Σάββατο, 2 Απριλίου 2016

Το γελεκάκι που φορείς





















Η Άννα Χρυσάφη σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Το παρελθόν θυμήθηκα Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Στράτος Καμενίδης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Και πάλι ξαναγύρισε | στη σκέψη μου απόψε | το παρελθόν θυμήθηκα | Ξυπνήσανε φαντάσματα | με πήρανε τα κλάματα | καρδιά κι αν πόνεσες πολύ | το δάκρυ αν θέλεις κόψε | Περάσαν απ’ τα μάτια μου | στιγμές ευτυχισμένες | και τα σβησμένα όνειρα | Με ρίξανε τα δάκρυα | κουρέλι σε μια άκρια | με νοσταλγία τριγυρνώ | σε ώρες περασμένες | Πριν χρόνια που χωρίσαμε | μια νύχτα σαν απόψε | ποτέ δεν τη λησμόνησα | Έχει η ζωή μας δράματα | που παίρνουνε τα κλάματα | καρδιά κι αν πόνεσες πολύ | το δάκρυ αν θέλεις κόψε

02. Μ’ αρνήθηκε η αγάπη μου Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Ν. Μάτσας & Κ. Ασημακόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Είν΄ αδικία Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Άννα Χρυσάφη | Στίχοι: Άννα Χρυσάφη
Κουράστηκα στα χέρια σου να υποφέρω τόσο, | μ’ έφαγες, μ’ έφαγες, πότε θα γλιτώσω. | Μου `χεις κάνει τη ζωή μου τυραννία, | είν’ αδικία, είν’ αδικία. | Αρνήθηκα τη μάνα μου κι αγάπησα εσένα, | βάσανα, βάσανα, πίκρες κάθε μέρα. | Μου `χεις κάνει τη ζωή μου τυραννία, | είν’ αδικία, είν’ αδικία. | Στο τέλος, περιφρόνηση, το ξέρω πως θα πάρω, | πόνε μου, πόνε μου και πως θα σε γειάνω. | Μου `χεις κάνει τη ζωή μου τυραννία, | είν’ αδικία, είν’ αδικία.

04. Ο τσολιάς Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Νίκος Λούπας
Μια κούκλα μες στη γειτονιά τσολιά τηνε φωνάζουν | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | και στο σεργιάνι σαν θα βγει τα κάλλη της θαυμάζουν, | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Έλα τα τσαρούχια μας! | Μαχαραγιάς κι αν ήμουνα όλα θα τα πουλούσα | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | με σένα κούκλα μου γλυκιά παντοτινά θα ζούσα | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Στη μεταξένια σου ποδιά θα ζήσω ένα χρόνο | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | να κάθουμαι να σε κοιτώ και να σε καμαρώνω | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Να σε κοιτώ μικρούλα μου λιγάκι μες στα μάτια | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | να γίνουμε αυτοκράτορας με πλούτη και παλάτια. | γεια σου τσολιά μου, γεια σου τσολιά μου | βρε πάρε την βόλτα σου κι έλα κοντά μου | να σε χορτάσω με τα φιλιά μου | έλα τσολιά μου στην αγκαλιά μου. | Άιντε οι τσολιάδες μας ε πω, πω!

05. Κατηγορώ τον εαυτό μου Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Τόλης Εσδράς | Στίχοι: Τόλης Εσδράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Το καφενεδάκι Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Απόστολος Κεραματιώτης | Στίχοι: Απόστολος Κεραματιώτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Ο πόνος της αγάπης Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Ελευθέριος Ναουμίδης | Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Πάρε το δαχτυλίδι μου Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη & Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Πάρε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | και πίστεψε πως σ' αγαπώ | με όλη την καρδιά μου. | Βάλε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | για να μη με ξεχνάς ποτέ | μακριά μου όταν θα 'σαι, | να το φοράς στο χέρι σου | κι εμένα να θυμάσαι. | Μοίρα καλή μας ένωσε | μες στη ζωή για πάντα, | τον έρωτά μας δεν μπορεί | κανείς να εμποδίσει, | εμάς μονάχα ο θάνατος | μπορεί να μας χωρίσει.

09. Έφταιξα συγχώρεσέ με Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Γιώργος Μητσάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Το γιλεκάκι που φορείς Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Σπύρος Ολλανδέζος | Στίχοι: Γιάννης Θεοδωρίδης
Το γιλεκάκι που φορείς | εγώ στο χω ραμμένο | με πίκρες και με βάσανα | στο ‘χω φοδράρισμένο | Άντε το μαλώνω, το μαλώνω | άντε κι ύστερα το μετανιώνω | άντε το μαλώνω και το βρίζω | άντε την καρδούλα του ραγίζω | Φόρα το μωρό μου | φόρα το μικρό μου | γιατί δε θα το ξαναφορέσεις άλλο πια | φόρα για να ‘σαι, για να με θυμάσαι | για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά | Με πήρε ο ύπνος κι έγειρα | στου καραβιού την πλώρη | και ήρθε και με ξύπνησε | του καπετάνιου η κόρη | Άντε το μαλώνω, το μαλώνω | άντε κι ύστερα το μετανιώνω | άντε το μαλώνω και το βρίζω | άντε την καρδούλα του ραγίζω | Φόρα το μωρό μου | φόρα το μικρό μου | γιατί δε θα το ξαναφορέσεις άλλο πια | φόρα για να ‘σαι, για να με θυμάσαι | για μετάξι έχω τα σγουρά σου τα μαλλιά

11. Δεν έπρεπε, δεν έπρεπε Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Κώστας Καπετάνιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Φταίμε κι οι δυό Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Ά. Χρυσάφη & Σ. Περιστέρης | Στίχοι: Ά. Χρυσάφη & Σ. Περιστέρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Η ψιχάλα Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη & Διαμαντής Πανάρετος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Πέφτουνε αργές ψιχάλες | κι εγώ κάθομαι στις σκάλες, | περιμένω να μ’ ανοίξεις | και συμπόνια να μου δείξεις. | Άνοιξε για λίγο | γιατί η βροχή δυνάμωσε | και δεν μπορώ να φύγω. | Ανεβαίνω τα σκαλιά σου | για να `ρθω στην αγκαλιά σου, | δεν μου φέρθηκες σαν πρώτα | και κρατάς κλειστή την πόρτα. | Άνοιξε για λίγο | γιατί η βροχή δυνάμωσε | και δεν μπορώ να φύγω. | Στη βροχή γιατί μ’ αφήνεις; | Μιαν απάντηση δε δίνεις. | Γιατί μ’ άφησες στις σκάλες | να με δέρνουνε οι στάλες; | Άνοιξε για λίγο | γιατί η βροχή δυνάμωσε | και δεν μπορώ να φύγω.

14. Αγαπάω τον ψαρά Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης