Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2016

Μια ζωή μπαλάντες





















01. Σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε Τραγούδι: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Γιάννης Προεστάκης
Είναι θέμα φαντασίας | Και κατάχρηση εξουσίας | Η αγάπη σου | Γιατί πρόσωπα έχει χίλια | Και το αίνιγμα στα χείλια | Το φαρμάκι σου | Γιατί πρόσωπα έχει χίλια | Και το αίνιγμα στα χείλια | Το φαρμάκι σου | Είναι θέμα φαντασίας | Και κατάχρηση εξουσίας | Η αγάπη σου | Σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε | Βλεπόμαστε, φιλιόμαστε, αγαπιόμαστε | Σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε | Σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε | Αγάπη μου βρισκόμαστε, αποχωριζόμαστε | Σε στιλ να μην ξεχνιόμαστε | Έλα μες στη νύχτα χάρε | Κι όσο αίμα έχω πάρε | Στο καμάκι σου | Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει | Φιλαράκι είμαι και πάει | Στο σοκάκι σου | Μ’ αγαπάει, δε μ’ αγαπάει | Φιλαράκι είμαι και πάει | Στο σοκάκι σου | Έλα μες στη νύχτα χάρε | Κι όσο αίμα έχω πάρε | Στο καμάκι σου

02. Γέλα πουλί μου Τραγούδι: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας | Στίχοι: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας
Μου φαίνεται σαν να 'ναι χθες | μα πάνε τόσα χρόνια | που σαν βιολί το σώμα σου | στα χέρια μου κρατούσα | Με το ραδιόφωνο σιγά | μες στ' απαλό σκοτάδι | θα τρόμαζες αν ήξερες | πόσο σε αγαπούσα | Τίποτα δεν έχει αλλάξει | και τίποτα δεν είναι όπως παλιά | μένει όμως ακόμα ένα πείσμα | που δεν είναι συνήθεια μοναχά | Γέλα, γέλα πουλί μου γέλα | γέλα, κι είν' η ζωή μια τρέλα

03. Χειμωνιάτικα μπαρ Τραγούδι: Εκείνος και Εκείνος
Μουσική: Εκείνος και Εκείνος | Στίχοι: Γιώργος Πολυμενάκος
Στα μπαράκια που βουλιάζαμε μαζί | στην υγειά της μοναξιάς σου τώρα πίνεις | πόσο δύσκολο έχει γίνει να ξεδίνεις | στα μπαράκια που βουλιάζαμε μαζί | Μες στα χειμωνιάτικα τα μπαρ | ο χειμώνας μπαίνει στην ψυχή σου | όμως σαν την άνοιξη θα `ρθω | και θ’ ανθίσω πάλι το κορμί σου | Γύρω πλήθος κι όμως είσαι στο κενό | μες στην τόση ζεστασιά τι ειρωνεία | εσύ νιώθεις πάλι να `ρχονται τα κρύα | και κουμπώνεις της ψυχής σου το παλτό | Μες στα χειμωνιάτικα τα μπαρ | ο χειμώνας μπαίνει στην ψυχή σου | όμως σαν την άνοιξη θα `ρθω | και θ’ ανθίσω πάλι το κορμί σου

04. Πόσο σε θέλω Τραγούδι: Τερμίτες
Μουσική: Τερμίτες | Στίχοι: Γιάννης Σπυρόπουλος
Στην άκρη του απείρου, στιγμούλα του ονείρου | σταγόνα που στάζει, πόσο σου μοιάζει | φωτιά και αέρας, στον κόσμο φοβέρα | στη νύχτα που ουρλιάζει, πώς σε τρομάζει... | Σου μοιάζει η σελήνη | πού να `βρω γαλήνη | στον Άδη ανατέλλω | πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω.. | Κόντρα στους νόμους ερήμου προφήτης... | Σημάδια στην άμμο, που απόψε θα σβήσεις... | Ασπρόμαυρο μέλλον, σκυφτός μετανάστης | σταθμός στο ραδιόφωνο, που πρέπει ν’ αλλάξεις | Σου μοιάζει η σελήνη | πού να `βρω γαλήνη | στον Άδη ανατέλλω, | πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω... | Πόσο σε θέλω...

05. Οι παλιές αγάπες πάνε στον παράδεισο Τραγούδι: Πυξ Λαξ
Μουσική: Φίλιππος Πλιάτσικας | Στίχοι: Μάρω Βαμβουνάκη
Άγονη πλήξη μιας ζωής, δίχως έρωτα | της ερημιάς μου τέρας, της πόλης μου θηρίο μη με φοβάσαι | αλλοπαρμένη έκφραση οι τοίχοι σου θυμίζουν τον πρώτο σου έρωτα | οι πιο πολλοί αδιάφορα κενοί, σε λυγίζουν όπου και να 'σαι | στα σκοτεινά δρομάκια οι σκιές γλιστράνε επικίνδυνα | Στα ηλεκτρισμένα ξενυχτάδικα οι γυναίκες μισοκρύβονται πίσω απ' τη λήθη | Στα κολασμένα παζάρια της λεωφόρου οι αστυνόμοι | οι πλούσιοι επαρχιώτες μηχανόβιοι | μάσκες ακάλυπτες μικρές στο γύρο του θανάτου | που τρεμοπαίζουν τον άγγελο ή τον δαίμονα | στις άκρες των δακτύλων τους, ξημέρωμα Σαββάτου | Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς | στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω | δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακριά | κρύφτηκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων | Ό,τι αξίζει πονάει, κι είναι δύσκολο | για να μην υποφέρεις φύγε μακριά μου, κρύψου από μένα | δεν ξέρω αν φεύγεις, τώρα, για το λίγο μου | ή αν αυτό που νιώθω ήταν πολύ | πολύ για σένα, πολύ για σένα | Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς | στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω | δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακριά | κρύφτηκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων | Ό,τι αξίζει πονάει, κι είναι δύσκολο | για να μην υποφέρεις φύγε μακριά μου, κρύψου από μένα | δεν ξέρω αν φεύγεις, τώρα, για το λίγο μου | ή αν αυτό που νιώθω ήταν πολύ | πολύ για σένα, πολύ για σένα

06. Πού να γυρίζεις Τραγούδι: Παύλος Σιδηρόπουλος & Σπυριδούλα
Μουσική: Παύλος Σιδηρόπουλος | Στίχοι: Παύλος Σιδηρόπουλος
Έξω ο καιρός βροχερός λέω να βγω να μη βγω | πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις; | λέω να πάω σινεμά, βόλτα απ' του Γιώργου το μπαρ | πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις; | Θα πάω απ' του Τάκη μπορεί καμιά ψιλή να βρεθεί | πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις; | Έξω βραδιάζει έπιασε αγέρας δυνατός | βρέχει κι εγώ γυρνάω μοναχός | ψάχνω κάπου στην τύχη να σταθώ | και σπίτι δεν θα μπορώ να κοιμηθώ | Στην πόλη τα φώτα σβηστά | δυο φίλοι μου λεν γεια χαρά | πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις;

07. Ανησυχώ Τραγούδι: Ελένη Δήμου & Λαθρεπιβάτες
Μουσική: Γιάννης Νικολάου | Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Αφού με βάζεις στο περιθώριο | να επιμένω είναι κουτό | όλα τα ίχνη μου θα εξαφανίσω | δρόμο θ αλλάξω και θα χαθώ | Μ’ ανησυχώ για σένα | αν σ’ αγαπάν οι άλλοι όπως εγώ | Τρέμω κακό μην πάθεις όπου πας | Εγώ σε νοιάζομαι κι ας με πουλάς | Αφού με βγάζεις απ’ το παιχνίδι | το πήρα απόφαση οριστικά | να σε διαγράψω απ τη ζωή μου | να μη γυρίσω ποτέ ξανά | Μ’ ανησυχώ για σένα | αν σ’ αγαπάν οι άλλοι όπως εγώ | Τρέμω κακό μην πάθεις όπου πας | Εγώ σε νοιάζομαι κι ας με πουλάς | Ανησυχώ για σένα ανησυχώ | μην πέσεις στην παγίδα όπως εγώ | μη μείνεις μόνος σου και μην πονάς | εγώ σε νοιάζομαι κι ας με πουλάς | Χάνω κερδίζεις μα στην ουσία | σε μένα η τύχη χαμογελάει | Είναι -ναι- δύναμη που με φυλάει | και σε ψυλλιάστηκα πριν να `ναι αργά

08. Πάρε με Τραγούδι: Βασίλης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Βασίλης Παπακωνσταντίνου | Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Σαν δυο φωτάκια βραδινού αεροπλάνου | τα δυο σου μάτια και χαράζουν τον αέρα | η αγκαλιά σου είναι η σκάλα του Μιλάνου | κι εγώ απόψε έχω επίσημη πρεμιέρα | Πάρε με, πάρε με | μέσα σου να κρυφτώ | σαν να μην έζησα | πριν απ' το βράδυ αυτό | Θέλω να δω το πρόσωπο σου ανθισμένο | να με φιλάς όλη τη νύχτα όσο αντέξεις | σαν φλιπεράκι γελαστό ξετρελαμένο | σου δίνω ακόμα μία μπίλια για να παίξεις | Πάρε με, πάρε με | μέσα σου να κρυφτώ | σαν να μην έζησα | πριν απ' το βράδυ αυτό | Κι ύστερα ξάπλωσε κοντά μου και κοιμήσου | εγώ θα πιάσω μια γωνίτσα στο κρεβάτι | όχι πως έχω το κλειδί του παραδείσου | μα σ' αγαπώ κι αυτό νομίζω είναι κάτι | Πάρε με, πάρε με | μέσα σου να κρυφτώ | σαν να μην έζησα | πριν απ' το βράδυ αυτό

09. Θα με θυμηθείς Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν φύγω πια κι όταν αισθανθείς παγωνιά και τέλος | Τότε τι να πεις για παρηγοριά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς | Θα με θυμηθείς, να το θυμηθείς | όταν θα χαθώ θα με νοσταλγείς και θα με γυρεύεις | Τότε τι να βρεις μες στην ερημιά | Τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά, τότε θα 'ν' αργά | Θα 'ρθουνε στιγμές δάκρυα γεμάτες | Μόνη σου θα κλαις, κλείσανε θα λες της ζωής οι στράτες | Θα με θυμηθείς, όταν πια θα δεις | πόσο σ' αγαπώ, θα με θυμηθείς, θα με θυμηθείς

10. Έτσι είναι οι σχέσεις Τραγούδι: Ηρώ
Μουσική: Ηρώ | Στίχοι: Ηρώ
Διαβάζω το σημείωμά σου | στον πάγκο της κουζίνας | μου γράφεις πως θ’ αργήσεις, | πως ίσως δε θα `ρθεις | Ατέλειωτες ώρες | σε καριέρα και δουλειά | σου λέω περνά η ζωή μας | και πίσω δε γυρνά | Μου λες πως έτσι ειν’ οι σχέσεις | κι εγώ σου λέω χωρίς εσένα δεν ζω | Μου λες να μείνουμε φίλοι | μα εγώ για κάτι τέτοιο αδιαφορώ | Ξεπέρασα τον εαυτό μου, | τα είδα όλα θετικά | μα κάθε μέρα μου γινόταν πιο λίγη | κι εσύ ακόμα πιο μακριά | Μα πες μου επιτέλους τι ψάχνεις | μες το χρυσό σου το κλουβί | που όνειρο κι αυταπάτη | δεν ξεχωρίζεις τι θα πει | Μου λες πως έτσι ειν’ οι σχέσεις | κι εγώ σου λέω χωρίς εσένα δεν ζω | Μου λες να μείνουμε φίλοι | μα εγώ γι κάτι τέτοιο αδιαφορώ | Σ’ αγκαλιάζω | και σε σφίγγω δυνατά | σ’ αυτού του κόσμου | τη βουβή την ερημιά | Ανοίγω πόρτες το πρωί | κλείνω το μάτι στη ζωή | αυτή η αγάπη | δεν θ’ αφήσω να χαθεί | Κι ας λες πως έτσι ειν’ οι σχέσεις | εγώ θα λέω χωρίς εσένα δεν ζω | Κι ας λες να μείνουμε φίλοι | εγώ αδιαφορώ

11. Πόσο γλυκά με σκοτώνεις Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Norman Gimbel | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Πόσο γλυκά με σκοτώνεις με την αγάπη σου αυτή | ακόμα κι αν με πληγώνεις όλα για σένα | δεν έχω άλλο από σένα δεν έχω άλλο από σένα στη ζωή | Γεννήθηκα μαζί σου δεν έχω παρελθόν | μαζί σου όλα είν’ ατέλειωτο παρόν | και ζω γι αυτή την ώρα εδώ μαζί σου τώρα | Πόσο γλυκά με σκοτώνεις με την αγάπη σου αυτή | ακόμα κι αν με πληγώνεις όλα για σένα | δεν έχω άλλο από σένα δεν έχω άλλο από σένα στη ζωή | Ζούσα χωρίς να ξέρω ποια είναι η ζωή | είχα πιστέψει πως αγάπησα κι εγώ | όμως μαζί σου νιώθω πρώτη φορά τον πόθο | Πόσο γλυκά με σκοτώνεις με την αγάπη σου αυτή | ακόμα κι αν με πληγώνεις όλα για σένα | δεν έχω άλλο από σένα δεν έχω άλλο από σένα στη ζωή

12. Να μ' αγαπάς Τραγούδι: Καλλιόπη Βέτα
Μουσική: Ανδρέας Θωμόπουλος | Στίχοι: Ανδρέας Θωμόπουλος
Σου γράφω πάλι από ανάγκη | η ώρα πέντε το πρωί | το μόνο πράγμα που 'χει μείνει | όρθιο στον κόσμο είσαι εσύ | Τι να τις κάνω τις τιμές τους | τα λόγια τα θεατρικά | μες στην οθόνη του μυαλού μου | χάρτινα είδωλα νεκρά | Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς | Κοιτάζοντας μες στον καθρέφτη | βλέπω ένα πρόσωπο γνωστό | κι ίσως η ασχήμια του να φύγει | μόλις πλυθώ και ξυριστώ | Βρωμάει η ανάσα απ' τα τσιγάρα | βαραίνει ο νους μου απ' τα πολλά | στον τοίχο κάποια Μόνα Λίζα | σε φέρνει ακόμα πιο κοντά | Να μ' αγαπάς όσο μπορείς να μ' αγαπάς | Αν και τελειώνει αυτό το γράμμα | η ανάγκη μου δε σταματά | σαν το πουλί πάνω στο σύρμα | σαν τον αλήτη που γυρνά | Θέλω να 'ρθείς και να μ' ανάψεις | το παραμύθι να μου πεις | σαν μάνα γη να μ' αγκαλιάσεις | σαν άσπρο φως να ξαναρθείς.

13. Αγάπα με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Inglesias-Ferro | Στίχοι: Πυθαγόρας
Αγάπα με, | μ' όλα τα λάθη πού 'χω κάνει, | κράτα με. | Ένοχος είμαι απέναντί σου τά' παμε, | μα σ' αγαπώ. | Αγάπα με, | γίνομαι δρόμος να περάσεις, | πάτα με. | Έχω ανάγκη από σένα, | νιώσε με, αγάπα με. | Αγάπα με, | γιατί να ζήσω χώρια σου δε γίνεται, | νεράκι η ζωή μου και θα χύνεται | στις πέτρες δίχως νόημα γι' αυτό | Αγάπα με | και ξέχασε λοιπόν πως παρασύρομαι | και γείρε πάλι απάνω μου να γείρουμε, | αγάπη μόνο αγάπη σου ζητώ.

14. Αν ήσουν άγγελος Τραγούδι: Βασίλης Καζούλης
Μουσική: Βασίλης Καζούλης | Στίχοι: Βασίλης Καζούλης
Αν ήσουν άγγελος της γης | αν ήσουν άστρο της αυγής μαργαριτάρι | μες στους γαλάζιους τους βυθούς | και στους ουράνιους θησαυρούς ξανθό φεγγάρι | Δε θα περίμενα να 'ρθεις | ούτε να φύγεις μέσα στης γιορτής τα φώτα | προτού σ' αγγίξω και χαθεί | ό,τι αγάπησα απλά στου νου τη ρότα. | Λύσ' τα μαλλιά σου κι άφησέ με | να 'ρθω λίγο και να δω | πώς περιγράφει τη μορφή σου | τ' άσπρο σου το νυχτικό | Στο παραθύρι σου βροχή | στο προσκεφάλι σου τα σύννεφα γερμένα | μες στον καθρέφτη σου γελάς | κάτι απ' τη λάμψη σου θα κρύψεις και για μένα | Λύσ' τα μαλλιά σου κι άφησέ με | να 'ρθω λίγο και να δω | πώς περιγράφει τη μορφή σου | τ' άσπρο σου το νυχτικό

15. Αμόρε μίο Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου & Λουκιανός Κηλαηδόνης
Μουσική: Αφροδίτη Μάνου | Στίχοι: Αφροδίτη Μάνου
Άνοιξε μωρό μου την κουρτίνα | Μην τα παίρνεις όλα σοβαρά | Είναι γάτα εφτάψυχη η Αθήνα | Θα τα καταφέρει μια χαρά | Είναι γάτα εφτάψυχη η Αθήνα | Θα τα καταφέρει μια χαρά | Αμόρε μίο | Εμείς οι δυο | Και το φεγγάρι | Μαργαριτάρι | Αμόρε μίο | Εμείς οι δυο | Σ’ αυτή την πόλη | Που ‘φυγαν όλοι | Δεν παθαίνει τίποτα η Ελλάδα | Δυόμισι χιλιάδες χρόνια ζει | Δώσε μου κι εμένα μια βδομάδα | Φτάνει μόνο να ‘μαστε μαζί

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης