Παρασκευή, 25 Μαρτίου 2016

Πάνος Γαβαλάς Vol. 1





















Ο Πάνος Γαβαλάς σε τραγούδια του Κώστα Σταματάκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Δοκιμασία Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Ρωτάς αν σ’ αγαπώ | μα αν αμφιβάλλεις γι’ αυτό | θα σου πω | Ρωτάς αν σ’ αγαπώ | Δεν υπάρχει μια λέξη να πω | ότι νιώθω για σένα εγώ | μην ζητάς να σου πω σ’ αγαπώ | δε θα στο πω, δε θα στο πω | Δοκιμασία, δοκιμασία | κάνε μου μια ετούτο έχει σημασία | και παρ’ την λέξη που ζητάς για να σου πω | και κοίτα μόνη σου να δεις αν σ’ αγαπώ | Ρωτάς αν σ’ αγαπώ | Ρωτάς αν σ’ αγαπώ | αυτό το ξέρω μονάχα εγώ | ρωτάς αν σ’ αγαπώ | Μη ζητάς στην καρδιά σου να μπω | με μια λέξη που θες να σου πω | με τα χείλη ποτέ δε θα πω | αν σ’ αγαπώ, αν σ’ αγαπώ | Δοκιμασία, δοκιμασία | κάνε μου μια ετούτο έχει σημασία | και παρ’ την λέξη που ζητάς για να σου πω | και κοίτα μόνη σου να δεις αν σ’ αγαπώ | Ρωτάς αν σ’ αγαπώ

02. Θέλω να πω τον πόνο μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Θέλω να φύγω να χαθώ | Τον κόσμο να ξεχάσω | Και σ’ ένα έρημο νησί | Μονάχος μου ν’ αράξω. | Θέλω να πω τον πόνο μου | Μονάχος σ’ ένα βράχο | Για να μ’ ακούει η θάλασσα | Την ώρα που θα κλάψω. | Για σπίτι να `χω μια σπηλιά | Για στρώμα λίγα φύκια | Θαλασσοπούλια συντροφιά | Παρά ανθρώπους φίδια. | Θέλω να πω τον πόνο μου | Μονάχος σ’ ένα βράχο | Για να μ’ ακούει η θάλασσα | Την ώρα που θα κλάψω.

03. Πίνω να ξεχνώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Αχ, πόσο νοσταλγώ | να ξαναβρεθώ κοντά σου μ’ άλλη, αγαπημένα, | αχ, που σε αγαπώ, | μακριά από σένα δεν μπορώ να ζω. | Πίνω και μεθώ μα δε σε ξεχνώ, | κι όσο πίνω να ξεχάσω, τόσο σε αναζητώ. | Αχ, πίνω να ξεχνώ | μα δεν βγαίνει τίποτα με το πιοτό. | Αχ, έλα να χαρώ | και σε συγχωρώ για ό,τι έκανες σ’ εμένα, | αχ, έλα να σε δω, | πριν με κάνεις απ’ τον πόνο, αλκοολικό. | Πίνω και μεθώ μα δε σε ξεχνώ, | κι όσο πίνω να ξεχάσω, τόσο σε αναζητώ. | Αχ, πίνω να ξεχνώ | μα δεν βγαίνει τίποτα με το πιοτό.

04. Να σε ξεχάσω πάσχισα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Την γυναίκα που γουστάρω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Άσε με πια Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Τη μια με διώχνεις και μου λες | πως δε με ξαναθέλεις | την άλλη μέρα έρχεσαι | κι αγάπη μου γυρεύεις | Άσε με πια στον καημό μου τον μεγάλο | άσε να καίγομαι και δε θέλω τίποτ’ άλλο | άσε με πια στον καημό μου τον μεγάλο | άσε να καίγομαι και δε θέλω τίποτ’ άλλο | Όσο γλυκιά είν’ η αγάπη σου | τόσο φαρμάκι στάζεις | Κι όσο ζεστά είν’ τα χάδια σου | με κρύο φίδι μοιάζεις | Άσε με πια στον καημό μου τον μεγάλο | άσε να καίγομαι και δε θέλω τίποτ’ άλλο | άσε με πια στον καημό μου τον μεγάλο | άσε να καίγομαι και δε θέλω τίποτ’ άλλο

07. Την γυναίκα που γουστάρω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Άσε με στην αγκαλιά σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Ισοβίτης της αγάπης Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Απ’ την πρώτη την ημέρα | που σε είδα μοναχή, | είδα μες τα δυο σου μάτια | τη καρδιά μου φυλακή. | Βρέθηκα αλυσοδεμένος | στο πιο σκοτεινό κελί, | κι είμαι ένας ισοβίτης | δίχως χάρη στη ζωή. | Σε αγάπησα και σ’ είχα | σαν Θεό μου, μα ντροπή | να μου δώσεις δίχως λόγο | του Ιούδα το φιλί.

10. Γιατί με βασανίζεις Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Μη μου θυμίζετε το χθες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Μη μου μιλάτε, φίλοι μου, | για μια χαμένη αγάπη, | μην μου θυμίζετε το χθες | και μη μ’ ανοίγετε πληγές, | πληγές που δε γιατρεύονται | μα μένουν και δε φαίνονται | μέσ’ στης καρδιάς τα βάθη. | Χίλιες φορές καλύτερα | να μην ξανα- να μην ξαναγαπήσω, | για να μην κλάψω δυο φορές | και δυο να δυστυχήσω. | Μη μου μιλάτε, φίλοι μου, | για `κείνην π’ αγαπούσα, | γιατί το ξέρετε καλά | πως την αγάπαγα τρελά, | τρελά που για χατήρι της | έπινα απ’ το ποτήρι της | φαρμάκι και μεθούσα. | Χίλιες φορές καλύτερα | να μην ξανα- να μην ξαναγαπήσω, | για να μην κλάψω δυο φορές | και δυο να δυστυχήσω.

12. Αχ μανούλα μου θα τρελαθώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Κώστας Σταματάκης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης