Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Σήμερον σ’ αυτό το δίσκο





















01. Κάθε λιμάνι και καημός Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Είν’ η ζωή μια θάλασσα | κι εμείς καπεταναίοι | κι είναι στ’ αλήθεια τυχεροί | όσοι πεθαίνουν νέοι | Κάθε λιμάνι και καημός | κάθε καημός και δάκρυ | κι είναι η ζωή του καθενός | θάλασσα δίχως άκρη | θάλασσα δίχως άκρη | Πόσες φορές ναυάγησα | μες στα θολά νερά της | και χάθηκε η βάρκα μου | στη μαύρη αγκαλιά της | Κάθε λιμάνι και καημός...

02. Όσο με μαλώνεις Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όσο με μαλώνεις κι όσο με πικραίνεις, | άλλο τόσο μέσα στη καρδιά μου μπαίνεις. | Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με | και σκληρά βασάνισέ με. | Έπρεπε να φύγω αχ, προτού να σ' αγαπήσω, | τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκιά. | Έχεις το σκοπό σου κι όλα αυτά μου κάνεις, | πριν να φύγω θέλεις εσύ να με πεθάνεις. | Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με | και σκληρά βασάνισέ με. | Έπρεπε να φύγω αχ, προτού να σ' αγαπήσω, | τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκιά. | Έπρεπε να φύγω πριν να σ' αγαπήσω | και στην αγκαλιά σου πριν να συνηθίσω. | Πλήγωσέ με, πλήγωσέ με | και σκληρά βασάνισέ με. | Έπρεπε να φύγω αχ, προτού να σ' αγαπήσω, | τώρα είν' αργά αγάπη μου γλυκιά.

03. Μ΄ έκανε η αγάπη σου ξενύχτη Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μες την νύχτα μόνος περπατάω | και για μια αγάπη ξενυχτάω | κι όλο τριγυρνώ σαν τον αλήτη | και το χάραμα γυρνώ στο σπίτι | Δεν μπορώ στιγμή να κλείσω μάτι | και δε με χωράει το κρεβάτι | φεύγω και στους δρόμους τριγυρίζω | το όνομα σου λέω και δακρύζω | Μ’ έκανε η αγάπη σου ξενύχτη | βραδινό διαβάτη και αλήτη | περπατώ με βήμα μεθυσμένο | κι έχω το μυαλό μου πια χαμένο

04. Άμα θες να κλάψεις κλάψε Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Κάθε μέρα μου γκρινιάζεις | ότι σε παραμελώ | αφού στο 'χω αποδείξει | μόνο εσένα αγαπώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | άμα θες να κλάψεις κλάψε | να γκρινιάζεις μόνο πάψε | δεν μπορώ να τ' ανεχτώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | στο ‘πα και στο ξαναλέω | μη μου πεις μετά πως φταίω | όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ | Έρχομαι στην αγκαλιά σου | λίγο να ξεκουραστώ | και τις πιο όμορφες στιγμές μου | κάνεις και βαρυγκωμώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | άμα θες να κλάψεις κλάψε | να γκρινιάζεις μόνο πάψε | δεν μπορώ να τ' ανεχτώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | στο ‘πα και στο ξαναλέω | μη μου πεις μετά πως φταίω | όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ | Χαίρομαι που με λατρεύεις | χαίρομαι που μ' αγαπάς | όμως με κουράζει η γκρίνια | όταν την παρατραβάς | Άμα θες να φύγεις φύγε | άμα θες να κλάψεις κλάψε | να γκρινιάζεις μόνο πάψε | δεν μπορώ να τ' ανεχτώ | Άμα θες να φύγεις φύγε | στο ‘πα και στο ξαναλέω | μη μου πεις μετά πως φταίω | όταν μ' άλλη θα μπλεχτώ

05. Αντίο αγάπη μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Μεσ’ την ψυχή μου | το δάκρυ στάζει | μα δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς | Πρέπει να φύγω | Πρέπει να φύγω | έτσι με δίκασε η μοίρα δυστυχώς | Αντίο αγάπη μου | αντίο χαρά μου | τα δάκρυα πνίγουνε | τη κρύα καρδιά μου | Μα όρκο σου κάνω | ώσπου να γυρίσεις | θα πάψω να ζω | θα ζω μ’ αναμνήσεις | Είναι αγιάτρευτος καημός | ο ζωντανός, ο ζωντανός ο χωρισμός | Αντίο αγάπη μου | αντίο χαρά μου | τα δάκρυα πνίγουνε | την κρύα καρδιά μου | Μα όρκο σου κάνω | ώσπου να γυρίσεις | θα πάψω να ζω | θα ζω μ’ αναμνήσεις | Είναι αγιάτρευτος καημός | ο ζωντανός, ο ζωντανός ο χωρισμός

06. Δεν πουλάω την καρδιά μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ. | Ούτε σου ζητώ συμπόνια | Να με λυπηθείς | Φύγε κι άσε με μονάχο | Και μην ξαναρθείς. | Δε θα κλάψω πια όπως πιο παλιά | Κι άλλη συμφορά δε θα βάλω στην καρδιά μου | Δεν πιστεύω πια σ’ όρκους και φιλιά | Κι αν θα `ρθεις ξανά, θα `ναι κρύα η καρδιά μου. | Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ. | Δε σου λέω να μη φύγεις | Ούτε πού θα πας | Αφού έδειξες σε μένα | Πως δε μ’ αγαπάς. | Για τη σκέψη σου μονάχα | Πρέπει να ντραπείς | Φύγε κι άσε με μονάχο | Και μην ξαναρθείς. | Δε θα κλάψω πια όπως πιο παλιά | Κι άλλη συμφορά δε θα βάλω στην καρδιά μου | Δεν πιστεύω πια σ’ όρκους και φιλιά | Κι αν θα `ρθεις ξανά, θα `ναι κρύα η καρδιά μου. | Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ.

07. Όνειρο δεμένο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Όνειρο δεμένο στο μουράγιο | πόρτα μου κλεισμένη στο νοτιά | έκανα τον πόνο μου κουράγιο | στην αγάπη μου έβαλα φωτιά. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς. | Στην αγάπη μου έστησαν καρτέρι | κι από τ' άστρα κλέψανε το φώς | άστραψε στην νύχτα το μαχαίρι | κι ο καημός μου γίνηκε αδελφός. | Μαύρος βαρύς ο ουρανός | απόψε που ΄ρθες να με βρεις | είναι μεγάλος ο καημός | να το αντέ, να τον αντέξεις δεν μπορείς.

08. Φύγε κι άσε με Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Φύγε κι άσε με ν’ απομείνω μόνος μου | φύγε κι άσε με να με λειώνει ο πόνος μου | και μη νοιάζεσαι τι θα γίνω στη ζωή | φύγε κι άσε με η καρδιά μου να καεί | Στη φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ | δώσε μ’ απονιά τη χαριστική βολή | Δίχως αφορμή θέλεις να χωρίσουμε, | την αγάπη μας θέλεις να τη σβήσουμε | όλα γκρέμισ’ τα αφού πια δε μ’ αγαπάς | φύγε κι άσε με και για μένα μη ρωτάς | Για χατίρι σου άσπρισα και γέρασα | τόσα βάσανα στη ζωή μου πέρασα | τώρα δώσε μου κι άλλη πίκρα για να πιω | φύγε κι άσε με να πεθάνω να χαθώ | Στη φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ | δώσε μ’ απονιά τη χαριστική βολή

09. Συγχώρησέ με Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Αγάπη μου γλυκειά, συγχώρησέ με | Το ξέρω πως σε πίκρανα εγώ | πως έφταιξα αυτό, δεν σου τ' αρνιέμαι | μετάνιωσα πικρά, τ΄ ομολογώ | Συγχώρησέ με, συγχώρησέ με | Να με λυπηθείς και να ξαναρθείς | Το λάθος μου αυτό, να συγχωρήσεις | και δεν θα σε πικράνω άλλο πια | κακία μέσα σου, να μην κρατήσεις | λυπήσου με και γύρνα κάποια βραδιά | Συγχώρησέ με, συγχώρησέ με | Να με λυπηθείς και να ξαναρθείς

10. Μείνε αγάπη μου κοντά μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Σ' αγάπησα στον πόνο σου απάνω | και τη φτωχή μου σου 'δωσα καρδιά | τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος | και να φύγεις θέλεις μακριά | Μείνε αγάπη μου κοντά μου σου μιλάω για καλό | θα με συνηθίσεις και θα μ' αγαπάς | όπως σ' έχω συνηθίσει κι όπως σ' αγαπώ εγώ | δε θα σ' αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας | Τις πίκρες σου χαρές τις έχω κάνει | και νόμισα θα βάλουμε στεφάνι | τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος | και να φύγεις θέλεις μακριά | Μείνε αγάπη μου κοντά μου σου μιλάω για καλό | θα με συνηθίσεις και θα μ' αγαπάς | όπως σ' έχω συνηθίσει κι όπως σ' αγαπώ εγώ | δε θα σ' αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας | Σ' αγάπησα με όλη την καρδιά μου | και σ' έντυσα μες στα μεταξωτά | τώρα όμως σου πέρασε ο πόνος | και να φύγεις θέλεις μακριά | Μείνε αγάπη μου κοντά μου σου μιλάω για καλό | θα με συνηθίσεις και θα μ' αγαπάς | όπως σ' έχω συνηθίσει κι όπως σ' αγαπώ εγώ | δε θα σ' αγαπήσει κανείς όπου κι αν πας

11. Λίγη αγάπη ζητώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης

12. Δε με πονάς, δε μ΄ αγαπάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Στέλιος Κορσαβίδης | Στίχοι: Πάνος Γαβαλάς
Μ’ έχεις ποτίσει φαρμάκι πικρό | πικρό πολύ πικρό | που αν ήταν άλλος θα σ’ είχε μισήσει | μα εγώ σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | Δε με πονάς γι’ αυτό με βασανίζεις | δε μ’ αγαπάς αληθινά | με τυραννάς και την καρδιά μου σκίζεις | δε μ’ αγαπάς δε μ’ αγαπάς | Μου `χεις ψημένο το ψάρι στα χείλη | καιρό πολύ καιρό | ξέρω τι θέλεις μα τι να σου κάνω | αφού σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | Δε με πονάς γι’ αυτό με βασανίζεις | δε μ’ αγαπάς αληθινά | με τυραννάς και την καρδιά μου σκίζεις | δε μ’ αγαπάς δε μ’ αγαπάς | Μ’ έχεις πληγώσει και μες στην καρδιά μου | πονώ πολύ πονώ | πρέπει να φύγω μα μένω κοντά σου | γιατί σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ | Δε με πονάς γι’ αυτό με βασανίζεις | δε μ’ αγαπάς αληθινά | με τυραννάς και την καρδιά μου σκίζεις | δε μ’ αγαπάς δε μ’ αγαπάς

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης