Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016

Μια νύχτα στον Παράδεισο





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Αλέκου Χρυσοβέργη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Μια καινούρια πορεία Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Θέλω, να ξεχάσω θέλω | να ξεφύγω θέλω και να σ' αρνηθώ | θέλω μια καινούρια αγάπη | δίχως τυραννία να ξεκουραστώ | Μια καινούρια πορεία θα χαράξω για μένα | μακριά από σένα | μια καινούρια πορεία στη ζωή θα χαράξω | και για σένα ποτέ δεν θα κλάψω | Θέλω, να αλλάξω θέλω | να πετάξω θέλω και να γιατρευτώ | θέλω ένα δρόμο άλλο, κάτι πιο μεγάλο | στη ζωή να βρω | Μια καινούρια πορεία θα χαράξω για μένα | μακριά από σένα | μια καινούρια πορεία στη ζωή θα χαράξω | και για σένα ποτέ δε θα κλάψω | Μια καινούρια πορεία στη ζωή θα χαράξω | και για σένα ποτέ δε θα κλάψω

02. Χειλάκια μου Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Εγώ την πόρτα μου δεν κλείνω | κι έχω απάνω το κλειδί, | κι αν μετανιώσει ο άνθρωπός μου | να καταλάβει και να μπει. | Χειλάκια μου, αφίλητα χειλάκια μου | που καίτε όταν βάζω τα χεράκια μου. | Χειλάκια μου, αφίλητα χειλάκια μου | τον ύπνο τους τον χάσαν τα ματάκια μου. | Εγώ την πόρτα μου δεν κλείνω | το ξέρω πως θα ξαναρθείς. | Τα πεισματάκια σου ν' αφήσεις | κι εδώ να 'ρθείς να κοιμηθείς.

03. Δεν αστειεύομαι Τραγούδι: Βούλα Καραχάλιου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Φύγε πριν σπάσω το τηλέφωνο μπροστά σου | έχω τα νεύρα μου και θα βρεις το μπελά σου | δε σε πιστεύω όσους όρκους και να κάνεις | ψεύτης γεννήθηκες και ψεύτης θα πεθάνεις. | Δεν αστειεύομαι, δεν αστειεύομαι | κι' είναι καλύτερα να ξεμπερδεύουμε. | Φύγε πριν γίνει ταραχή και μετανιώσεις | τρέξε να βρεις ένα ταξί για να γλυτώσεις | και όταν μονάχος σου βρεθείς και ησυχάσεις | πάρε μια πέτρα απ΄το κεφάλι σου να σπάσεις. | Δεν αστειεύομαι, δεν αστειεύομαι | κι' είναι καλύτερα να ξεμπερδεύουμε

04. Ίσως Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το δρομολόγιο το δικό σου | πάντα εγώ τ' ακολουθώ | μεσ' στην τροχιά σου που μου στέλνει | ερωτικό μαγνητισμό | το δρομολόγιο το δικό σου, | αυτή η βραδινή γραμμή | θα’ ναι η αγάπη που γυρεύω | ή μια στιγμή προσωρινή | Ίσως, μ' ένα ίσως κρατιέμαι | και γι αυτό δε σ' αρνιέμαι | κι ας μη ξέρω γιατί | ίσως, κάποιο ένστικτο ίσως | μου 'χει σβήσει το μίσος | και σε θέλω πολύ | Το δρομολόγιο το δικό σου | κάθε λεπτό θ' ακολουθώ | και θα 'μαι πάντα στο πλευρό σου | ως τη στιγμή που θα χαθώ | στο δρομολόγιο το δικό σου | με κρύο ήλιο και βροχή | όλη η ζωή μου θα κυλήσει | φτάνει να θες μονάχα εσύ | Ίσως, μ' ένα ίσως κρατιέμαι | και γι αυτό δε σ' αρνιέμαι | κι ας μη ξέρω γιατί | ίσως, κάποιο ένστικτο ίσως | μου 'χει σβήσει το μίσος | και σε θέλω πολύ | ίσως, κάποιο ένστικτο ίσως | μου 'χει σβήσει το μίσος | και σε θέλω πολύ

05. Ούτε πονάκια, ούτε βασανάκια Τραγούδι: Βούλα Καραχάλιου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Τώρα που δέχτηκες να ξαναρθώ κοντά σου | θα σε προσέχω σαν τον τίμιο σταυρό. | Σαν τριαντάφυλλο θα μπω στην αγκαλιά σου | να παίρνεις όλο της αγάπης τον ανθό. | Ούτε πονάκια, ούτε βασανάκια | μόνο αγκαλίτσες τις νύχτες και φιλάκια. | Τώρα που άνοιξες την πόρτα της καρδιάς σου | θα σ' αγαπάω δυο φορές πιο δυνατά. | Θα 'μαι στα χείλια σου το γέλιο κι η χαρά σου | και θα σου λέω όλα μου τα μυστικά.

06. Θεέ μου Τραγούδι: Θανάσης Κομνηνός
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Θεέ μου, δε σ' αρνήθηκα ποτέ μου | μα τώρα μία χάρη σού ζήτω: | Αυτή που θά 'ρθει απόψε άφησέ με | μια νύχτα να την έχω για θεό. | Κι αν παρασυρθώ στην αδυναμία μου | να τιμωρηθώ για την αμαρτία μου. | Είμαι πιο μικρός απ' τη δύναμή σου | μα άνθρωπο εσύ μ' έπλασες, θυμήσου. | Θεέ μου, δεν αμάρτησε εκείνη | αμάρτησα εγώ, τ' ομολογώ. | Σε μένα ρίξε όλη την ευθύνη, | δε φταίει που εγώ την αγαπώ.

07. Μας ματιάσανε Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Να μη σε δούνε σήμερα να είσαι ευτυχισμένη | με μια αγάπη δίπλα σου ωραία και φτιαγμένη. | Αμέσως πέφτει πάνω σου το μάτι του κοσμάκη | και τη μεγάλη τύχη σου ποτίζουν με φαρμάκι. | Μας ματιάσανε, μας ματιάσανε, | τη δικιά μας ευτυχία κομματιάσανε. | Να μη σε δούνε σήμερα κεφάλι να σηκώσεις | αρχίζουν να σε κυνηγούν μέχρι να παλαβώσεις. | Με τα πικρά τα λόγια τους πάνε να σε χωρίσουν | και όλα όσα έφτιαξες θέλουν να τα γκρεμίσουν.

08. Ανυποχώρητος Τραγούδι: Θανάσης Κομνηνός
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πρώτο λάθος: σε συγχώρησα | δεύτερο λάθος: υποχώρησα | τρίτο λάθος: άλλο δεν κράτησα | κι επαναστάτησα. | Ανυποχώρητος θα μείνω, ανυποχώρητος | κι ας είν' ο πόνος που χωρίζουμε αφόρητος. | Ανυποχώρητος θα μείνω κι ας ρημάξω, | τον αντρικό μου χαρακτήρα δεν θ' αλλάξω. | Πρώτο λάθος: σε λυπήθηκα | δεύτερο λάθος: απελπίστηκα | τρίτο λάθος: δεν κρατήθηκα | και σ' απαρνήθηκα.

09. Όχι άλλα όνειρα Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Ήταν όλα φτιαχτά Τραγούδι: Θανάσης Κομνηνός
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Πίσω απ' την πλάτη μου, μες στο κρεβάτι μου | σε μοιραζόμουνα χωρίς να ξέρω. | Μπροστά μου έκλαιγες, γι' αγάπη έλεγες | μα σ' ανακάλυψα και υποφέρω. | Ήταν όλα φτιαχτά, ήταν όλα φτιαχτά | ήταν ψέματα. | Ήταν όλα φτιαχτά, ήταν όλα φτιαχτά | και τα έμαθα. | Τώρα λυτρώθηκα κι ελευθερώθηκα | από τα δάκρια κι απ' την ντροπή μου. | Κι όλα τα χάδια σου τώρα τα ξέχασα | κι έβαλα άλληνε μες στην ψυχή μου.

11. Όσα φιλιά και να μου δίνεις Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μες στο μεθύσι του φιλιού σου ταξιδεύω | φτάνω στην πόρτα του ονείρου και το κλέβω. | Στάζει το στόμα σου ροδόσταμο και μέλι, | όπως φιλάς εσύ φιλάνε κι οι αγγέλοι. | Όσα φιλιά και να μου δίνεις, δεν χορταίνω | είναι το μόνο που μ' αρέσει να σου παίρνω. | Κόκκινα χείλη σαν κοχύλια ανοιγμένα | και από χέρι θεϊκό ζωγραφισμένα. | Νεκρές αισθήσεις ζωντανεύουν στο κορμί μου | κι όταν με φίλησαν σφραγίσαν τη ζωή μου.

12. Τίποτα δεν μας χωρίζει Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη & Θανάσης Κομνηνός
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης