Δευτέρα, 4 Απριλίου 2016

Όσο αξίζεις εσύ





















01. Την αγάπη μου έχω χάσει Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Την αγάπη μου έχω χάσει | και δε με χωράει η πλάση | δεν αντέχω άλλο μόνος | θα με φάει ο πόνος | θα με φάει ο πόνος.

02. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

03. Σε αγαπώ, σε πονώ, σε ζηλεύω Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μπάμπης Μπακάλης

04. Τουμπερλέκια και βιολιά Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης
Τουμπερλέκια και βιολιά | σε αράπικο χαβά | τον Μαχαραγιά γλεντάνε | και οι σκλάβες τραγουδάνε. | Μια χανούμ μελαχροινή | μ' ολομπρούντζινο κορμί | που τη λένε Λεϊλά | που χορεύει και γελά. | Ω, ω, ω, ω, ω | Σε αράπικο χαβά | γιαχαμπίμπι γιαχαβά | σε αράπικο χαβά | γιαχαμπίμπι γιαχαβά | χαμπίμπι γιαχαβα χαμπίμπι | γιαχαβα χαμπίμπι. | Τουμπερλέκια και βιολιά | πάρτε λίρες και φλουριά | ο Μαχαραγιάς πληρώνει | μια καρδιά που τον ματώνει. | Το τσιμπούκι του κρατά | και τη Λεϊλά κοιτά | που χορεύει με καημό | τσιφτετέλικο χορό. | Ω, ω, ω, ω, ω | Σε αράπικο χαβά | γιαχαμπίμπι γιαχαβά | σε αράπικο χαβά | γιαχαμπίμπι γιαχαβά | χαμπίμπι γιαχαβα χαμπίμπι | γιαχαβα χαμπίμπι.

05. Έλα σήκω να χορέψεις Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης

06. Ας χωρίσουμε αγάπη μου απόψε Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Θάνος Σοφός | Στίχοι: Αντώνης Αγάς
Ας χωρίσουμε απόψε αφού το θέλεις | δεν με πειράζει αγάπη μου αυτό | εγώ γυναίκες που δεν μ’ αγαπάνε | ούτε τις θέλω ούτε τις κρατώ | Μην με απειλείς φύγε να χαρείς | μ’ άλλη θα μπλεχτώ, μ' αλλην θα μπλεχτώ | κι αν δεν μ' αγαπήσει | άλληνε θα βρω | Εγώ γυναίκες που δεν μ’ αγαπάνε | ούτε τις θέλω ούτε τις κρατώ | Εγώ γυναίκες που δεν μ’ αγαπάνε | ούτε τις θέλω ούτε τις κρατώ | Ας χωρίσουμε απόψε αφού το θέλεις | δεν με πειράζει αγάπη μου αυτό | εγώ γυναίκες που δεν μ’ αγαπάνε | ούτε τις θέλω ούτε τις κρατώ | Μην με απειλείς φύγε να χαρείς | μ’ άλλη θα μπλεχτώ, μ' αλλην θα μπλεχτώ | κι αν δεν μ' αγαπήσει | άλληνε θα βρω | Εγώ γυναίκες που δεν μ’ αγαπάνε | ούτε τις θέλω ούτε τις κρατώ | Εγώ γυναίκες που δεν μ’ αγαπάνε | ούτε τις θέλω ούτε τις κρατώ

07. Μέχρι χτές το βράδυ Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης

08. Δεν έχω μπαλκόνι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Δεν έχω μπαλκόνι να ρθεί χελιδόνι | να χτίσει φωλιά | ζωή να μου φέρει ζεστό καλοκαίρι | στην κρύα καρδιά. | Χειμώνας με δέρνει | κοντά μου το φέρνει | το κρύο ο βοριάς | και εγώ περιμένω | πουλί παγωμένο | χωρίς συντροφιά. | Δεν έχω μπαλκόνι να ρθεί χελιδόνι | να χτίσει φωλιά. | Υπόγειο κρύο ζωή μου αντίο | στερνή πια φορά | του πόνου ρυτίδες | χαμένες ελπίδες | σπασμένα φτερά. | Μα κάπου γυρίζει | κι αλλού θα μυρίζει | η άνοιξη πια | πνοή παγωμένη | κι μέρα σβυσμένη | πικρή ερημιά. | Δεν έχω μπαλκόνι να ρθεί χελιδόνι | να χτίσει φωλιά.

09. Βρήκα αγάπη μου εσένα Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Φ. Δημητρίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μες στο δρόμο της ζωής μου | βρήκα ένα θησαυρό | βρήκα αγάπη μου εσένα | που ζητούσα από καιρό. | Αν το ήξερα καλέ μου | θα ζητούσα απ' το Θεό | δυο καρδιές να μου 'χε δώσει | δυο φορές να σ' αγαπώ. | Τώρα έχω την καρδιά σου | στήριγμά μου στη ζωή | κι οδηγό μου την αγάπη | που μου χάρισες εσύ. | Σαν πουλί κυνηγημένο | έψαχνα να βρω φωλιά | κι άνοιξες τα δυο σου χέρια | και με πήρες αγκαλιά | Αν το ήξερα καλέ μου | θα ζητούσα απ' το Θεό | δυο καρδιές να μου 'χε δώσει | δυο φορές να σ' αγαπώ. | Τώρα έχω την καρδιά σου | στήριγμά μου στη ζωή | κι οδηγό μου την αγάπη | που μου χάρισες εσύ.

10. Ήρθα κοντά σου Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ηρθα κοντά σου κι είπα όλα δικά σου, | η καρδιά μου, η ψυχή μου κι η αναπνοή μου, | ήρθα κοντά σου μεσ’ στην αγκαλιά σου, | να με νιώσεις, να γλυκάνεις την πικρή ζωή μου, | την πικρή ζωή μου. | Ακριβά την πληρώνω την πικρή σου αγάπη, | τα πικρά τα φιλιά σου και τη μαύρη αγκαλιά σου | κι όμως στιγμή δε θα φύγω απο σένα, | όσο σκληρά κι αν δικάσεις εμένα | κι αν ακόμα μείνει το αίμα μια σταλαγματιά, | μια σταλαγματιά. | Ηρθα κοντά σου κι είπα όλα δικά σου, | η καρδιά μου, η ψυχή μου κι η αναπνοή μου, | ήρθα κοντά σου μεσ’ στην αγκαλιά σου, | να με νιώσεις, να γλυκάνεις την πικρή ζωή μου, | την πικρή ζωή μου. | Ακριβά την πληρώνω την πικρή σου αγάπη, | τα πικρά τα φιλιά σου και τη μαύρη αγκαλιά σου | κι όμως στιγμή δε θα φύγω απο σένα, | όσο σκληρά κι αν δικάσεις εμένα | κι αν ακόμα μείνει το αίμα μια σταλαγματιά, | μια σταλαγματιά. | Ηρθα κοντά σου κι είπα όλα δικά σου, | η καρδιά μου, η ψυχή μου κι η αναπνοή μου, | ήρθα κοντά σου μεσ’ στην αγκαλιά σου, | να με νιώσεις, να γλυκάνεις την πικρή ζωή μου, | την πικρή ζωή μου.

11. Μάτια δεκατέσσερα Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης

12. Τα χείλη σου με πρόδωσαν Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αριστείδης Βαμβακάρης | Στίχοι: Ι. Κόλλιας

13. Χάνομαι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Δ. Ρακιντζής & Α. Σπυρόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης

14. Είσαι ολόκληρη η ζωή μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Χρήστος Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Εσυ δεν εισαι μια στιγμη μου | από της μοιρας τα παιχνίδια | είσαι ολοκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Δε ξεχνιέσαι εσυ δε ξεχνιέσαι | μες τη σκέψη μου πάντα πλανιέσαι | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Εσύ δεν είσαι σταυροδρόμι | που ανταμωνουν δυο αγάπες | είσαι της γης όλοι οι δρόμοι | κι όλες του έρωτα οι στράτες | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Δε ξεχνιέσαι εσυ δε ξεχνιέσαι | μες τη σκέψη μου πάντα πλανιέσαι | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια | Είσαι ολόκληρη η ζωή μου | είσαι η μοίρα μου η ίδια

15. Σκότωσέ με μα μη φύγεις Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος

16. Μ' άναψες φωτιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μ. Καράμπελας | Στίχοι: Μ. Καράμπελας

17. Πέρασα νύχτα απ' τη ζωή Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θάνος Σοφός | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πέρασα νύχτα απ' τη ζωή | και με κλειστά τα μάτια | μ' έσπρωχνε η μοίρα σαν τυφλό | να μη μπορέσω ν' ανεβώ | στα πάνω σκαλοπάτια | Κλείσανε πόρτες και καρδιές | και μ' άφησαν απ' έξω | ο δρόμος είναι ανηφοριά | με τι ψυχή και τι καρδιά | να ανεβώ και να τρέξω

18. Το παιδάκι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος

19. Αγωνία και καημός Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αγωνία και καημός | ο δικός σου χωρισμός | κλαίω και σ΄αναζητώ | κι ειν΄το δάκρυ μου πικρό | Έλα-έλα να ξαναφέρεις τη χαρά κοντά μου | Έλα-έλα μη μου πληγώνεις άλλο τη καρδιά μου | Τη καρδιά που σε θέλει | μη τη κάνεις και κλαίει | μες την άδεια αγκαλιά μου | ξαναγύρνα χαρά μου | Αχ γύρνα αχ γύρνα..

20. Το Δαφνί Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Β. Γκίκα
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος

21. Τώρα δε με θες Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης

22. Η κακία θα τους μείνει Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος

23. Ο ήλιος να μη ξαναβγεί Τραγούδι: Μ. Αγγελόπουλος & Α. Βασιλείου
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Αγγελόπουλος

24. Ο τσιγγάνος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φεύγω απόψε μακριά | αδέλφια μου τσιγγάνοι | φεύγω για πάντα έχε γεια | φτωχό μου καραβάνι | Το τσιγγάνικο το αίμα | για ν'αλλάξει δεν μπορεί | στου τσιγγάνου την αγάπη | απιστία δεν χωρεί | έχετε γειά | Κι αν πεθάνω μια αυγή | σ' άλλα μέρη σ' άλλη γη | φτωχό μου καραβάνι | του τσιγγάνου το χαμό | κλάψτε όλοι με καημό | αδέλφια μου τσιγγάνοι | έχετε γειά

25. Η μολυβιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Λ. Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης