Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

Η βασίλισσα της τζαζ




















Η Ρένα Βλαχοπούλου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Κάποιος κάπου κάποτε Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Κάποιος κάπου κάποτε στην καρδιά μου μίλησε | με στοργή κι αγνότητα και λατρεία τόση | κάποιος κάπου κάποτε φλογερά με φίλησε | θέλοντας τα χείλια μου να μου τα ματώσει | Τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | κάποιος κάπου κάποτε που να τον θυμάμαι | τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | α, α, α… | Στην αγνή και άδολη τη καρδιά μου μίλησε | κάποιος κάπου κάποτε πάνε τόσα χρόνια | κι η καρδιά μου γέρασε κι η ζωή μου κύλισε | μέσα στην απόγνωση μέσ' στη καταφρόνια | Τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | κάποιος κάπου κάποτε που να τον θυμάμαι | τώρα πια συνήθισα κι ούτε πια λυπάμαι | α, α, α….

02. Σ΄ αγαπώ και μ΄ αρέσει η ζωή Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Αντίο στεναγμοί | και πίκρες και λυγμοί | για πάντα αντίο, | αγάπησα ξανά | και είν’ όλα φωτεινά | και γαλανά. | Αγάπησα ξανά | και όλα φωτεινά | τα βλέπω τώρα | και η άδεια μου η καρδιά | έχει κάθε βραδιά | Πρωτομαγιά. | Σ’ αγαπώ και μ’ αρέσει η ζωή | γιατί εσένα αγαπώ | κοντά σου ευτυχία χορταίνω | μακριά σου πεθαίνω | Σ’ αγαπώ γιατί βράδυ πρωί | η δική σου πνοή | με γιομίζει ζωή | και στα κουρασμένα μου χείλη | ξυπνούν πόθοι χίλιοι | Κοντά σου η καρδιά μου | καινούριους σκοπούς τραγούδησε | και η άδεια η ζωή μου | με μια σου ματιά λουλούδισε | Αντίο στεναγμοί | και πίκρες και λυγμοί | για πάντα αντίο, | αγάπησα ξανά | και είν’ όλα φωτεινά | και γαλανά. | Αγάπησα ξανά | και όλα φωτεινά | τα βλέπω τώρα | και η άδεια μου η καρδιά | έχει κάθε βραδιά | Πρωτομαγιά.

03. Το ταγκό μας Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Είσαι το μεγάλο μου αμόρε Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Όλα μου μιλάνε για σένα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Στο πάρκο Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιάννης Βέλλας | Στίχοι: Ζακ Ιακωβίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Έχω απόψε ένα κέφι τρελό Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μεν. Θεοφανίδης & Π. Παπαδούκας | Στίχοι: Β. Σπυρόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Τι σου βρήκα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Ζ. Ιακωβίδης & Κ. Πρετεντέρης | Στίχοι: Α. Γιαλαμάς & Γ. Βέλλας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Τι τριάντα τι σαράντα τι πενήντα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Νίκι Γιακόβλεφ | Στίχοι: Πυθαγόρας
Όταν κλείσεις κάποια μέρα τα σαράντα | στης ζωής το περιθώριο μην μπεις | μη φοβάσαι και θα είσαι νέος πάντα | κι ότι γέρασες ποτέ σου να μην πεις | Με τα γκρίζα σου μαλλιά πολλές θα ρίξεις | μελαψές και μαυρομάτες και ξανθές | κι αν τον δρόμο σου με γέλιο τον τραβήξεις | θα κερδίσεις στην ζωή σου ό,τι θες | Τι τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα | Τι θα πει αν είναι λίγα πολλά | Η ζωή είναι ωραία ως το τέλος | και νικάει όποιος ξέρει να γελά | Στον καθρέφτη σου μην δίνεις σημασία | και τις πέτρες τις αλλάζει ο καιρός | Η καρδιά έχει στον άνθρωπο αξία | κι όταν θέλεις είσαι πάντα νεαρός | Στα πενήντα ξέρει ο άντρας ν’ αγκαλιάζει, | στα σαράντα η γυναίκα να φιλά | κι αν σε πήρανε τα χρόνια δεν πειράζει | κι οι ρυτίδες σου χαρίζουνε πολλά | Πόσοι νέοι στη ζωή δεν λαχταράνε | ν’ αγκαλιάσουν κάποιο ώριμο κορμί | γιατί ξέρουνε κι αυτοί πως όσο νά `ναι | η παλιά η κότα έχει το ζουμί | Τι τριάντα τι σαράντα τι πενήντα | Τι θα πει αν είναι λίγα πολλά | Η ζωή είναι ωραία ως το τέλος | και νικάει όποιος ξέρει να γελά | Στον καθρέφτη σου μη δίνεις σημασία | και τις πέτρες τις αλλάζει ο καιρός | Η καρδιά έχει στον άνθρωπο αξία | κι όταν θέλεις είσαι πάντα νεαρός

10. Ποτέ δεν είναι αργά Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τ. Σωτήρχος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης