Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016

Ρένα Βλαχοπούλου Vol. 1





















Η Ρένα Βλαχοπούλου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Βουαλά η Αθήνα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γ. Μουζάκης & Κ. Νικολαϊδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Γλυκιά ζωή Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Γλυκιά ζωή | από το βράδυ ως το πρωί | να ζεις σαν ξέγνοιαστο πουλί | με της αγάπης τα φτερά | Γλυκιά ζωή | θά΄ρθει μια μέρα κάποια αυγή | σ' ένα άλλο μέρος σ' άλλη γη | και θα΄βρεις την αγάπη την χαρά | Γλυκιά ζωή | λίγες στιγμές ένα φιλί | κάποια φωνή που σε καλεί | και δυο ματιάκια που κοιτάν | γλυκά | Και στην γλυκιά την ζωή ζητάς | τραγούδια φιλιά και χάδια να 'βρεις | μέσα στην αγκαλιά που αγαπάς | ζεστά

03. Τι κρίμα αγάπη μου Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπάρτακος | Στίχοι: Αιμ. Σαββίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Το χωριουδάκι μου Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Γελά γαλάζιος ουρανός Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Γελά γαλάζιος ουρανός | κι ο κόσμος γύρω φωτεινός | σαν πανηγύρι | Ο κόσμος γύρω φωτεινός | στην αγκαλιά του ήλιου | πάει να γείρει | Πήραν τα σύννεφα φωτιά | από του ήλιου τη ματιά | και ταξιδεύουν | Από του ήλιου τη ματιά | χρυσές ελπίδες | κι όνειρα γυρεύουν | Είναι το φως μια ζωγραφιά | χορταίνει ο νους μου ομορφιά | και η καρδιά μου | Κλέβει του ήλιου τα φτερά | και με το φως στολίζει | τα όνειρά μου

06. Τα λόγια που μ' ορκίστηκε Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Τάκης Μωράκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Κάθε μέρα σ΄ αγαπώ και πιο πολύ Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Κάθε μέρα σ’ αγαπώ και πιο πολύ | κάθε μέρα μ’ αγαπάς εσύ πιο λίγο | έλα που όμως η καρδιά μου η δειλή | δε μ’ αφήνει να σ’ αφήσω και να φύγω | Αχ και να `βρισκα το θάρρος, ένα θάρρος μια φορά | και να σου `λεγα ένα αντίο παγωμένο | και να έφευγα μακριά σου για να δώσω μια χαρά | στο μικρό μου εγωισμό τον πληγωμένο | Μα η σκέψη μου, το ξέρω, είναι τρελή | δεν μπορώ από κοντά σου να ξεφύγω | κάθε μέρα σ’ αγαπώ και πιο πολύ | επειδή με αγαπάς εσύ πιο λίγο

08. Το πρώτο χελιδόνι Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου & Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Έχω απόψε ραντεβού Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Μου 'πε πως θα 'ρθει στις οκτώ | ντ' ακόρ βρέξει δε βρέξει | κι έσπασα όλα τα ρεκόρ | μόλις μου είπε στις οκτώ | και στήθηκα απ' τις έξι | Φόρεσα τα καινούρια μου | και ντύθηκα στην πένα | γιατί έχω απόψε ραντεβού | το πρώτο αυτό το ραντεβού | αγάπη μου με σένα | Έχω απόψε ραντεβού | ραντεβού με σένα | κι απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Πω, πω, πω, πως θα το πω  | Πω, πω, πω, πως θα το πω | το σ' αγαπώ σε λίγο | έχει γούστο να ντραπώ | καλύτερα να φύγω | Απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | κι έχω απόψε ραντεβού | αγάπη μου με σένα | Έχω απόψε ραντεβού | ραντεβού με σένα | κι απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω, τα 'χω μπερδεμένα | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Πω, πω, πω, πως θα το πω  | Πω, πω, πω, πως θα το πω | το σ' αγαπώ σε λίγο | έχει γούστο να ντραπώ | καλύτερα να φύγω | Απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | κι έχω απόψε ραντεβού | αγάπη μου με σένα | αγάπη μου με σένα | αγάπη μου με σένα

10. Ο παράς Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Λάκης Μιχαηλίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Κάποιο ρεφραίν Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπάρτακος | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Η Αθήνα τη νύχτα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιώργος Σαντοριναίος
Η Αθήνα την νύχτα | αρχόντισσα μοιάζει | κυρά, ξελογιάστρα χρυσή | Ψηλά στα αιθέρια | ασήμι τ΄αστέρια | και μες στα ποτήρια κρασί | Η Αθήνα τη νύχτα | φοράει κορώνα | φεγγάρι που λάμπει χλωμό | Βιτρίνες και φώτα | χαρούμενη νότα | και γλέντι χωρίς τελειωμό | Κομψή θεατρίνα | την νύχτα η Αθήνα | Κρατά, της ζωής τον ρυθμό

13. Ο κλήδονας Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος
Κάθε κοπέλα τον γαμπρό τον περιμένει | σαν ένα ήλιο λαμπερό την χαραυγή. | Να τηνε κάνει αληθινά ευτυχισμένη | και να σκορπίσει ρόδα αχνά σ' όλη τη γη. | Πότε ο λεβέντης της θα 'ρθεί | σαν τους αγγέλους; | Μ’ ένα άσπρο κρίνο θα σταθεί | ή με σπαθί; | Τις μαργαρίτες τις ρωτά, κι ένα σημάδι | μέσα στον κλήδονα ζητά δειλά να δει. | Τόνε θωρεί πολεμιστή μες στο πηγάδι, | ταξιδευτή, τραγουδιστή, απλό παιδί.

14. Φεύγουν τα χρόνια Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Φεύγουν τα χρόνια | κι όλα αλλάζουν όλα | και μένει μόνο | η ανάμνηση η παλιά | Φεύγουν τα χρόνια | κι όλα αλλάζουν όλα | μόνο η αγάπη | μένει μες στην καρδιά | Μόνο η αγάπη | πάντα η αγάπη | σκέψη και νου κυβερνά | χίλιες χαρές μας κερνά | και η ζωή μας περνά | Φεύγουν τα χρόνια | κι όλα αλλάζουν όλα | Μόνο η αγάπη | μένει μες στην καρδιά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης