Σάββατο, 2 Απριλίου 2016

Ο συνθέτης Γιώργος Μουζάκης





















Ο πρώτος δίσκος

01. Έχω απόψε ραντεβού Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Μου 'πε πως θα 'ρθει στις οκτώ | ντ' ακόρ βρέξει δε βρέξει | κι έσπασα όλα τα ρεκόρ | μόλις μου είπε στις οκτώ | και στήθηκα απ' τις έξι | Φόρεσα τα καινούρια μου | και ντύθηκα στην πένα | γιατί έχω απόψε ραντεβού | το πρώτο αυτό το ραντεβού | αγάπη μου με σένα | Έχω απόψε ραντεβού | ραντεβού με σένα | κι απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Πω, πω, πω, πως θα το πω  | Πω, πω, πω, πως θα το πω | το σ' αγαπώ σε λίγο | έχει γούστο να ντραπώ | καλύτερα να φύγω | Απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | κι έχω απόψε ραντεβού | αγάπη μου με σένα | Έχω απόψε ραντεβού | ραντεβού με σένα | κι απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω, τα 'χω μπερδεμένα | Πω, πω, πω, πω, πω, πω | Πω, πω, πω, πως θα το πω  | Πω, πω, πω, πως θα το πω | το σ' αγαπώ σε λίγο | έχει γούστο να ντραπώ | καλύτερα να φύγω | Απ' το τρακ τα λόγια μου | τα 'χω μπερδεμένα | κι έχω απόψε ραντεβού | αγάπη μου με σένα | αγάπη μου με σένα | αγάπη μου με σένα

02. Σ' αγαπώ τόσο πολύ Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γ. Μουζάκης & Γ. Ασημακόπουλος | Στίχοι: Πάνος Παπαδούκας
Αυτή η νύχτα, | που για ένα πείσμα μου σε έχω χάσει, | πώς θα περάσει ώσπου να 'ρθει το πρωί, | αυτή η νύχτα, | που κάθε αστέρι της προτού να σβήσει, | θα μου στοιχίσει τη μισή μου τη ζωή. | Σ' αγαπώ τόσο πολύ, | που με πνίγει, όταν σε χάνω, η αγωνία, | σ' αγαπώ τόσο πολύ, | και ας είν' αυτή η αγάπη τυραννία, | σ' αγαπώ κι από καιρό, | τη μεγάλη την απόφαση την πήρα, | όλα σου τα συγχωρώ, μακριά σου δεν μπορώ, | έλα πάλι και ας γίνει ό,τι θέλει η μοίρα.

03. Αδυναμία μου Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Αδυναμία μου, αγάπη μου, λατρεία μου | είσαι το είναι μου, ανάσα μου, θρησκεία μου | Είσαι το όνειρο που έψαχνα στη ζήση μου | αδυναμία μου, αγάπη μου, μεθύσι μου | Η νύχτα τέλειωσε σε λίγο πια θα ξημερώσει | μα η αγάπη μας ποτέ, ποτέ δεν θα τελειώσει | Αδυναμία μου, αγάπη μου, λατρεία μου | είσαι το είναι μου, ανάσα μου, θρησκεία μου

04. Και σου κρατώ το χέρι Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Η νύχτα είναι σκοτεινή χωρίς κανένα αστέρι, | έλα κοντά μου αγάπη μου να μου κρατάς το χέρι, | να με κρατάς, να σε κρατώ, που θα με πας δε θα ρωτώ. | Μα δε με νοιάζει αν είναι αυγές, νυχτιά ή μεσημέρι, | αφού κοντά μου περπατάς και σου κρατώ το χέρι. | Χλωμό-χλωμό ξεπρόβαλε τ' Αυγερινό τ' αστέρι, | και τα πουλιά ξυπνήσανε και πάνε ταίρι-ταίρι, | κι απ' το βουνό τ' αντικρινό ροδίζει η αυγή τον ουρανό. | Μα δε με νοιάζει αν είναι αυγές, νυχτιά ή μεσημέρι, | αφού κοντά μου περπατάς και σου κρατώ το χέρι. | Να με κρατάς, να σε κρατώ, που θα με πας δε θα ρωτώ. | Μα δε με νοιάζει αν είναι αυγές, νυχτιά ή μεσημέρι, | αφού κοντά μου περπατάς και σου κρατώ το χέρι.

05. Καλωσόρισες έρωτα Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Φερεντίνος
Καλωσόρισες έρωτα | με τα κρίνα στα χέρια | με το γέλιο, την άνοιξη | με το φως, με τα αστέρια | Καλωσόρισες έρωτα | καλώς ήρθες χαρά μου | γιατί εσύ μου ζωντάνεψες | τα νεκρά όνειρά μου | Καλωσόρισες έρωτα | κι αυτό μόνο με φτάνει | για να ρίξουμε άγκυρα | στης καρδιάς το λιμάνι

06. Χρόνια σε περίμενα Τραγούδι: Λίτσα Σακελλαρίου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Χρόνια σε περίμενα | χρόνια σε ζητούσα | κι έλεγα πως κάποτε | κάπου θα βρεθείς | Χρόνια σε περίμενα | χρόνια σε ζητούσα | τ' άστρα και τα σύννεφα | χρόνια τα ρωτούσα | Πού 'ναι η αγάπη μου | πού 'ναι η αγάπη μου | πού 'ναι η αγάπη μου | πότε πια θα 'ρθει | Χρόνια σε περίμενα | χρόνια σε ζητούσα | κι ο καημός μου μ' έτρωγε | χρόνια ο κρυφός | Ήρθες και ζεστάθηκα | στη δική σου ζέστη | ήρθες και φωτίστηκα | στο δικό σου φως

07. Θέλω κοντά σου να μείνω Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου & Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Δε ζω χωρίς εσένα ούτε λεπτό | Αγάπη μου της μοίρας ήταν γραφτό. | Θέλω κοντά σου να μείνω | Θέλω σκιά σου να γίνω | Κάθε πληγή ν' απαλύνω | Που σε πονά... | Τα βλέφαρά μου να κλείνω | Να με φιλάς και να σβήνω | Θέλω κοντά σου να μείνω | Παντοτινά...! | Σε νιώθω, σε λατρεύω και σε ποθώ | Κι αν κάποτε σε χάσω θα τρελαθώ. | Θέλω κοντά σου να μείνω | Θέλω σκιά σου να γίνω | Κάθε πληγή ν' απαλύνω | Που σε πονά... | Τα βλέφαρά μου να κλείνω | Να με φιλάς και να σβήνω | Θέλω κοντά σου να μείνω | Παντοτινά...!

08. Πότε θα 'ρθεις Τραγούδι: Νέλλη Μάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

09. Ένα κάποιο χαμόγελο Τραγούδι: Γιάννης Πετρόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Ένα κάποιο χαμόγελο, τρυφερό κι απαλό, | πεταλούδας φτερούγισμα στης ζωής το μεθύσι, | ένα κάποιο χαμόγελο, βιαστικό και δειλό, | που σαν ρόδο μαραίνεται πριν προφτάσει ν’ ανθίσει, | έν’ αστέρι που χάνεται πριν ακόμη ανατείλει, | ένα κάποιο χαμόγελο στα χλωμά σου τα χείλη. | Ένα κάποιο χαμόγελο, ίδιος θρήνος, κρυφός, | ίδιο αστέρι που χάνεται πριν ακόμη ανατείλει | και φωτίζει παράξενα, μ’ ένα αλλόκοτο φως, | το χλωμό σου το πρόσωπο, τα χλωμά σου τα χείλη, | πικραμένη αγάπη μου, στα ματάκια σου είδα, | ένα κάποιο χαμόγελο και μια κάποια ελπίδα. | Και μια κάποια ελπίδα.

10. Αυτός ο έρωτας Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου & Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Το καουμπόικο Τραγούδι: Μαστέλος & Δημητσάνος
Μουσική: Γ. Μουζάκης & Γ. Ασημακόπουλος | Στίχοι: Β. Σπυρόπουλος
Μια μέρα εκεί στο ράντζο μου | που έπαιζα το μπάντζο μου, | το όμορφο ρομάντζο μου, αρχίζει, το γλυκό, | συνάντησα το γόη μου, | το φίνο καουμπόι μου, | ψηλότερο απ' το μπόι μου και συμπαθητικό. | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω | μ' αρέσει αυτό το σύστημα το καουμπόικο. | Δυο μέρες, τρεις, δουλεύουμε | και δώδεκα χορεύουμε, | γλεντάμε κι αλητεύουμε σε φιέστες και γιορτές, | και μέσα σ' όλα τ' άλλα μας | τ' άλογα τα μεγάλα μας, | πάμε κι εκεί καβάλα μας τις όμορφες νυχτιές. | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω | μ' αρέσει αυτό το σύστημα το καουμπόικο. | Με τα ψηλά καπέλα μας | που τα 'χουμε για ομπρέλα μας, | κάνουμε κάθε τρέλα μας Αμερικάνικη, | εκεί σε κάθε πάμπα μας | τραβάμε και τη σάμπα μας, | την έχουμε στη στάμπα μας γι' Αμερικάνικη. | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω | μ' αρέσει αυτό το σύστημα το καουμπόικο.

12. Σε ψάχνω στον αγέρα Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Λάκης Μιχαηλίδης
Στέρεψε το δάκρυ στων ματιών την άκρη | γιατί αγάπη μου γιατί | Στα φτερά της λύπης βρίσκομαι όταν λείπεις | γιατί αγάπη μου γιατί | Και σε ψάχνω στον αγέρα | κι απ΄ τα σύννεφα πιο πέρα | στο γαλάζιο τ΄ ουρανού σ΄ αναζητώ | Και σε βρήκα μες τ΄ αστέρια | κι ένιωσα τα δυο σου χέρια να κρατώ | Φεύγεις και μ΄ αφήνεις τη ζωή μου κλείνεις | γιατί αγάπη μου γιατί | Στα φτερά της λύπης βρίσκομαι όταν λείπεις | γιατί αγάπη μου γιατί | Και σε ψάχνω στον αγέρα | κι απ΄ τα σύννεφα πιο πέρα | στο γαλάζιο τ΄ ουρανού σ΄ αναζητώ | Και σε βρήκα μες τ΄ αστέρια | κι ένιωσα τα δυο σου χέρια να κρατώ

13. Από χθες μέχρι σήμερα Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Από χθες μέχρι σήμερα όλα έχουν αλλάξει | και πικρό πια το δάκρυ μας στην ψυχή έχει στάξει, | μπήκε ο ήλιος στα σύννεφα και τα τζάμια η βροχή, | τα χτυπάει αδιάκοπα αφού λείπεις εσύ. | Ελπίδες και όνειρα, όλα ήταν εφήμερα, | σκορπιστήκαν στον άνεμο από χθες μέχρι σήμερα. | Από χθες μέχρι σήμερα δεν εφώτισε μέρα | και δεν βρέθηκε άνθρωπος να μου πει καλημέρα, | μες στους δρόμους τους έρημους ο καημός μ' οδηγεί | αφού όλα χαθήκανε, αφού λείπεις εσύ. | Ελπίδες και όνειρα, όλα ήταν εφήμερα, | σκορπιστήκαν στον άνεμο από χθες μέχρι σήμερα.

14. Θα περάσει κι αυτό Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

15. Αντίο Τραγούδι: Τζίμης Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Ασημακόπουλος
Το πλοίο που σαλπάρει, μακριά μου θα σε πάρει | κι θα μου λεν' για σε οι άσπροι γλάροι. | Κι εγώ απ' τ' ακρογιάλι, | με το μαντίλι πάλι, | σ' αποχαιρετώ, | μια κι είν' γραφτό. | Αντίο | και κει που θα πας στα ξένα | θυμήσου με και μένα, | που θα σε καρτερώ. | Ποιος ξέρει της θάλασσας τ' αγέρι | που τάχα θα σε φέρει | και ποιόν θα βρεις καιρό, | οι μέρες χωρίς τελειωμό. | Μακριά σου θα 'ναι | και θα 'χω μονάχο καημό | τον γυρισμό. | Αντίο | και κει που πας στα ξένα | θυμήσου με και μένα, | που θα σε καρτερώ, | που θα σε καρτερώ.

16. Αγάπη μου Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

17. Νύχτα μου όμορφη Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Νύχτα μου όμορφη, νύχτα ανοιξιάτικη, νύχτα | Όλα τ’ αστέρια σου νύχτα μου, απάνω της ρίχτα | Για να στολίσεις μ’ αυτά τα μαλλιά της τα μαύρα | που `χουν το χρώμα σου νύχτα το σκοτεινό. | Νύχτα η ομορφιά σου είναι τόση | που δε θέλω πια να ξημερώσει | να `ταν να γινότανε Αθήνα | να κρατούσε η νύχτα σου ένα μήνα. | Νύχτα μου όμορφη, νύχτα ανοιξιάτικη, νύχτα | Όλα τ’ αστέρια σου νύχτα μου, απάνω της ρίχτα | Για να στολίσεις μ’ αυτά τα μαλλιά της τα μαύρα | που `χουν το χρώμα σου νύχτα το σκοτεινό. | Νύχτα η ομορφιά σου είναι τόση | που δε θέλω πια να ξημερώσει | να `ταν να γινότανε Αθήνα | να κρατούσε η νύχτα σου ένα μήνα. | Αθήνα | Αθήνα | να `ταν να γινότανε Αθήνα | να κρατούσε η νύχτα σου ένα μήνα.

18. Πού να είσαι αγάπη μου Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Σαν άνθρωπος κι εγώ μπορεί να νοσταλγώ, | μπορεί χαρές και λύπες να 'χω μέσα στην ψυχή, | οι πίκρες κι οι καημοί μου καίνε το κορμί, | γι' αυτό και το τραγούδι μου θλιμμένο αντηχεί, | και το τραγούδι αυτό, γιατί να το κρυφτώ, | μπορούνε να το νιώσουν όσοι μείναν μοναχοί. | Πού να είσαι αγάπη μου, πού να είσαι καρδιά μου, | ποιος σε πήρε και μου 'φυγες μόνη παρηγοριά μου, | ποιος σε πήρε και μου 'φυγες και δεν ξέρω τι κάνω, | γύρνα πίσω αγάπη μου να σε δω κι ας πεθάνω.

19. Τραγουδώ-τραγουδώ Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

20. Το κορίτσι π' αγαπώ Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γ. Πολίτης
Με ρωτάτε και ζητάτε | να σας πω γι' αυτήν που αγαπώ, | αν είν' ωραία, αν είν' μοιραία, | και γι' αυτό, σε όλους απαντώ. | Δεν είναι πλούσια, δεν είναι μαρκησία, | δεν είναι κούκλα ζωντανή, χωρίς καρδιά, | είναι κορίτσι του λαού κι έχει αξία, | η αγαπημένη μου και ξέρει ν' αγαπά. | Λάμπει ο ήλιος, το φεγγάρι και τ' αστέρια, | κι όλα τριγύρω μου έχουν μια κρυφή χαρά, | σαν με κρατούν αγκαλιαστά τα δυο της χέρια, | η αγαπημένη μου για μένα όταν γελά.

21. Τα παιδιά των λουλουδιών Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Ο δεύτερος δίσκος

01. Η σκλάβα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Παιδί μου παράξενο | παιδί μου περίεργο | παιδί μου ωραίο | Τυχαία σε γνώρισα | τυχαία σ' αγάπησα | γιατί ήταν μοιραίο | Παιδί μου αλλιώτικο | παιδί μου απίθανο | καρδιά μου μεγάλη | Τα πάντα χαλάλι σου | χαλάλι τα δάκρυα | κι οι πίκρες χαλάλι | Δεν ξέρω που πάω | δεν ξέρω τι κάνω | και τι θα απογίνω | Η σκλάβα σου ήμουν | η σκλάβα σου είμαι | και σκλάβα θα μείνω

02. Σου σφυρίζω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω | χίλιες καρδιές δεν θ' αντέχαν σ' αυτό τον καημό | που να πω το μεγάλο μου πόνο | μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο | έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | το δικό μας σκοπό | Σε κανένα | μην τα πεις σε κανένα | φύλαξε τα κρυμμένα | όσα λόγια σου πώ | Θα 'ρθει τ' αγέρι | με τ' απαλό το χέρι | κρυφά να σε ξυπνήσει | και το φεγγάρι | για τη δική μας χάρη | τα μάτια του θα κλείσει | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

03. Απόψε σε θυμήθηκα Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Απόψε δεν μπορώ να κλείσω μάτι | στη ψυχή μου νιώθω κάτι στ’ ομολογώ | απόψε έχω νιώσει πως μου λείπεις | μες τα χέρια ζω της λύπης σε νοσταλγώ | Απόψε σε θυμήθηκα | για σένα δεν κοιμήθηκα | που σ’ έχασα λυπήθηκα | και θέλω να σε δω | Νοστάλγησα τα χείλια σου | τα πείσματα τη ζήλεια σου | γι’ αυτό μπροστά στη γρίλια σου | για σένα τραγουδώ

04. Μάτια μου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Όταν μου θυμώνεις | την ψυχή μου τη ματώνεις, | και με κάνεις και καρδιοχτυπώ, | μα σαν χαμογελάς, | γλυκά σαν μου μιλάς, | διπλά σ' αγαπώ. | Μάτια μου, σ' αγαπώ σαν τα μάτια μου, | και ζω μονάχα όταν γι' αγάπη μου μιλάς, | μίλα μου και τα χείλια μου φίλα μου | εσύ που ξέρεις τόσο ωραία να φιλάς. | Εγώ που σ' έχω τόσο αγαπήσει | πεθαίνω στων φιλιών σου το μεθύσι. | μάτια μου, σ' αγαπώ σαν τα μάτια μου, | και ζω μονάχα όταν γι' αγάπη μου μιλάς. | Μάτια μου, σ' αγαπώ σαν τα μάτια μου, | και ζω μονάχα όταν γι' αγάπη μου μιλάς, | μίλα μου και τα χείλια μου φίλα μου | εσύ που ξέρεις τόσο ωραία να φιλάς. | Εγώ που σ' έχω τόσο αγαπήσει | πεθαίνω στων φιλιών σου το μεθύσι. | μάτια μου, σ' αγαπώ σαν τα μάτια μου, | και ζω μονάχα όταν γι' αγάπη μου μιλάς.

05. Γράψε λάθος Τραγούδι: Μπέσυ Αργυράκη
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

06. Δεν πάω σπίτι μου απόψε Τραγούδι: Μαστέλος & Δημητσάνος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Παύλος Ασημακόπουλος
Η ζωή δεν είναι μόνο | όλη μέρα στη δουλειά | μερικές φορές το χρόνο | θέλει γλέντι με βιολιά. | Να σου παίζει η ορχήστρα | δέκα σάμπες παρδαλές | και με μια μικρή τσακίστρα | να χορεύεις και να λες. | Δεν πάω σπίτι μου απόψε | θα χαρώ την όμορφη βραδιά. | Ω! Ω! απόψε όλα θα τα σπάσω | και το πρωί θα πάρω τα κλειδιά. | Κι ας έρχονται οι δίσκοι | με κρασί κονιάκ ουίσκι | κι ας γλεντήσουμε με κέφι | βρε παιδιά. | Δεν πάω σπίτι μου απόψε | θα χαρώ την όμορφη βραδιά. | Ω! Ω! θα χαρώ την όμορφη βραδιά.

07. Και σου κρατώ το χέρι Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Η νύχτα είναι σκοτεινή χωρίς κανένα αστέρι, | έλα κοντά μου αγάπη μου να μου κρατάς το χέρι, | να με κρατάς, να σε κρατώ, που θα με πας δε θα ρωτώ. | Μα δε με νοιάζει αν είναι αυγές, νυχτιά ή μεσημέρι, | αφού κοντά μου περπατάς και σου κρατώ το χέρι. | Χλωμό-χλωμό ξεπρόβαλε τ’ Αυγερινό τ’ αστέρι, | και τα πουλιά ξυπνήσανε και πάνε ταίρι-ταίρι, | κι απ’ το βουνό τ’ αντικρινό ροδίζει η αυγή τον ουρανό. | Μα δε με νοιάζει αν είναι αυγές, νυχτιά ή μεσημέρι, | αφού κοντά μου περπατάς και σου κρατώ το χέρι. | Να με κρατάς, να σε κρατώ, που θα με πας δε θα ρωτώ. | Μα δε με νοιάζει αν είναι αυγές, νυχτιά ή μεσημέρι, | αφού κοντά μου περπατάς και σου κρατώ το χέρι.

08. Αι Μορένα Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Στη Σιέρα τριγυρνώ | χιλιάδες βράδια | για κάποια σενιορίτα, | για κάποια Μορενίτα, | άι! Μορένα μία. | Γυρίζω για να βρω | δυο μαύρα μάτια, | δυο μάτια πονεμένα, | δυο μάτια ερωτευμένα, | άι! Μορένα μία. | Άι! Μορένα, Μορενίτα μου γλυκιά, | εσένα πάντα θα λαχταρώ | σαν τον παλιό καλό τον καιρό, | άι Μορένα μία. | Άι! Μορενίτα μου γλυκιά, | γλυκιά Μορένα, | παντοτινά θα σ' αγαπώ, | θα σ' αγαπώ.

09. Μια ζωή Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος & Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

10. Το μονοπάτι Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γ. Μουζάκης | Στίχοι: Α. Σακελλάριος & Γ. Γιαννακόπουλος
Μες στη ζωή δρόμοι ανοίγονται σωρό | κι όποιον γουστάρεις τον τραβάς κι όπου σε βγάλει | μα είναι κι ένα μονοπάτι πονηρό | που πάει ντουγρού στην κατηφόρα τη μεγάλη | Το μονοπάτι σαν θα πάρεις μια βραδιά | τον ίσιο δρόμο μια για πάντα τον αφήνεις | κι ολημερίς θα κουρελιάζεις μια καρδιά | κι ένα κορμί μες τα κουρέλια της θα ντύνεις | Εκεί ξεχνάει κι ο Θεός για να σε δει | περνάς και φεύγεις και δεν κλαίει ανθρώπου μάτι | ένα σκουπίδι παραπάνω δηλαδή | μες στης ζωής το πονηρό το μονοπάτι

11. Στάσου, στάσου Τραγούδι: Ανδρέας Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

12. Rock 'n 'roll Τραγούδι: Μπέσυ Αργυράκη
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

13. Σου αξίζει Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Δεν είναι ψέματα αυτά που θα σου πω | και μη θαρρείς ότι ποτέ θα μετανιώσω | θα σ' αγαπώ, παντοτινά θα σ' αγαπώ, | κι αν μου ζητήσεις την ζωή μου θα στη δώσω. | Σου αξίζει | κι αν για χάρη σου εχθρούς θα κάνω χίλιους, | σου αξίζει | κι αν δεν ξαναδώ ποτέ φεγγάρια κι ήλιους | Κι αν το φως μου απ' τα μάτια μου το χάσω | κι αν για σένα πριν την ώρα μου γεράσω | κι αν με κάνεις μια για πάντα δυστυχή | θα 'σαι πάντα της ψυχής μου η ψυχή

14. Πάνω απ' τα σύννεφα Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

15. Το κορίτσι π' αγαπώ Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γ. Πολίτης
Με ρωτάτε και ζητάτε | να σας πω γι' αυτήν που αγαπώ, | αν είν' ωραία, αν είν' μοιραία, | και γι' αυτό, σε όλους απαντώ. | Δεν είναι πλούσια, δεν είναι μαρκησία, | δεν είναι κούκλα ζωντανή, χωρίς καρδιά, | είναι κορίτσι του λαού κι έχει αξία, | η αγαπημένη μου και ξέρει ν' αγαπά. | Λάμπει ο ήλιος, το φεγγάρι και τ' αστέρια, | κι όλα τριγύρω μου έχουν μια κρυφή χαρά, | σαν με κρατούν αγκαλιαστά τα δυο της χέρια, | η αγαπημένη μου για μένα όταν γελά.

16. Kalypso Τραγούδι: Γιώργος Πολυχρονιάδης & Μαριάννα Τόλη
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

17. Χωρίς εσένα Τραγούδι: Γιάννης Πετρόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Αδύνατο να ζήσω δίχως έρωτα | μου φαίνεται μαρτύριο η ζωή | γι αυτό κοντά σου βράδια αξημέρωτα | αγάπη μου με βρίσκει το πρωί | Χωρίς εσένα | δε ζω στιγμή χωρίς εσένα | όλα μου φαίνονται θλιμμένα | και η ζωή χωρίς σκοπό | Χωρίς εσένα | δε ζω στιγμή χωρίς εσένα | ματάκια μου αγαπημένα | εσένα μόνον αγαπώ | Κι άλλη μια ζωή αν είχα θα τη ζούσα | μες στην αγκαλιά σου μόνο | κι από την αρχή διπλά θα σ' αγαπούσα | και δε θα 'χα νιώσει πόνο

18. Χιονάτη Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Το χλωμό σου πρόσωπο τ' αγνό | που μοιάζει μ' άγγελο που έπεσε στη γη, | μ' άστρο που το βλέπει ο ήλιος και χλωμιάζει, | και φοβάται αγάπη μου να βγει. | Μα δεν θυμάμαι, αλήθεια, που σ' έχω ξαναδεί, | ίσως στα παραμύθια που μου 'λεγαν παιδί, | στο παιδικό παλάτι μου εσύ ήσουν η Χιονάτη μου, | που χρόνια έψαχνα να βρω σαν θησαυρό.

19. Κουκλίτσα Τραγούδι: Ανδρέας Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Χρ. Γιαννακόπουλος & Αλ. Σακελλάριος
Στη βραδυά που πέφτει ασημένια | σε ζητώ παληά γλυκειά μου έννοια | σε ζητώ κουκλίτσα μου κερένια | στη βραδυά τη μελαγχολική | Κάθε σκέψη μου στο λέω | πάντα γύρω σου πετάει | και έτσι που γλυκοβραδυάζει | η καρδιά μου σε ζητάει | κι η ψυχή μου σε φωνάζει | Στη βραδυά τη μυρωμένη | έλα συ αγαπημένη | έλα συ, αχ έλα συ | Κουκλίτσα μου κερένια | παληά γλυκειά μου έννοια | Ας ήταν της καρδιάς μου | ν' ακούσεις την κραυγή | Ζητώ να ‘ρθεις απόψε | να πάρω τα φιλιά σου | και μέσ' την αγκαλιά σου | να ζήσω ως το πρωΐ

20. Εγώ θα σ' αγαπώ Τραγούδι: Γιοβάννα & Γιάννης Πετρόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Χρόνια τώρα κάνουμε παρέα | κι είμαστε ζευγάρι ταιριαστό | και στο πείσμα όλου του κόσμου, που κακό έχει σκοπό | δε θα πάψω ούτε στιγμή να σ' αγαπώ | Εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει | και θα σου χτίσω μια μικρή φωλιά | κι όταν το σούρουπο μας αγκαλιάζει | θα ζευγαρώνουμε σαν δυο πουλιά | Σα μου λεν να φύγω από κοντά σου | πιο καλά ο ήλιος να σβηστεί | σ' έχω τόσο συνηθίσει, σ' αγαπώ τόσο πολύ | ας τον κόσμο κι έλα δώσ' μου ένα φιλί | Εγώ θα σ' αγαπώ...

21. Γλυκιά ζωή Τραγούδι: Πασχάλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Ο τρίτος δίσκος

01. Μελαχρινή κυρά μου Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

02. Το αγόρι μου Τραγούδι: Νέλλη Μάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Το αγόρι μου, το αγόρι το θλιμμένο | που καιρό το περιμένω | να το βρω δεν ήταν φαίνεται γραφτό | το αγόρι μου, το αγόρι μου τ' ωραίο | ήταν φαίνεται μοιραίο | να μου παίζει χρόνια τώρα το κρυφτό | Αλλά θα 'ρθει που θα πάει κάποια μέρα θα φανεί | κάποιο πρωινό του Απρίλη η μια νύχτα σκοτεινή | κάποιος πόνος θα περάσει, κάποια πίκρα θα χαθεί | κι όταν θα 'ρθει καλώς να 'ρθει | γιατί κάποτε θα 'ρθεί

03. Κάποιο δειλινό Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος & Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Κάποιο δειλινό σαν κόκκινο τριαντάφυλλο | κάποιο δειλινό μενεξεδένιο. | Θα ‘ρθεις να με βρεις | σαν όνειρο, σαν άνοιξη | θα ‘ρθεις να με βρεις, | σε περιμένω. | Η ζωή είναι μικρή, | έλα αγάπη μου | και φεύγεις το πρωί. | Η ζωή είναι μικρή, | σαν τριαντάφυλλο | που αργοφυλλοροεί. | Κάποτε θα ‘ρθείς σαν όνειρο, | σαν άνοιξη | κάποτε θα ‘ρθεις | σε περιμένω. | Κάποιο δειλινό σαν κόκκινο τριαντάφυλλο | κάποιο δειλινό μενεξεδένιο.

04. Το ταγκό της Αθήνας Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Το πιο όμορφο ταγκό | το ταγκό της Αθήνας | ταγκό ερωτικό | το ταγκό της Αθήνας | Με φώτα λιγοστά | η αγάπη μου πλάϊ | και τότε ερωτικά | η καρδιά μου χτυπάει | Έρωτα μεγάλο και δυνατό | νιώθει η καρδιά μας με το ταγκό | μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ | και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ | Το πιο όμορφο ταγκό | το ταγκό της Αθήνας | για σένα τραγουδώ | το ταγκό της Αθήνας | Το πιο όμορφο ταγκό | το ταγκό της Αθήνας | ταγκό ερωτικό | το ταγκό της Αθήνας | Έρωτα μεγάλο και δυνατό | νιώθει η καρδιά μας με το ταγκό | μες στην αγκαλιά μου θα σε κρατώ | και με τα φιλιά μου θα σε μεθώ | Το πιο όμορφο ταγκό | το ταγκό της Αθήνας | για σένα τραγουδώ | το ταγκό της Αθήνας

05. Που να είσαι αγάπη μου Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

06. Ένας φίλος ήρθε απόψε απ' τα παλιά Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Φίλων Αρίας
Μοναχός μου πάλι βρέθηκα | και για μια στιγμή σε σκέφτηκα | κι αναπολώντας στη φτωχή την κάμαρά μου | ήρθε ένας φίλος να ξυπνήσει τα όνειρά μου | κι ενώ σκεφτόμουνα αγάπη μου πού να 'σαι | ήρθε και μου 'πε πως ακόμα με θυμάσαι | Ένας φίλος ήρθε απόψε απ' τα παλιά | φορτωμένος με χιλιάδες αναμνήσεις | είχε γκρίζα τα σγουρά του τα μαλλιά | και μου είπε πως απόψε θα γυρίσεις | Στην ιστορία μας ο φίλος αυτός | είχε ένα ρόλο παίξει τελευταίο | κι όπως με κοίταζε στα μάτια σκυφτός | μ' έκανε αγάπη μου αδιάκοπα να κλαίω

07. Αλίμονο σ' εσένα Τραγούδι: Ζωζώ Σαπουντζάκη
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης & Γιώργος Οικονομίδης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Σου τα 'χω μαζεμένα και χιλιοειπωμένα, | αν δεν καθίσεις φρόνιμα αλίμονο σ' εσένα, | θα πάνε από 'μένα τα νιάτα σου χαμένα | αν δεν καθίσεις φρόνιμα αλίμονο σ' εσένα. | Άσ' τα κόλπα πια τα πλάνα σου | πριν βάλει μαύρα η μάνα σου | και πάψε να με στραβοκοιτάς | πριν γίνει σαματάς. | Γιατί σ' τα 'χω μαζεμένα και χιλιοειπωμένα, | αν δεν καθίσεις φρόνιμα αλίμονο σ' εσένα. | Σου τα 'χω μαζεμένα και χιλιοειπωμένα, | αν δεν καθίσεις φρόνιμα αλίμονο σ' εσένα, | θα πάνε από 'μένα τα νιάτα σου χαμένα | αν δεν καθίσεις φρόνιμα αλίμονο σ' εσένα. | Άσ' τα κόλπα πια τα πλάνα σου | πριν βάλει μαύρα η μάνα σου | και πάψε να με στραβοκοιτάς | πριν γίνει σαματάς. | Γιατί σ' τα 'χω μαζεμένα και χιλιοειπωμένα, | αν δεν καθίσεις φρόνιμα αλίμονο σ' εσένα, | αλίμονο σ' εσένα, αλίμονο σ' εσένα.

08. Θέλω Ρούμπα να χορεύω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Μουζάκης
Θέλω Ρούμπα να χορεύω, | με το νου να ταξιδεύω, | να πηγαίνω σ' άλλα μέρη, | σε μια χώρα μαγική, | να φορέσω ένα σομπρέρος, | να με κυβερνάει ο έρως, | να 'μαι φίνος Καμπαλέρος | κάπου στην Αμερική. | Αϊ, αϊ, αϊ, αϊ, | αϊ, αϊ, αϊ, αϊ. | Με μαράκες και ξυλάκια | πάνε κάτω της ημέρας τα φαρμάκια, | και μια Ρούμπα που χορεύω | γίνετ' όνειρο για 'μένα η ζωή. | Αϊ, αϊ, αϊ, αϊ, | αϊ, αϊ, αϊ, αϊ. | Ρούμπα, με τσίκι-τσίκι Ρούμπα, | μ' αρέσει να χορεύω και να γλεντώ. | Αϊ, αϊ, αϊ, αϊ, | αϊ, αϊ, αϊ, αϊ. | Με μαράκες και ξυλάκια | πάνε κάτω της ημέρας τα φαρμάκια, | και μια Ρούμπα που χορεύω | γίνετ' όνειρο για 'μένα η ζωή. | Αϊ, αϊ, αϊ, αϊ, | αϊ, αϊ, αϊ, αϊ. | Ρούμπα, με τσίκι-τσίκι Ρούμπα, | μ' αρέσει να χορεύω και να γλεντώ.

09. Μπορεί Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

10. Το νέο τραγουδάκι Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Δε σ' αλλάζω με τίποτα Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Αυτοί π' αγαπήσαν κι αυτοί π' αγαπούνε | αυτοί που δώσανε στον έρωτα το παν | αυτοί θα νοιώσουνε τα χείλη μ' ότι πούνε | πως δεν πουλιούνται οι καρδιές π' αγαπούν | Δεν σ' αλλάζω με τίποτα | ούτε μ' όλα τ' αστέρια | το φεγγάρι τ' ολόχρυσο | κι αν μου φέρναν στα χέρια | Ουρανός γη και θάλασσα | τι κι αν ήταν δικά μου | τι θα τα 'καν' αγάπη μου | αν δεν σ' είχα κοντά μου | Δεν σ' αλλάζω με τίποτα | στη ζωή μου ετούτη | δεν σ' αλλάζω με τίποτα | ούτε μ' όλα τα πλούτη | Κανείς δεν ένοιωσε ούτε ποτέ θα νοιώσει | κανείς δεν γνώρισε αγάπη σαν κι αυτή | Κανείς δεν έδωσε ούτε ποτέ θα δώσει | για την αγάπη σαν και μένα κάθε τι | Δεν σ' αλλάζω με τίποτα...

12. I love you Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

13. Μαρία Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Παντού τ' όνομα σου ακούω μακριά σου Μαρία | της νύχτας τ' αγέρι γλυκά το προφέρει Μαρία | το βλέπω στα αιθέρια γραμμένο μ' αστέρια Μαρία | κι ο μπάτης γλυκά ψιθυρίζει | το κύμα κι αυτό μουρμουρίζει | το λένε χιλιάδες πουλιά Μαρία. | Παντού όπου να 'μαι εσένα θυμάμαι Μαρία | σαν θεία εικόνα προβάλεις Μαντόνα Μαρία | γιά σένα αναπνέω γιά χάρη σου κλαίω Μαρία | γιά σένα μιλά η ψυχή μου | τα βράδια μέσ' την προσευχή μου | στη Σάντα Μαρία να 'ρθεις Μαρία. | Τις νύχτες που λείπεις στα χέρια της λύπης τα κρύα | τα μάτια μου κλαίνε τα χείλη μου λένε Μαρία | ζητώ να ξεχάσω μα όπου περάσω Μαρία | το νοιώθω παντού τ' άρωμά σου | ακούω παντού τ' όνομα σου | γιά σένα όλα γύρω μιλούν Μαρία.

14. Έρχονται στιγμές Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

15. Νάνι-νάνι Τραγούδι: Νάντια Κωνσταντοπούλου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

16. Πόσο μ' αγαπάς Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

17. Οι μόρτες Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιάννης Ιωαννίδης
Στις μισάνοιχτες τις πόρτες | στις παλιές ανηφοριές | τραγουδούν τα βράδια οι μόρτες | κάποιες τους παλικαριές | Και κλαίει κάποια γλυκιά διπλοπενιά | πρίμο σεγκόντο στου φεγγαριού τη γειτονιά | Πρίμο σεγκόντο στου φεγγαριού τη γειτονιά | αναστενάζει κάποια γλυκιά διπλοπενιά | Με τ' αράπικο φιστίκι | που μασάνε που και που | σμίγουνε το τσίκι-τσίκι | με τις χάντρες του παλιού κομπολογιού | Και κλαίει κάποια γλυκιά διπλοπενιά | πρίμο σεγκόντο στου φεγγαριού τη γειτονιά | Πρίμο σεγκόντο στου φεγγαριού τη γειτονιά | αναστενάζει κάποια γλυκιά διπλοπενιά

18. Θα είσαι μήπως εσύ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

19. Κάτω στο Μεταξουργείο Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος & Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

20. Αν γύριζες στο μικρό μας σπιτάκι Τραγούδι: Γιοβάννα
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Τα γιούλια μαραθήκανε στη γλάστρα | κι όλο το σπιτάκι πενθεί | και κλαίει η καρδιά μου με τ’ άστρα | αφού εσύ που αγαπώ, έχεις χαθεί | Αν γύριζες στο μικρό μας σπιτάκι | που όλα εκεί μέσα τόσο σε καρτερούν | θα πέρναμε το παληό μας δρομάκι | κι οι δυο οι καρδιές τη χαρά να ξαναβρούν

21. Το κυπαρίσσι Τραγούδι: Αλέκος Αναστασιάδης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Ο τέταρτος δίσκος

01. Τσίκα, τσίκα μπουμ Τραγούδι: Ανδρέας Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου
Είναι η ζωή μας μια χίμαιρα | κι όλα στον κόσμο εφήμερα | ας το γλεντήσουμε σήμερα | αφού σου το ζητώ | Πάμε μαζί να ξεσκάσουμε | στο μάμπο κέφι να σπάσουμε | και στη ζωή να περάσουμε | μαζί το βράδυ αυτό | Τσίκα, τσίκα μπουμ, ολέ, ολέ | Τσίκα, τσίκα μπουμ, ολέ, ολέ | Τσίκα, τσίκα μπουμ, ολέ, ολέ | Τσίκα, τσίκα μπουμ | Ε, ε, ε, ε, ε, του μάμπο τα φτερά | τις λύπες σου ξεχνάς | κι αμέσως ξεκινάς | για να βρεις τη χαρά | Α, α, α, α, α, σε κόσμους μακρινούς | σε τόπους μαγικούς | πετάς στους ουρανούς | κορνέτες σαν ακούς | Τσίκα, τσίκα μπουμ, ολέ, ολέ | Τσίκα, τσίκα μπουμ, ολέ, ολέ | Τσίκα, τσίκα μπουμ, ολέ, ολέ | Τσίκα, τσίκα μπουμ | Κάθε σου λύπη παράτησε | μόνο το κέφι σου κράτησε | και το ρολόι σταμάτησε | αφού το λαχταρώ | Μέσα στου μάμπο τα βήματα | σπάνε της λύπης τα κύματα | γλεντάς τα λίγα σου χρήματα | στου μάμπο το χορό

02. Αυτόν που περίμενα Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου & Κώστας Κοφινιώτης
Αυτόν που περίμενα να 'ρθει στο κατώφλι μου | αυτόν που ονειρεύτηκα χωρίς να τον ξέρω, | περάσανε Άνοιξες, περάσαν Φθινόπωρα, | κι ακόμα δεν φάνηκε γι' αυτό υποφέρω. | Θα 'ρθει, θα 'ρθει, στην καρδιά μου τον κλείνω, | μα δεν θα 'ρθεί ποτέ, ποτέ, και πεθαίνω και σβήνω, | και πεθαίνω και σβήνω. | Αυτόν που περίμενα, χαρά μου κι ελπίδα μου, | να μπει μες στις φλέβες μου και αίμα να γίνει, | τον δρόμο του έχασε κι ακόμα δεν φάνηκε, | σκοτείνιασε γύρω μου κι ο ίσκιος του σβήνει. | Θα 'ρθει, θα 'ρθει, στην καρδιά μου τον κλείνω, | μα δεν θα 'ρθεί ποτέ, ποτέ, και πεθαίνω και σβήνω, | και πεθαίνω και σβήνω. | Και πεθαίνω και σβήνω.

03. Πονάω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλ. Σακελλάριος & Χρ. Γιαννακόπουλος
Πονάω απίστευτα, πονάω αβάσταχτα, | πονάω αγιάτρευτα, | πονάω που 'χασα τα δυο τα μάτια σου, | τ' αξιολάτρευτα, | πονάω που 'χασα τα δυο τα μάτια σου, | τ' αξιολάτρευτα, | πονάω απίστευτα, πονάω αβάσταχτα, | πονάω αγιάτρευτα. | Εσύ το ζήτησες, εσύ το τόλμησες, | εσύ το θέλησες, | την ευτυχία μας εσύ τη γκρέμισες | και τη δρασκέλισες, | την ευτυχία μας εσύ τη γκρέμισες | και τη δρασκέλισες, | εσύ το ζήτησες, εσύ το τόλμησες, | εσύ το θέλησες. | Πάρε το δρόμο σου, πάρε την τύχη σου, | παρ' το γραμμένο σου, | κι αν θέλεις νιώθε με σαν κάτι που 'χασες | αγαπημένο σου, | κι αν θέλεις νιώθε με σαν κάτι που 'χασες | αγαπημένο σου, | πάρε το δρόμο σου, πάρε την τύχη σου, | παρ' το γραμμένο σου.

04. Φεύγω Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Φεύγω, το δρόμο μου παίρνω χωρίς εσένα, | και ρίχνω πέτρα στο παρελθόν μας, στα περασμένα. | Θα γίνω αστέρι μέσα στ' αστέρια στον ουρανό | θα γίνω σύννεφο μέσα στα σύννεφα και θα χαθώ. | Γέλιο το δάκρυ μου, χαρά τον πόνο μου, | σ' αφήνω πίσω, | αφού δεν μπόρεσα μ' αυτά που μου 'κανες | να σε μισήσω. | Φεύγω κι ας μην ακούω πια τη φωνή σου, | τα περασμένα, το παρελθόν μας κράτα μαζί σου. | Νερό θα γίνουν τα δάκρυά μου σε μια πηγή, | να ταξιδεύω σε ξένο κόσμο, σε άλλη γη. | Γέλιο το δάκρυ μου, χαρά τον πόνο μου, | σ' αφήνω πίσω, | αφού δεν μπόρεσα μ' αυτά που μου 'κανες | να σε μισήσω.

05. Αλίμονο σε σένα Τραγούδι: Γιάννης Πετρόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

06. Σ' αγαπώ τόσο πολύ Τραγούδι: Γιοβάννα
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

07. Είσαι καράτια εικοσιτέσσερα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Τάσος Καραδήμας
Όταν σε βλέπω να θυμώνεις | δεν ξέρεις πόσο με πληγώνεις, | και την καρδιά μου τη ματώνεις, | πώς θέλεις να σ' το πω. | Είσαι καράτια εικοσιτέσσερα | κι έχω τα μάτια δεκατέσσερα | να μη σε κλέψουν και φτωχύνω | και τότε πες μου τι θα γίνω. | Δύο καράτια τα ματάκια σου | και άλλα τρία τα χειλάκια σου, | πέντε καράτια τα μαλλιά σου | και δεκατέσσερα η καρδιά σου. | Γιατί είσαι φως μου ο κρυφός καημός μου, | που τόσα χρόνια έψαχνα να βρω. | Είσαι καράτια εικοσιτέσσερα | κι έχω τα μάτια δεκατέσσερα | να μη σε κλέψουν και φτωχύνω | και τότε πες μου τι θα γίνω. | Δύο καράτια τα ματάκια σου | και άλλα τρία τα χειλάκια σου, | πέντε καράτια τα μαλλιά σου | και δεκατέσσερα η καρδιά σου. | Γιατί είσαι φως μου ο κρυφός καημός μου, | που τόσα χρόνια έψαχνα να βρω. | Είσαι καράτια εικοσιτέσσερα | κι έχω τα μάτια δεκατέσσερα | να μη σε κλέψουν και φτωχύνω | και τότε πες μου τι θα γίνω.

08. Δε σ' αλλάζω με τίποτα Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Νικολαΐδης
Αυτοί π' αγαπήσαν κι αυτοί π' αγαπούνε | αυτοί που δώσανε στον έρωτα το παν | αυτοί θα νοιώσουνε τα χείλη μ' ότι πούνε | πως δεν πουλιούνται οι καρδιές π' αγαπούν | Δεν σ' αλλάζω με τίποτα | ούτε μ' όλα τ' αστέρια | το φεγγάρι τ' ολόχρυσο | κι αν μου φέρναν στα χέρια | Ουρανός γη και θάλασσα | τι κι αν ήταν δικά μου | τι θα τα 'καν' αγάπη μου | αν δεν σ' είχα κοντά μου | Δεν σ' αλλάζω με τίποτα | στη ζωή μου ετούτη | δεν σ' αλλάζω με τίποτα | ούτε μ' όλα τα πλούτη | Κανείς δεν ένοιωσε ούτε ποτέ θα νοιώσει | κανείς δεν γνώρισε αγάπη σαν κι αυτή | Κανείς δεν έδωσε ούτε ποτέ θα δώσει | για την αγάπη σαν και μένα κάθε τι | Δεν σ' αλλάζω με τίποτα...

09. Το κλειδί Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

10. Θάλασσα πλατιά Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Ταραντέλα Τραγούδι: Μαστέλος & Δημητσάνος
Μουσική: Γ. Μουζάκης & Γ. Ασημακόπουλος | Στίχοι: Β. Σπυρόπουλος
Αρχίζει η Ταραντέλα γλυκιά μου αγάπη έλα | μαζί όταν χορεύουμε θαρρώ πως ονειρεύομαι, | γλυκιά Ναπολιτάνα με την ματιά την πλάνα | με τον χορό ζαλίζομαι στα σύννεφα πετώ. | Η ζωή γοργά περνά έλα. έλα, έλα, έλα | Ταραντέλα αρχινά που καρδιές ξυπνά, | σ' ένα τέμπο χαρωπό έλα. έλα, έλα, έλα | να σου πω πως σ' αγαπώ σε γλυκό σκοπό. | Κιθάρες Λα μινόρε παντού μιλούν γι' αμόρε | κι η Ταραντέλα στήνεται, μαντόνα μου τι γίνεται, | μα τη ζωή, την τρέλα που έχει η Ταραντέλα | σαν τη χορεύω γίνομαι ηφαίστειο σωστό. | Αρχίζει η Ταραντέλα γλυκιά μου αγάπη έλα | μαζί όταν χορεύουμε θαρρώ πως ονειρεύομαι, | γλυκιά Ναπολιτάνα με την ματιά την πλάνα | με τον χορό ζαλίζομαι στα σύννεφα πετώ. | Η ζωή γοργά περνά έλα. έλα, έλα, έλα | Ταραντέλα αρχινά που καρδιές ξυπνά, | σ' ένα τέμπο χαρωπό έλα. έλα, έλα, έλα | να σου πω πως σ' αγαπώ σε γλυκό σκοπό. | Κιθάρες Λα μινόρε παντού μιλούν γι' αμόρε | κι η Ταραντέλα στήνεται, μαντόνα μου τι γίνεται, | μα τη ζωή, την τρέλα που έχει η Ταραντέλα | σαν τη χορεύω γίνομαι ηφαίστειο σωστό. | Η ζωή γοργά περνά έλα. έλα, έλα, έλα | Ταραντέλα αρχινά που καρδιές ξυπνά, | σ' ένα τέμπο χαρωπό έλα. έλα, έλα, έλα | να σου πω πως σ' αγαπώ σε γλυκό σκοπό. | Κιθάρες Λα μινόρε παντού μιλούν γι' αμόρε | κι η Ταραντέλα στήνεται, μαντόνα μου τι γίνεται, | μα τη ζωή, την τρέλα που έχει η Ταραντέλα | σαν τη χορεύω γίνομαι ηφαίστειο σωστό.

12. Σε περιμένω Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

13. Ένα όνειρο Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

14. Όπου κι αν πας θα θυμάσαι Τραγούδι: Τζίμης Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Του φεγγαριού κάποιο δάκρυ κυλά | κι ο γαλανός ουρανός δεν γελά | φεύγεις εσύ που τρελά μ' αγαπάς | φεύγεις μακριά σ' άλλους τόπους να πας | Όπου κι αν πας θα θυμάσαι | τον γαλανό ουρανό | τον έρωτα μας παντοτινά | και της Αθήνας τα δειλινά | Όπου κι αν πας θα θυμάσαι | κάποιο δρομάκι μικρό | ένα σπιτάκι απλό φτωχικό | σαν όνειρο γλυκό

15. Αμόρε μου μπέλλα σενιόρα Τραγούδι: Γιάννης Πετρόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου & Κώστας Νικολαΐδης
Στη σιέρρα ξενυχτώ και το βράδυ αυτό σ’ αναζητώ | ω, ω, ω  | Στην έρημη οδό ήλθα πάλι απόψε να σε δω | τον πόνο μου σου τραγουδώ ω, ω, ω | Αμόρε μου μπέλα σενιόρα | πεθαίνω και ζω κάθε ώρα | είσαι ο ήλιος η άνοιξη μου και η χαρά μου | κι’ άλλοτε είσ’ η καταστροφή μου και συμφορά μου | πεθαίνω και ζω κάθε ώρα | αμόρε μου μπέλα σενιόρα | Σαν καστανιέττα μια καρδιά χτυπά | πότε θλιμμένα πότε χαρωπά | και στην κιθάρα κάθε μου λαχτάρα | και ο κάθε πόνος μου εκεί ξεσπά | Μακριά σου δε μιλώ και μελαγχολώ σ’ αναπολώ | ω, ω, ω  | Κοντά σου σαν βρεθώ σε γαλάζια σύννεφα πετώ | τον κόσμο στα χέρια κρατώ ω, ω, ω

16. Ο δρόμος που πήραμε Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Χρ. Γιαννακόπουλος & Αλ. Σακελλάριος
Ο δρόμος που πήραμε μαζί χέρι-χέρι | είναι ένας ανήφορος, | είναι ένας ανήφορος μα ποιος να το ξέρει | ποιο θα 'ναι το τέρμα του και που θα μας φέρει. | Ο δρόμος που πήραμε μαζί χέρι-χέρι. | Φοβάμαι το τέρμα του μα και το προσμένω, | θα είναι ένα ξέφωτο, | θα είναι ένα ξέφωτο στον ήλιο λουσμένο, | ή μήπως σε βάραθρο φριχτό θα μας φέρει. | Ο δρόμος που πήραμε μαζί χέρι-χέρι. | Προχώρησε αγάπη μου με θάρρος προχώρα, | ο δρόμος είν' όμορφος, μας φτάνει για τώρα, | προχώρησε αγάπη μου με θάρρος προχώρα. | Προχώρησε αγάπη μου με θάρρος προχώρα.

17. Γουλιά-γουλιά Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

18. Θέλω κοντά σου να μείνω Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου & Κωστής Χρήστου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Δε ζω χωρίς εσένα ούτε λεπτό | Αγάπη μου της μοίρας ήταν γραφτό. | Θέλω κοντά σου να μείνω | Θέλω σκιά σου να γίνω | Κάθε πληγή ν' απαλύνω | Που σε πονά... | Τα βλέφαρά μου να κλείνω | Να με φιλάς και να σβήνω | Θέλω κοντά σου να μείνω | Παντοτινά...! | Σε νιώθω, σε λατρεύω και σε ποθώ | Κι αν κάποτε σε χάσω θα τρελαθώ. | Θέλω κοντά σου να μείνω | Θέλω σκιά σου να γίνω | Κάθε πληγή ν' απαλύνω | Που σε πονά... | Τα βλέφαρά μου να κλείνω | Να με φιλάς και να σβήνω | Θέλω κοντά σου να μείνω | Παντοτινά...!

19. Διπλός γλυκός καημός Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου & Κωστής Χρήστου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Ξέρω δυο μάτια γαλανά | σαν τ' ουρανού κομμάτια | δεν ξαναείδα πουθενά | τέτοια γαλάζια μάτια | Ξέρω δυο χείλη φλογερά | σαν κόκκινα γεράνια | που σε φιλάνε μια φορά | κι αγγίζεις τα ουράνια | Διπλός γλυκός καημός η αγάπη μου | που η μοίρα μου έχει στείλει | τα γαλανά τα μάτια σου | τα δυο γλυκά σου χείλη | Έχω στη ζωή μου μόνη έννοια | αλλά μην το πείτε πουθενά | δυο γλυκά χειλάκια βελουδένια | δυο γλυκά ματάκια γαλανά

20. Χιονάτη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Το χλωμό σου πρόσωπο τ' αγνό | που μοιάζει μ' άγγελο που έπεσε στη γη, | μ' άστρο που το βλέπει ο ήλιος και χλωμιάζει, | και φοβάται αγάπη μου να βγει. | Μα δεν θυμάμαι, αλήθεια, που σ' έχω ξαναδεί, | ίσως στα παραμύθια που μου 'λεγαν παιδί, | στο παιδικό παλάτι μου εσύ ήσουν η Χιονάτη μου, | που χρόνια έψαχνα να βρω σαν θησαυρό.

21. Σου σφυρίζω Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω | χίλιες καρδιές δεν θ' αντέχαν σ' αυτό τον καημό | που να πω το μεγάλο μου πόνο | μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο | έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | το δικό μας σκοπό | Σε κανένα | μην τα πεις σε κανένα | φύλαξε τα κρυμμένα | όσα λόγια σου πώ | Θα 'ρθει τ' αγέρι | με τ' απαλό το χέρι | κρυφά να σε ξυπνήσει | και το φεγγάρι | για τη δική μας χάρη | τα μάτια του θα κλείσει | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | σ' αγαπώ, σ' αγαπώ

22. Εγώ θα σ' αγαπώ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Χρόνια τώρα κάνουμε παρέα | κι είμαστε ζευγάρι ταιριαστό | και στο πείσμα όλου του κόσμου, που κακό έχει σκοπό | δε θα πάψω ούτε στιγμή να σ' αγαπώ | Εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει | και θα σου χτίσω μια μικρή φωλιά | κι όταν το σούρουπο μας αγκαλιάζει | θα ζευγαρώνουμε σαν δυο πουλιά | Σα μου λεν να φύγω από κοντά σου | πιο καλά ο ήλιος να σβηστεί | σ' έχω τόσο συνηθίσει, σ' αγαπώ τόσο πολύ | ας τον κόσμο κι έλα δώσ' μου ένα φιλί | Εγώ θα σ' αγαπώ...

Ο πέμπτος δίσκος

01. Αναπνοή μου Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος
Ένα τραγούδι θα σου πω, ακόμα ένα, | από τα τόσα που σου είπα τα πολλά | τα τόσα που ίσως τα 'χεις ξεχασμένα | καθώς ο χρόνος φεύγει και κυλά | Δε θα 'ναι πια η μελωδία του θλιμμένη | δε θα 'χει πια ούτε τη λέξη σ' αγαπώ | θα λέει αυτό που χρόνια μου συμβαίνει | κι απόψε ήρθ' η ώρα να στο πω. | Αναπνοή μου, όταν σε χάνω | όλα μου φταίνε και να ζήσω δεν μπορώ | είσαι η ζωή μου κι ό,τι κι αν κάνω | πάλι κοντά σου να γυρίσω λαχταρώ | Όταν δε βλέπω τα γλυκά ματάκια σου | όταν μου λείπουν τα θερμά σου τα φιλιά | αναπνοή μου, σβήνει η πνοή μου | και ψάχνω να 'βρω τη θερμή σου αγκαλιά

02. Θέλω να χορεύω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Μ' αυτό τον καινούργιο χορό | στιγμή να σταθώ δεν μπορώ. | Θέλω να χορεύω, να χορεύω, | με της Σάμπας τον τρελό ρυθμό, | να χορεύω Σάμπα με καράμπα | όλο Σάμπα δίχως τελειωμό, | μ' έχει πιάσει τρέλα, έλα, έλα, | μες στης Σάμπας το γλυκό σκοπό, | τα ματάκια κλείστα μες στην πίστα | θα σου πω τρελά πως σ' αγαπώ. | Μ' αυτό τον καινούργιο χορό | στιγμή να σταθώ δεν μπορώ. | Θέλω να χορεύω, να χορεύω, | με της Σάμπας τον τρελό ρυθμό, | να χορεύω Σάμπα με καράμπα | όλο Σάμπα δίχως τελειωμό, | μ' έχει πιάσει τρέλα, έλα, έλα, | μες στης Σάμπας το γλυκό σκοπό, | τα ματάκια κλείστα μες στην πίστα | θα σου πω τρελά πως σ' αγαπώ. | Σ' αγαπώ.

03. Δάκρυα, μόνο δάκρυα Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Βασίλης Σπυρόπουλος
Δάκρυα, μόνο δάκρυα, | να το κέρδος που είχα από 'σένα, | δάκρυα, μόνο δάκρυα, | και τα χρόνια που πήγαν χαμένα. | Πίκρες, καημοί και φαρμάκια | και ξενύχτια μέσα στα σοκάκια. | Δάκρυα, μόνο δάκρυα, | να το κέρδος που είχα από 'σένα. | ω, ω, ω | Τώρα που 'χει σβήσει κι είναι πια στη δύση | κάτι που 'χε αρχίσει | μέσα στης ψευτιάς το σ' αγαπώ, | τώρα που περάσαν όλα και γεράσαν | κι όλα με κουράσαν, | ήρθε η ώρα να σου πω. | Δάκρυα, μόνο δάκρυα, | να το κέρδος που είχα από 'σένα, | δάκρυα, μόνο δάκρυα, | και τα χρόνια που πήγαν χαμένα. | Πίκρες, καημοί και φαρμάκια | και ξενύχτια μέσα στα σοκάκια. | Δάκρυα, μόνο δάκρυα, | να το κέρδος που είχα από 'σένα. | ω, ω, ω

04. Σιγά-σιγά Τραγούδι: Πασχάλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

05. Με σένα αρχίζει η ζωή Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γ. Ασημακόπουλος & Β. Σπυρόπουλος
Τώρα που πέρασε η φλόγα η πρώτη | κι έμεινε κάτι πολύ πιό βαθύ | κάτι ωραίο που μου λέει ότι | έχω με σένα γιά πάντα δεθεί | Άλλος για μένα δεν υπάρχει πιά σκοπός | και κάθε ώρα και στιγμή το νοιώθω πως | Με σένα αρχίζει η ζωή με σένα τελειώνει | και αν δεν σε δω μιά βραδυά δεν ξημερώνει | Εσύ σαι για μένα όλ' η γη καϋμέ μου μεγάλε | σαν γίνει η αγάπη στοργή δεν έχει φινάλε | Μέσ' τον κόσμο αυτό δεν ζητώ τίποτ' άλλο | κι έναν έχω μονάχα σκοπό, να σ' αγαπώ | Με σένα αρχίζει η ζωή με σένα τελειώνει | και αν δεν σε δω μιά βραδυά δεν ξημερώνει

06. Τι Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου & Λάκης Μιχαηλίδης
Τι, τι μου 'χεις κάνει πες μου τι, | και η καρδιά μου η κλειστή | έχει ανοίξει σαν λουλούδι, | τι, τι είν' αυτό το κάτι τι, | που τη ζωή μου σαν γιορτή | την έχει κάνει και τραγούδι. | Μήπως τα μάτια σου, μήπως τα χείλια σου, | μήπως τα πείσματα, μήπως η ζήλεια σου, | είσαι ένα αίνιγμα που δεν μπορώ να το λύσω, | μήπως το νάζι σου ή το σκερτσάκι σου, | μήπως το βάδισμα ή το στυλάκι σου, | τσιγγάνες μάγισσες θα πάω για να ρωτήσω. | Τι, τι μου 'χεις κάνει πες μου τι, | και η καρδιά μου η κλειστή | έχει ανοίξει σαν λουλούδι. | Τι, τι μου 'χεις κάνει πες μου τι, | και η καρδιά μου η κλειστή | έχει ανοίξει σαν λουλούδι, | τι, τι είν' αυτό το κάτι τι, | που τη ζωή μου σαν γιορτή | την έχει κάνει και τραγούδι. | Μήπως τα μάτια σου, μήπως τα χείλια σου, | μήπως τα πείσματα, μήπως η ζήλεια σου, | είναι ένα αίνιγμα που δεν μπορώ να το λύσω, | μήπως το νάζι σου ή το σκερτσάκι σου, | μήπως το βάδισμα ή το στυλάκι σου, | τσιγγάνες μάγισσες θα πάω για να ρωτήσω. | Τι, τι μου 'χεις κάνει πες μου τι, | και η καρδιά μου η κλειστή | έχει ανοίξει σαν λουλούδι.

07. Χιονάτη Τραγούδι: Νέλλη Μάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Το χλωμό σου πρόσωπο τ' αγνό | που μοιάζει μ' άγγελο που έπεσε στη γη, | μ' άστρο που το βλέπει ο ήλιος και χλωμιάζει, | και φοβάται αγάπη μου να βγει. | Μα δεν θυμάμαι, αλήθεια, που σ' έχω ξαναδεί, | ίσως στα παραμύθια που μου 'λεγαν παιδί, | στο παιδικό παλάτι μου εσύ ήσουν η Χιονάτη μου, | που χρόνια έψαχνα να βρω σαν θησαυρό.

08. Χτύπα καρδιά μου Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Καρδιά μου χίλιες δυο φορές | Για την αγάπη κτύπησες | Άλλοτε μου ‘δωσες χαρές | Και άλλοτε με λύπησες | Χτύπα ακόμα μια φορά | Είναι η αγάπη ωραία | Χτύπα ακόμα μια φορά | Κι ας είναι η τελευταία | Καρδιά μου ακόμα μια φορά | Τον έρωτα ας νοιώσουμε | Χτύπα ακόμα μια φορά | Χτύπα, κι ας μετανιώσουμε | Χτύπα ακόμα μια φορά | Είναι η αγάπη ωραία | Χτύπα ακόμα μια φορά | Κι ας είναι η τελευταία

09. Βίρα τις άγκυρες Τραγούδι: Τζίμης Μακούλης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Αγγελόπουλος
Μέσ' στη φτώχεια και στην απονιά | έχω ζήσει τα πιο όμορφά μου χρόνια. | Γι' αυτό άνοιξε ναύτη τα πανιά, | για να φύγω απ' αυτόν το ντουνιά | Βίρα τις άγκυρες για ξένους τόπους | να δουν τα μάτια μας άλλους ανθρώπους. | Σ' άλλα λιμάνια, σε ξένα μέρη | μας πάει πρίμα μακριά τ' αγέρι. | Βίρα τις άγκυρες και βάλε πλώρη | μακριά απ' το έρημο το φτωχοχώρι.

10. Ευτυχία Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Νυχτώνει Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

12. Φεύγω Τραγούδι: Νέλλη Μάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

13. Τώρα μου λείπεις Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Σπυρίδων Ζιάγκος
Ήσουνα για 'μένα η θρησκεία μου, | ήσουν η δική μου Παναγιά, | ήταν η φωνή σου η μελωδία μου, | σ' έβλεπα και γέμιζα χαρά, | ήσουνα στις φλέβες μου το αίμα μου, | σπάνιο λουλούδι της ζωής, | ήσουν η αλήθεια μες στο ψέμα μου, | κι ένιωθα κοντά σου ευτυχής. | Τώρα μου λείπεις, μου λείπεις χαρά μου, | και γίνανε συντρίμμια τα χίλια όνειρά μου, | και ψάχνω κι όλο ψάχνω για να σε βρω, | κι όμως μου λείπεις τις μέρες, τα βράδια, | και νιώθω τη ζωή μου θλιμμένη και άδεια | και ψάχνω κι όλο ψάχνω για να σε βρω. | Ήσουν η λατρεία και το ταίρι μου, | ήσουν η χαρά μου στη ζωή, | ήσουν, αγαπούλα, το αστέρι μου, | ζούσαμε με μια αναπνοή, | ήσουνα στο πλάι μου το στολίδι μου, | ήσουν της καρδιάς μου ο παλμός, | ήσουν μπιμπελό και δαχτυλίδι μου, | μα έφυγες και μ' έπνιξε ο καημός. | Τώρα μου λείπεις, μου λείπεις χαρά μου, | και γίνανε συντρίμμια τα χίλια όνειρά μου, | και ψάχνω κι όλο ψάχνω για να σε βρω, | κι όμως μου λείπεις τις μέρες, τα βράδια, | και νιώθω τη ζωή μου θλιμμένη και άδεια | και ψάχνω κι όλο ψάχνω για να σε βρω, | για να σε βρω.

14. Ό,τι στον κόσμο ζητάς Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Μη θες αλλού να μου πας | αφού κι εσύ μ’ αγαπάς | είσαι ο καημός μου ο κρυφός | που με γεμίζει με φως | Ό,τι στον κόσμο ζητάς | μόνον εγώ θα στο δώσω | σκλάβο εσύ με κρατάς | γιατί σ’ αγάπησα τόσο | Ρόδα θα στρώσω στο διάβα σου | φτάνει μόνο να θέλεις κι εσύ | τ’ άστρα θα γίνουνε σκλάβοι σου | με βροχή να σε ράνουν χρυσή | Ό,τι στον κόσμο ζητάς | μόνον εγώ θα στο δώσω | σκλάβο εσύ με κρατάς | γιατί σ’ αγάπησα τόσο | Αν μ’ αρνηθείς μη θαρρείς | πως άλλη αγάπη θα βρεις | πώς θες αλλιώς να στο πω | μόνον εγώ σ’ αγαπώ | Ό,τι στον κόσμο ζητάς | μόνον εγώ θα στο δώσω | σκλάβο εσύ με κρατάς | γιατί σ’ αγάπησα τόσο | Ρόδα θα στρώσω στο διάβα σου | φτάνει μόνο να θέλεις κι εσύ | τ’ άστρα θα γίνουνε σκλάβοι σου | με βροχή να σε ράνουν χρυσή | Ό,τι στον κόσμο ζητάς | μόνον εγώ θα στο δώσω | σκλάβο εσύ με κρατάς | γιατί σ’ αγάπησα τόσο

15. Αθήνα μου, φως μου Τραγούδι: Γιάννης Πετρόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Αθήνα μου, φως μου, καμάρι του κόσμου, Αθήνα, | αθάνατη πόλη, σ' αγάπησαν όλοι τρελά, | Αθήνα, Αθήνα, Αθήνα, στα βαρέλια χρυσίζει η ρετσίνα, | σκορπάει το φεγγάρι πλατίνα, Αθήνα, | και σου χαμογελά, και σου χαμογελά. | Στης Πλάκας τ' ανηφόρια, κορίτσια κι αγόρια | τραγούδια λεν' στον ουρανό, | πληθαίνουν οι λαχτάρες, στενάζουν κιθάρες, | προτού να 'ρθει το δειλινό. | Ξενύχτι κάτω απ' τ' άστρα, απ' τ' άστρα, απ' τ' άστρα, | αργοξημέρωμα γλυκό, | μοσχοβολάει μια γλάστρα, μια γλάστρα, μια γλάστρα, | μ’ ολόσγουρο βασιλικό. | Αθήνα μου, φως μου, καμάρι του κόσμου, Αθήνα, | αθάνατη πόλη, σ' αγάπησαν όλοι τρελά, | Αθήνα, Αθήνα, Αθήνα, στα βαρέλια χρυσίζει η ρετσίνα, | σκορπάει το φεγγάρι πλατίνα, Αθήνα, | και σου χαμογελά, και σου χαμογελά.

16. Παλιά μου γειτονιά Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

17. Απόψε θα 'θελα Τραγούδι: Σώτος Παναγόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Χρ. Γιαννακόπουλος & Αλ. Σακελλάριος
Απόψε θα 'θελα λιγάκι να 'φευγα απ' τα συνήθη, | απόψε θα 'θελα μια νύχτα αλλιώτικη, σαν παραμύθι, | απόψε θα 'θελα κάτι χαρούμενο κι ονειρευτό, | απόψε θα 'θελα, και τι δεν θα 'θελα, | και τι δεν θα 'θελα το βράδυ αυτό. | Απόψε θα 'θελα παιδιά, να τη γλεντήσω τη βραδιά, | να μεθύσω, να τα σπάσω και να πιω και όσο θέλω, | και μετά να την αράξω μες στην αγκαλιά που θέλω. | Απόψε θα 'θελα λιγάκι να 'φευγα απ' τα συνήθη, | απόψε θα 'θελα μια νύχτα αλλιώτικη, σαν παραμύθι, | απόψε θα 'θελα κάτι χαρούμενο κι ονειρευτό, | απόψε θα 'θελα, και τι δεν θα 'θελα, | και τι δεν θα 'θελα το βράδυ αυτό. | Απόψε θα 'θελα παιδιά, να τη γλεντήσω τη βραδιά, | να μεθύσω, να τα σπάσω και να πιω και όσο θέλω, | και μετά να την αράξω μες στην αγκαλιά που θέλω.

18. Θέλω κάπου να σε κρύψω Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

19. Μια μέρα Τραγούδι: Άντζελα Ζήλια
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος

20. Η παλιοπαρέα Τραγούδι: Πάνος Τζανετής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα μας | με τα καβγαδάκια μας και με τα ωραία μας, | καλαμπούρι, αλητεία, κατοστάρι | κανταδίτσα στο κορίτσι με φεγγάρι, | τσακωμοί και φασαρίες κάπου-κάπου | και τα βράδια ραντεβού στου Φιλοπάππου. | Την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε. | Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα μας | με τα καβγαδάκια μας και με τα ωραία μας, | ο Γιαννάκης με τη Ρούλα να μαλώνει, | ο Σωκράτης θηλυκό να μη σταυρώνει, | ο Αντρέας πάντα στεναχωρημένος | κι ο Μιχάλης διαρκώς ερωτευμένος. | Την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε. | Όμορφη που ήτανε η παλιοπαρέα μας | με τα καβγαδάκια μας και με τα ωραία μας, | με τη Μαίρη γρι-γρι-γρι ο Θοδωράκης | και μπουκάλα συνεχώς ο Βαγγελάκης, | ο Νικόλας σαν ελέφαντας να τρώει | και ο Γιώργος να μας κάνει, όλο, το γόη. | Την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | όμορφα κι ωραία τα περνούσαμε, | την παλιοπαρέα τη γλεντούσαμε.

21. Λέανδρος και Ηρώ Τραγούδι: Γιάννης Βογιατζής
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης