Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Καυτό παράπονο





















01. Ο ξένος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Ανδρέας Χατζηαποστόλου
Όταν χωρίζουν δυο καρδιές | μία απ΄ τις δυο πεθαίνει | και ν΄ αγαπήσει δεν μπορεί | άλλη φορά μεσ΄ τη ζωή | μένει για όλους ξένη | Ξένος, ξένος απόμεινα κι εγώ | με το δικό μας χωρισμό | κι ως την ώρα που θα σβήσω | ξένος κι έρημος θα ζήσω | Δεν έχω άλλα δάκρυα | στα βουρκωμένα μάτια | έφυγες δίχως να σκεφτείς | και τις ελπίδες της ζωής | τις έκανες κομμάτια | Ξένος, ξένος απόμεινα κι εγώ | με το δικό μας χωρισμό | κι ως την ώρα που θα σβήσω | ξένος κι έρημος θα ζήσω

02. Ένα καυτό παράπονο Τραγούδι: Λίτσα Σακελλαρίου
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Γιάννης Πολίτης
Τ' ορφανό μου μαξιλάρι | δεν το βλέπει το φεγγάρι | κι όπου να 'ναι ξημερώνει | μα δεν ήρθες χελιδόνι, | κι όπου να 'ναι ξημερώνει | μα δεν ήρθες χελιδόνι. | Ένα καυτό παράπονο | φλογίζει την καρδιά μου, | πού είσαι παλικάρι μου | να 'ρθείς στην αγκαλιά μου, | πού είσαι παλικάρι μου | να 'ρθείς στην αγκαλιά μου. | Χάνονται σιγά τ' αστέρια | κι άδεια τα καυτά μου χέρια, | και τ' αστέρι το δικό μου | χάθηκε μες στ' όνειρό μου, | και τ' αστέρι το δικό μου | χάθηκε μες στ' όνειρό μου. | Ένα καυτό παράπονο | φλογίζει την καρδιά μου, | πού είσαι παλικάρι μου | να 'ρθείς στην αγκαλιά μου, | πού είσαι παλικάρι μου | να 'ρθείς στην αγκαλιά μου.

03. Της νύχτας το τρένο Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Με μάτια κλαμένα στο λέω εσένα | δεν έχω ελπίδα καμιά, | γι' αυτό περιμένω της νύχτας το τραίνο | να φύγω, να βρω λησμονιά. | Της νύχτας το τραίνο χωρίς να σφυρίξει | θα 'ρθεί να με πάρει, τον πόνο να πνίξει, | μα ώσπου να φτάσει της νύχτας το τραίνο | εγώ κάθε ώρα δε ζω μα πεθαίνω. | Τα ξένα τα χέρια χτυπούν σα μαχαίρια | κι ανοίγουν πληγές στην καρδιά, | γι' αυτό περιμένω της νύχτας το τραίνο | να φύγω, να βρω λησμονιά. | Της νύχτας το τραίνο χωρίς να σφυρίξει | θα 'ρθεί να με πάρει, τον πόνο να πνίξει, | μα ώσπου να φτάσει της νύχτας το τραίνο | εγώ κάθε ώρα δε ζω μα πεθαίνω.

04. Γείρε στο μαξιλάρι μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Δίπλα σου θα ξενυχτήσω | Ώσπου να’ ρθει το πρωί | Και στιγμή δεν θα σ’ αφήσω | Δίχως χάδι και φιλί | Γείρε στο μαξιλάρι μου καμάρι μου | Και ξάπλωσε στο χέρι μου αστέρι μου | Γείρε για να ξεκουραστείς | Και σαν μικρό παιδί να κοιμηθείς | Λύσε τώρα τα μαλλιά σου | Και χαμήλωσε το φως | Γιατί καίει στην καρδιά σου | Ένας πόθος δυνατός

05. Απόγνωση Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Απόγνωση με πιάνει σαν σκέφτομαι πως φτάνει | το τέλος της αγάπης μας σε λίγο, | μα πνίγω στην καρδιά μου, κρυφά τα δάκρυά μου | και τρέμω μη μου πεις "Τώρα θα φύγω". | Φύγε πρώτη και το βλέμμα μη γυρίσεις, | δεν αντέχω, δακρυσμένη, να σε δω, | φύγε πρώτη και για μένα μη ρωτήσεις, | άφησέ με στην απόγνωση να ζω. | Τελειώνουν οι ελπίδες κι αρχίζουν οι ρυτίδες, | πού να 'βρω το κουράγιο για να ζήσω, | θα φύγεις από μένα κι είν' όλα πια χαμένα, | το ξέρω, δε μπορώ να σε κρατήσω. | Φύγε πρώτη και το βλέμμα μη γυρίσεις, | δεν αντέχω, δακρυσμένη, να σε δω, | φύγε πρώτη και για μένα μη ρωτήσεις, | άφησέ με στην απόγνωση να ζω.

06. Σταύρωσε το προσκεφάλι μου Τραγούδι: Δώρος Γεωργιάδης
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Όταν θα δεις τον ουρανό | τα σύννεφα να καίει | και το βοριά μες στο στενό | παράξενα να κλαίει. | Σταύρωσε το προσκεφάλι | που κοιμόμαστε μαζί, | θα με κέρδισε μια άλλη | και θα μ' έχασες εσύ, | θα με κέρδισε μια άλλη | και θα μ' έχασες εσύ. | Όταν γυρίσουν τα πουλιά | κι εγώ δεν έρθω ακόμα | τα όνειρά μας τα παλιά | να θάψεις μες στο χώμα. | Σταύρωσε το προσκεφάλι | που κοιμόμαστε μαζί, | θα με κέρδισε μια άλλη | και θα μ' έχασες εσύ, | θα με κέρδισε μια άλλη | και θα μ' έχασες εσύ.

07. Ανάμνησή μου μακρινή Τραγούδι: Δώρος Γεωργιάδης
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ανάμνησή μου μακρινή και παιδική μου φίλη, | την πικραμένη σου ψυχή η νύχτα μου 'χει στείλει, | πού να 'σαι, ποιος να σε φιλά, πού χάθηκες, πού πήγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες, | πού να 'σαι, ποιος να σε φιλά, πού χάθηκες, πού πήγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες. | Τον κόσμο ψάχνω να σε βρω, κουράστηκε η ματιά μου, | σαν μια σταγόνα της βροχής ήσουν στα δάχτυλά μου, | πού να 'σαι, ποιος να σε φιλά, πού χάθηκες, πού πήγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες, | πού να 'σαι, ποιος να σε φιλά, πού χάθηκες, πού πήγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες | και μ' άφησες δάκρυα πολλά και αναμνήσεις λίγες.

08. Καράβι, καραβάκι μου Τραγούδι: Λίτσα Σακελλαρίου
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Γιάννης Πολίτης
Καλώς ήρθες καράβι περήφανο | στου νησιού το μικρό μας λιμάνι, | η αγάπη απ' τα ξένα που έφερες | την καρδιά μας ξανά θα ζεστάνει. | Καράβι, καραβάκι μου πάρε μαζί κι εμένα | για να 'βρω την αγάπη μου που 'ναι μακριά στα ξένα, | καράβι, καραβάκι μου, στερνή παρηγοριά μου, | μπορεί εδώ να βρίσκομαι μ' αλλού είναι η καρδιά μου. | Καλώς ήρθες καράβι περήφανο, | ρίξε άγκυρα και ξεκουράσου, | κι όταν φύγεις ξανά γι' άλλες θάλασσες | ο Θεός να 'ναι πάντα κοντά σου. | Καράβι, καραβάκι μου πάρε μαζί κι εμένα | για να 'βρω την αγάπη μου που 'ναι μακριά στα ξένα, | καράβι, καραβάκι μου, στερνή παρηγοριά μου, | μπορεί εδώ να βρίσκομαι μ' αλλού είναι η καρδιά μου, | καράβι, καραβάκι μου, στερνή παρηγοριά μου, | μπορεί εδώ να βρίσκομαι μ' αλλού είναι η καρδιά μου.

09. Ό,τι αγαπώ το χάνω Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Τρέμω σαν το μικρό πουλί | στην παγωνιά του κόσμου, | κάνε τα χέρια σου κλουβί | και την αγάπη δως μου. | Ό,τι αγαπώ το χάνω | μέσα στη ζωή αυτή | και δεν ξέρω τι να κάνω | για να μη χαθείς κι εσύ, | ό,τι αγαπώ το χάνω | μα δεν ξέρω το γιατί. | Πάλι τη μοίρα μου ρωτώ | ποια είναι η αιτία, | αντί χαρά να συναντώ | παντού τη δυστυχία. | Ό,τι αγαπώ το χάνω | μέσα στη ζωή αυτή | και δεν ξέρω τι να κάνω | για να μη χαθείς κι εσύ, | ό,τι αγαπώ το χάνω | μα δεν ξέρω το γιατί.

10. Όταν με φιλάς πεθαίνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Κορίτσι μου, τα χείλη σου | ποια μέλισσα τα φίλησε | και πάνω στο βελούδο τους | το μέλι εξεχείλισε; | Όταν με φιλάς πεθαίνω | σβήνω και μαραίνομαι | κι απ' τα χείλη τα δικά σου | πάλι ανασταίνομαι. | Κορίτσι μου, τα μάτια σου | σαν δυο αστέρια λάμπουνε | και σκίζουνε τα στήθια μου | μες στην καρδιά για να ‘μπουνε.

11. Τι είναι αυτό που μας χωρίζει Τραγούδι: Λίτσα Σακελλαρίου
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Δεν μπορώ να καταλάβω | τι συνέβη ξαφνικά, | και χωρίσαμε οι δυο μας | πριν να βρούμε τη χαρά. | Τι είναι αυτό που μας χωρίζει, | τι είναι, πες μου, σε ρωτώ, | μια και μ' αγαπάς ακόμα, | μια και σ' αγαπώ κι εγώ, | τι είναι αυτό που μας χωρίζει | κι υποφέρουμε κι οι δυο. | Μια ζωή πήγε χαμένη | δίχως λόγο κι αφορμή, | κι η καρδιά μου πληγωμένη | ψάχνει να 'βρει το γιατί. | Τι είναι αυτό που μας χωρίζει, | τι είναι, πες μου, σε ρωτώ, | μια και μ' αγαπάς ακόμα, | μια και σ' αγαπώ κι εγώ, | τι είναι αυτό που μας χωρίζει | κι υποφέρουμε κι οι δυο.

12. Μην τα θυμάσαι τα παλιά Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου | Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος
Σε κάθε λέξη που μου λες | τα μάτια μου βουρκώνουν, | ήταν οι πίκρες σου πολλές | μα τώρα πια τελειώνουν. | Μην τα θυμάσαι τα παλιά, | τα περασμένα σβήσε, | σου δίνω τώρα μια καρδιά | κι ευτυχισμένη ζήσε, | μην τα θυμάσαι τα παλιά | κι ευτυχισμένη ζήσε. | Ό,τι κι αν ήσουν το ξεχνώ | και δε θα σε ρωτήσω, | μου φτάνει ότι σ' αγαπώ | και πλάι σου θα ζήσω. | Μην τα θυμάσαι τα παλιά, | τα περασμένα σβήσε, | σου δίνω τώρα μια καρδιά | κι ευτυχισμένη ζήσε, | μην τα θυμάσαι τα παλιά | κι ευτυχισμένη ζήσε.

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: