Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Ο Τόλης Βοσκόπουλος τραγουδάει Μανώλη Χιώτη





















01. Ηλιοβασιλέματα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | θυμάμαι ακόμα και πονώ | το τελευταίο δειλινό | πριν φύγεις και μ' αφήσεις | ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | Δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | τώρα με άλλον αγκαλιά | περνάς τα στέκια τα παλιά | κι εγώ πίνω φαρμάκια | δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | Ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν | και όπως πέφτει η βραδιά | την έρημη μου την καρδιά | οι πόνοι την ξεσκίζουν | ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν

02. Δε θέλω πια να ξαναρθείς Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ποτέ δε θέλω πια να ξαναρθείς στ' ομολογώ | ποτέ στο δρόμο μου να μη βρεθείς για να σε δω | θα μου θυμίσεις τα παλιά τα πρώτα βράδια μας | θα μου θυμίσεις και τα πρώτα χτυποκάρδια μας | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ | Αφού με άφησες γιατί ζητάς να ξαναρθείς | προτού να φύγεις έπρεπε καλά να το σκεφτείς | σε αγαπούσα κι ήσουν η αδυναμία μου | πολύ λυπάμαι που χωρίσαμε λατρεία μου | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ

03. Παρτίδες Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Παρτίδες, αδερφάκι μου, θ' ανοίξουμε | και την παλιά φιλία μας θα σβήσουμε | ρε μάγκα το παράκανες | θαρρώ πολλά μου τα 'κανες | στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς | Τι θες τα σούρτα φέρτα 'μπρος στο σπίτι της | καλά και σώνει πας να μπεις στη μύτη της | ας το χωρέσει η κούτρα σου | δεν είναι για τα μούτρα σου | στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς | Το ξέρεις πως για πάρτη μου τρελαίνεται | και μάγκες σαν κι εσένα τους σιχαίνεται | γι' αυτό λοιπόν, σαχλόμαγκα | σταμάτα τα καμώματα | τη γκομενίτσα δε θα μου τη φας

04. Απόψε έχω μεγάλο πόνο Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Απόψε έχω μεγάλο πόνο, | απόψε θέλω να πιω πολύ | και της καρδιάς μου που δεν μ' ακούει | να της τα ψάλλω απ' την καλή. | Αφού καρδιά μου στο ξαναείπα, | ποτέ στ' αλήθεια μην αγαπάς, | μα εσύ δε μ' έχεις ποτέ ακούσει | και όπως θέλεις με κυβερνάς. | Προτού ακόμα να βρω γαλήνη | από τον πρώτο το χωρισμό, | καινούργιες, πάλι, πληγές μ' ανοίγεις | μα δεν αντέχω άλλο καημό. | Αφού καρδιά μου στο ξαναείπα, | ποτέ στ' αλήθεια μην αγαπάς, | μα εσύ δε μ' έχεις ποτέ ακούσει | και όπως θέλεις με κυβερνάς, | και όπως θέλεις, και όπως θέλεις | με κυβερνάς καρδιά μου.

05. Τα πεταλάκια Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Για να βρεις κυρά μου γούστα | Πάμε τσάρκα με τη σούστα | Να κρατάς το χαλινάρι | Όλο σκέρτσο και καμάρι | Τάκα, τάκα, τάκα | Τα πεταλάκια | Ντρίνγκι, ντρίνγκι, ντρίνγκι | Τα κουδουνάκια | Θα τραβήξουμε δυο ούζα | Κι ο ψαρής θα κάνει σούζα | Κι αν δεν πάρουμε χαμπάρι | Αγκαλιά θα μας τουμπάρει

06. Πάρε με στο τηλέφωνο Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πάρε με στο τηλέφωνο | λιγάκι να τα πούμε | και δώς μου ένα ραντεβού | για να συναντηθούμε | Πάρε με στο τηλέφωνο | κι απ' το γλυκό σου στόμα | θέλω ν' ακούσω να μου πεις | πως μ' αγαπάς ακόμα | Να μην ξεχάσεις μάτια μου | να μου τηλεφωνήσεις | γιατί να ξέρεις μια καρδιά | στη μέση θα την σκίσεις | Έστω κι απ' το τηλέφωνο | στείλε μου τα φιλιά σου | και με τη φαντασία μου | θα βρίσκομαι κοντά σου

07. Περασμένες μου αγάπες Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | με το πέρασμα του χρόνου την ανάμνηση του πόνου | στην καρδιά μου αφήσατε | περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | Για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | ένιωσα ανατριχίλα μέχρι της καρδιάς τα φύλλα | σαν τα πρωτοφίλησα | για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | Περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα | όσο μακριά κι αν πάτε στη ζωή μου τριγυρνάτε | σαν χλωμά φαντάσματα | περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα

08. Έρωτά μου κατεργάρη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Έρωτα πόσο σε φθονώ | που με τραβάς σαν παλαβό | που με τραβάς σαν παλαβό | στα βήματά σου. | Κι όμως στιγμή δε σε ξεχνώ | και μέρα νύχτα λαχταρώ | και μέρα νύχτα λαχταρώ | τη ζεστασιά σου. | Έρωτά μου κατεργάρη | φύγε κάνε μου την χάρη | Φύγε κάνε μου την χάρη | έρωτά μου κατεργάρη. | Έρωτα πλάνε, τις φτωχιές | τις πονεμένες τις καρδιές | τις πονεμένες τις καρδιές | τις κάνεις πτώμα. | Αχ βρε σατράπη σαδιστή | μου έχεις φάει τη ζωή | μου έχεις φάει τη ζωή | τι θες ακόμα. | Έρωτά μου κατεργάρη | φύγε κάνε μου την χάρη | Φύγε κάνε μου την χάρη | έρωτά μου κατεργάρη. | Έρωτα φύγε από δω | με πλήγωσες και σου ζητώ | με πλήγωσες και σου ζήτω | ελεημοσύνη. | Ζητιάνος τώρα αληθινός | γυρνώ στους δρόμους σαν τρελός | γυρνώ στους δρόμους σαν τρελός | σαν το χαμίνι. | Έρωτά μου κατεργάρη | φύγε κάνε μου την χάρη | Φύγε κάνε μου την χάρη | έρωτά μου παλαβιάρη.

09. Καρδιά μου πάψε να πονάς Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Καρδιά μου πάψε να πονάς και να παραπονιέσαι, | ρίχ' τον καημό σου στο κρασί και μη τη συλλογιέσαι, | καρδιά μου πάψε να πονάς και να παραπονιέσαι. | Καρδιά, στην άστατη καρδιά ποτέ μη δίνεις βάση | γιατί θε να 'ρθει μια βραδιά που θα σε ξεγελάσει, | καρδιά στην άπιστη καρδιά ποτέ μη δίνεις βάση. | Καρδιά μου πάψε να πονάς για μια γυναίκα σκάρτη, | ρίχ' τον καημό σου στο κρασί και σβήσ' την απ' τον χάρτη, | καρδιά μου πάψε να πονάς για μια γυναίκα σκάρτη.

10. Το χρήμα δεν το λογαριάζω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Το χρήμα δεν το λογαριάζω | τα δυο σου μάτια σαν κοιτάζω | δυο μαύρα μάτια σαν κι αυτά | αχ δεν τα βρίσκω με λεφτά | Βλέπεις εντάξει σου ξηγιέμαι | πως σε λατρεύω δεν τ' αρνιέμαι | είσ' η λαχτάρα μου η χρυσή | γιατί δε λες το ναι κι εσύ | Έλα να σμίξουμε μικρό μου | κι όταν σε νιώθω στο πλευρό μου | δε θα σ' αλλάζω με καμιά | κι ας μου χαρίσουν το ντουνιά

11. Μελαχρινή τσιγγάνα μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι | Τσιγγάνα στο τσαντίρι σου | στρώσε διπλό ντιβάνι | να σκάσουν απ' τη ζήλια τους | τσιγγάνες και τσιγγάνοι | Απόψε θέλω όμορφα | ο Χιώτης να μου παίξει | απόψε το κορίτσι μου | γουστάρει να χορέψει | Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι

12. Θλίψη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ούτε κρασί ούτε πιοτό | απόψε δε με πιάνει | και κλαίω την αγάπη μας | που έχει πια πεθάνει | Νοιώθω στη καρδιά μου | απόψε μια θλίψη | έφυγες εσύ | και πολύ μου ‘χεις λείψει | κι όμως περιμένω | με λαχτάρα στη καρδιά | να γυρίσεις μια βραδιά | Ούτε γιατρός ούτε κανείς | μπορεί να με γιατρέψει | και μια ζωή που ζήσαμε | την έχεις καταστρέψει

13. Ο πασατέμπος Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Αυτά που λες εγώ τ' ακούω βερεσέ | Τα παραμύθια σου τ' ανθίστηκα πια τώρα | Και το κατάλαβα πως ήμουνα για σε | Ο πασατέμπος σου για να περνά η ώρα | Κάθε σου φίλημα το βρίσκω πια πικρό | Και τον καημό μου δεν μπορείς να τον γλυκάνεις | Μαζί μου έρχεσαι μπαμπέσικο μικρό | Γιατί γυρεύεις κόνξες σ' άλλονε να κάνεις | Φύγε λοιπόν αφού το θες αλλού να πας | Κι άστες τις μουρμούρες και τις κλάψες και τις γκρίνιες | Κι όταν θα σμίξεις με τον μάγκα π' αγαπάς | Να μην του πεις ότι για πασατέμπο μ' είχες

14. Βουνό με βουνό Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ένα μήνα σ' έχω χάσει βρε μπαμπέσα | κι όποιο κέντρο κι αν θα δω μπουκάρω μέσα, | θα σε βρω, που θα μου πας κι αν έχεις φύγει, | το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει. | Κι αν τυχόν καμιά φορά και σε τρακάρω, | μ' όποιον να 'σαι, να το ξέρεις, θα σε πάρω, | σαν σε σκέφτομαι με πιάνουν πάντα ρίγη, | το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει. | Τι σου φταίω, κάθε βράδυ κι είμαι σούρα | και οι φίλοι να μου κάνουνε καζούρα, | να μου λένε, θα τη βρεις κι αν έχει φύγει, | το βουνό με το βουνό ποτέ δε σμίγει.

15. Αφού το θες Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Δεν τη θέλεις πια την αγκαλιά μου | χόρτασες τα χάδια, τα φιλιά μου | σε γλυκοφιλώ και συ με σπρώχνεις | δε με θέλεις πια γι' αυτό με διώχνεις | Αφού το θες τούτη τη βραδιά | με βαριά καρδιά και καημό μεγάλο | αγάπη μου, σου αφήνω γεια | αφού τώρα πια δε με θέλεις άλλο | Τι 'ναι αυτό που σ' έκανε ν' αλλάξεις | κι έτσι ξαφνικά να με πετάξεις; | ήμουνα εντάξει στο πλευρό σου | με κοιτάζεις τώρα σαν εχθρό σου | Έφτασε ο κόμπος πια στο χτένι, | τώρα το βλέπω είμαστε σαν ξένοι | κι έτσι θα χωρίσουμε σε λίγο, | φίλα με αγάπη μου να φύγω.

16. Τρελό κορίτσι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πάλι στις τρεις ήρθες εχτές να κοιμηθείς | τρελό κορίτσι, τι `ναι αυτά που κάνεις; | Για κάτσε φρόνιμα και να συγκεντρωθείς | γιατί αλλιώς στην ψάθα θα πεθάνεις. | Είσαι γυναίκα που δε μοιάζεις με καμιά | με μακριά μαλλιά και λίγη γνώση | κι όταν θα πάθεις στη ζωή καμιά ζημιά | τότε να δούμε ποιος θα σε γλιτώσει. | Γι αυτό μην πιάνεσαι κορόιδο και κουτή | τώρα λοιπόν που είσαι στον καιρό σου, | προτού περάσουνε τα χρόνια σου μικρή | για κοίταξε να βρεις τον άνθρωπό σου.

17. Σβήσε τη φλόγα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι φωτιά | που μου άναψες, | τι φωτιά! | Μου ‘καψε | τη φτωχούλα μου την καρδιά | Σβήσε τη φλόγα | για σένα που έχω | Θα πεθάνω δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | θα πεθάνω, δεν αντέχω | Μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου, μάνα μου | Σβήσε τη φωτιά που έχω | Σαν γιατρό | μέρα νύχτα σε καρτερώ | Σαν γιατρό | σε προσμένω να γιατρευτώ

18. Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Με τέτοια βαρυχειμωνιά | και με φουρτούνα στην καρδιά | το κύμα σε | το κύμα σε τυλίγει | κι αν κάνει η βάρκα σου νερά | τότε την κάθε σου χαρά | η θάλασσα | η θάλασσα την πνίγει | Μοιάζεις κι εσύ | μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα | που με τα κύ, | που με τα κύματα σου | μου τα 'χεις κά, | μου τα 'χεις κάνει θάλασσα | και πνίγομαι | και πνίγομαι κοντά σου | Όταν στο πέλαγο βρεθείς | είναι μοιραίο να χαθείς | με τέτοια τρι, | με τέτοια τρικυμία | και το τιμόνι της καρδιάς | θα σου τ' αρπάξει ο βοριάς | που το' χει αδυ, | που το' χει αδυναμία

19. Εσύ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Εσύ που τρελά μ’ αγαπούσες | Εσύ για θυμήσου καλά | Με λάτρευες και πέθαινες | Σαν με γλυκοφιλούσες | Και όμως όλα σβήσανε | Μέσα σε μια βραδιά | Στριφογυρίζω μες στο κρεβάτι | Δεν κλείνω μάτι και ξαγρυπνώ | Και τυραννιέμαι και αναρωτιέμαι | Γιατί, γιατί, γιατί ακόμα σ’ αγαπώ | Μπορεί μια βραδιά να γυρίσεις | Μπορεί να γυρίσεις μπορεί | Και στην μικρή μας την φωλιά | Να θες να ξαναζήσεις | Μα τότε πια αγάπη μου | Θα έχω γιατρευτεί | Στριφογυρίζω μες στο κρεβάτι | Δεν κλείνω μάτι και ξαγρυπνώ | Και τυραννιέμαι και αναρωτιέμαι | Γιατί, γιατί, γιατί ακόμα σ’ αγαπώ

20. Απόψε φίλα με Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε είναι πια για μας | η νύχτα η τελευταία | απόψε μείνε ως το πρωί | και κάνε μου παρέα | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Θα πάρω πια τα μάτια μου | Κι όπου με βγάλει η άκρη | Θα φύγω και θα με ζητάς | Θα κλαις με μαύρο δάκρυ | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις | απόψε φίλα με κι αγκάλιασέ με | αύριο φεύγω λησμόνησέ με | Του χωρισμού μας αύριο | η μέρα ξημερώνει | η άτυχη αγάπη μας | απόψε τελειώνει | Απόψε φίλα με να με χορτάσεις | αύριο φεύγω και θα με χάσεις

21. Πάρε το δάκρυ μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πάρε το δάκρυ μου | πάρε το δάκρυ μου | να το ’χεις συντροφιά σου. | Πάρε τον πόνο μου | πάρε τον πόνο μου | και βάλ’ τον στην καρδιά σου. | Πάρ’ τα να νιώσεις | της αγάπης μου τον πόνο | και πως για σένα | υποφέρω ένα χρόνο. | Πάρε τη ζάλη μου | πάρε τη ζάλη μου | που μ’ έχει ξετρελάνει. | Πάρε τα νεύρα μου | πάρε τα νεύρα μου | που μ’ έχουνε πεθάνει. | Πάρ’ τα, αγάπη μου | στη θάλασσα και ρίχ’ τα | γιατί δε βρίσκω | ησυχία μέρα νύχτα. | Πάρε τα χείλη μου | πάρε τα χείλη μου | που στάζουνε φαρμάκι. | Πάρ’ την καρδιά μου | πάρ’ την καρδιά μου | που την τρώει το σαράκι. | Τι να την κάνω | την καρδιά μου πληγωμένη | και μια ζωή | χωρίς σκοπό βασανισμένη;

22. Σκότωσέ με Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Ένα μαχαίρι τα στήθια μου καρφώνει | που λίγο, λίγο, ζυγώνει στην καρδιά | αχ! το μαχαίρι αυτό που με πληγώνει | είναι η μαύρη, η δική σου απονιά. | Σκότωσέ με, δεν μπορώ χωρίς εσένανε να ζήσω | σκότωσέ με, στη δικιά σου αγκαλιά να ξεψυχήσω. | Μέρα και νύχτα, για σένα αργοπεθαίνω | και μες στο κλάμα ζητώ παρηγοριά | μα δεν πειράζει, εγώ θα περιμένω | ώσπου να φτάσει το μαχαίρι στην καρδιά. | Σκότωσέ με, δεν μπορώ χωρίς εσένανε να ζήσω | σκότωσέ με, στη δικιά σου αγκαλιά να ξεψυχήσω.

23. Λαός και Κολωνάκι Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Τι σημασία έχει αυτό | αν είμαι φτωχαδάκι | κι εσύ αν είσαι πλούσια | από το Κολωνάκι | Όλοι το ίδιο είμαστε | σε τούτο το κοσμάκη | και όλοι έχουμε καρδιά | λαός και Κολωνάκι | Φτώχεια και πλούτη δυστυχώς | ποτέ τους δεν ταιριάζουν | μα όταν θέλουν δυο καρδιές | λεφτά δε λογαριάζουν | Ο έρωτας αγάπη μου | τίποτα δεν κοιτάει | και όταν θα ‘ρθει η στιγμή | την πόρτα σου χτυπάει

24. Έφυγες και πού μ' αφήνεις Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στο κατώφλι ένα γράμμα πεταμένο | και στη πόρτα κρεμασμένα τα κλειδιά | έτσι βρήκα σκοτεινό και ρημαγμένο | το φτωχό μας το σπιτάκι μια βραδιά | Έφυγες και που μ' αφήνεις | ένα σπίτι πώς το κλείνεις | Η μικρή μας καμαρούλα μόλις μπήκα | βλέπω άδειο το κρεβάτι κι ορφανό | και τη βέρα στο προσκέφαλό σου βρήκα | ποιος σε πήρε, που να πήγες και πονώ | Έφυγες και που μ' αφήνεις | ένα σπίτι πώς το κλείνεις | Με το κλάμα συντροφιά θα ξενυχτήσω | νοσταλγώντας μια φευγάτη αγκαλιά | το πρωί με τι κουράγιο να ξυπνήσω | με τι όρεξη να πάω στη δουλειά | Έφυγες και που μ' αφήνεις | ένα σπίτι πώς το κλείνεις

25. Απότομα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Πες μου γιατί αγάπη μου | γλυκειά παρηγοριά μου | πες μου γιατί να μ' αρνηθείς | γιατί να φύγεις να χαθείς | να ζήσεις μακριά μου | Απότομα | μου την κοπάνησες απότομα | δεν μου ξηγήθηκες φιλότιμα | και πήρες δρόμο μια βραδιά | μ' αρνήθηκες | με κάποιον άλλο ξεμυαλίστηκες | σε άλλα κόλπα μου τραβήχτηκες | κι έχω μαράζι στην καρδιά | Ποτέ μου δεν σε πίκρανα | γι αυτό παραπονιέμαι | που είμαι τώρα μοναχός | κι από αγάπη ορφανός | και κλαίω και χτυπιέμαι

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης