Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

Ταξίμια και τσαλίμια





















Η Δούκισσα τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Δεν ήσουν κύριος Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Στου χωρισμού το σταυροδρόμι το μεγάλο | πάρε ένα δρόμο και θα πάρω εγώ τον άλλο, | και μην ξεχάσεις πως σ’ αυτή την ιστορία | ήμουν κυρία, ήμουν κυρία. | Στο χωρισμό μας φταις εσύ | που ’χες νερώσει το κρασί | και μου ’χες κάνει τη ζωή μου τυραννία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία. | Αν κάποιος έφταιξ’ απ’ τους δυο, πρέπει να ξέρεις: | ήσουν εσύ και φταις εσύ αν υποφέρεις. | Δε σου ’χα δώσει αφορμή ούτε κι αιτία, | ήμουν κυρία, ήμουν κυρία. | Στο χωρισμό μας φταις εσύ | που ’χες νερώσει το κρασί | και μου ’χες κάνει τη ζωή μου τυραννία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία. | Δεν ήσουν κύριος, δεν ήσουν κύριος, | δεν φέρθηκες καλά σε μια κυρία.

02. Ταξίμια και τσαλίμια Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Σε διάλεξα από το σωρό | με διαλυμένο λογικό, | μα το μυαλό σου λιγοστό | δεν μου ’πε ένα ευχαριστώ. | Ταξίμια και τσαλίμια | κι ας γράψουν τα μολύβια | βαρύ λογαριασμό. | Τα λάθη μου τα χίλια | τα πίνω στα ποτήρια | πριν φτάσουν στο μυαλό. | Σε άντεξα, μα δεν μπορώ | και τώρα μπαίνω στο χορό, | τα βάσανά μου θα τα πιω | κι είναι τα βάσανα σωρό. | Ταξίμια και τσαλίμια | κι ας γράψουν τα μολύβια | βαρύ λογαριασμό. | Τα λάθη μου τα χίλια | τα πίνω στα ποτήρια | πριν φτάσουν στο μυαλό.

03. Πώς να το πιστέψω Τραγούδι: Δούκισσα & Μάριος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Γλεντάει η φτώχια Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Πήρε φωτιά η μικρή γειτονιά | κι έγινε στάχτη απόψε ξανά. | Έγινε στάχτη απόψε ξανά | η γειτονιά. | Γλεντάει η φτώχεια, γελάει η βραδιά, | οι στεναχώριες να παν μακριά. | Οι στεναχώριες να παν μακριά | απ’ την καρδιά. | Θα πάμε σπίτι μας τα ξημερώματα. | Χόρεψε, κούκλα μου, κι άσ’ τα καμώματα. | Γλεντάει η φτώχεια απόψε, δε νοιάζεται, | κι ό,τι γυρέψεις τ’ αγόρι σου νοιάζεται. | Πήρε φωτιά η μικρή γειτονιά | κι έγινε στάχτη απόψε ξανά. | Έγινε στάχτη απόψε ξανά | η γειτονιά.

05. Βήμα-Βήμα Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Μια στο καρφί Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Παιδάκι μου, και σαδιστής | να ήσουνα που λένε | ποτέ δε θά’θελες να δεις | τα μάτια μου να κλαίνε | Μια στο καρφί και μια στο πέταλο | είναι τα λόγια τα πικρά σου | μα η αγάπη δεν είναι μέταλο | ν’αντέχει στα χτυπήματά σου | Μη με ζηλεύεις σαν τρελός | μην κάνεις τον σατράπη | γιατί η ζήλεια κι ο θυμός | σκοτώνουν την αγάπη

07. Πειραιωτάκι μου Τραγούδι: Δούκισσα & Μάριος
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Ο Χαράλαμπος Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Στον ίδιο παρανομαστή Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Χτύπα ξύλο Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Δεξιά σας κύριε Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Τώρα ποιος φταίει Τραγούδι: Δούκισσα
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Νίκος Κύταρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης