Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Ένα βράδυ στο Χαϊδάρι





















Ο Βαγγέλης Περπινιάδης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Τα νέα της Αλεξάνδρας Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | για κάτσε να τα πούμε | στο τάβλι αυτό που παίζουμε | στο ούζο που θα πιούμε | Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | Βαγγέλη να σε θάψω | αυτή θα την εκδικηθώ | αυτή θα την εκάψω | Για άκουσε τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Κι εχτές τ' απομεσήμερο | βγήκε για να ψωνίσει | κι η ώρα πήγε τέσσερις | κι ακόμα να γυρίσει | Και ψάχνοντας, | και ψάχνοντας | τη βρήκα στου Μιχάλη | να παίρνει τα σκονάκια της | μαζί με το μπακάλη | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Και σήμερα ξεκίνησε | να πάει για τη μοδίστρα | που κάθεται σ' ένα στενό | κοντά στη Βαγγελίστρα | Και μού 'παν πως την είδανε | να βγαίνει χέρι, χέρι | μαζί με το Χαράλαμπο | από το Ροζινκλαίρι | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας"

02. Με πικραμένη την καρδιά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Με πικραμένη την καρδιά | θα σηκωθώ να φύγω | κι ας τελειώσει η στράτα μου | πιο μακριά, πιο μακριά, πιο μακριά, κι απ' τον ήλιο. | Μήπως κι εγώ που ζω εδώ | δεν είμαι ένας ξένος, | από αγάπη έρημος | έρημος, έρημος κι απ’ το ντουνιά χαμένος; | Με πικραμένη την καρδιά | θα σηκωθώ να φύγω | κι ας τελειώσει η στράτα μου | πιο μακριά, πιο μακριά, πιο μακριά, κι απ' τον ήλιο. | Αλίμονο στη μάνα μου | που θ’ απομείνει μόνη | γιατί εμένα δυστυχώς | μια ξενιτιά, μια ξενιτιά, μια ξενιτιά, με σώνει.. | Με πικραμένη την καρδιά | θα σηκωθώ να φύγω | κι ας τελειώσει η στράτα μου | πιο μακριά, πιο μακριά, πιο μακριά, κι απ' τον ήλιο.

03. Παλιοκόριτσο Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Εμένα παλιοκόριτσο | καλά να με προσέχεις | γιατί δε μοιάζω σαν κι αυτούς | που θύματα τους έχεις. | Ό,τι πω εγώ θα κάνεις | όμορφα θα μου μιλάς, | τα παλιά να τα ξεχάσεις | και σεμνά να περπατάς. | Μαζί μου τρελοκόριτσο | αν θέλεις για να ζήσεις | φιγούρες και κουνήματα | στη μπάντα να τ' αφήσεις. | Ό,τι πω εγώ θα κάνεις | όμορφα θα μου μιλάς, | τα παλιά να τα ξεχάσεις | και σεμνά να περπατάς.

04. Ο Βαγγέλης έχει κέφια Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης

05. Αχ γιατί δε μ' αγαπάς Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ! | Μες στο κρασί μου ξεχνώ | τον καημό που μου δίνεις όταν λες | πως για μένα δεν πονάς, | αχ, γιατί δεν μ' αγαπάς. | Αχ! | Μη με τυραννάς | πες μου πια πως μ' αγαπάς, | δε λυπάσαι, δεν πονάς. | Εγώ για σένα πονώ | και γι' αυτό θέλω πάλι να σε δω | δυο λογάκια να μου πεις, | αχ, γιατί να μ' αρνηθείς. | Με τ' όνομά σου ξαγρυπνώ | και ζητώ, ψεύτικιά μου ζωγραφιά | τα ματάκια σου τα δυο | στ' όνειρό μου να τα δω.

06. Ποιος το περίμενε ποτέ Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Φραγκούλης | Στίχοι: Κώστας Φραγκούλης
Ποιος το περίμενε ποτέ | έτσι να καταντήσω, | εγώ το πλουσιόπαιδο | τώρα να μπατιρήσω. | Καλά να πάθω για να δω | τώρα ποιος μ’ αγαπάει | και ποιος στα μπατιρήματα | φίνα θα μου μιλάει. | Τα σφάλματά μου τα πολλά | και οι καλοί μου οι φίλοι | μ’ έκαναν και ρεστάρησα | και τώρα τι θα γίνει; | Καλά να πάθω για να δω | τώρα ποιος μ’ αγαπάει | και ποιος στα μπατιρήματα | φίνα θα μου μιλάει. | Ποιος το περίμενε ποτέ | τέτοια ζωή να κάνω, | εγώ το πλουσιόπαιδο | στη ψάθα να πεθάνω. | Καλά να πάθω για να δω | τώρα ποιος μ’ αγαπάει | και ποιος στα μπατιρήματα | φίνα θα μου μιλάει.

07. Κάποια μάνα αναστενάζει Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Κάποια μάνα αναστενάζει | μέρα νύχτα ανησυχεί | το παιδί της περιμένει | που έχει χρόνια να το δει | Πάνω στην απελπισιά της | κάποιος την πληροφορεί | ότι ζει το παλικάρι | και οπωσδήποτε θα ΄ρθει | Με υπομονή προσμένει | και λαχτάρα στην καρδιά | ο λεβέντης να γυρίσει | απ' τη μαύρη ξενιτιά

08. Μαχαρανή Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Φραγκούλης | Στίχοι: Κώστας Φραγκούλης
Μαχαρανή, Μαχαρανή πάντα η καρδιά μου σε πονεί. | Περιμένω να ξανάρθεις να μου δώσεις δυο φιλιά | και μετά ας ξεψυχήσω στη δικιά σου αγκαλιά. | Γύρνα αγάπη μου γλυκιά | έλα και δεν αντέχω πια. | Μαχαρανή, Μαχαρανή φωνάζω βράδυ και πρωί. | Τ’ όνομά σου με λαχτάρα λέω πάντα και πονώ, | μοναχός μέσα στους δρόμους τριγυρνώ. | Γύρνα αγάπη μου γλυκιά | έλα και δεν αντέχω πια. | Μαχαρανή, Μαχαρανή ποθώ το λάγνο σου κορμί. | Σαν Θεό μου σε προσμένω να μου γιάνεις την καρδιά, | μέρα νύχτα περιμένω αγαπούλα γλυκιά. | Γύρνα αγάπη μου γλυκιά | έλα και δεν αντέχω πια.

09. Μες στην πολλή σκοτούρα μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μες στην πολλή σκοτούρα μου | γιατί να σε γνωρίσω | κλαίω και λέω μυστικά για σένανε | γιατί να σ' αγαπήσω | Γιατί να κάθεσαι να λες | πως πια δε με γνωρίζεις | αφού η καρδιά μου επόνεσε για σένανε | γιατί με βασανίζεις | Θέλω να ξέρω πού γυρνάς | με ποιον εκουβεντιάζεις | τα μάτια σου τ' αράπικα πόσους γελούν | όταν γλυκοκοιτάζεις

10. Μου βγήκε τ΄ όνομα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Γιώργος Μανισαλής
Όσο κι αν κάτσω φρόνιμα, | μου βγήκε πια το όνομα. | Καλύτερα το μάτι σου | παρά το όνομά σου, | άλλος την κάνει τη ζημιά | και βρίσκεις τον μπελά σου. | Όσο κι αν κάτσω φρόνιμα, | μου βγήκε πια το όνομα. | Πάλι ξανά μπερδέματα, | ξανά θα πούνε ψέματα. | Όπου καυγάς και σπάσιμο | όπου ανωμαλία | εγώ θα `χω τραβήγματα, | εγώ θα `μαι η αιτία. | Όσο κι αν κάτσω φρόνιμα, | μου βγήκε πια το όνομα. | Αλλού ο γάμος γίνεται | κι αλλού βαρούν ζουρνάδες | και στα καλά καθούμενα | με βρίσκουν οι μπελάδες. | Όσο κι αν κάτσω φρόνιμα, | μου βγήκε πια το όνομα.

11. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

12. Το μπουζούκι μου έχει κέφια Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης