Σάββατο, 30 Απριλίου 2016

30 χρόνια No. 2





















01. Μένω σε κάποια γειτονιά Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μένω σε κάποια γειτονιά, φτωχική γειτονιά | που ’χει σπίτια χαμηλά | Όλοι οι άνθρωποι εκεί έχουν πάντα γιορτή | και μοιράζουνε φιλιά | Μπρος απ’ τις άσπρες τις αυλές οι γριές και οι νιές | για τον έρωτα μιλούν | Κι όλοι σ’ αυτή τη γειτονιά, τη μικρή γειτονιά | μέρα νύχτα τραγουδούν | Άσπρες κορδέλες τα κορίτσια φοράνε | και τ’ αγόρια κοιτάνε που ξυπνάνε νωρίς | Μα δε με νοιάζει κι ούτε βάζω μαράζι | την δική μου αγάπη δεν την ξέρει κανείς

02. Κάπου υπάρχει η αγάπη μου Τραγούδι: Τ. Μαρούδας & Τ. Βάνου
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Τώρα που είναι άνοιξη | και τα λουλούδια ανθίζουν | οι νύχτες με ζαλίζουνε | τ' αγόρια όταν σφυρίζουν. | Κι όσους τα βράδια συναντώ | μου λένε καλησπέρα | μα εγώ δεν έχω τι να πω | σφυρίζω στον αγέρα. | Κάπου υπάρχει η αγάπη μου | μα δεν ξέρω ποια 'ναι | κάπου υπάρχει η αγάπη μου | μα δεν ξέρω πού. | Θα την γυρέψω στα χαρτιά, | θα την γυρέψω στ' άστρα | μα σαν την βρω τ' ορκίζομαι | πως θα ντυθώ μεσ' τ' άσπρα.

03. Σου σφυρίζω Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Χίλιες βραδιές στο δικό σου στενό ξημερώνω | χίλιες καρδιές δε θ’ αντέχαν σ’ αυτό τον καημό | που να πω το μεγάλο μου πόνο | μόνο εσύ θα τον γιάτρευες μόνο | έλα και κάνε μου γέλιο τον κάθε λυγμό | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | το δικό μας σκοπό | Σε κανένα | μην τα πεις σε κανένα | φύλαξε τα κρυμμένα | όσα λόγια σου πώ | Θα `ρθει τ’ αγέρι | με τ’ απαλό το χέρι | κρυφά να σε ξυπνήσει | και το φεγγάρι | για τη δική μας χάρη | τα μάτια του θα κλείσει | Σου σφυρίζω | για να βγεις σου σφυρίζω | και κρυφομουρμουρίζω | σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ

04. Πίνε πάντα κρασί Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μ. Κατριβάνος | Στίχοι: Κ. Κιούσης

05. Άκου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τ. Παναγόπουλος | Στίχοι: Τ. Παναγόπουλος

06. Τ' αθάνατο νερό Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Τ. Παναγόπουλος | Στίχοι: Τ. Παναγόπουλος

07. Αστέρι αστεράκι Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει χλωμό | να σου το χαρίσω, το έχω μεράκι | αλλά δεν τολμώ. | Είναι σαν διαμάντι, για φίνο χεράκι | και άσπρο λαιμό | το μικρό εκείνο, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει χλωμό | Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει ψηλά | να σου το προσφέρω απόψε δωράκι | με παρακαλά, | λέει πως στον λαιμό σου, ή και στο χεράκι | θα ζει πιο καλά | το μικρό εκείνο, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει ψηλά. | Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι, αστεράκι | που ζει μοναχό | στ’ ουρανού την πλάτη, το τρώει το σαράκι | και κλαίει το φτωχό | τ' άστρα των ματιών σου τ΄ανάψαν μεράκι | κι ανησυχώ | μη μου σβήσει εκείνο τ’ αστέρι, αστεράκι | που ζει μοναχό.

08. Όνειρα-Όνειρα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Γ. Μάνος
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Νίκος Καρύδης & Θάνος Σοφός
Όνειρα, όνειρα, παιδικά μου χρόνια, | σβήσατε, φύγατε σαν τα χελιδόνια. | Δίπλα στης πόρτας το πεζούλι, | μόλις θα πέσει η βραδιά, | παίζουνε, ξένοιαστα, κρυφτούλι, | της γειτονιάς μου τα παιδιά, | κι αργοσταλλάζει μέσα μου | μια θλίψη από τα παλιά. | Όνειρα, όνειρα, παιδικά μου χρόνια, | σβήσατε, φύγατε σαν τα χελιδόνια, | σβήσατε, φύγατε σαν τα χελιδόνια.

09. Σε είδα κάποιο μεσημέρι Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Σε είδα κάποιο μεσημέρι | στην κάψα του καλοκαιριού | φορούσες χάντρες στο να χέρι | και φυλαχτό μικρού παιδιού | Είχες τα μάτια σου κλαμένα | το πρόσωπο σου σκυθρωπό | κι’ όπως ερχόσουν κατά μένα | έτρεξα κάτι να σου πω | Μα δεν επρόλαβα να σου μιλήσω | σαν ήλιος κρύφτηκες στον ουρανό | πήγα σε μάγισσες να σε ζητήσω | μα δε μου είπανε που να σε βρω

10. Περιμένω γράμμα σου Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μ. Κατριβάνος | Στίχοι: Μ. Κατριβάνος

11. Καλώς όρισες αγάπη Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γ. Στρογγυλός | Στίχοι: Λυκούργος Μαρκέας

12. Η Αθήνα κι’ εσύ Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Γιάννης Φερμάνογλου
Η Αθήνα κι’ εσύ αγαπούλα χρυσή | Στων ονείρων τα κάστρα, διπλή ξελογιάστρα | Στη βαριά μου ψυχή, της χαράς η βροχή | Ηλιαχτίδες πυρσοί, η Αθήνα κι’ εσύ. | Μπιμπελό μαγικά, σουβενίρ μυστικά | Η Αθήνα κι’ εσύ, γλυκό μου κρασί | Το διπλό φυλαχτό, στην καρδιά που κρατώ, | Η ζωή μου είσαι συ, η Αθήνα κι’ εσύ.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης