν παιδιά | Κι ύστερα πέρασε ο καιρός κι η ιστορία | πέρασε εύκολα απ' τη μνήμη στην καρδιά | ο τοίχος έγραφε μοναδική ευκαιρία | εντός πωλούνται πάσης φύσεως υλικά | Τις Κυριακές από νωρίς στα καφενεία | κι ύστερα γήπεδο στοιχήματα καυγάς | ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία | είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά

22. Το τσιμεντένιο δάσος Τραγούδι: Νίκος Χουλιαράς
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Τα σπίτια πύκνωσαν αγαπημένη | Τα σπίτια πύκνωσαν | Στο τσιμεντένιο δάσος | Κι έγινε η φωνή μου | Στους γκρίζους τοίχους χαρακιά | Αγαπημένη | Τώρα είμαι μόνος μου αγαπημένη | Τώρα είμαι μόνος μου | Στις αδειανές πλατείες | Και έμεινε η κραυγή σου | Πάνω στην άσφαλτο αγαπημένη | Πάνω στην άσφαλτο

23. Ερωτικό Τραγούδι: Αλέξης Γεωργίου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Γεωργουσόπουλος

24. Κάτω στο Δαφνοπόταμο Τραγούδι: Μαρίζα Κωχ
Μουσική: Νίκος Χουλιαράς | Στίχοι: Νίκος Χουλιαράς
Κάτω στο Δαφνοπόταμο | Έριξα το τραγούδι μου | Μες στο νερό | Έφυγε και η αγάπη σου | Και πάει κατά το πέλαγο | Με τον αφρό | Και εκεί που ανταμώσαμε | Ανθίσαν τα καράβια | Το δειλινό | Και το ταξίδι τέλειωσε | Στη μέση του πελάγου | Και στο βυθό | Και κοιμηθήκαμε τα δυο | Μες στη μεγάλη νύχτα | Του πέλαγου | Τώρα εκεί κάτω στο βυθό | Οι ανθισμένες πλώρες | Μας ξέχασαν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης