Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

Τις ώρες που σε θέλω





















01. Το τρένο της ζωής Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Και είπες εσύ | Σε κάποια γνωστή | Πως είναι χαμένο παιχνίδι για μένα η ζωή. | Ας μάθεις κι εσύ | Πως έχω ψυχή | Γεμάτη λουλούδια που όμως δεν είδες εσύ. | Εγώ το τρένο αν έχασα | Το τραίνο της ζωής | Εσύ, εσύ ποτέ δεν τ’ αντάμωσες | Κι ούτε ποτέ θα το βρεις. | Και είπες εσύ | Σε κάποια γνωστή | Πως είμαι φτιαγμένη να ζω στη ζωή μοναχή. | Ας μάθεις κι εσύ | Δεν έχεις ψυχή | Και είσαι μονάχα, τι κρίμα, ένα άδειο κορμί. | Εγώ το τρένο αν έχασα | Το τρένο της ζωής | Εσύ, εσύ ποτέ δεν τ’ αντάμωσες | Κι ούτε ποτέ θα το βρεις.

02. Αν δε σ΄ αγαπούσα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μέχρι οι άνθρωποι να βρουν καινούργιες λέξεις | Εγώ θα λέω σ’ αγαπώ και θα δακρύζω | Γιατί απλά, πολύ απλά εγώ νομίζω | Νομίζω πως, νομίζω πως: | Αν δε σ’ αγαπούσα | Θα `μουν τριαντάφυλλο που δε μυρίζει πιά | Η σπίθα που δε γίνεται φωτιά | Αν δε σ’ αγαπούσα. | Αν δε σ’ αγαπούσα | Θα `μουνα σπίτι που του πήραν τα κλειδιά | Άψυχη κούκλα δίχως αίμα και καρδιά | Αν δε σ’ αγαπούσα | Αν δε σ’ αγαπούσα. | Όσο θα νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει | Και μέχρι να `ρθει ως τα χείλη μου η ψυχή μου | Θα τραγουδάει την αγάπη η φωνή μου | Γιατί εγώ νομίζω πως: | Αν δε σ’ αγαπούσα | Θα `μουν τριαντάφυλλο που δε μυρίζει πιά | Η σπίθα που δε γίνεται φωτιά | Αν δε σ’ αγαπούσα. | Αν δε σ’ αγαπούσα | Θα `μουνα σπίτι που του πήραν τα κλειδιά | Άψυχη κούκλα δίχως αίμα και καρδιά | Αν δε σ’ αγαπούσα | Αν δε σ’ αγαπούσα.

03. Η σκιά μου κι εγώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Η σκιά μου κι εγώ | Δυο φωνές τρομαγμένες | Τραγουδάμε για σένα, για σένα | Για σένα που έφυγες. | Και στα τζάμια η βροχή | Που ατέλειωτα κλαίει | Τραγούδα, τραγούδα, μου λέει | Για κείνον που έφυγε. | Έφυγες | Και στέρεψαν οι ποταμοί κι οι θάλασσες | Και τη ζωή μου ολόκληρη την χάλασες | Έφυγες, έφυγες. | Η σκιά μου κι εγώ | Σε μια κάμαρα άδεια | Τραγουδάμε για σένα, για σένα | Για σένα που έφυγες. | Και στα τζάμια η βροχή | Που αφήνει σημάδια | Τραγούδα, τραγούδα, μου λέει | Για κείνον που έφυγε. | Έφυγες | Και στέρεψαν οι ποταμοί κι οι θάλασσες | Και τη ζωή μου ολόκληρη την χάλασες | Έφυγες, έφυγες.

04. Κοίτα πράματα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Εσύ που πέρναγες και τα κορίτσια τρέμανε | και για μια λέξη σου στην πόρτα περιμένανε, | εσύ που λάβωνες καρδούλες με τα μάτια | για μια γυναίκα έγινες χίλια κομμάτια. | Κοίτα πράματα, κοίτα πράματα, | άνδρας δυο μέτρα έβαλες τα κλάματα. | Κοίτα πράματα, κοίτα πράματα, | κοίτα που κάνει η αγάπη θαύματα. | Εσύ που άφηνες σημάδια όπου πέρναγες | και τις γυναίκες μόνο δάκρυα τις κέρναγες, | εσύ που έχεις γεννηθεί καρδιές να κάψεις | ήρθε η σειρά σου από έρωτα να κλάψεις. | Κοίτα πράματα, κοίτα πράματα, | άνδρας δυο μέτρα έβαλες τα κλάματα. | Κοίτα πράματα, κοίτα πράματα, | κοίτα που κάνει η αγάπη θαύματα.

05. Το δράμα για μένα Τραγούδι: Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

06. Τι παθαίνω Τραγούδι: Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης

07. Τις ώρες που σε θέλω Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω μα δε σ’έχω | νομίζω πως ο κόσμος μικραίνει | Η νύχτα με τρομάζει το φως δεν το αντέχω | τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω μα δε σ’έχω | Και φταίει το ρολόι που θαρρώ πως σταματάει | τ’αυτοκίνητα κι οι δρόμοι κι ότι μεσ’το νου μου έχω | και φταίει κι η καρδιά μου που ακόμα σ’αγαπάει | τις ώρες που σε θέλω μα δε σ’έχω | Τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω σαν το φως μου | μου φταίει ο εαυτό μου | δεν ξέρω τι έχω | Κι η σκέψη μου θολώνει | και μεσ’τους δρόμους τρέχω | τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω μα δε σ’έχω | Μου φταίει το ρολόι που θαρρώ πως σταματάει | τ’αυτοκίνητα κι οι δρόμοι κι ότι μεσ’το νου μου έχω | μου φταίει κι η καρδιά μου που ακόμα σ’αγαπάει | τις ώρες που σε θέλω μα δε σ’έχω

08. Θεέ μου να τον έχεις καλά Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Θεέ μου, Θεέ μου | Να τον έχεις καλά | Θεέ μου, Θεέ μου | Να `ναι πάντα καλά | Κι ας με πίκρανε, κι ας με πόνεσε | Κι ας με πλήγωσε τόσο. | Κι αν οι πληγές μου είναι νωπές | Απ’ τις δικές του μαχαιριές | Θέλω να ζει μες στη χαρά. | Κι αν μου `χει φέρει συμφορές | Κι αν δε μ’ αγάπησε ποτές | Θέλω η ζωή να του γελά. | Θεέ μου, Θεέ μου | Να τον έχεις καλά. | Θεέ μου, Θεέ μου | Να τον έχεις καλά | Θεέ μου, Θεέ μου | Να `ναι πάντα καλά | Κι ας με πίκρανε, κι ας με πόνεσε | Κι ας με πλήγωσε τόσο. | Κι αν με έχει κάνει να πονώ | Κι αν έχω πάψει εγώ να ζω | Θέλω να ζει μες στη χαρά | Κι αν απ’ τα χείλη του έχω πιει | Της προδοσίας το φιλί | Θέλω η ζωή να του γελά. | Θεέ μου, Θεέ μου | Να τον έχεις καλά | Θεέ μου, Θεέ μου | Θεέ μου.

09. Σ' αγαπώ Τραγούδι: Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου

10. Κάνε ό,τι θες Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Ένα δάκρυ παραπάνω | στα ματάκια μου απάνω, | και στ’ αφίλητό μου στόμα | μία πίκρα σου ακόμα. | Κάνε ό,τι θες, κάνε ό,τι θες. | Απ’ αυτό που μ’ έχεις κάψει | άλλο δε με καις. | Εσύ με έκανες να κλαίω, | τ’ άσπρο μαύρο να το λέω. | Κι όσο κι αν παραπονιέμαι, | σ’ αγαπάω, δεν τ’ αρνιέμαι. | Κάνε ό,τι θες, κάνε ό,τι θες. | Απ’ αυτό που μ’ έχεις κάψει | άλλο δε με καις.

11. Χωρίς εσένα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γ. Γεροντάκης | Στίχοι: Σάσα Μανέττα
Χωρίς εσένα ο κόσμος άδειος | Στη γη σκοτάδι και παγωνιά | Οι αναμνήσεις με αρρωσταίνουν | Κι η θύμησή σου μου πληγώνει την καρδιά. | Χωρίς εσένα καμιά ελπίδα | Στην καταιγίδα που με χτυπά | Κερί λιωμένο η ευτυχία | Κι εγώ μονάχη στην ερημιά. | Χωρίς εσένα χαρά δεν έχω | Δεν τον αντέχω τον χωρισμό | Περνούν οι νύχτες μες στην αγρύπνια | Να περιμένω τον δικό σου γυρισμό. | Χωρίς εσένα καμιά ελπίδα | Στην καταιγίδα που με χτυπά | Κερί λιωμένο η ευτυχία | Κι εγώ μονάχη στην ερημιά.

12. Πώς το παίζεις Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όχι τίποτ’ άλλο δηλαδή, | όχι πως μου καίγεται καρφί. | Ούτε και με νοιάζει αν μ’ αγαπάς | έτσι για να ξέρω πού το πας. | Πώς το παίζεις, πώς το παίζεις; | Πού το πάς, πού το πας, πού το πας; | Το κεφάλι σου θα φας. | Όχι πως με νοιάζει πού γυρνάς | ούτε τις βραδιές σου πού περνάς. | Τώρα πια εγώ δε σ’ αγαπώ· | από περιέργεια ρωτώ. | Πώς το παίζεις, πώς το παίζεις; | Πού το πάς, πού το πας, πού το πας; | Το κεφάλι σου θα φας. | Όχι τίποτ’ άλλο δηλαδή, | όχι πως μου καίγεται καρφί. | Ούτε και με νοιάζει αν μ’ αγαπάς· | έτσι για να ξέρω πού το πας. | Πώς το παίζεις, πώς το παίζεις; | Πού το πάς, πού το πας, πού το πας; | Το κεφάλι σου θα φας.

13. Κι όλο σ' έχανα Τραγούδι: Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Νινή Ζαχά | Στίχοι: Νινή Ζαχά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης