Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

Ζωή γεμάτη βάσανα





















Ο Μιχάλης Μενιδιάτης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Χαρικλάκι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Χτες το βράδυ Χαρικλάκι | είχες πάλι τ' οργανάκι | και γλεντούσες μ’ εν’ αλάνι | κάτω στο Πασαλιμάνι | Ζηλεύω και κλαίγω άντε Χαρικλάκι | πως με γέλασες άντε γειά σου μου την έσκασες | Μες στην μπύρα όταν μπήκες | αχ μανούλα μου τι γλύκες | με φωνόγραφο και πλάκες | νταλγκαδάκια με τους μάγκες | Φιλάκια ναζάκια άντε Χαρικλάκι | πως με γέλασες άντε γειά σου μου την έσκασες | Το πρωί για τη Γλυφάδα | κούκλα μ' αυτοκινητάδα | κολυμπάς σαν πάπια χήνα | και το στρίβεις στην Αθήνα | Ζηλεύω και κλαίγω άντε Χαρικλάκι | πως με γέλασες άντε γεια σου μου την έσκασες

02. Απαλλάχτηκα από σένα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Μπούρας | Στίχοι: Παρασκευή Πολίτου
Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα (αχ) | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα (αχ) | απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα απο σένα | απαλλάχτηκα (αχ) | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα | Έφυγα μακριά από σένα | τώρα έφυγα (αχ) | βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα | Βρήκα αγάπη που με νιώθει | και ερωτεύτηκα (αχ) | έφυγα μακριά απο σένα | τώρα έφυγα | Για να μάθεις να προσέχεις | τις καλές καρδιές | και να δεις πως δε σηκώνω | εγώ τις λαδιές | Απαλλάχτηκα από σένα | απαλλάχτηκα (αχ) | και με πιο όμορφη αγάπη | τώρα πιάστηκα

03. Μια ζωή θα μου πεις Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Ούτε ώρα αναβολή Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Ευάγγελος Ζολυτάκης
Μου λες να κόψω το κρασί | να κόψω το τσιγάρο | για να κρατήσω τη ζωή μου πιο πολύ. | Μα όταν θα ‘ρθει η στιγμή | για να με πάρει ο χάρος | δε θα μου δώσει ούτε ώρα αναβολή. | Για αυτό γιατρέ μου πιο καλά | άσε με να καπνίσω | να πίνω το κρασάκι μου | ώσπου να ξεψυχήσω. | Εγώ το πίνω το κρασί | για να ξεχνώ τον πόνο | και το τσιγάρο μου κρατάει συντροφιά. | Όταν τα κόψω και τα δυο | πως θα περνά ο χρόνος | αφού στα στήθια μου ανάψανε φωτιά. | Για αυτό γιατρέ μου πιο καλά | άσε με να καπνίσω | να πίνω το κρασάκι μου | ώσπου να ξεψυχήσω.

05. Στο Φάληρο που πλένεσαι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Στο Φάληρο που πλένεσαι | περιστεράκι γένεσαι | Σε είδα χθες με το μαγιό | γεια σου τσαχπίνα μου Μαριώ | Στης θάλασσας την αμμουδιά | με άλλον ήσουν αγκαλιά | Κι εμένα ούτε μια ματιά | δε μου ‘ριξες σκληρή καρδιά

06. Για μια μελαχροινούλα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Μιχάλης Δασκαλάκης | Στίχοι: Μιχάλης Δασκαλάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Τη μηχανή παράτα τη Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Σαν αρχινάς τη μηχανή κουκλίτσα μου | και πάλι με δουλεύεις | μπροστά μου λες πως μ’ αγαπάς κουκλίτσα μου | και πίσω κοροϊδεύεις | μπροστά μου λες πως μ’ αγαπάς κουκλίτσα μου | και πίσω κοροϊδεύεις | εχτές ακόμα μου ‘λεγες κουκλίτσα μου | για μένανε πως λειώνεις | και σήμερα μου είπανε κουκλίτσα μου | με άλλον ανταμώνεις, | και σήμερα μου είπανε κουκλίτσα μου | με άλλον ανταμώνεις | τις μηχανές παράτατες μικρούλα μου | και δεν περνούν σε μένα | το πόσο αξίζεις το ‘μαθα μικρούλα μου | δεν κάνεις πια για μένα, | το πόσο αξίζεις το ‘μαθα μικρούλα μου | δεν κάνεις πια για μένα | Αχ πως με που με ξέχασες μικρούλα μου | το τι θα πει αλήθεια | πάντα το ψέμα να σκορπάς μικρούλα μου | το πήρες για συνήθεια, | πάντα το ψέμα να σκορπάς μικρούλα μου | το πήρες για συνήθεια

08. Το χάπι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Παναγιώτης Τούντας | Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Νύχτωσε πάλι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Μιχάλης Δασκαλάκης | Στίχοι: Μιχάλης Δασκαλάκης
Νύχτωσε πάλι, βαθύ σκοτάδι | κι εγώ στους δρόμους τριγυρνώ | Παραμιλάω, παραπατάω | και με φωνάζουνε τρελό | Για μια γυναίκα με δίχως μπέσα | ψεύτρα, κακούργα, πονηρή | Έγινα θύμα, δεν είναι κρίμα | να με φωνάζουνε μπεκρή | Νύχτωσε πάλι, βαθύ σκοτάδι | κι εγώ στους δρόμους τριγυρνώ | Παραμιλάω, παραπατάω | και με φωνάζουνε τρελό

10. Για το χατίρι μιας παλιάς αγάπης Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Πόπη Πασβάντη
Μες την ζωή μου έχω ζήσει τόσες πίκρες | μες την καρδιά μου αν θα ψάξεις, θα ‘βρεις λύπες | Και ένας πόνος στη ζωή μου μ’ έχει κάνει | να μη γνωρίζω τι θα πει χαρά | Κλάψε καρδιά μου πικρά, κλάψε καρδιά μου πικρά | γι αυτή τη συμφορά | Έχω παρέα μου την στεναχώρια | κλάψε φτωχή καρδιά, που ζούμε χώρια | Κλάψε τον πόνο σου πικρά φτωχή καρδιά | για το χατίρι μιας παλιάς αγάπης  | Για σένα έγινε η ζωή μου τώρα μαύρη | εσύ τη μέρα μου την έκανες σκοτάδι | Και δεν μπορεί στον πόνο η καρδιά μου τώρα | λίγη κι εκείνη για να βρει χαρά | Κλάψε καρδιά μου πικρά...

11. Αφού μ΄ αρέσει να γυρνώ Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αφού μ’ αρέσει να γυρνώ, τον κόσμο τι τον μέλλει, | τα λόγια του τα αψηφώ κι ας λέει ό,τι θέλει, | τα λόγια του τα αψηφώ κι ας λέει ό,τι θέλει, | αφού μ’ αρέσει να γυρνώ, τον κόσμο τι τον μέλλει. | Εγώ μποέμικα θα ζω, κανέναν δεν πειράζω, | δικιά μου είναι η ζωή και δεν τη λογαριάζω, | δικιά μου είναι η ζωή και δεν τη λογαριάζω, | εγώ μποέμικα θα ζω, κανέναν δεν πειράζω. | Σ’ αυτή την ψεύτικη ζωή, που μια φορά τη ζούμε, | δεν έχουμ’ άλλο πιο καλό, παρά να τη γλεντούμε, | δεν έχουμ’ άλλο πιο καλό, παρά να τη γλεντούμε, | σ’ αυτή την ψεύτικη ζωή, που μια φορά τη ζούμε.

12. Να' ταν η αγάπη σου χαρτί Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Ζωή γεμάτη βάσανα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Ζωή γεμάτη βάσανα | στα χέρια σου περνάω | θέλω να φύγω από σε | μα πάλι σε πονάω. | Διώξε με διώξε με | να ησυχάσω | κάνε με κάνε με | να σε ξεχάσω. | Κι αν έρθω στην αγάπη σου | για να σου ζητιανέψω | κλείσε την πόρτα σου εσύ | και άσε με απ’ έξω. | Διώξε με διώξε με | να ησυχάσω | κάνε με κάνε με | να σε ξεχάσω. | Βράδυ πρωί μαύρη ζωή | μέσα σ’ αυτή τη σφαίρα | δεν μ’ άφησε η αγάπη σου | να δω μιαν άσπρη μέρα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης