Δευτέρα, 18 Απριλίου 2016

Παλιό μεράκι





















01. Δεν είσαι εντάξει Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Πάνος Πετσάς | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Μου την έσκασες και πάλι χθες το βράδυ | και περίμενα δυο ώρες στο σκοτάδι, | και με βλέπαν οι γνωστοί μου και γελούσανε, | για κορόιδο, δίχως άλλο, με περνούσανε. | Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει. | Θα μου πεις ό,τι κατέβει στο μυαλό σου, | πως δε σου `φερ’ η μοδίστρα το μαντώ σου, | ότι είχες με το σπίτι σου μπερδέματα | δεν τα τρώμε, εμείς οι μάγκες, τέτοια ψέματα. | Δεν είσαι εντάξει, δεν είσαι εντάξει. | Πάψε τώρα να μου κάνεις πια την πάπια, | και δεν είμαι απ’ αυτούς που τρώνε χάπια, | συμμορφώσου αν θες εμείς να μη γκρινιάζουμε, | να βρεθεί καμιά γωνιά να την αράζουμε. | Για να `σαι εντάξει, για να `σαι εντάξει.

02. Ένας διαβάτης Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Αυτό το βράδυ το σκοτεινό | είμαι μονάχος και σε ζητώ | πού να γυρίζεις πού να γλεντάς | με ποιον τα πίνεις και με ξεχνάς. | Με πνίγει απόψε η ερημιά | και παίρνω σβάρνα τα καπηλιά | τρέχω στους δρόμους εδώ και `κει | κανείς δεν ξέρει που να `σαι εσυ. | Ένας διαβάτης είμαι και `γώ | χωρις να ξέρω για που τραβώ | χωρις ελπίδα μες τη καρδιά | ψάχνω για να βρω παρηγοριά.

03. Λίγα ψίχουλα αγάπης Τραγούδι: Χριστιάνα & Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δε θέλω πλούτη να μου δώσεις και παλάτια | δε θέλω λούσα όπως άλλες που γυρνάς | λυπήσου μόνο της καρδιάς μου τα κομμάτια | και πες μου λίγο τη φτωχή πως μ’ αγαπάς | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω | Αυτά τα λίγα ψίχουλα κι αν θα μου τάξεις | σου τα πληρώνω με οποιαδήποτε τιμή | και θα τα πάρω κι αν ακόμα τα πετάξεις | όπως πετάνε σ’ ένα σκύλο το ψωμί | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

04. Παλιό μεράκι Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Παλιό μεράκι μην ξυπνάς | μέσα στα σωθικά μου | άσε με μη με τυραννάς | κουράστηκε η καρδιά μου. | Πόσους καημούς επότισες | την άμοιρη καρδιά μου | τι θέλεις τώρα, τι ζητάς | και γίνεσαι σκιά μου. | Παλιό μεράκι άσε με | τα στήθια μου μη σκάβεις | και τη φωτιά που σβήνεται | πάλι μην την ανάβεις.

05. Ο μπεκιάρης Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Ρέμπελος πάντα γυρνάω | και μονάχος την περνάω | τι τραβώ κανείς δεν ξέρει | σαν πουλί είμαι δίχως ταίρι. | Μόνος στρώνω και κοιμάμαι | μόνος κλαίω και λυπάμαι | και αν τύχει ν’ αρρωστήσω | ποια πορτούλα θα χτυπήσω. | Σαν μπεκιάρης όποιος ζήσει | τον καημό μου θα γνωρίσει | που δεν έχω άλλο φίλο | μια γατούλα κι ένα σκύλο.

06. Χίλιες γυναίκες γλέντησα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Χίλιες γυναίκες γλέντησα | μα μια γυναίκα μόνο | γουλιά-γουλιά με κέρασε | την πίκρα και τον πόνο. | Κι όταν στραγγίξω | το πιοτό της συμφοράς μου | θα πιω μια νύχτα | και το αίμα της καρδιάς μου. | Χίλια καντάρια ζάχαρη | κι αν ρίξω στο πιοτό μου | πάλι φαρμάκι θα το πιω | πικρό σαν τον καημό μου. | Κι όταν στραγγίξω | το πιοτό της συμφοράς μου | θα πιω μια νύχτα | και το αίμα της καρδιάς μου. | Χίλιες γυναίκες γλέντησα | μα μια γυναίκα μόνο | σεισμό μου φέρνει στα στήθια μου | όταν την ανταμώνω. | Κι όταν στραγγίξω | το πιοτό της συμφοράς μου | θα πιω μια νύχτα | και το αίμα της καρδιάς μου.

07. Θέλω να πάψεις να γελάς, θέλω να κλαις Τραγούδι: Χριστιάνα & Μ. Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Θέλω να πάψεις να γελάς, θέλω να κλαις | όπως εγώ και τ άλλα θύματά σου. | Δε θέλω άλλον να φιλάς και να του λες | τα πονηρά μεγάλα ψέματά σου. | Θέλω τα βράδια όταν πας να κοιμηθείς | τα πράσινά σου μάτια να μην κλείνεις | και όπου τύχει να σταθείς κι όπου βρεθείς | κομμάτια απ την καρδιά σου να αφήνεις | Θέλω να πάψεις να γελάς, θέλω να κλαις | και ντροπιασμένη στο εξής να ζήσεις | και κάποια νύχτα ερωτική σου απ τις πολλές | από τον κόσμο θέλω πια να σβήσεις

08. Σταλαματιά, σταλαματιά Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Σταλαγματιά, σταλαγματιά | στάζουν τα δάκρυά μου | γιατί προδόθηκαν σκληρά | τα τόσα όνειρά μου | Προδόθηκα, προδόθηκα | σε ό,τι είχα πιστέψει | τώρα τι άλλο στη ζωή | μπορεί να με μαγέψει | Σταλαγματιά, σταλαγματιά | στάζ’ η καρδιά μου αίμα | αχ, στη ζωή με πλάνεψε | το μαγεμένο ψέμα

09. Τα χαΐρια τα δικά σου Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Εγώ βαδίζω πια για την καταστροφή, | αφού προδόθηκα απ’την άπιστη καρδιά σου, | μα έχει γυρίσματα η άστατη ζωή | και θα τα δω και τα χαίρια τα δικά σου, | μα έχει γυρίσματα η άστατη ζωή | και θα τα δω και τα χαίρια τα δικά σου. | Του χωρισμού την αλυσίδα τη βαριά, | με καταδίκασες να σέρνω μακριά σου, | μα ‘γω θα σφίξω τη φτωχή μου την καρδιά | και θα τα δω και τα χαίρια τα δικά σου, | μα ‘γω θα σφίξω τη φτωχή μου την καρδιά | και θα τα δω και τα χαίρια τα δικά σου. | Κάθε τον πόνο το μεγάλο μου γλεντάς | και με πληγώνει η φρικτή η απονιά σου, | θα τα πληρώσεις κάποια μέρα που θα πας | και θα τα δω και τα χαίρια τα δικά σου, | θα τα πληρώσεις κάποια μέρα που θα πας | και θα τα δω και τα χαίρια τα δικά σου.

10. Με αγωνία πάντα ζούμε Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Είν’ η ζωή μας βάσανο | μεγάλη τυραννία | για μας που γεννηθήκαμε | φτωχοί στην κοινωνία. | Μ’ αγωνία και φαρμάκια | ζούμε πάντοτε εμείς τα φτωχαδάκια. | Από παιδιά μας ρίξανε | μέσα στη βιοπάλη | κι απ’ τις φουρτούνες της ζωής | κανείς δε θα μας βγάλει. | Μ’ αγωνία και φαρμάκια | ζούμε πάντοτε εμείς τα φτωχαδάκια. | Για μας η νύχτα δεν περνά | αργεί να ξημερώσει | κι η μέρα μόνο βάσανα | και πίκρες θα μας δώσει. | Μ’ αγωνία και φαρμάκια | ζούμε πάντοτε εμείς τα φτωχαδάκια.

11. Ο μαχαραγιάς Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ο μαχαραγιάς βγαίνει σεργιάνι | με νταούλια και βιολιά | θα σκορπίσει για να κάνει κέφι | λίρες και φλουριά. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς. | Το λαχταριστό γυμνό χαρέμι | μπρος του σαν περνά | αναστέναξε και σιγοτρέμει | και τον προσκυνά. | Κι όλος ασικλίκι | κουνάει το σαρίκι | ο μαχαραγιάς. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς...

12. Θα πάω σε κουρσάρικα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Λουκάς Νταράλας | Στίχοι: Ευάγγελος Πρέκας
Θα πάω σε κουρσάρικα | καράβια να κουρσέψω | και κάποια νύχτα βροχερή | θα πέσω σαν την αστραπή | και μες από τον πύργο σου | μάγισσα θα σε κλέψω. | Θά `ναι βαριά η συννεφιά | και πριν να βγουν τ’ αστέρια, | όποιο εμπόδιο θα βρω | θα το παλέψω σαν θεριό, | να σε κρατήσω αιχμάλωτη | μες τα δικά μου χέρια. | Θα πάω σε κουρσάρικα, | πολεμιστής θα γίνω, | να βγω σε πέλαγος βαθύ, | κουρσάρισα και συ μαζί, | να σε κρατήσω πλάι μου | και τη ζωή μου δίνω.

13. Σε θυμήθηκα και πάλι Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Σε θυμήθηκα και πάλι | όμορφό μου αγγελούδι, | και σου γράφω ένα τραγούδι | την απο αποψινή βραδιά, | και σου γράφω ένα τραγούδι | την από-, αποψινή βραδιά. | Σε θυμήθηκα κι απόψε | σαν απόψε που `μαι μόνος | και της θύμησης ο πόνος | μου ματώνει, ματώνει την καρδιά, | και της θύμησης ο πόνος | μου ματώνει, ματώνει την καρδιά. | Σαν αστέρι που κυλάει, | έλα, βγες γοργά μπροστά μου, | και θα μείνεις μες στην καρδιά μου, | όσο ζω, όσο ζω παντοτινά, | και θα μείνεις μες στην καρδιά μου, | όσο ζω, όσο ζω παντοτινά.

14. Νησί μου Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μπάμπης Γκολές | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Μια Τρίτη σ’ εγκατέλειψα | νησί μου αγαπημένο, | τίς όμορφές σου ακρογιαλιές | και τις αγνές σου κοπελιές | νησί παραδεισένιο, νησί παραδεισένιο. | Κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ, | κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ, | κι όμως στιγμή, ποτέ, δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ. | Νησί μου, λεβεντόνησο, | με τα ψηλά βουνά σου, | μια Τρίτη σ’ εγκατέλειψα | μα την καρδιά μου έσφιξα | κι έφυγα μακριά σου, κι έφυγα μακριά σου. | Κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ, | κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ, | κι όμως στιγμή, ποτέ, δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ. | Χαρές και πλούτη απόχτησα | στα μακρυνά τα ξένα, | μα όσο καλά και αν περνώ, | με τρώει η σκέψη και πονώ | νησάκι μου για σένα, νησάκι μου για σένα. | Κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ, | κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ, | κι όμως στιγμή, ποτέ, δε σε ξεχνώ, | σε νοσταλγώ και σε πονώ.

15. Μεσάνυχτα Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μπάμπης Γκολές | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Μεσάνυχτα, μεσάνυχτα | τα μάτια μου ορθάνοιχτα | μα πώς να κλείσουν τα καημένα | που πάντα βλέπουνε μπροστά εσένα. | Τι είσαι πια επείστηκα | να μη σε δω ορκίστηκα | μα όσους όρκους βαριούς κι αν κάνω | ξανά σε θέλω μόλις σε χάνω. | Μεσάνυχτα, μεσάνυχτα | τα μάτια μου ορθάνοιχτα | και τυραννιέμαι να σε ξεχάσω | γιατί έτσι μόνο θα ησυχάσω.

16. Μα είναι και Θεός Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Βασανιστήρια μου έκανες πολλά | Και η αγάπη που σου είχα πήγε στράφι | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Και ένα-ένα στο τεφτέρι του τα γράφει | Κι αν τσαλαπάτημα είμαι καθενός | Και μες στον βούρκο που με πέταξες κυλιέμαι | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Και με την σκέψη αυτή παρηγοριέμαι | Κι αν είμαι βάρκα στη ζωή χωρίς κουπιά | Και την καρδιά μου η απονιά σου την πληρώνει | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Κι από τη κρίση του κανένας δε γλιτώνει

17. Καινούργια αγάπη Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Τι κάθεσαι και κλαις για μια γυναίκα | αφού καρδιά δεν έχει ν’ αγαπά, | είναι ντροπή να κάθεσαι | κορόιδο για να πιάνεσαι, | τους μάγκες μωρέ φίλε να ντροπιάζεις, | είναι ντροπή να κάθεσαι | κορόιδο για να πιάνεσαι, | τους μάγκες μωρέ φίλε να ντροπιάζεις. | Δε σκέφτεσαι, τα νιάτα σου μη χάσεις, | και πας και πέφτεις μέσα στο γκρεμό, | παράτα τα ξενύχτια σου | κι άλλες θα `ρθούν στα δίχτια σου, | καινούργια αγάπη θα `βρεις να ξεχάσεις, | παράτα τα ξενύχτια σου | κι άλλες θα `ρθούν στα δίχτια σου, | καινούργια αγάπη θα `βρεις να ξεχάσεις. | Γιατί της δίνεις τόσο σημασία | κι απάνω της το πήρε και γελά, | τα νιάτα σου χαράμισες | μα είναι κι άλλες βλάμισσες | φτωχές, που ξέρουν όμως ν’ αγαπάνε, | τα νιάτα σου χαράμισες | μα είναι κι άλλες βλάμισσες | φτωχές, που ξέρουν όμως ν’ αγαπάνε. | Τα νιάτα σου χαράμισες | μα είναι κι άλλες βλάμισσες | φτωχές, που ξέρουν όμως ν’ αγαπάνε.

18. Του χωρισμού η μαχαιριά Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Όταν θα πω εγώ το "αχ" | θα αναστενάξει η πλάση | θα βγει ντουμάνι απ’ την καρδιά | τον κόσμο να σκεπάσει. | Είναι βαριά είναι βαριά | του χωρισμού η μαχαιριά. | Έκλεισα πια το στόμα μου | και δεν αναστενάζω | γιατί μου καίει τα σπλάχνα μου | το "αχ" άμα το βγάλω. | Είναι βαριά είναι βαριά | του χωρισμού η μαχαιριά. | Όποια καρδιά ματώθηκε | στου χωρισμού τον πόνο | και κομματιάστηκε στα δυο | αυτή με νιώθει μόνο.

19. Να ζει κανείς Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Μπάμπης Γκολές | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Μακρύς ο δρόμος και σκληρός, | της ξεχασιάς ο χωρισμός, | να τον αντέξω δεν μπορώ | μα δεν μπορώ, μα δεν μπορώ. | Να ζει κανείς ή να μην ζει | χωρίς αγάπη και στοργή. | Σαν πετραδάκι από το βουνό | με σάρωσε η μοίρα προς τα εδώ, | μ’ αυτούς που αγαπήσανε | κι οι μοίρες τους χωρίσανε. | Απ’ της αγάπης τον καημό, | απ’ της αγάπης τον καημό. | Να ζει κανείς ή να μην ζει | χωρίς αγάπη και στοργή.

20. Τέτοιες ώρες η καρδιά Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Τις τελευταίες μου στιγμές | αφήστε με μονάχο, | τις αναμνήσεις τις πικρές | για συντροφιά μου να ‘χω. | Τέτοιες ώρες η καρδιά | δεν παίρνει πια, δεν παίρνει πια παρηγοριά. | Τις πόρτες κλείστε κι άστε με | μόνος να ξεψυχήσω, | σαν το κερί που σώνεται | σιγά-σιγά θα σβήσω. | Τέτοιες ώρες η καρδιά | δεν παίρνει πια, δεν παίρνει πια παρηγοριά. | Ο πόνος με σακάτεψε, | ελπίδα δε μου μένει, | και φεύγω απ’ την παλιοζωή | με την καρδιά καημένη. | Τέτοιες ώρες η καρδιά | δεν παίρνει πια, δεν παίρνει πια παρηγοριά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης