Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Τραγούδια με την Πόλυ Πάνου από τις 45 στροφές Vol. 3




















Η Πόλυ Πάνου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Καίγομαι-καίγομαι Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. Το μπριγιάν Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Φ. Μιχαλάτος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Θα ρίξω πέτρα πίσω μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Κ. Ζήτης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Το παρελθόν μου το βαρύ Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Γεννήθηκα να σ' αγαπώ Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Π. Πετσάς | Στίχοι: Π. Πετσάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Δάκρυα μάννας Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Όταν θα πω εγώ το αχ Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Το αίμα νερό δεν γίνεται Τραγούδι: Π. Πάνου & Γ. Τατασσόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δεν είσαι εσύ η μάνα μου | εσύ είσαι η μητριά μου | η αληθινή μανούλα μου | βρίσκεται μακριά μου. | Στη μάνα, μάνα μου θα πάω | κι ας μη μ' αφήνετε | το αίμα, το αίμα | νερό δεν γίνεται. | Τόσο καιρό παιδεύουμαι | στα χέρια τα δικά σου | μα ήρθ' η ώρα κι η στιγμή | να φύγω απ' την σκλαβιά σου. | Στη μάνα, μάνα μου θα πάω | κι ας μη μ' αφήνετε | το αίμα, το αίμα | νερό δεν γίνεται. | Εγώ είμαι κόρη και έτοιμη γι αυτήν | πονάει η καρδιά μου | και να με ντύσεις στα χρυσά | πάλι είσαι η μητριά μου. | Στη μάνα, μάνα μου θα πάω | κι ας μη μ' αφήνετε | το αίμα, το αίμα | νερό δεν γίνεται.

09. Σε ποιο βουνό Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Σε ποιο βουνό απόψε που πονώ, | θα πάω να βρω τ’ αθάνατο νερό. | Σε ποια οξιά θα βρω τη μοναξιά, | σε ποια πηγή θα γειάνω την πληγή. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα. | Να ‘μουν πουλί να πέταγα ψηλά, | τους στεναγμούς να ρίξω χαμηλά. | Πικρός καημός, τετράδιπλη χαρά, | να ‘σαι φτωχός με πλούσια καρδιά. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα.

10. Αγάπη δεν υπάρχει πια Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Πικραμένη μάννα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Αγανάκτηση Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Ώρα τρελή Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Γιατί να έρθεις να με βρεις | και να μου πεις πως μ' αγαπάς, | με το μαχαίρι της ψευτιάς | γιατί τα στήθια μου χτυπάς | Όταν το δάκρυ μου ρουφήξεις, | ένα βλέμμα θα μου ρίξεις, | ένα βλέμμα θα μου ρίξεις | και θα πας και θα πας. | Αυτά που θέλεις να μου πεις, | κλείσε το στόμα, μην τα λες | η ώρα αυτή είναι τρελή, | η πιο τρελή απ' τις τρελές. | Όταν το δάκρυ μου ρουφήξεις, | ένα βλέμμα θα μου ρίξεις | και την πόρτα σαν θ' ανοίξεις | δε θα κλαις, δε θα κλαις.

14. Στην ιτιά στην κρύα βρύση Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Χρηστάκης
Μουσική: Α. Τσαβαλάς | Στίχοι: Ν. Φατσέας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

15. Μην περάσεις απ' την γειτονιά μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Κώστας Σκαρβέλης | Στίχοι: Κώστας Σκαρβέλης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Ποιός μπορεί να μου γιατρέψει Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

17. Συνωμοσία Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Ν. Μουρκάκος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

18. Που είναι η αγάπη μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης