Τρίτη, 5 Απριλίου 2016

Ιστορία μου





















Η Ρίτα Σακελλαρίου σε τραγούδια του Γιώργου Μανισαλή

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ιστορία μου Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Είναι γλυκό το πιοτό της αμαρτίας | ποιος είναι αυτός που δε λαχτάρησε να πιει | αυτή την γλύκα της κλεμμένης ευτυχίας | λίγο πολύ όλοι την έχουμε γευτεί | Ιστορία μου αμαρτία μου | λάθος μου μεγάλο | είσαι αρρώστια μου | μες στα στήθια μου | και πώς να σε βγάλω | Παρακαλώ πότε να έρχεται το βράδυ | πότε να έρθει εκείνη η ώρα η γνωστή | που θα φανείς όπως ο κλέφτης στο σκοτάδι | κι από την λαχτάρα η καρδιά μου θα σφιχτεί | Ιστορία μου αμαρτία μου | λάθος μου μεγάλο | είσαι αρρώστια μου | μες στα στήθη μου | και πώς να σε βγάλω

02. Είσαι δικός μου Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Με είπες αφιλότιμη Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου 
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Με είπες αφιλότιμη, σ’ όλη την κοινωνία, | να με δικάσεις δεν μπορείς χωρίς απολογία. | Πώς είχες την απαίτηση να είσαι νοικοκύρης, | γυρνώντας τα χαράματα πιωμένος και μπατίρης; | Θυμάσαι που σου τα 'λεγα, όταν σε αγαπούσα | πως πρέπει να 'σαι φρόνιμος και σε παρακαλούσα; | Μου απαντούσες τίποτα πως δεν καταλαβαίνεις | και ένεκα πολλά βαρύς λόγια πολλά δε θέλεις. | Με είπες αφιλότιμη κι εγώ χωρίς κακία | σου απαντάω, κύριε, εσύ 'σαι η αιτία.

04. Μη με ρωτάς Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Μέσα στη βαρυχειμωνιά Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου 
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Μέσα στη βαρυχειμωνιά, | μέσα στ’ άγριο ξεροβόρι | άδικα μην ξενυχτάς | και την πόρτα μου χτυπάς, | πικραμένο μου αγόρι. | Κάνε την καρδιά σου πέτρα | κι άλλη κοίτα ν’ αγαπήσεις. | Τα παλιά μας ξέχασέ τα | και μη με κατηγορήσεις. | Έτσι είναι η ζωή, | μην το παίρνεις προσβολή, | όμορφό μου παλληκάρι. | Της γυναίκας η καρδιά | δε γυρίζει στα παλιά, | όταν βρει καινούργια αγκάλη. | Μην αφήνεις τη βροχή | δίχως λόγο να σε δέρνει. | Πάρ’ το απόφαση κι εσύ | ότι πια δεν ξαναζεί | η αγάπη όταν πεθαίνει. | Κάνε την καρδιά σου πέτρα | κι άλλη κοίτα ν’ αγαπήσεις. | Τα παλιά μας ξέχασέ τα | και μη με κατηγορήσεις. | Έτσι είναι η ζωή, | μην το παίρνεις προσβολή, | όμορφό μου παλληκάρι. | Της γυναίκας η καρδιά | δε γυρίζει στα παλιά, | όταν βρει καινούργια αγκάλη.

06. Ο γλεντζές Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Ο φιγουρατζής Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Είναι στο χέρι σου Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Μη φεύγεις παιδί μου Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Ο τύπος της βραδιάς Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Ο καραβοκύρης Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Μια φορά στις δέκα μέρες Τραγούδι: Ρίτα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Ψυχογιός
Μια φορά, μια φορά, μια φορά στις δέκα μέρες | μια φορά στις δέκα μέρες μ’ αγκαλιάζεις, με φιλάς | Δεν μπορείς, δεν μπορείς, δεν μπορείς απέναντί μου | δεν μπορείς απέναντί μου τέτοια στάση να κρατάς | Σου `χα δείξει αδυναμία απ’ την πρώτη τη στιγμή | κι ό,τι κι αν παθαίνω τώρα, φταίω εγώ, δε φταις εσύ | Μια φορά, μια φορά, μια φορά στις δέκα μέρες | μια φορά στις δέκα μέρες μ’ αγκαλιάζεις, με φιλάς | Μια φορά, μια φορά, μια φορά στις δέκα μέρες | μια φορά στις δέκα μέρες μ’ αγκαλιάζεις, με φιλάς | Δεν μπορείς, δεν μπορείς, δεν μπορείς εσύ να παίζεις | δεν μπορείς εσύ να παίζεις και μαζί μου να γελάς | Σου `χα δείξει αδυναμία απ’ την πρώτη τη στιγμή | κι ό,τι κι αν παθαίνω τώρα, φταίω εγώ, δε φταις εσύ | Μια φορά, μια φορά, μια φορά στις δέκα μέρες | μια φορά στις δέκα μέρες μ’ αγκαλιάζεις, με φιλάς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης