Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Τραγούδια από τις 45 στροφές No. 2





















01. Αγαπώ μόνο εσένα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Χρηστάκης
Μουσική: Λ. Τσαβάλας | Στίχοι: Ν. Φατσέας

02. Έναν άνδρα αγάπησα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης

03. Γυναίκα αμαρτωλή Τραγούδι: Π. Πάνου & Χρηστάκης & Απ. Νικολαϊδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης

04. Νοστάλγησα λίγη χαρά Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Βασίλης Καραπατάκης

05. Ζωή πια σε βαρέθηκα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Α. Δημόγλου

06. Πέτα καρδιά μου, πέτα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

07. Όπου γης και πατρίς Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Χρηστάκης
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης

08. Τι το θέλεις το μαντήλι Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Γ. Δέδες | Στίχοι: Θ. Τσόκας

09. Που να πω τους καημούς μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας

10. Περνουν οι μήνες σαν νερό Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Μακρυδάκης | Στίχοι: Στέλιος Μακρυδάκης

11. Εγώ εσένα αγαπώ Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης

12. Πες μου που πας Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Σταύρος Τζουανάκος

13. Μου 'δωσαν ψεύτικες πληροφορίες Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Στέλιος Μακρυδάκης | Στίχοι: Στέλιος Μακρυδάκης

14. Πάει, πάει το αγόρι μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Χρηστάκης
Μουσική: Θάνος Σοφός | Στίχοι: Θάνος Σοφός

15. Βενετσιάνα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Γιώργος Λαύκας

16. Συγχώρησέ με μάνα μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης