Σάββατο, 23 Απριλίου 2016

Τραγούδια από τις 45 στροφές





















01. Μεγάλη μου αγάπη Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

02. Του Ιούδα το φιλί Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Άννα Βασιλείου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Δυο πληγές αγιάτρευτες | έχω στην καρδιά μου | την μία την άνοιξες εσύ | και την άλλη ο κόσμος | μα πιο πολύ με πλήγωσε | ο δικός σου ο πόνος | Οι ξένοι είναι ξένοι | κι αν μ' αδικήσανε | ακόμα και οι φίλοι | με παρατήσανε | εσύ γιατί γλυκιά μου | σκληρά να μου φερθείς | ο πόνος ο δικός σου | είναι ο πιο βαρύς | εσύ γιατί γλυκιά μου | σκληρά να μου φερθείς | ο πόνος ο δικός σου | είναι ο πιο βαρύς | Του Ιούδα το φιλί | μου' δωσες στα χείλη | και μου' λεγες θα μ' αγαπάς | σε όλη την ζωή σου | μα προδοσία έσταζε | μέσα το φιλί σου | Οι ξένοι είναι ξένοι…

03. Της προδομένης το δακτυλίδι Τραγούδι: Μαίρη Λίντα
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος

04. Φέρε στα παιδιά να πιούνε Τραγούδι: Τρίο Μπριλλάντε
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

05. Ο Γιωργάκης Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

06. Πες μου τι μεσολάβησε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

07. Φέρε παιδί μου Τραγούδι: Μ. Λίντα & Μ. Χιώτης & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Φέρε παιδί μου, φέρε ποτήρια, φέρε μπουκάλια, | φέρε παιδί μου και ξαναφέρε να γίνω χάλια. | Φέρε, για χάρη της να πιω τη θάλασσα και να μεθύσω, | φέρε παιδί μου, με τ’ όνομά της να ξεψυχήσω. | Φέρε παιδί μου από ρετσίνα μέχρι ουίσκυ, | φέρε παιδί μου, άκρη στον πόνο κανείς δε βρίσκει. | Φέρε, για χάρη της να πιω τη θάλασσα και να μεθύσω, | φέρε παιδί μου, με τ’ όνομά της να ξεψυχήσω.

08. Ο Θύμιος κανταδόρος Τραγούδι: Κ. Χατζηχρήστος & Μ. Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ω, α | Ασουπή, ασουπή. | Ω, α | Γεια σου Θύμιο. | Τίπουτας, τίπουτας. Ασουπή είπα. | Έλα δω, Χιώτ'. Έχεις ακούσ’ ένα καινούργιου τραγούδ' | που έγραψα για το κουρίτσι μ'; Α; | Όχι, δεν το `χω ακούσει. | Δεν το `χεις ακούσει; | Αν θες, πάρ’ τα κλατσακλίμπανα σ', πάρε και τα παιδιά | και πάμι στο κορίτσι μ’ να τ'ς κάνουμε καντάδα. | Ποιο κορίτσαι σου; | Ποιο κορίτσι μ'; Τι λες ρε Μανώλη. Το κορίτσι μ’ δεν ξέρς, το Λινάκι | που έχει πατέρα τον.... | Α, α, α, κατάλαβα. | Τι κατάλαβες; | Που έχει πατέρα τον κυρ Διαμαντή και μητέρα την κυρά Μαρία. | Μάλιστα. | Τι λε ρε Θύμιο. Τρελός είσαι; | Γιατί. | Θες να φάμε κι οι δυο μαζί ξύλο; | Έλα δω ρε, τι φοβάσαι; | Στηρίξου σ’ ιμένα και μη φουβάσαι τίπουτας. | Τίπουτας, πιδί μου. Πάρε τα Μπιλκάντια κι πάμι. | Έχω όρεξη απόψε στο κορίτσι μου να πάω | μια καντάδα ναν της κάνω επειδής την αγαπάω. | Αν σ’ ακούσει ο μπαμπάς της | όταν θα της τραγουδάς, | θα κατέβει να σ’ αρπάξει, | θα κατέβει να σ’ αρπάξει, | θα κατέβει να σ’ αρπάξει | και το ξύλο που θα φας. | Οπωσδήποτες θα πάω ναν της πω ένα τραγούδι | για να βγει στο παναθύρι το γλυκό μου αγγελούδι. | Έχει ζόρικο πατέρα, | ρε κορόιδο, πού θα πας; | και μια μάνα, Παναγιά μου, | και μια μάνα, Παναγιά μου, | και μια μάνα, Παναγιά μου, | ε, ρε, ξύλο που θα φας. | Δε με νοιάζει τι θα γίνει, τ’ απρφάσισα να πάου | κι αν κατέβουν να με δείρουν, και θα δώσω και θα φάου. | Θα σε σπάσουνε στο ξύλο | η κατάληξη λοιπόν, | τα χαράματα σε βλέπω, | τα χαράματα σε βλέπω, | τα χαράματα σε βλέπω, | για το Πρώτων Βοηθειών. | Αχ! τι έπαθα ι έρμους. Τίπουτας. | Ιγώ θα ξαναπάου. Αμ πώς!

09. Εμένα βρήκες Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Γ. Γιαννακόπουλος

10. Το τελευταίο αύριο Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος

11. Ξέχασέ με Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ποιος μπορεί, ποιος μπορεί να με νιώσει, | στην καρδιά μου κουράγιο να δώσει, | ξημερώνει σε λίγο, φίλησέ με να φύγω, | θα χωρίσουμε, αγάπη μου γλυκιά. | Ξέχασέ με, έτσι το `θελε η μοίρα, ξέχασέ με, | ξέχασέ με και για πάντα απ’ την καρδιά σου ξέγραψέ με. | Ποιος μπορεί, ποιος μπορεί να με νιώσει, | στην καρδιά μου κουράγιο να δώσει, | ξημερώνει σε λίγο, φίλησέ με να φύγω, | θα χωρίσουμε, αγάπη μου γλυκιά. | Ξέχασέ με, έτσι το `θελε η μοίρα, ξέχασέ με, | ξέχασέ με και για πάντα απ’ την καρδιά σου ξέγραψέ με. | Ξέγραψέ με, ξέγραψέ με.

12. Μάζεψε τα πράγματά σου Τραγούδι: Μπέμπα Κυριακίδου & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

13. Το μονοπάτι της αγάπης Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Τρίο Μπριλλάντε
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

14. Φωτιές ανάψτε γύρω μου Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

15. Το τσουλούφι Τραγούδι: Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος

16. Δυο καρδιές χωρίσανε Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

17. Τι κορίτσι είμ' εγώ Τραγούδι: Μπέμπα Κυριακίδου & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

18. Καλώς ήρθες ξανά Τραγούδι: Μαίρη Λίντα & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης