Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016

Τα δάκρυα





















01. Τα δάκρυα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Γ. Παπανικολόπουλος

02. Το φτωχόπαιδό μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου & Ν. Δεπάστας

03. Μη με σπρώχνεις μέσ’ στο βούρκο, κοινωνία Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Θεοδώρα Γελαδάκη
Μη με σπρώχνεις μέσ’ στο βούρκο, κοινωνία, | μη με κάνεις πια να ζω με αγωνία, | κράτα με σφιχτά στα δυο σου χέρια, | μη μου βάζεις μέσ’ στο στήθος τα μαχαίρια, | μη με σπρώχνεις μέσ’ στο βούρκο, κοινωνία, | μη με κάνεις πια να ζω με αγωνία. | Τόσες πίκρες, η ζωή μ’ έχει ποτίσει, | μα ποιο χέρι θα βρεθεί να με κρατήσει, | δώσε μου κουράγιο πια να ζήσω | και τον δρόμο τον καλό ν’ ακολουθήσω, | τόσες πίκρες, η ζωή μ’ έχει ποτίσει, | μα ποιο χέρι θα βρεθεί να με κρατήσει. | Μη με σπρώχνεις μέσ’ στο βούρκο, κοινωνία, | μη με κάνεις πια να ζω με αγωνία, | σώσε με απ’ την καταστροφή μου, | κάνε κάτι να γλιτώσω τη ζωή μου, | μη με σπρώχνεις μέσ’ στο βούρκο, κοινωνία, | μη με κάνεις πια να ζω με αγωνία.

04. Πω-πω κέφια Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου

05. Γλυκιά μητέρα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Στέλιος Ζαφειρίου

06. Αν θες να μάθεις Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Δημήτρης Ευσταθίου | Στίχοι: Δημήτρης Ευσταθίου

07. Ο αλήτης μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Πελαγίδης | Στίχοι: Στέλιος Πελαγίδης

08. Δε σ’ αλλάζω, δε σ’ αλλάζω Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Δημήτρης Ευσταθίου | Στίχοι: Δημήτρης Ευσταθίου
Όλοι μου λένε να σ’ αφήσω | γιατί κοντά σου θα καταστραφώ, | θέλουν ν’ αλλάξω τα μυαλά μου | μα δεν ρωτάνε την καρδιά μου, | αν έχω δίκιο που σε αγαπώ. | Δε σ’ αλλάζω, δε σ’ αλλάζω, | τέτοια μάτια πού θα βρω, | σ’ αγαπώ και το φωνάζω, | βρήκα έναν θησαυρό. | Ό,τι κι αν πούνε δε με νοιάζει, | ήσυχη, θέλω να μ’ αφήσουνε, | αν είχαν μάτια για να δούνε, | τότε θα βλέπαν αν μπορούνε | οι δυο καρδιές μας να χωρίσουνε. | Δε σ’ αλλάζω, δε σ’ αλλάζω, | τέτοια μάτια πού θα βρω, | σ’ αγαπώ και το φωνάζω, | βρήκα έναν θησαυρό. | Αχ, αναρωτιέμαι και πονώ, | τί έχουν να κερδίσουν | με τις συκοφαντίες τους, | όταν θα μας χωρίσουν. | Δε σ’ αλλάζω, δε σ’ αλλάζω, | τέτοια μάτια πού θα βρω, | σ’ αγαπώ και το φωνάζω, | βρήκα έναν θησαυρό.

09. Ο χωρισμός Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κι αν θα διαβείς, κι αν θα διαβείς τον ουρανό | κι αν πας ψηλά, κι αν πας ψηλά στ' αστέρια | την συντροφιά, την συντροφιά μου θα ζητάς | και τα δικά, και τα δικά μου χέρια. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια. | Κι αν πας σε α, κι αν πας σε άλλη θάλασσα | σε άλλη γη, σε άλλη γη να μείνεις | δε θα βρεθεί, δε θα βρεθεί ν' αναπαυτείς | τον πόνο σου, τον πόνο σου ν' αφήνεις. | Γιατί τα χέρια είναι σκοινιά | και τα κορμιά καράβια | κι όποιος τα κόβει τα σκοινιά | μένει η καρδιά του άδεια.

10. Στης αμαρτίας το στρατί Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στης αμαρτίας το στρατί εγώ κι αν περπατάω, | τα χάδια μου και το κορμί εγώ κι αν τα πουλάω, | κι αν ο καθένας εύκολη κι ανήθικη με λέει, | για το κατάντημα μου αυτό η κοινωνία φταίει. | Στου καθενός την αγκαλιά εγώ κι αν ξενυχτάω, | τα χείλη μου και τα φιλιά εγώ κι αν τα κερνάω, | κι αν για το χρήμα στη ζωή κουρέλι έχω γίνει, | αχ κοινωνία ένοχη, συ έχεις την ευθύνη. | Κι αν για πελάτες φανερά γυρεύω ευκαιρίες, | κι αν με κοιτούν ειρωνικά οι έντιμες κυρίες, | είν’ ευκαιρία να τους πω κι εγώ με ειρωνεία: | Κυρίες μου, ειρωνικά δέστε την κοινωνία.

11. Άνθρωπε, που ‘φτασες ψηλά Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Στέλιος Πελαγίδης

12. Το λες μα δεν το κάνεις Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Φίλιππος Νικολάου | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης