Σάββατο, 30 Απριλίου 2016

Εγώ θα κόψω το κρασί





















Ο Τώνης Μαρούδας σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Άρχισαν τα όργανα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άρχισαν τα όργανα | σήκω απ' τη θέση σου | χόρεψε ζεϊμπέκικο | λύγισε τη μέση σου | Χτύπησε τα πόδια σου | πάνω στον ασίκικο σκοπό | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα | το παλιό ντερβίσικο | να μη μου το χόρευες | θα 'τανε αφύσικο | Χόρεψε κορίτσι μου | παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα το | μπουζούκι εργάζεται | να το, το κορίτσι μου | σειέται κι τινάζεται | Φτου σου κοπελάρα μου | ε ρε τι μου κάνεις πω, πω, πω | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ

02. Εγώ θα κόψω το κρασί Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Παραπονιέσαι ότι έγινα μπεκρής | κι ας φταις εσύ που έχω πιάσει το ποτήρι | όμως αν θέλεις θα το κόψω το κρασί | εγώ ποτέ μου δε σου χάλασα χατίρι | Εγώ θα κόψω το κρασί | για σένα αγάπη μου χρυσή | εγώ θα κόψω το κρασί | για σένα μόνο | αφού στα χείλη σου τα δυο | μπορώ αχόρταγα να πιω | απ’ το κρασί που μόλις πίνω | ξανανιώνω | Εγώ θα κόψω το κρασί | αφού το θέλησες εσύ | λόγω τιμής ποτέ μου πια | δεν ξαναπίνω | εγώ θα κόψω το κρασί | αλλά βοήθα με κι εσύ | στην αγκαλιά σου κάθε πόνο μου | να σβήνω | Κάθε ποτήρι σαν το πίνω μοναχός | χωρίς να βλέπω τα ολόγλυκα σου μάτια | φαρμάκι γίνεται και στάζει συνεχώς | μες στη καρδιά μου που την έκανες κομμάτια

03. Κάπου υπάρχει η αγάπη μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Τώρα που είναι άνοιξη | και τα λουλούδια ανθίζουν | οι νύχτες με ζαλίζουνε | τ' αγόρια όταν σφυρίζουν. | Κι όσους τα βράδια συναντώ | μου λένε καλησπέρα | μα εγώ δεν έχω τι να πω | σφυρίζω στον αγέρα. | Κάπου υπάρχει η αγάπη μου | μα δεν ξέρω ποια 'ναι | κάπου υπάρχει η αγάπη μου | μα δεν ξέρω πού. | Θα την γυρέψω στα χαρτιά, | θα την γυρέψω στ' άστρα | μα σαν την βρω τ' ορκίζομαι | πως θα ντυθώ μεσ' τ' άσπρα.

04. Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Τάκης Μωράκης
Δεν έχω πια το κουράγιο να σβήνω | απ’ τ’ άρωμα σου αιθέριο μου κρίνο | μ’ έχεις ζαλίσει, μ’ έχεις μεθύσει | πως να στο πω πως σ’ αγαπώ | Μέσ’ των ματιών σου τα μαύρα βελούδα | λάμπει ο πόθος χρυσή πεταλούδα | να τα φιλούσα κι ας ξεψυχούσα | δίχως μια λέξη να σου πω | Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις | έλα μαζί μου έλα | αν θέλεις χάδια για να χορτάσεις | στου έρωτα την τρέλα | Έλα μαζί μου και δε θα χάσεις | να μ’ αρνηθείς δεν κάνει | να σ’ αγκαλιάζω να μ’ αγκαλιάζεις | κι’ ύστερα νάνι-νάνι

05. Αναπνοή μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος
Ένα τραγούδι θα σου πω, ακόμα ένα, | από τα τόσα που σου είπα τα πολλά | τα τόσα που ίσως τα `χεις ξεχασμένα | καθώς ο χρόνος φεύγει και κυλά | Δε θα `ναι πια η μελωδία του θλιμμένη | δε θα `χει πια ούτε τη λέξη σ’ αγαπώ | θα λέει αυτό που χρόνια μου συμβαίνει | κι απόψε ήρθ’ η ώρα να στο πω. | Αναπνοή μου, όταν σε χάνω | όλα μου φταίνε και να ζήσω δεν μπορώ | είσαι η ζωή μου κι ό,τι κι αν κάνω | πάλι κοντά σου να γυρίσω λαχταρώ | Όταν δε βλέπω τα γλυκά ματάκια σου | όταν μου λείπουν τα θερμά σου τα φιλιά | αναπνοή μου, σβήνει η πνοή μου | και ψάχνω να `βρω τη θερμή σου αγκαλιά

06. Και η βάρκα γύρισε μόνη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Κάποιας όμορφης κοπέλας | το αγόρι το ξανθό | της το πήρε ένα βράδυ | η φουρτούνα στο βυθό | Και η βάρκα γύρισε μόνη | δίχως μέσα τον ψαρά | αδειανή δίχως τιμόνι | από τα βαθειά νερά | Με σβησμένο πυροφάνι | κάποια νύχτα σκοτεινή | μπήκε μέσα στο λιμάνι | η βαρκούλα η ορφανή | Κι οι ελπίδες πνίγηκαν όλες | μέσα στα βαθειά νερά | και η βάρκα γύρισε μόνη | δίχως μέσα τον ψαρά | Από τότε κάθε βράδυ | στο μουράγιο το μικρό | η κοπέλα τραγουδάει | με παράπονο πικρό | Και η βάρκα γύρισε μόνη...

07. Μανιάνα-Μανιάνα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Κιτάρα
Μουσική: Lee Peggy | Στίχοι: Πωλ Μενεστρέλ
Δεν έχει βραβευτεί | με αριστείο καλλονής | τα μάτια τα χειλάκια της | δεν ύμνησε κανείς | Μα με μια στάλα σκέρτσο | και μια δόση τσαχπινιά | τους άντρες έχει κάνει | να της λεν’ στη γειτονιά | Μανιάνα | τρελαίνομαι για σε | Μανιάνα | τρελαίνομαι για σε | Μετάξι δε φορά ποτέ | γιατ’ είναι ακριβό | μα κάνει το τσιτάκι της | τον κόσμο παλαβό | Δεν έχει αυτοκίνητα | αεροδυναμικά | με τραμ νούμερο δυο αυτή | ξηγιέται ταχτικά | Μανιάνα | τρελαίνομαι για σε | Μανιάνα | τρελαίνομαι για σε | Δεν είναι γλυκομίλητη | μα ούτε και γλωσσού | σιχαίνεται τα μου-μου-μου | μα και τα σου-σου-σου | Δεν βάφει τα χειλάκια της | με διάφορες μπογιές | Ρωμαίικα μιλάει | δίχως νο και δίχως γιές | Μανιάνα...

08. Το σπουργιτάκι Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Το τζάμι, χθες, μου χτύπησε | ένα μικρό σπουργίτι | και τη χαρά μου έφερε | στο φτωχικό μου σπίτι, | και τη χαρά μου έφερε | στο φτωχικό μου σπίτι. | Του άνοιξα και το `βαλα | να ζεσταθεί λιγάκι | και χίλια δυο ευχαριστώ | μου `πε το σπουργιτάκι, | και χίλια δυο ευχαριστώ | μου `πε το σπουργιτάκι. | Κι εσύ που ήρθες κάποτε, | σαν το μικρό σπουργίτι, | κι αγάπη βρήκες και στοργή | στο φτωχικό μου σπίτι, | κι αγάπη βρήκες και στοργή | στο φτωχικό μου σπίτι. | Δεν είπες ούτε ευχαριστώ | στην τόση καλωσύνη, | ενός σπουργίτη την ψυχή | δεν είχες, τι να γίνει, | ενός σπουργίτη την ψυχή | δεν είχες, τι να γίνει.

09. Χτύπα καμπάνα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Alberto Ribeiro | Στίχοι: Φώτης Πολυμέρης
Χτύπα καμπάνα, χτύπα σιγαλινά, | σαν την καρδιά μου τη φτωχή που πονά, | φεύγει η αγάπη μου μακριά | και τους όρκους που `χει δώσει τους ξεχνάει. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα λυπητερά, | έσβησε πια για μένα κάθε χαρά, | τρέχει το δάκρυ πικρό, | κάθε όνειρο γλυκό μου, είναι νεκρό. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα σιγαλινά, | σαν την καρδιά μου τη φτωχή που πονά, | φεύγει η αγάπη μου μακριά | και τους όρκους που `χει δώσει τους ξεχνάει. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα λυπητερά, | έσβησε πια για μένα κάθε χαρά, | τρέχει το δάκρυ πικρό, | κάθε όνειρο γλυκό μου, είναι νεκρό. | Χτύπα καμπάνα, χτύπα καμπάνα.

10. Μεγάλε μου έρωτα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Σταύρος Ρουχωτάς | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης & Γιώργος Οικονομίδης
Όσα περάσαν κι όσα θα `ρθουν είσαι εσύ, | κι όσο η καρδιά μου θα χτυπά θα σε λατρεύει | και κάθε βλέμμα μου μ’ αγάπη περισσή | κάθε ματιά σου ζωντανή να ζητιανεύει. | Μεγάλε μου έρωτα, μοναδική χαρά μου, | ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, | μεγάλε μου έρωτα, φωτίζεις τα όνειρά μου | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό. | Να βρω τα λόγια τα καινούργια προσπαθώ, | που να σου πουν το μυστικό μου το μεγάλο, | κι ενώ σε βλέπω και σαστίζω και μεθώ, | δεν καταφέρνω να σου πω τίποτε άλλο. | Μεγάλε μου έρωτα, μοναδική χαρά μου, | ποτέ δεν έπαψα να σ’ αγαπώ, | μεγάλε μου έρωτα, φωτίζεις τα όνειρά μου | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό, | και στη ζωή μου δίνεις σκοπό.

11. Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Είναι δυο ματάκια ξένα | που χαμογελούν θλιμμένα | είναι δυο ματάκια ξένα | μα πολύ γνωστά σε μένα | Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί | μα δε θυμάμαι πού τα είδα, πού τα είδα | μ’ αυτή την ίδια βελουδένια βλεφαρίδα | μα πού τα είδα | πού τα είδα | πού τα είδα | Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί | αυτά τα μάτια που `ναι σαν διπλή παγίδα | Αυτά τα μάτια κάπου τα `χω ξαναδεί | μα πού τα είδα | πού τα είδα | πού τα είδα

12. Οι Τρεις Καμπαλέρος Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Αρμονία
Μουσική: Manuel Esperon | Στίχοι: Πωλ Μενεστρέλ
Οι Τρεις Καμπαλέρος γνωστοί στους βακέρος | κι οι τρεις πάντα στο ίδιο το μέρος | σε όλη τη μπάμπα μας έχουνε στάμπα | και λένε "Καράμπα να οι Τρεις Καμπαλέρος". | Οι επιτυχίες στις ταυρομαχίες | που μας εμψυχώνει ο έρως | με τις κιθαρίτσες τρελές κανταδίτσες | για τις κοπελίτσες, να οι Τρεις Καμπαλέρος. | Ω τι θαύμα κάτω απ’ τ’ άστρα | βραδιά ξελογιάστρα να ξεκουραστείς, | για ύπνο σου τσάμπα να έχεις την πάμπα | φεγγάρι γιά λάμπα και να ονειρευτείς. | Τραβάμε πιστόλι και μας τρέμουν όλοι | μα μας εξουσιάζει ο έρως. | Με τις κιθαρίτσες, τρελές κανταδίτσες | για τις κοπελίτσες, να οι Τρεις Καμπαλέρος. | Ω ολόγυρα βουβάλια | χιλιάδες κεφάλια στη μέση εσύ, | κάθε ένας το ξέρει σ’ εκείνα τα μέρη | πως Τρεις Καμπαλέρος ζωή ζουν χρυσή.

13. Δίχως Γιάννο δε θα γειανω Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Ιωσήφ Ριτσιάρδης | Στίχοι: Γ. Ασημακόπουλος & Β. Σπυρόπουλος
Η πεντάμορφη Μαριώ | άρρωστ’ είναι στο χωριό | δέκα μέρες στο κρεβάτι | δεν μπορεί να κλείσει μάτι. | Λιών’ η δόλια σαν κερί | κίτρινη σαν το φλουρί | κι ο γιατρός που όλο τρέχει | δεν μπορεί να βρει, τι έχει. | Κι ένα βράδυ σε καλό της | στη μανούλα της γυρνά, α! | που’ ναι στο προσκέφαλό της | και της λέει σιγανά: | "Μάνα μου αν θες να γειανω | πάντρεψέ με τον Γιάννο | που με φίλησε στη βρύση | κι η καρδιά μου έχει ραΐσει. | Μας κρυφόειδε το φεγγάρι | που απ’ το βουνό είχε βγει | κι αν δε γίνουμε ζευγάρι | μάνα μ’ θα με φάει η γη. | Αχ! Μανούλα γιάτρεψέ με | με το Γιάννο πάντρεψέ με | μάνα μ’ φέρε μου το Γιάννο | δίχως Γιάννο δε θα γειανω. | Στης καρδιάς μας τις πληγές | τι να κάνουν συνταγές; | Στης καρδιάς μου το καμίνι | τι να κάνει η ασπιρίνη;" | Κι έτσι η μάνα, τι καλά, | τον γιατρό τονε σχολά | και τα πόδια η δόλια παίρνει | και τον Γιάννο πάει και φέρνει. | Η Μαριώ τον βλέπει μπρος της | και τα χείλη της γελάν | και της πέφτει ο πυρετός της | και στη μάνα της μιλά.

14. Η Σα η Σα η Σάμπα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Αρμονία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος
Καινούρια τρέλα ήρθ’ απ’ την Πάμπα | η Σα η Σα η Σάμπα | χορός που πρέπει ν’ αγριεύεις | αν θες να τον χορεύεις | Η Σάμπα θέλει νεύρα και ορμή | για να στριφογυρίζει το κορμί | Σάμπα, Σάμπα να χορός με στάμπα | τρελός ρυθμός κάθε βήμα πειρασμός | Χέϊ, χόρευε πάντα Σάμπα με τζαζ μπάντα | όπου βρεθείς ως που να ξημερωθείς | όταν χορεύεις Σάμπα ο κόσμος σου γελά | παίρνει φωτιά η γάμπα και όλα παν’ καλά

15. Άλα άνοιξε κι άλλη μπουκάλα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μ. Σουγιούλ | Στίχοι: Α. Σακελλάριος & Χ. Γιαννακόπουλος
Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα | και την κοινωνία τώρα | τηνε παίζω ένα παρά | βίβα, τα φαρμάκια που 'ταν στοίβα | ποτηράκι, ποτηράκι | λες και κάνανε φτερά | βάνε, όσα έρθουν κι όσα πάνε | που θα βρούμε τέτοιο βράδυ | στη ζωή μας τη ρηχή | δώσε, το τραπέζι ξαναστρώσε | φέρε καθαρά ποτήρια | κι άντε φτου κι απ' την αρχή | Ρώτα, το κορίτσι πρώτα, πρώτα | τι γουστάρει να του παίξεις | μπουζουξή μου σεβνταλή | βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα | που ίσως να 'ναι η αγάπη | το πιοτό ή το φιλί | όπα, η καρδιά μου η σορόπα | σάμπως και θα σπάσει απόψε | και στα δέκα θα κοπεί | φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου | μου επήρανε τα ρέστα | και μ' αφήσανε ταπί | Άλα, έχω στρώσει μια κεφάλα | και τα βλέπω όλα σαν μπέης | και τα νοιώθω σαν πασάς | άιντε, στα ποτήρια ξαναβάλτε | κι άιντε βίβα μου κι εμένα | κι άιντε βίβα σας κι εσάς | σβήνω, πω, πω Θεέ μου τι θα γίνω | αγκαλιά μου το κορίτσι | και τριγύρω τα βιολιά | σπάστα, κι όλα ας γίνουνε ανάστα | και παρντόν αν μπουμπουνίσει | και καμία τουφεκιά

16. Χιλιάδες όνειρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τώνης Μαρούδας | Στίχοι: Τώνης Μαρούδας
Πέρασα χθες απ’ τα γνωστά μας τα δρομάκια | εκεί που κάποτε διαβαίναμε μαζί | μα δεν ακούω να καλαηδούνε τα πουλάκια | όλα μαράθηκαν πια τίποτα δε ζει | Σα να θρηνούν αγαπημένη το χαμό σου | τα φύλλα πέφτουν μαραμένα απ’ τα κλαδιά | κι όλα προσμένουνε ξανά τον ερχομό σου | για να σκορπίσεις σαν και πρώτα ευωδιά | Χιλιάδες όνειρα γιατί πήγαν χαμένα | τα τόσα όνειρα και τα τόσα φίλια | έτσι είναι στη ζωή τα σκληρά πεπρωμένα | να μένουν όνειρα όρκοι, χάδια, φιλιά | Γνωστοί και φίλοι μου που ξέρουν τον καημό μου | μες στο κρασί μου λεν να βρω τη λησμονιά | αλλά του κάκου εγώ περνάω τον καιρό μου | και για τη τόση που με δέρνει απονιά | Έτσι είναι πάντα στη ζωή έτσι συμβαίνει | η ιστορία που γίνεται συχνά | κάθε ωραίο που γεννιέται να πεθαίνει | να μένεις έρημος και μόνος στα στερνά | Χιλιάδες όνειρα γιατί πήγαν χαμένα | τα τόσα όνειρα και τα τόσα φίλια | έτσι είναι στη ζωή τα σκληρά πεπρωμένα | να μένουν όνειρα όρκοι, χάδια, φιλιά

17. Κάνε λιγάκι υπομονή Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Πίνε πάντα κρασί Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μ. Κατριβάνος | Στίχοι: Κ. Κιούσης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

19. Η μάγισσά μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου & Κώστας Νικολαΐδης
Σου το `χω πει και θα σ’ το πω, | παντοτινά θα σ’ αγαπώ, | είσαι η μάγισσά μου που ζει στα όνειρά μου, | σου το `χω πει και θα σ’ το πω. | Μέσ’ στη ζωή μου είσαι μάγισσα | που με κρατάς στα δυο σου χέρια, | και μου το είπανε τ’ αστέρια | πως είσαι η τύχη μου η χρυσή, | μέσ’ στη ζωή μου είσαι μάγισσα, | σε βλέπω μέσ’ στη φαντασία, | παραμυθένια οπτασία, | το πεπρωμένο μου, εσύ, | το πεπρωμένο μου, εσύ.

20. Η Αθήνα κι’ εσύ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Η Αθήνα κι’ εσύ αγαπούλα χρυσή | Στων ονείρων τα κάστρα, διπλή ξελογιάστρα | Στη βαριά μου ψυχή, της χαράς η βροχή | Ηλιαχτίδες πυρσοί, η Αθήνα κι’ εσύ. | Μπιμπελό μαγικά, σουβενίρ μυστικά | Η Αθήνα κι’ εσύ, γλυκό μου κρασί | Το διπλό φυλαχτό, στην καρδιά που κρατώ, | Η ζωή μου είσαι συ, η Αθήνα κι’ εσύ.

21. Έχω ένα μυστικό Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη | κανείς δεν το 'χει μάθει και ποτέ δεν θα το πω | να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου  | αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ' αγαπώ  | Έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει  | και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει η χαρά  | Έχω ένα μυστικό που στην καρδιά μου μέσα λάμπει | το ξέρουνε οι κάμποι, το 'χει μάθει το βουνό | το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όλα τα αηδόνια  | και το 'χουν γράψει τα χελιδόνια στον ουρανό  | Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει | μα δεν το 'χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω  | Έχω ένα μυστικό που μες στα χείλη μου έχει μπλέξει | κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα, μόνο μια | σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα τη γράφουν τ' άστρα  | κι όλο τη λένε μέσα στη γλάστρα τα γιασεμιά  | Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει  | μα δεν το 'χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω

22. Εγώ θα σ' αγαπώ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Χρόνια τώρα κάνουμε παρέα | κι είμαστε ζευγάρι ταιριαστό | και στο πείσμα όλου του κόσμου, που κακό έχει σκοπό | δε θα πάψω ούτε στιγμή να σ' αγαπώ | Εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει | και θα σου χτίσω μια μικρή φωλιά | κι όταν το σούρουπο μας αγκαλιάζει | θα ζευγαρώνουμε σαν δυο πουλιά | Σα μου λεν να φύγω από κοντά σου | πιο καλά ο ήλιος να σβηστεί | σ' έχω τόσο συνηθίσει, σ' αγαπώ τόσο πολύ | ας τον κόσμο κι έλα δώσ' μου ένα φιλί | Εγώ θα σ' αγαπώ...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης