Τετάρτη, 13 Απριλίου 2016

14 χρυσές επιτυχίες του Πάνου Γαβαλά




















01. Πού θα πας Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μου ορκιζόσουνα πως με λατρεύεις | και τώρα φεύγεις και με παρατάς | πες μου λοιπόν τι γυρεύεις | που θα πας, που θα πας, που θα πας. | Μια ολόκληρη ζωή δεν τηνε θυμάσαι | την καλή μου την καρδιά δεν τηνε λυπάσαι | δε βαστώ το χωρισμό μη με τυραννάς | που θα πας, που θα πας, που θα πας. | Πάρε καλύτερα μαύρο φαρμάκι | και πότισε με αν δε μ’ αγαπάς | σκέψου και μένα λιγάκι | που θα πας, που θα πας, που θα πας. | Μια ολόκληρη ζωή δεν τηνε θυμάσαι | την καλή μου την καρδιά δεν τηνε λυπάσαι | δε βαστώ το χωρισμό μη με τυραννάς | που θα πας, που θα πας, που θα πας. | Που θα πας, που θα πας, που θα πας.

02. Έλα να κλάψουμε μαζί Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Έλα να κλάψουμε μαζί, | απόψε μέχρι το πρωί, | η αγάπη μας τελειώνει αυτό το βράδυ | και στην καρδιά μας μπαίνει το σκοτάδι. | Που παν’ οι όρκοι και τα όνειρά μας, | που ‘χαμε κάνει μαζί στη ζωή, | οι τόσοι πόνοι και τα δάκρυά μας | πεθαίνουν όλα αυτό το πρωί. | Η μπόρα τα πήρε μαζί κι η βροχή | κι απ’ τα όνειρά μας κανένα δε ζει, | Έλα να κλάψουμε μαζί, | απόψε μέχρι το πρωί, | η αγάπη μας τελειώνει αυτό το βράδυ | και στην καρδιά μας μπαίνει το σκοτάδι. | Έλα να κλάψουμε μαζί, | απόψε μέχρι το πρωί, | η αγάπη μας τελειώνει αυτό το βράδυ | και στην καρδιά μας μπαίνει το σκοτάδι. | Μου το ‘χε πει στα χαρτιά μια τσιγγάνα, | πως κάποιος άλλος στη μέση θα μπει, | φωτιά θ’ ανάψει μεγάλη στην καρδιά μας | και μεσ’ στις φλόγες η αγάπη θα καεί. | Η μπόρα τα πήρε μαζί κι η βροχή | κι απ’ τα όνειρά μας κανένα δε ζει, | Έλα να κλάψουμε μαζί, | απόψε μέχρι το πρωί, | η αγάπη μας τελειώνει αυτό το βράδυ | και στην καρδιά μας μπαίνει το σκοτάδι.

03. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | σαν άνθρωπος να κλαίει | να του χτυπώ τα τέλια του | τον πόνο μου να λέει | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Δεν τον χωρά τον πόνο μου | η δόλια η καρδιά μου | ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε | στερνή παρηγοριά μου | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | φίλο μου να τον κάνω | αφού κανείς δε με πονά | μαζί του θα πεθάνω | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου

04. Όσο κι αν πίνω κι αν μεθώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Μιχάλης Μεϊμάρης
Όσο κι αν πίνω κι αν μεθώ | να σε ξεχάσω δεν μπορώ, | μέσα στη σκέψη μου γυρνάς, | με τυραννάς, με τυραννάς. | Αυτό που έχω πάθει εγώ | είναι μαρτύριο φριχτό, | χωρίς εσένα ούτε λεπτό | να μη μπορώ, να μη μπορώ. | Να σε ησυχάσω δεν μπορώ | κι όπου βρεθώ κι όπου σταθώ. | για σένα πάντοτε ρωτώ | που θα σε βρω, που θα σε βρω. | Αυτό που έχω πάθει εγώ | είναι μαρτύριο φριχτό, | χωρίς εσένα ούτε λεπτό | να μη μπορώ, να μη μπορώ.

05. Μη μελαγχολείς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Θάνος Σοφός | Στίχοι: Γιώργος Μαλλίδης
Μη μελαγχολείς, μη μελαγχολείς | και πικραίνεις την καρδιά μου κούκλα μου, | κούκλα μου, | μη μελαγχολείς. | Εγώ σ’ αγαπώ | και καρδιοχτυπώ | και για σένα νιώθω στα στήθια μου καημό. | Σ’ έχω στην καρδιά κούκλα μου γλυκιά | είσαι της ζωής μου η παρηγοριά. | Μη μελαγχολείς, μη μελαγχολείς | και πικραίνεις την καρδιά μου κούκλα μου, | κούκλα μου, | μη μελαγχολείς. | Μη μελαγχολείς, μη μελαγχολείς | και με κάνεις κι υποφέρω κούκλα μου, | κούκλα μου | μη μελαγχολείς, | μη μελαγχολείς | Εγώ σ’ αγαπώ | και καρδιοχτυπώ | και για σένα νιώθω στα στήθια μου καημό. | Σ’ έχω στην καρδιά κούκλα μου γλυκιά | είσαι της ζωής μου η παρηγοριά. | Μη μελαγχολείς, μη μελαγχολείς | και με κάνεις κι υποφέρω κούκλα μου, | κούκλα μου, | μη μελαγχολείς, | μη μελαγχολείς.

06. Τέτοιος είμαι δυστυχώς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Αν μπορέσεις να με κάνεις | για σένα να καρδιοχτυπώ | θα παραδεχτώ πως είσαι | άξια να σ' αγαπώ. | Άλλος άντρας σαν κι εμένα | δεν υπάρχει πουθενά | στην αγάπη είμαι ντόμπρος | στα φιλιά μου ακριβός, | δεν τα δίνω όπου κι όπου | τέτοιος είμαι δυστυχώς. | Για να μπεις στην αγκαλιά μου | και να πάρεις τα φιλιά | πρέπει πρώτα να κερδίσεις | την δική μου την καρδιά. | Άλλος άντρας σαν κι εμένα | δεν υπάρχει πουθενά | στην αγάπη είμαι ντόμπρος | στα φιλιά μου ακριβός, | δεν τα δίνω όπου κι όπου | τέτοιος είμαι δυστυχώς.

07. Τα χρόνια δεν έχουν καμιά σημασία Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Τα χρόνια δεν έχουν καμιά σημασία | όταν ανάψει μες στα στήθια | της αγάπης η φωτιά. | Μπορεί να αλλάζουν χρώμα τα μαλλιά μας | μα μένει ίδια πάντα ίδια η καρδιά μας. | Ποιος νόμος το λέει | ποιος νόμος δικάζει | ποιος νόμος ορίζει | τις καρδιές που αγαπάνε να τις ξεχωρίζει. | Κι αν μας χωρίζουν αγάπη μου χρόνια | μη σε πειράζει καθόλου για αυτό. | Τα χρόνια δεν έχουν καμιά σημασία | αφού μ’ αγαπάς κι αφού σ’ αγαπώ. | Ποιος νόμος το λέει | ποιος νόμος δικάζει | ποιος νόμος ορίζει | τις καρδιές που αγαπάνε να τις ξεχωρίζει. | Κι αν μας χωρίζουν αγάπη μου χρόνια | μη σε πειράζει καθόλου για αυτό. | Τα χρόνια δεν έχουν καμιά σημασία | αφού μ’ αγαπάς κι αφού σ’ αγαπώ.

08. Μη με ρωτάτε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μη με ρωτάτε γιατί πονάω | για μιαν αγάπη | Μη με ρωτάτε γιατί τις νύχτες | δεν κλείνω μάτι | Μονάχα όποιος πόνεσε | μπορούσε να με νιώσει | και στη φτωχή μου τη καρδιά | παρηγοριά να δώσει | Μη με ρωτάτε γιατί πονάω | για μιαν αγάπη | Μη με ρωτάτε γιατί τις νύχτες | δεν κλείνω μάτι, δεν κλείνω μάτι | Δε θα μπορέσω να σας μιλήσω | για το καημό μου | Ο θησαυρός μου είναι για μένα | το μυστικό μου | Μονάχα όποιος πόνεσε | μπορούσε να με νιώσει | και στη φτωχή μου τη καρδιά | παρηγοριά να δώσει | Μη με ρωτάτε γιατί πονάω | για μιαν αγάπη | Μη με ρωτάτε γιατί τις νύχτες | δεν κλείνω μάτι, δεν κλείνω μάτι

09. Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Αναστάσιος Κουλούρης
Τι κάθεσαι μαζί μου και δε με παρατάς | αφού πονάς κοντά μου κι όλο καρδιοχτυπάς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Απ' τα αισθήματά σου να μην παρασυρθείς | κοντά μου να το ξέρεις πως θα καταστραφείς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Μη θέλεις να με φτιάξεις γιατί είναι πια αργά | κάποια βαριά κατάρα όλο με κυνηγά | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω

10. Θα πεθάνω μάνα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς

11. Πληροφορίες κακές Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης
Πληροφορίες κακές | πήρες για μένα πολλές | και πληγώσανε την καρδιά σου | αγάπη μου και κλαις. | Λένε πως είμαι χαμένο κορμί | κι ότι κοντά μου θα κλάψεις πολύ | και θα περάσεις μαζί μου | μαύρη ζωή. | Όλοι με βλέπουνε σαν τον εχθρό | γιατί μ’ αγάπησες και σ’ αγαπώ | και γυρεύουνε να μ’ αφήσεις | βαριά να πληγωθώ. | Μην τον πιστεύεις εσύ | τον κόσμο που μας μισεί | όλοι θέλουνε το κακό μας | αγάπη μου χρυσή. | Ρίχνει φαρμάκι ο κόσμος πικρό | και δεν χρωστάει να κάνει καλό | όμως στο τέλος θα δούνε | ποιος είμαι εγώ. | Όλοι με βλέπουνε σαν τον εχθρό | γιατί μ’ αγάπησες και σ’ αγαπώ | και γυρεύουνε να μ’ αφήσεις | βαριά να πληγωθώ.

12. Μπορεί να έφυγες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Βασίλης Βασιλειάδης
Μπορεί να έφυγες γιατί βαρέθηκες | κι ίσως να ζήτησες αλλού χαρά, | όμως δε σκέφτηκες πως με κατέστρεψες | κι άφησες πίσω σου μια συμφορά. | Γιατί σαν άνθρωπος σε σφάλμα έπεσα | που σε αγάπησα αληθινά, | ενώ δεν άξιζες κι ούτε σου έπρεπε | να ’χεις στα χέρια σου τέτοια καρδιά. | Μπορεί να χάθηκες γιατί κατάλαβες | ότι δεν ήσουνα για μένα πια, | κι ίσως να ντράπηκες για ό,τι μου ’κανες | κι έφυγες άξαφνα κάποια βραδιά.

13. Άπονε έρωτα μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης  Βασιλειάδης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Όταν σε βλέπω να γελάς | με το κατάντημα μου | μου δίνεις μέσα στην καρδιά | χτυπήματα πολύ βαριά | άπονε έρωτα μου. | Απόψε πάλι γέμισες | με πόνο τη καρδιά μου | γιατί σε τόνο ειρωνικό | μου είπες τι ζητάς εδώ | αφού όλα τελειώσανε | άπονε ερωτά μου. | Άσε με πια στο πόνο μου | και μες τη συμφορά μου | και μη γελάς ειρωνικά | κάπου θα βρω παρηγορά | άπονε ερωτά μου. | Απόψε πάλι γέμισες | με πόνο τη καρδιά μου | γιατί σε τόνο ειρωνικό | μου είπες τι ζητάς εδώ | αφού όλα τελειώσανε | άπονε ερωτά μου.

14. Σαν το κουρέλι το παληό Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Σ. Κορσαβίδης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης