Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Αυθεντικές εκτελέσεις από τον ελληνικό κινηματογράφο





















Ο πρώτος δίσκος

01. Έχω στενάχωρη καρδιά Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Απόψε ήρθα για να πιω | λιγάκι παραπάνω. | Τέτοια που είναι η ζωή | τέτοια κι εγώ της κάνω. | Έχω στενάχωρη καρδιά, | σεκλέτια δε χωρούνε | και οι χαρές που καρτερώ | μη σώσουνε και' ρθούνε. | Είναι βαρύ το βάσανο | του πόνου ανάθεμά το. | Φέρτε χαρμάνικο ποτό | να παν οι πίκρες κάτω. | Έχω στενάχωρη καρδιά, | σεκλέτια δε χωρούνε | και οι χαρές που καρτερώ | μη σώσουνε και' ρθούνε.

02. Γλυκιά ζωή Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Γλυκιά ζωή | από το βράδυ ως το πρωί | να ζεις σαν ξέγνοιαστο πουλί | με της αγάπης τα φτερά | Γλυκιά ζωή | θά΄ρθει μια μέρα κάποια αυγή | σ' ένα άλλο μέρος σ' άλλη γη | και θα΄βρεις την αγάπη την χαρά | Γλυκιά ζωή | λίγες στιγμές ένα φιλί | κάποια φωνή που σε καλεί | και δυο ματιάκια που κοιτάν | γλυκά | Και στην γλυκιά την ζωή ζητάς | τραγούδια φιλιά και χάδια να 'βρεις | μέσα στην αγκαλιά που αγαπάς | ζεστά

03. Σαν ξημερώνει Κυριακή Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Σαν ξημερώνει Κυριακή | το σπίτι μου με χάνει | Παίρνω τ'αμάξι δεν αργώ | παίρνω δρόμο και τραβώ | το ρίχνω στο σεργιάνι | Έλα μαζί μου μια γιορτή | μια μέρα πού 'ναι σχόλη | Για να μας δούνε αγκαλιά | να με πνίγεις στα φιλιά | και να ζηλέψουν όλοι.

04. Όπου κι αν πάω Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Όπου κι αν ψάξω βρίσκεσαι, | όπου κι αν κλάψω λιώνεις, | Κι αν χάθηκες, κοντά μου ζεις, | στο αίμα μου κυκλοφορείς | και στην καρδιά ριζώνεις, | και στην καρδιά, και στην καρδιά ριζώνεις. | Όπου κι αν πάω ακολουθάς, | όπου κι αν φύγω τρέχεις, | σε βλέπω μέσ'- μέσ’ στο δάκρυ μου, | σε νιώθω μέσ’ στη σκέψη μου, | κι εσύ τη φαρμακώνεις | και την καρδιά, και την καρδιά ματώνεις.

05. Ας πάει και το παλιάμπελο Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Α. Σακελλάριος & Χ. Γιαννακόπουλος
Ας πάει και το παλιάμπελο, δε νοιάζομαι σταλιά | απόψε θέλω γύρω μου κιθάρες και βιολιά | Κρατάτε μου το ίσο | για να σας τραγουδήσω | πάρτε ντέφια βρε παιδιά | Και αν δεν έχουμε όλοι | γεμάτο πορτοφόλι | έχουμε καλή καρδιά | Ας πάει και το παλιάμπελο, δε νοιάζομαι σταλιά | απόψε θέλω γύρω μου τραγούδι κι αγκαλιά | Αδειάστε τις μπουκάλες | κι αμέσως να ρθουν άλλες | τραγουδήστε βρε παιδιά | Και αν δεν έχουμε όλοι | γεμάτο πορτοφόλι | έχουμε καλή καρδιά | Ας πάει και το παλιάμπελο, δε νοιάζομαι σταλιά | τον κόσμο στα παπούτσια μου τον γράφω στα παλιά | Εδώ θα γίνει μάχη | κι ας κλαίει όποιος τα χει | άσπρο πάτο βρε παιδιά | Και αν δεν έχουμε όλοι | γεμάτο πορτοφόλι | έχουμε καλή καρδιά

06. Μαζί σου για πάντα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μενέλαος Θεοφανίδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Όσα χρόνια κι αν περάσουν κι όπου να `μαι, | τα δικά σου μάτια, πάντα θα θυμάμαι, | τα φιλιά σου με φλογίζουν και με καίνε | και τα χείλη μου σου λένε. | Μαζί σου για πάντα θα μείνω, για πάντα μαζί σου, | και σκλάβα δική σου θα γίνω, για πάντα δική σου, | χαρούμενες οι μέρες και τα βράδια μας, | θα φεύγουν, θα κυλάνε μέσ’ στα χάδια μας, | μέσ’ στην αγκαλιά σου θα σβήνω από το φιλί σου, | μαζί σου για πάντα θα μείνω, αιώνια μαζί σου. | Σαν αστέρι, στη ζωή μου, είσαι ελπίδα, | έχεις λάμψει από τότε που σε είδα, | με λατρεία, τ’ όνομά σου, ψιθυρίζω, | σε θυμάμαι και δακρύζω. | Μαζί σου για πάντα θα μείνω, αιώνια μαζί σου, | και σκλάβα δική σου θα γίνω, για πάντα δική σου, | χαρούμενες οι μέρες και τα βράδια μας, | θα φεύγουν, θα κυλάνε μέσ’ στα χάδια μας, | μέσ’ στην αγκαλιά σου θα σβήνω από το φιλί σου, | μαζί σου για πάντα θα μείνω, αιώνια μαζί σου.

07. Άνοιξε-άνοιξε Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Το κορίτσι π' αγαπούσες | και στο στόμα το φιλούσες | τώρα απ΄ έξω το κλειδώνεις | και γι' αλλού πανιά απλώνεις | Άνοιξε, άνοιξε | άνοιξε και μη ξανακλειδώσεις | την καρδιά που σού ΄δωσα | γυρεύω να μου δώσεις | Μ΄ έδιωξες από κοντά σου | σ' άλλον δίνεις τα φιλιά σου | θα τα πιω και θα περάσω | και τις κλειδωνιές θα σπάσω

08. Η Αθήνα τη νύχτα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιώργος Σαντοριναίος
Η Αθήνα την νύχτα | αρχόντισσα μοιάζει | κυρά, ξελογιάστρα χρυσή | Ψηλά στα αιθέρια | ασήμι τ΄αστέρια | και μες στα ποτήρια κρασί | Η Αθήνα τη νύχτα | φοράει κορώνα | φεγγάρι που λάμπει χλωμό | Βιτρίνες και φώτα | χαρούμενη νότα | και γλέντι χωρίς τελειωμό | Κομψή θεατρίνα | την νύχτα η Αθήνα | Κρατά, της ζωής τον ρυθμό

09. Ο δρόμος είναι δύσκολος Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Ο δρόμος εί-ο δρόμος είναι δύσκολος, | ανηφοριές, ανηφοριές γεμάτος, | τρικλοποδιές κι αναποδιές, | αναποδιές κι ανηφοριές, | κι ο κόσμος είναι σκάρτος. | Θα γυρίσει κι ο τροχός | στην αχάριστη την σφαίρα | και θα δούμε άσπρη μέρα | σαν θ’ ανοίξει ο ουρανός. | Σε κάθε βή-σε κάθε βήμα, ο άνθρωπος | βρίσκει και μια-βρίσκει και μια παγίδα, | παγίδες και τρικλοποδιές, | τρικλοποδιές κι αναποδιές, | μαζί με την ελπίδα. | Θα γυρίσει κι ο τροχός | στην αχάριστη την σφαίρα | και θα δούμε άσπρη μέρα | σαν θ’ ανοίξει ο ουρανός. | Σαν θ’ ανοίξει ο ουρανός, | σαν θ’ ανοίξει ο ουρανός.

10. Γελά γαλάζιος ουρανός Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Γελά γαλάζιος ουρανός | κι ο κόσμος γύρω φωτεινός | σαν πανηγύρι | Ο κόσμος γύρω φωτεινός | στην αγκαλιά του ήλιου | πάει να γείρει | Πήραν τα σύννεφα φωτιά | από του ήλιου τη ματιά | και ταξιδεύουν | Από του ήλιου τη ματιά | χρυσές ελπίδες | κι όνειρα γυρεύουν | Είναι το φως μια ζωγραφιά | χορταίνει ο νους μου ομορφιά | και η καρδιά μου | Κλέβει του ήλιου τα φτερά | και με το φως στολίζει | τα όνειρά μου

11. Κοντά σου Ελλάδα μου Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Σαντοριναίος
Μοιάζεις νυφούλα όλο δροσιά | στην γαλανή σου φορεσιά | δαντέλες και κοράλλια | Έχει ευλογήσει η Παναγιά | την κάθε σου βουνοπλαγιά | και τ΄άσπρα σου ακρογιάλια | Θα 'ρθω τα βράδυα σου να δω | μ' αστέρια κεντημένα | και τα νησιά σου τα λευκά | στα κύματα λουσμένα | Θα 'ρθω για λίγο το θυμάρι να μυρίσω | και στην Ακρόπολη ξανά να περπατήσω | Κοντά σου Ελλάδα μου θα 'ρθώ, να ξαναζήσω

12. Ήρθες Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Λένε πως δεν ξαναγυρνάς στα χρόνια τα παλιά | Σαν σε φυσήξει το ψυχρό του φθινοπώρου αγέρι | Και λεν ακόμα, ότι αν έχεις χειμώνα στα μαλλιά | Δεν ωφελεί, αν στην καρδιά κρύβεις το καλοκαίρι. | Κι ήρθες και στραπατσάρισες τα λόγια τα σοφά | Ήρθες κι αμέσως λιώσανε της χειμωνιάς τα χιόνια. | Ήρθες και όταν έσφιξες το χέρι μου κρυφά | Ένοιωσα πως εγύρισα, στα δεκαοχτώ μου χρόνια, | στα δεκαοχτώ μου χρόνια. | Ήρθες και μου ‘φερες μαζί μιαν ανθισμένη αμυγδαλιά | Ένα κλειστό τριαντάφυλλο, και μιας δροσιάς σταγόνα | Ήρθες και δεν τα πρόσεξες, τα γκρίζα μου μαλλιά | Ήρθες λιακάδα ολόχρυση, στο ρίγος του χειμώνα. | Κι ήρθες και στραπατσάρισες τα λόγια τα σοφά | Ήρθες κι αμέσως λιώσανε της χειμωνιάς τα χιόνια. | Ήρθες και όταν μου ‘σφιξες το χέρι μου κρυφά | Ένοιωσα πως εγύρισα, στα δεκαοχτώ μου χρόνια, | στα δεκαοχτώ μου χρόνια.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Κέρκυρα-Κέρκυρα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Τα πιο νόστιμα κορίτσια τα 'δα στην Παλιοκαστρίτσα | Και τα ψάρια τα πιο φρέσκα τα 'χει μόνο η Μπενίτσα | Κέρκυρα, Κέρκυρα με το Ποντικονήσι | Με τα καντούνια τα στενά, που τα 'χω σεργιανίσει | Κέρκυρα, Κέρκυρα ποια προίκα σου έχεις πάρει; | Χρυσάφι από τον ήλιο σου κι ασήμι απ' το φεγγάρι. | Στην πλατεία 'τσι Καμάρες κόβουν βόλτα κοπελάρες | Και η νύχτα όταν έρθει μαντολίνα και κιθάρες | Κέρκυρα, Κέρκυρα με το Ποντικονήσι | Με τα καντούνια τα στενά, που τα 'χω σεργιανίσει | Κέρκυρα, Κέρκυρα ποια προίκα σου έχεις πάρει; | Χρυσάφι από τον ήλιο σου κι ασήμι απ' το φεγγάρι.

02. Το πετεινάρι Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Στο κοτέτσι έχουμε πάρει ένα νέο πετεινάρι, | που `χει όμορφες φτερούγες και μια φουντωτή ουρά, | όλο έρχεται και πάει και τις κότες μας τσιμπάει | και φωνάζει "κοκορίκο", δυνατά κάθε φορά. | Κοκορίκο, κοκορίκο, πετεινέ μου, πιτσιρίκο, | με το κόκκινο λειρί, | κοκορίκο, κοκορίκο, για καυγά είσαι απίκο, | πετεινέ μου, πιτσιρίκο, που μας κάνεις το βαρύ, | Κοκο-κόκο-κόκο-κοκορί. | Τώρα που `σαι στο κοτέτσι, μη τσιμπάς τις κότες έτσι, | και μη βάζεις, κάθε τόσο, τη φωνή τη δυνατή, | γιατί θα θυμώσουν τ’ άλλα, τα κοκόρια τα μεγάλα, | και θα σου τσουρομαδήσουν την ουρά τη φουντωτή. | Κοκορίκο, κοκορίκο, πετεινέ μου, πιτσιρίκο, | με το κόκκινο λειρί, | κοκορίκο, κοκορίκο, για καυγά είσαι απίκο, | πετεινέ μου, πιτσιρίκο, που μας κάνεις το βαρύ, | Κοκο-κόκο-κόκο-κοκορί.

03. Ήρθε το αγόρι μου Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Ήρθε η αγάπη μου, ήρθε το αγόρι μου, | ήρθε από τα ξένα, | χελιδόνι που ΄φυγε κι όταν ήρθ’ η Άνοιξη, | γύρισε σ’ εμένα. | Ήρθε το αγόρι μου, ήρθε από τα ξένα. | Ήρθε η αγάπη μου, ήρθε το αγόρι μου, | το ξενιτεμένο, | θα μπορούσα, αν το `θελε, μια ζωή ολόκληρη, | να το περιμένω. | Ήρθε το αγόρι μου, το ξενιτεμένο.

04. Η μοδίστρα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Είναι τα βάσανα πολλά | Η κάθε μια της μου κολλά | Και με τα λόγια τα πικρά της με πληγώνουν | Και τα νευράκια κάθε μιας | Το ξέρει όλος ο ντουνιά | Πάντα οι καημένες οι μοδίστρες τα πληρώνουν | Την χοντρή να την ισιώσεις | Την λεπτή να την παχύνεις | Την κοντή να την ψηλώσεις | Την ψηλή να την κοντύνεις | Να τη κοντύνεις; | Μα πώς να την κοντύνεις; | Δεν είναι επάγγελμα αυτό | Είναι μαρτύριο | Είναι μια κόλαση | Σωστό βασανιστήριο | Όλα του κόσμου τα στραβά | Η Πελαγίτσα τα τραβά | Κι από την σύγχυση το βλέπω πως θα λειώσω | Κι όσα λεφτά κι αν πληρωθώ | Αφού μ' αυτές θα τρελαθώ | Στον νευρολόγο κάποια μέρα θα τα δώσω | Έχει πάχος λέει βγάλε | Μάξι θέλει η μακρυκάνα | Έχει στήθος; Λέει βάλε | Μίνι θέλει η στραβοκάνα | Μίνι θέλει η στραβοκάνα; | Μα με τι πόδια; | Δεν είναι επάγγελμα αυτό | Είναι μαρτύριο | Είναι μια κόλαση | Σωστό βασανιστήριο | Μη γίνετε μοδίστρες ποτέ | Καφετζούδες κυρίες μου!

05. Θέλω πολύ Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Σαν με κοιτάς ζαλίζομαι | σαν μου μιλάς τα χάνω | κι όταν σε συλλογίζομαι | δεν ξέρω τι να κάνω | Με της αγάπης τα φτερά | τώρα ζητάς | μαζί σου να πετάξω | να βρω για πάντα την χαρά | και στην θερμή | αγκάλη σου ν΄αράξω | Θέλω πολύ | να γίνω σαν πουλί | και νά'μαστε μαζί | σαν δύο περιστέρια | Να μου μιλάς | γλυκά να με φιλάς | σφιχτά να με κρατάς | μέσα στα δυο σου χέρια

06. Έχω δικαίωμα κι εγώ Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Έχω δικαίωμα, δικαίωμα κι εγώ | απόψε να-απόψε να μεθύσω | και τη ζωή μου να χαρώ, | έχω δικαίωμα κι εγώ σαν άνθρωπος να ζήσω. | Πάντα η ζωή, πάντα η ζωή μας βιαστική, | φεύγει γοργά και δεν μας περιμένει, | κι όλοι αυτοί που δε γλεντούν, | που δε χορεύουν, δε γελούν, θα μείνουν πικραμένοι. | Γι’ αυτό λοιπόν, γι’ αυτό λοιπόν, μια συμβουλή | ακούστε κι α-ακούστε κι από μένα, | γλεντάτε όλοι τη ζωή, ακούστε αυτή τη συμβουλή, | πληρώνω τα σπασμένα, πληρώνω τα σπασμένα, | πληρώνω τα σπασμένα.

07. Έλα να χαρείς Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Γιώργος Μυλωνάς
Αχ στη στράτα περπατώ | δω και κει τραβιέμαι | λέω να σ' απαρνηθώ | κι όμως δεν σ' αρνιέμαι | έλα, έλα να χαρείς | Το φιλί σου το καυτό | όταν συλλογιέμαι | γίνομαι βαρύ κλαδί | σπάω και λυγιέμαι | έλα, έλα να χαρείς | Έλα, έλα, έλα διψάνε τα χείλια | έλα, έλα έχω μεγάλο καημό | ένα, δύο, τρία, σαράντα και χίλια | χάδια εγώ σκορπάω σ' αυτόν π' αγαπώ | Αχ τα χείλη σου πικρά | λόγια που με καίνε | σαν μαχαίρια δίκοπα | με σφάζουν και χτυπιέμαι | έλα, έλα να χαρείς | Σαν ανάψει μια φωτιά | πια δεν χαμηλώνει | όσο την ποδοπατάς | τόσο αυτή ψηλώνει | έλα, έλα να χαρείς | Έλα, έλα, έλα διψάνε τα χείλια | έλα, έλα έχω μεγάλο καημό | ένα, δύο, τρία, σαράντα και χίλια | χάδια εγώ σκορπάω σ' αυτόν π' αγαπώ

08. Άνθρωπε της μοίρας μου Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας & Λάκης Μιχαηλίδης
Άνθρωπε της μοίρας μου, | πουλί κυνηγημένο. | Πόσα χρόνια πέρασαν | που σε περιμένω; | Ποια ποτάμια σού ’κλειναν | το δρόμο και τη στράτα; | Ήρθες μες στον πόνο μου | με κουρασμένα νιάτα. | Κι ήρθες περιστέρι μου | Μείνε ξεκουράσου | Κι οι γραμμές στο χέρι μου | Γράφουν τo όνομά σου | Γράφουν το όνομά σου. | Άνθρωπε της μοίρας μου, | πικρό μου πεπρωμένο | Πόσο δάκρυ έδωσα να σε περιμένω; | Ποια πελάγη πέρασες | και σε ποια δάση μπήκες; | Άνοιξη σ’αγάπησα | Φθινόπωρο με βρήκες. | Κι ήρθες περιστέρι μου | Μείνε ξεκουράσου | Κι οι γραμμές στο χέρι μου | Γράφουν τo όνομά σου | Γράφουν το όνομά σου.

09. Η Κερκυραία Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Στο Κορφού και στο Καμπιέλλο | Να με πας βαρκάρη θέλω | Στο Μαντούκι στη Γαρίτσα | Που βολτάρουν τα κορίτσια. | Κερκυραία, Κερκυραία | Κίνησα από το Περαία | Και αν τυχόν και δε σ’ αρέσω | Μές στον πέλαγο να πέσω. | Στην Σπιανάδα και στο Κάστρο | Όταν βγεις δεν βγαίνει άστρο | Κι όπως μου χτυπάς τακούνια | Ξεσηκώνεις τα κατούνια. | Κερκυραία, Κερκυραία | Κίνησα από Περαία | Και αν τυχόν και δε σ’ αρέσω | Μές στον πέλαγο να πέσω. | Τράβα το κουπί βαρκάρη | Κι ακολούθα το φεγγάρι | Μέχρι να με απαντήσει | «Γεια» και το Ποντικονήσι. | Κερκυραία, Κερκυραία | Κίνησα απ’ το Περαία | Και αν τυχόν και δε σ’ αρέσω | Μές στον πέλαγο να πέσω.

10. Τι θα μείνει Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Θεοδοσιάδης | Στίχοι: Λάκης Μιχαηλίδης
Τι θα μείνει, ένα άλμπουμ κριτικές απ’ τις πρεμιέρες, | που το κλείνει βιαστικά ο χρόνος, όπως και τις μέρες, | τι θα μείνει, λίγα "μπράβο" και παλιές φωτογραφίες, | μια γαλήνη, ένα τέρμα στης χαράς τις τρικυμίες. | Τι θα μείνει, κάποιοι δίσκοι στο πικάπ κι αυτοί φθαρμένοι, | τι θα γίνει, για το σήμερα είσαι πια ξεπερασμένη, | τι θα μείνει, λίγα "μπράβο" και παλιές, πολύ παλιές φωτογραφίες, | μια γαλήνη, ένα τέρμα στης χαράς τις τρικυμίες. | Απ’ ό,τι έχεις δώσει, το τίποτα μένει, | σωρό αναμνήσεις, η μόνη ομορφιά, | δεν είσαι ζωγράφος, το χτες του να δένει, | αφήνοντας πίσω μια απλή ζωγραφιά. | Τι θα μείνει, ε, λίγα "μπράβο" και παλιές, πολύ παλιές φωτογραφίες, | μια γαλήνη, ένα τέρμα στης χαράς τις τρικυμίες, | τι θα μείνει, κάποιοι δίσκοι στο πικάπ κι αυτοί φθαρμένοι, | τι να γίνει, για το σήμερα είσαι πια ξεπερασμένη. | Τι να γίνει, τι να γίνει, είσαι πια, είσαι πια ξεπερασμένη.

11. Η αρτίστα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Θεοδοσιάδης | Στίχοι: Λάκης Μιχαηλίδης
Για ν’ αρέσει η αρτίστα | όταν τραγουδάει στην πίστα, | πρέπει εκτός απ’ τη φωνή της | να δουλεύει με το κορμί της. | Θηλυκές, να παίρνει, πόζες, | σαν κι αυτές και σαν κι ετούτη, | να μοστράρει τα "μεμέ" της, | να πετάει έξω, μπούτι. | Το χαμόγελο απ’ τα χείλη | ούτε μια στιγμή να λείπει, | τι κι αν βάσανα τη δέρνουν, | συμφορές, καημοί και λύπη. | Δεν τον νοιάζει, ναι, ναι, ναι, τον κοσμάκη, | αν οι πίκρες σου, οι πίκρες σου είναι μάτσο, | "σε πληρώνω", σου φωνάζει | και γι’ αυτό "Ridi pagliaccio", | και γι’ αυτό "Ridi pagliaccio", | και γι’ αυτό "Ridi pagliaccio".

12. Έρωτα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Γιώργος Θεοδοσιάδης | Στίχοι: Λάκης Μιχαηλίδης
Έρωτα, κανέναν δε ρωτάς, διαλέγεις πού θα πας | και σε προσμένουμε, την πόρτα να χτυπήσεις, | φωλιά να χτίσεις, | μεγάλοι και παιδιά, όλοι έχουμε καρδιά, | όλοι ζητάμε να μπεις, να μας κατακτήσεις. | Έλα και μην αργείς, σαν άστρο της αυγής, | να δώσεις στη ζωή μας μια γλυκιά πνοή, | εσύ είσαι η χαρά που θα τη νιώσουμε, | μεγάλοι και παιδιά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης