Δευτέρα, 11 Απριλίου 2016

Αξέχαστες επιτυχίες με τον Μιχάλη Μενιδιάτη





















Ο Μιχάλης Μενιδιάτης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ξημέρωσε καλή μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Άκης Πάνου
Ξημέρωσε Καλή Μου | Ξημέρωσε Καλή Μου | Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς | Το ξέρεις πως θα φύγω | Το ξέρεις πως θα φύγω | Μη μου ζητάς να μείνω μη μου ζητάς | Ξημέρωσε Καλή Μου | Ξημέρωσε Καλή Μου | Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς | Τις πιο γλυκές στιγμές μου | Μην τις ποτίζεις δάκρυ μην τις χαλάς | Ξημέρωσε Καλή Μου | Ξημέρωσε Καλή Μου | Με δάκρυα στα μάτια μη με κοιτάς | Με πικραμένα χείλη | Με πικραμένα χείλη | Μη με φιλάς στα χείλη μη με φιλάς

02. Μην περιμένεις πια Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην περιμένεις πια να ξανασμίξουμε | και την αγάπη μας να ζωντανέψουμε. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Από τα φαρμάκια που μου `χεις δοσμένα | σκότωσες ό,τι είχα όμορφο για σένα, | κι απ’ τον έρωτά μας μοναχά η κρύα στάχτη | έχει μείνει τώρα μες στην καρδιά. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Μην περιμένεις πια νά `ρθω στο πλάι σου | και την ανάσα μου στο προσκεφάλι σου. | Μην περιμένεις πια, όλα σκορπίσανε | αφού τα χείλη σου άλλον φιλήσανε.

03. Ένα τεφαρίκι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Μιχάλης Μενιδιάτης | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Παράνομη αγάπη Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε έχουν γεννήσει δυο καημοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | σ' έχουν γλυκάνει | όμως σε δίκασε η ζωή | προτού χαράξει το πρωί | προτού χαράξει το πρωί | να 'χεις πεθάνει | Παράνομη αγάπη κουρασμένη | ταλαίπωρη αγάπη και πικρή | πλασμένη να πεθάνεις κολασμένη | και να 'ναι η πορεία σου μικρή | Παράνομη αγάπη γεννημένη | εκεί που δε χαράζει ο ουρανός | απ' όλους τους ανθρώπους δικασμένη | και δίχως τη συμπόνια κανενός | Ζητάει μια πόρτα να κρυφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | και να γλιτώσει | μακριά απ' του κόσμου την οργή | που θέλει να βρει αφορμή | που θέλει να βρει αφορμή | να την πληγώσει

05. Όλα ρημάξανε Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Η. Μεγαλούδης | Στίχοι: Η. Μεγαλούδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Εφτά φορές τη μάζεψα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εφτά φορές τη μάζεψα | αλλά δεν τη συμμάζεψα, | εφτά φορές με γέλασε | κι η τρέλα δε μου πέρασε. | Εφτά φορές τη μάζεψα | αλλά δεν τη συμμάζεψα, | κι αν θα μου φύγει κι άλλες δυο | πάλι θα τρέξω να την βρω | Εφτά φορές τη μάζεψα | αλλά δεν τη συμμάζεψα, | ήτανε το κουσούρι της | κι έγινα το καψούρι της.

07. Ευγνωμοσύνη σου χρωστώ Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Κώστας Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Αγωνίες Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Αγωνίες, καρδιοχτύπια | και φαρμάκια που πίνω για σένα | Σ’ αυτή τη ζωή | μαύρη η ώρα που σε βρήκα | και δεν ξέρω | που πάω, τι κάνω για σένα, τρελή | Αυτά που έχω τραβήξει, αν ήταν άλλη καρδιά | δε θα μπορούσε να αντέξει, τόσα φαρμάκια πολλά | Το μυαλό μου σταματάει | και χωρίς να το θέλω | δακρύζω για σένα, πονώ | Η καρδιά μου σε ζητάει | και θυμώνω που τόσο, που τόσο πολύ σ’ αγαπώ

09. Όπου δεις φωτιά να καίει Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Όπου δεις φωτιά να καίει | η δική μου είναι που κλαίει | η έρημη καρδιά. | Εσύ πήγες μακριά μου | κι ήρθε ο πόνος πιο κοντά μου | τούτη την βραδιά. | Άλλα λογάριαζα για μας τους δυο | δεν τον περίμενα τον χωρισμό | ας ήταν να 'βρισκα παρηγοριά | μεγάλο βάσανο η μοναξιά. | Μα εσύ πήγες μακριά μου | κι ήρθε ο πόνος πιο κοντά μου | τούτη την βραδιά. | Όπου δεις σβηστό φανάρι | κι ουρανό χωρίς φεγγάρι | όλο συννεφιά | εκεί δα θα τριγυρίζω | Στάλα, στάλα θα δακρύζω | ούτε θα γυρίζεις πια.

10. Τώρα τέτοια θα λέμε Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Τώρα τέτοια θα λέμε, τώρα τέτοια θα λέμε | τώρα τέτοια θα λέμε, πώς πετούν τα πουλιά | Μου μιλάς για τ’ αστέρια, μου μιλάς για τ’ αστέρια | αφού σ’ έχω στα χέρια και σου δίνω φιλιά | Δεν είν’ ώρα για τέτοια, δεν είν’ ώρα για τέτοια | Είν’ η ώρα για κέφια, γι αγκαλιές και φιλιά | Τώρα τέτοια θα λέμε... | Τη δουλειά θα τη βρούμε, τη δουλειά θα τη βρούμε | για αγάπη θα πούμε κι όχι για τα πουλιά | Τώρα τέτοια θα λέμε... | Δεν είν’ ώρα για τέτοια...

11. Πετραδάκι-πετραδάκι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πετραδάκι, πετραδάκι | για τα σένα το `χτισα | της αγάπης το τσαρδάκι | κι όμως δε σ’ απόχτησα. | Τα ψηλά τα σκαλοπάτια | όσες τ’ ανεβήκανε | βρήκαν πλούτη, μεγαλεία | μα καρδιά δε βρήκανε. | Για μια πλούσια αγάπη | τη δική μου πρόδωσες | και το ταπεινό τσαρδί μου | μου το περιφρόνησες. | Φλόγες άναψα ένα βράδυ | το τσαρδάκι το `καψα | κι ύστερα πάνω στη στάχτη | μοναχός μου έκλαψα.

12. Πήραν τα στήθια μου φωτιά Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Πήραν τα στήθια μου φωτιά πυρκαγιά | δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά | στάχτη θα γίνω θα καώ θα χαθώ | και θα φταίει γι' αυτό η καρδιά π' αγαπώ | Αγωνίες πολλές υποψίες τρελές | μια ζωή τυραννία | να σταθώ δεν μπορώ ούτε άκρη να βρω | απ' τον πόνο κι απ' την αγωνία | Πήραν τα στήθια μου φωτιά πυρκαγιά | δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά | Να το πιστέψω δεν μπορώ, δεν μπορώ | πως αυτή π' αγαπώ ζει με άλλον σκοπό | η ζήλεια ρίζωσε βαθιά στην καρδιά | και χει γίνει καημός και βαθύς σπαραγμός | Αγωνίες πολλές υποψίες τρελές | μια ζωή τυραννία | να σταθώ δεν μπορώ ούτε άκρη να βρω | απ' τον πόνο κι απ' την αγωνία | Πήραν τα στήθια μου φωτιά πυρκαγιά | δεν την σώνει κανείς την δική μου καρδιά

13. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ’ αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ’ αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ’ αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ’ αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ’ αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ’ αγαπάς

14. Τάμπα τούμπα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα | Η γυναίκα μου ζηλεύει | τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα | και με τυραννά | Μέρα νύχτα με γκρινιάζει | τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα | κι ο καιρός περνά | δεν αντέχω πια. | Θα τη διώξω τη ζηλιάρα | θα τη διώξω τη γκρινιάρα | Θα πετάξω το καπέλο | και θα ζήσω όπως θέλω | Θα πετάξω το καπέλο | και θα κάνω ότι θέλω. | Τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα | Ξημερώνει και βραδιάζει | τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα | με βαρύ καημό | Με τα ρούχα της τα βάζει | τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα | πάω να τρελαθώ | Θα τη διώξω τη ζηλιάρα | θα τη διώξω τη γκρινιάρα | Θα πετάξω το καπέλο | και θα κάνω ότι θέλω | Θα πετάξω το καπέλο | και θα ζήσω όπως θέλω. | Τάμπα τούμπα τάμπα τούμπα

15. Πικρά ποτήρια μού 'δωσες Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Μεσ' τους πονεμένους είμαι κι εγώ Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Περιφρόνα με γλυκιά μου Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Σ’ αγαπώ σε πονώ όσο άλλος κανείς | Μα για αντάλλαγμα εσύ με περιφρονείς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ. | Δώσε την καρδιά σου σ’ όποιον αγαπάς | κι άσε με εμένα, μην καρδιοχτυπάς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ. | Δώσε την καρδιά σου σ’ όποιον αγαπάς | κι άσε με εμένα, μην καρδιοχτυπάς. | Περιφρόνα με γλυκιά μου, γέλα με τον έρωτά μου | στην καρδιά μου μίσος δεν κρατώ, | γέλα και μη με προσέχεις μα δικαίωμα δεν έχεις | να μου λες να μην σε αγαπώ.

18. Την αγάπη μου, μου την κλέψανε Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Την αγάπη μου, μου την κλέψανε, | την αγάπη μου, μου την κλέψανε, | μέσα από την αγκαλιά μου, μου την πήρανε, | μέσα από την αγκαλιά μου, μου την πήρανε, | Είναι αγιάτρευτος καημός | του χωρισμού ο πόνος, | να σου `χουν πάρει τη χαρά | και να `χεις μείνει μόνος. | Την αγάπη μου, μου την κλέψανε, | την αγάπη μου, μου την κλέψανε, | μέσα από την αγκαλιά μου, μου την πήρανε, | μέσα από την αγκαλιά μου, μου την πήρανε, | Την καρδιά μου, αχ, την πληγώσανε, | την καρδιά μου, αχ, την πληγώσανε, | το πικρότερο ποτήρι την ποτίσανε, | το πικρότερο ποτήρι την ποτίσανε. | Είναι αγιάτρευτος καημός | του χωρισμού ο πόνος, | να σου `χουν πάρει τη χαρά | και να `χεις μείνει μόνος. | Την αγάπη μου, μου την κλέψανε, | την αγάπη μου, μου την κλέψανε, | μέσα από την αγκαλιά μου, μου την πήρανε, | μέσα από την αγκαλιά μου, μου την πήρανε….

19. Στους πέντε δρόμους βρέθηκα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στους πέντε δρόμους βρέθηκα | εγώ που σ' ερωτεύτηκα | κι εσύ που με κορόιδευες, | επνίγηκες στα λούσα. | Στους πέντε δρόμους βρέθηκα | εγώ που σ' ερωτεύτηκα | κι εσύ που με κορόιδευες, | εβρέθηκες με κούρσα. | Μπράβο, μπράβο! | μπράβο σου και πάλι μπράβο, | που κατάφερες παιδί μου | να μου πάρεις την καρδιά μου, | τα λεφτά και το τσαρδί μου. | Εσύ γλεντάς τα νιάτα σου | με τα δικά μου τάλιρα, | κι εγώ που σ' ερωτεύτηκα, | στους πέντε δρόμους βγήκα. | Στους πέντε δρόμους βρέθηκα | εγώ που σ' ερωτεύτηκα | κι εσύ που με κορόιδευες, | εβρέθηκες με προίκα. | Μπράβο, μπράβο! | μπράβο σου και πάλι μπράβο | που κατάφερες παιδί μου | να μου πάρεις την καρδιά μου, | τα λεφτά και το τσαρδί μου.

20. Στο σπίτι μου χαράματα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Κοινούσης | Στίχοι: Γιώργος Κοινούσης
Πάλι καρδιοχτύπια κι άλλες αγωνίες, | καινούριους δρόμους περπατώ, καινούριες ιστορίες. | Πάλι στο σπίτι μου χαράματα, | πάλι με ζώνουν της αγάπης τα φαντάσματα, | πάλι στο σπίτι μου χαράματα. | Δεν έβαλα μυαλό, τόσα που έχω πάθει | κι ακόμα ο τρελός κάνω τα ίδια λάθη. | Και μαζί με σένα ξέρω τι θα γίνει, | μια πίκρα περισσότερη στο τέλος θα μου μείνει. | Πάλι στο σπίτι μου χαράματα, | πάλι με ζώνουν της αγάπης τα φαντάσματα, | πάλι στο σπίτι μου χαράματα. | Δεν έβαλα μυαλό τόσα που έχω πάθει | κι ακόμα ο τρελός κάνω τα ίδια λάθη.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης