Τρίτη, 19 Απριλίου 2016

Από τους θησαυρούς των 45 στροφών





















01. Νά 'μουνα το σεντονάκι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μαρία Νυφόρου
Όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι, | η μανούλα σε μαλώνει | κι αρχινάει τα καβγαδάκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια. | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου. | Οι διαβάτες σαν περνάνε, | με λαχτάρα σε κοιτάνε | και τους βάζεις σε μεράκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου.

02. Άναψε κερί και φέξε Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης

03. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

04. Η αγάπη σου είναι λάθος Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης & Ρία Νόρμα
Μουσική: Μ. Καμπάνης | Στίχοι: Γ. Δημόπουλος

05. Παίζει ο Χιώτης χορεύει ο χάρος Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μιχάλης Αλεξάκης

06. Εκατομμύρια να μου χαρίσουν Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

07. Στο ηλιοβασίλεμά μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης

08. Γύρισε κοντά μου Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη, | γύρνα, τη χαρά μου κοντά σου να 'βρω πάλι, | γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη. | Μακριά σου στιγμή δεν κάνω, | μη μ' αφήνεις, μονάχος τί θα κάνω, | θα προσμένω κοντά μου να γυρίσεις, | μη μ' αφήσεις μονάχο, μη μ' αφήσεις. | Γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη, | γύρνα, τη χαρά μου κοντά σου να 'βρω πάλι, | γύρισε κοντά μου αγάπη μου μεγάλη. | Πώς βαστάς να πονώ και να πεθαίνω | και φαρμάκι αντί νερό να παίρνω, | δεν αντέχω να ζούμε χωρισμένοι | όπως ζούνε στον κόσμο δύο ξένοι. | Έλα να ξανά 'βρω σαν πρώτα τη χαρά μου, | μην πληγώνεις άλλο τη δόλια την καρδιά μου, | έλα να ξανά 'βρω σαν πρώτα τη χαρά μου.

09. Ο Αντώνης ο βαρκάρης Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Πιπίτσα Οικονόμου
Ο Αντώνης ο βαρκάρης ο Σερέτης | έπαψε να ζει ρεμπέτης | θέλει πλούτη και παλάτια | και της Κάρμεν τα δυο μάτια | Επαράτησε τη βάρκα στο λιμάνι | κάτω στο Πασαλιμάνι | τραγουδάει κι όλο πίνει | ταυρομάχος πάει να γίνει | Μα ο άκαρδος ο ταύρος τον σκοτώνει | και στη γη τονε ξαπλώνει | σαν τον βλέπει η Κάρμεν κλαίει | πάει κοντά του και του λέει | Αχ Αντώνη μου, βαρκάρη μου Σερέτη | τώρα μένω νέτη-σκέτη | μες στον κόσμο η καημένη | χήρα παραπονεμένη

10. Μη φοβάσαι δεν φεύγω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Γ. Μπούρας

11. Βραδιάζει Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας

12. Μην το μαλώνεις το παιδί Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Μιχάλης Τουτουντζής

13. Δεν είμαι βράχος Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Δεν είμαι βράχος, ούτε βουνό, να μη δακρύζω και να μην πονώ | Αφού μου είπανε για σένα, κατηγορίες ένα σωρό | Αναρωτιέμαι γιατί σε κατακρίνουνε πολλοί | και μου λένε, πως θα ζήσεις μ' αυτό το χαμένο κορμί | Αμφιβολία φριχτή, μου σκοτεινιάζει την ψυχή | φοβάμαι μήπως πάθω καμιά συμφορά στη ζωή | Εμένανε η τύχη μου το γράφει να πονώ | Να πνίγομαι στα δάκρυα, ποτέ να μη χαρώ | Δεν είμαι βράχος, ούτε βουνό, να μη δακρύζω και να μην πονώ | Αφού μου είπανε για σένα, κατηγορίες ένα σωρό | Πως να μη κλάψω πικρά με τέτοια λόγια θλιβερά | που ακούω κάθε τόσο για σένα χρυσή μου χαρά | Μα σε λατρεύω πολύ κι αν είναι η μοίρα μου αυτή | ας τελειώσει όπως θέλει για μένα αυτή η ζωή | Εμένανε η τύχη μου ...

14. Έχει εμπόδια η ζωή Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης

15. Αλλού εσύ αλλού εγώ Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος

16. Έβαλα μυαλό Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Όπου ποτήρι, σαματάς, | όπου χαρτιά και ζάρια, | όπου ξανθιά, μελαχρινή, | σε όλα ήμουν μέσα. | Με ξεγελούσε η ζωή, | ζωή παλιομπαμπέσα. | Όλοι με νομίζανε για παιδί τρελό, | τώρα όμως έβαλα, έβαλα μυαλό. | Όπου ξενύχτι άσωτο, | κακοτοπιά μεγάλη, | εγώ το φίδι έβγαζα, | το φίδι απ’ την τρύπα. | "Θα σπάσω το κεφάλι μου", | πόσες φορές το είπα. | Όλοι με νομίζανε για παιδί τρελό, | τώρα όμως έβαλα, έβαλα μυαλό.

17. Φταίω, φταίω Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πλήγωσέ με όσο μπορείς, | μ’ όποια τιμωρία βρεις, | κι αν χωρίσαμε εμείς, | φταίω, φταίω, φταίω, φταίω. | Μα συγχώρεσέ με πια | που σε πίκρανα βαθιά. | Ένα σφάλμα στη ζωή | το επλήρωσα πολύ, | κι αν πονάμε εγώ κι εσύ, | φταίω, φταίω, φταίω, φταίω. | Μα συγχώρεσέ με πια | που σε πίκρανα βαθιά. | Δεν αντέχω, δεν βαστώ | το σκληρό μας χωρισμό | και ξανά στ’ ομολογώ: | φταίω, φταίω, φταίω, φταίω. | Μα συγχώρεσέ με πια | που σε πίκρανα βαθιά.

18. Η ψυχή του μάγκα Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Γιώργος Μανισαλής | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

19. Εγώ πονώ και εσύ γελάς Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας

20. Δώσε μου πικρό φαρμάκι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Ευάγγελος Σούκας | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης