Σάββατο, 5 Μαρτίου 2016

Μια νύχτα μόνο





















Ο πρώτος δίσκος

01. Με την πόρτα ανοιχτή Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Δόξας
Έφυγα από το σπίτι μου | μια μέρα με μπελάδες. | Ήμουν σχεδόν 18, | κι είπα να βρω λογαριασμό, | μακρυά απ' τους καυγάδες. | Διάλεξα ένα φορτηγό, | με ξύλα φορτωμένο. | Μάλωσα με τον οδηγό, | γιατί με φώναζε μικρό. | Συνέχισα με τραίνο. | Έχω μάθει να κοιμάμαι, | με την πόρτα ανοιχτή. | Δε φοβήθηκα ποτέ μου, | και θ' ανοίξω άγγελέ μου | τη χρυσή σου φυλακή. | Κοίτα εσύ να με προσέχεις | κι άστην πόρτα ανοιχτή, | δεν αλλάζω πια το δρόμο | κι έχω πει στον ταχυδρόμο | πως θα μείνουμε μαζί. | Μπήκα στον ήλιο τον καυτό | κι ήπια νερό μ' αλάτι. | Πάλεψα μ' όλους τους ληστές | κι έκανα λάθος προσευχές | σε δανεικό κρεβάτι. | Είδα την άκρη του γκρεμού | μα μου 'γινε συνήθεια. | Να μη θυμώνω τους θεούς, | να κάνω φίλους τους εχθρούς, | ν' αλλάζω την αλήθεια. | Έχω μάθει να κοιμάμαι, | με την πόρτα ανοιχτή. | Δε φοβήθηκα ποτέ μου, | και θ' ανοίξω άγγελέ μου | τη χρυσή σου φυλακή. | Κοίτα εσύ να με προσέχεις | κι άστην πόρτα ανοιχτή, | δεν αλλάζω πια το δρόμο | κι έχω πει στον ταχυδρόμο | πως θα μείνουμε μαζί.

02. Πάλι απ' την αρχή Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πάλι απ' την αρχή για τις μέρες που ακόμα κυλούν | Πάλι απ' την αρχή για τα λάθη που εδώ θα σβηστούν | Πάλι απ' την αρχή κι αν συγνώμη δεν θες να μου πεις | Μη μιλάς μόνο αγκάλιασέ με | Πάλι απ' την αρχή σε μια χώρα που αιμορραγεί | Πάλι απ' την αρχή μια κουβέντα ίσως είν' αρκετή | Πάλι απ' την αρχή μίλησέ μου μονάχα εσύ | Μυστικές ώρες θύμισέ μου | Όσα έχω πάντα ήτανε δικά σου | Μα η ζωή μου πια δεν είναι αρκετή | Οι καλύτερες στιγμές μου ήταν κοντά σου | Να τις ζήσω θέλω πάλι απ' την αρχή | Πάλι απ' την αρχή για τις νύχτες που ακόμα κυλούν | Πάλι απ' την αρχή στις στιγμές που ουρανούς αντηχούν | Πάλι απ' την αρχή πάντα θα 'ναι κοντά μας γιατί | Είν' αρχή και τέλος η αγάπη | Πάλι απ' την αρχή να, να, να, να | Είν' αρχή και τέλος η αγάπη | Πάλι απ' την αρχή σε μια χώρα που αιμορραγεί | Πάλι απ' την αρχή μια κουβέντα ίσως είν' αρκετή | Πάλι απ' την αρχή μίλησέ μου μονάχα εσύ | Μυστικές ώρες θύμισέ μου | Πάλι απ' την αρχή

03. Μόνος μου Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μες τα σκοτεινά σου μάτια, | τρέμουνε τ' αστέρια. | Ήσουν νύχτα και γυναίκα | και μ'αγκάλιασες. | Έπαιξα στον έρωτά σου, | με δεμένα χέρια. | Κι όταν ήμουν πια δικός σου, | με κομμάτιασες... | Μόνος μου το πέρασα κι αυτό | και στο τέλος με γονάτισε, | δεν υπάρχει λάθος και σωστό | για τον άντρα που αγάπησε. | Μες τα σκοτεινά σου μάτια, | χάθηκε ο χρόνος. | Η αγάπη πάντα ελπίζει | κι ονειρεύεται. | Μόνος είχα ξεκινήσει | κι είμαι πάλι μόνος. | Και η νύχτα μακρυά σου, | δεν παλεύεται... | Μόνος μου το πέρασα κι αυτό | και στο τέλος με γονάτισε, | δεν υπάρχει λάθος και σωστό | για τον άντρα που αγάπησε. | Μόνος μου το πέρασα κι αυτό | με βαρύ τσιγάρο σέρτικο. | Μόνος μες τη νύχτα ακροβατώ, | στης ζωής μου το ζεϊμπέκικο.

04. Τα μεταξωτά σου χέρια Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Δυνατά κι απεγνωσμένα | σκέφτομαι συνέχεια εσένα, | η σκιά απ' τη σκιά σου | πάω όπου πας. | Σαν τ' αγριεμένο κύμα, | η ζωή μου αλλάζει σχήμα | προκειμένου να 'χω εσένα | και να μ' αγαπάς. | Τα μεταξωτά σου χέρια, | να καλύψουνε τ' αστέρια | στο σκοτάδι να με πνίξουν | για να ονειρευτώ. | Στην καρδιά σου πως υπάρχω, | ότι βασιλεύω κι άρχω | κι ότι μ' αγαπάς το ίδιο | όπως σ' αγαπώ... | Άμα δεν σε έχω άμα, | γίνεται η ζωή μου δράμα. | Μοιάζουν να 'ναι όλα λάθος, | μοιάζουν περιττά. | Σ' άδειο στάδιο κερκίδα | στ' άγνωστο χωρίς πυξίδα, | ετοιμόρροπη η ζωή μου | που 'σαι μακρυά. | Τα μεταξωτά σου χέρια, | να καλύψουνε τ' αστέρια | στο σκοτάδι να με πνίξουν | για να ονειρευτώ. | Στην καρδιά σου πως υπάρχω, | ότι βασιλεύω κι άρχω | κι ότι μ' αγαπάς το ίδιο | όπως σ' αγαπώ...

05. Εγώ γεννήθηκα αετός Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Παναγιώτης Αλεξίου | Στίχοι: Δημήτρης Μπρούχος
Μου λες κουράστηκες και θέλεις να μ' αφήσεις | και στη ζωή σου πας σελίδα να γυρίσεις | Μα εγώ κάπου προσπαθώ να σου φωνάξω λογικέψου | Αλλού καλύτερα θα βρεις για να περνάς | μα όπου κι αν πας πάντα σε μένα θα γυρνάς | γι' αυτό το πράγμα σου το λέω ξανασκέψου | Εγώ γεννήθηκα αετός | να μ' έχει φίλο κι ο θεός | Κι ο ουρανός μου ανοιχτός | Εγώ γεννήθηκα αετός | Και στην αγάπη μου πιστός | Εγώ γεννήθηκα αετός | Μονάχος και μοναδικός | Μπορείς να είσαι μ' όποιον θες ή με κανέναν | έτσι κι αλλιώς ανήκεις μόνιμα σ' εμένα | Και αν το βλέπεις σαν παιχνίδι για καλό σου παραιτήσου | Είμαι απ' αυτούς που κι όταν χάνουνε νικούν | Είμαι από αυτούς που ξέρουν μόνο ν' αγαπούν | Γι' αυτό κανόνισε λοιπόν και συνετίσου

06. Πού να πήγε τόση αγάπη Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Κι απόψε οι καημοί | με βρήκανε στους δρόμους να γυρνάω | και συ ούτε στιγμή | δε νοιάστηκες τι κάνω, πως περνάω | Ούτε ένα τηλεφώνημα | δυο λόγια έστω ανώνυμα | στο πέρασμά σου όλα τα σκορπάς | εσύ που μου 'λεγες πως μ' αγαπάς | Πού να πήγε τόση αγάπη | πού να χάθηκε | σαν το όνειρο μιας νύχτας | που δε στάθηκε | Εσύ ήσουν η αφορμή | που ράγισε κι απόψε η καρδιά μου | παλιοί λογαριασμοί | κρατούν στη φυλακή τα όνειρά μου | οι όρκοι που δεν κράτησες | σαν χρέη που μου άφησες | κι ακόμα τα πληρώνω ακριβά | Η θύμησή σου απόψε με πονά | Πού να πήγε τόση αγάπη | πού να χάθηκε | σαν το όνειρο μιας νύχτας | που δε στάθηκε

07. Μη ζητάς συγνώμη Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Ben Jorge | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Απόψε θέλω, επί τέλους, | τι αισθάνομαι ν' ακούσεις, | όλα χάθηκαν πια, | όλα έφτασαν στο τέρμα, | θα σου πω για την αγάπη σου, | αυτήν που σκότωσες εσύ | θα σου πω και για τα λάθη σου | που ήταν μόνο η αφορμή. | Μη ζητάς συγνώμη | δεν αλλάζω γνώμη | δε γυρίζω στα παλιά, | παίρνω τα κλειδιά μου | κλείνω την καρδιά μου | και σ' αφήνω απ' έξω πια. | Ό,τι πέρασε, πίσω δεν γυρνά | όλα τέλειωσαν, τώρα είν' αργά. | Απόψε θέλω, επί τέλους, | μια φορά να καταλάβεις | με κομμένα φτερά | δεν μπορώ να συνεχίσω | θα σου πω για την αγάπη σου, | αυτήν που σκότωσες εσύ | θα σου πω πως όλα χάθηκαν | σ' ένα λεπτό, σε μια στιγμή. | Μη ζητάς συγνώμη, δεν αλλάζω γνώμη | δε γυρίζω στα παλιά, | παίρνω τα κλειδιά μου, κλείνω την καρδιά μου | και σ' αφήνω απ' έξω πια. | Μη ζητάς συγνώμη, έκλεισαν οι δρόμοι | δε με βρίσκεις πουθενά, | τώρα πια χωρίζω και αποφασίζω | ότι θα περνάω καλά. | Ό,τι πέρασε, πίσω δεν γυρνά | όλα τέλειωσαν, τώρα είν' αργά, | ό,τι πέρασε, πίσω δεν γυρνά | όλα τέλειωσαν, τώρα γεια χαρά. | Μη ζητάς συγνώμη, δεν αλλάζω γνώμη | δε γυρίζω στα παλιά, | παίρνω τα κλειδιά μου, κλείνω την καρδιά μου | και σ' αφήνω απ' έξω πια. | Μη ζητάς συγνώμη, έκλεισαν οι δρόμοι | δε με βρίσκεις πουθενά, | τώρα πια χωρίζω και αποφασίζω | ότι θα περνάω καλά. | Ό,τι πέρασε, πίσω δεν γυρνά | όλα τέλειωσαν, τώρα είν' αργά, | ό,τι πέρασε, πίσω δεν γυρνά | όλα τέλειωσαν, τώρα γεια χαρά. | Μη ζητάς συγνώμη, δεν αλλάζω γνώμη | δε γυρίζω στα παλιά, | παίρνω τα κλειδιά μου, κλείνω την καρδιά μου | και σ' αφήνω απ' έξω πια. | Μη ζητάς συγνώμη, έκλεισαν οι δρόμοι | δε με βρίσκεις πουθενά, | τώρα πια χωρίζω και αποφασίζω | ότι θα περνάω καλά.

08. Τι ήμουνα για σένανε Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Απ' τη ζωή μου πέρασες | και με 'κανες κομμάτια | θέλω μονάχα να μου πεις | κοιτώντας με στα μάτια... | Τι ήμουνα για σένανε | τι ήσουνα για μένανε | καιρός λοιπόν για να λογαριαστούμε | μονάχα εγώ τρελάθηκα | για σένα καταστράφηκα | να δεις που όλοι θα πούνε | Στους άλλους λες πως τίποτα | δεν έκανα για σένα | μα θέλω αν τολμάς να πεις | τα ίδια και σε μένα... | Τι ήμουνα για σένανε | τι ήσουνα για μένανε...

09. Νύχτες μοναξιάς Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πέρασε τόσος καιρός | και ακόμα μοιάζουν ψέμα | Κάθε λέξη κεραυνός | και το παγερό σου βλέμμα | Στο ταξίδι της καρδιάς | άλλες έχουν πάρει θέση | Κλείνω πόρτα στα παλιά | η καρδιά να μην πονέσει | Είναι κάτι νύχτες μοναξιάς | που δεν ξημερώνουν | Τα δικά σου λόγια σαν καρφιά | μέσα μου ματώνουν | Πέρασε τόσος καιρός | που το θέμα έχει κλείσει | Που ο έρωτας αυτός | δεν μπορεί να με διαλύσει | Στο ταξίδι της καρδιάς | άλλες έχουν πάρει θέση | Κλείνω πόρτα στα παλιά | η καρδιά να μην πονέσει

10. Μην απορείς Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Δημήτρης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Βούλα Γκίκα
Πόσο θα ‘θελα απόψε | Που ‘χουν σβήσει τα αστέρια | Στη μικρή κάμαρα μου να βρισκόσουν ξανά | Να σε πάρω για πάντα | Μες τα δυο μου χέρια | Και τραγούδια αγάπης να μου λες σιγανά | Μην απορείς που σκέφτομαι | Πάλι εσένα | Μια τέτοια νύχτα μου ξυπνά | Τα περασμένα | Πόσο θα 'θελα απόψε | Που δεν βγήκαν τα αστέρια | Να βρισκόμουν κοντά σου έστω για μια στιγμή | Με μισόσβηστα φώτα | Στην μικρή κάμαρα σου | Και στα τζάμια να πέφτουν | Με ρυθμό η βροχή

11. Ποιο κορμί σε ταξιδεύει Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Δημήτρης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ζωή Γρυπάρη
Εγώ εδώ και εσύ αλλού το ξημερώνουμε | πέντε μερόνυχτα η καρδιά μου περιμένει | δε βρήκες λόγια να μου πεις ότι τελειώνουμε | κι έχω χαθεί εκεί που τ' όνειρο πεθαίνει. | Εγώ εδώ και εσύ αλλού το ξημερώνουμε | μα στη καρδιά μου τη μορφή σου θα κρατάω | σώμα με σώμα με το πόνο θ' ανταμώνουμε | και εγώ ο τρελός που τόσο ακόμα σ' αγαπάω | Ποιο κορμί σε ταξιδεύει | κι η καρδιά μου δραπετεύει | σαν σκιά μεσ' τη σκιά σου αλητεύει | μέσα στου μυαλού τη ζάλη | δε συγκρίνεσαι με άλλη | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | δε ξέρω πια αν ειν' αλήθεια η παραίσθηση | όμως αυτή ή ερημιά μ' έχει διαλύσει | δε το πιστεύω ειλικρινά δεν έχω αίσθηση | πώς τόσο απλά χωρίς μιλιά βρήκες τη λύση | Ποιο κορμί σε ταξιδεύει | κι η καρδιά μου δραπετεύει | σαν σκιά μεσ' τη σκιά σου αλητεύει | μέσα στου μυαλού τη ζάλη | δε συγκρίνεσαι με άλλη | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | Ποιο κορμί σε ταξιδεύει | κι η καρδιά μου δραπετεύει | σαν σκιά μεσ' τη σκιά σου αλητεύει | μέσα στου μυαλού τη ζάλη | δε συγκρίνεσαι με άλλη | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι

12. Μείνε Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Αντώνης Ανδρικάκης
Μείνε σώμα μου γίνε, γίνε ψυχή μου | μείνε μαζί μου | Μείνε μες στον καθρέφτη, η νύχτα πέφτει | μείνε μαζί μου | Μείνε μες στα όνειρά μου γίνε φόβος και χαρά μου | Μείνε μέσα στη ζωή μου μείνε | Στο λαιμό μου αποκοιμήσου, να ονειρευτώ μαζί σου | μείνε μέσα στη ζωή μου μείνε | Μείνε όποιος κι αν είμαι, σ' έχω ανάγκη | αυτό το βράδυ | Μείνε σβήνω το χρόνο, για σένα μόνο | μείνε μαζί μου | Μείνε μες στα όνειρά μου

13. Έχω ανοιξει τα φτερά μου Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Δικαιολογίες μη μου λες, τα όνειρα δε βγήκαν | κοντά σου μόνο συμφορές και βάσανα με βρήκαν. | Από την άδεια μου καρδιά τι άλλο περιμένεις; | Είναι αργά, πολύ αργά , δε το καταλαβαίνεις; | Έχω ανοίξει τα φτερά μου να πετάξω σ' άλλη αγκαλιά | Να χαθούν από μπροστά μου όλα τα παλιά. | Πάψε να χαρείς, ό,τι και να πεις τίποτα δεν πρόκειται ν' αλλάξει. | Άκουσα πολλά, όμως τελικά, λόγια μόνο, τίποτα στην πράξη! | Από τα χείλη σου να βγει δε θέλω άλλη λέξη | Ο,τι μας κράταγε μαζί δεν μπόρεσε ν' αντέξει. | Τι περιμένεις τώρα πια την τελευταία ώρα; | Είναι αργά, πολύ αργά, να σταματήσω τώρα. | Έχω ανοίξει τα φτερά μου να πετάξω σ' άλλη αγκαλιά | Να χαθούν από μπροστά μου όλα τα παλιά. | Πάψε να χαρείς, ό,τι και να πεις τίποτα δεν πρόκειται ν' αλλάξει. | Άκουσα πολλά, όμως τελικά, λόγια μόνο, τίποτα στην πράξη! | Έχω ανοίξει τα φτερά μου να πετάξω μακριά..

14. Το φως που πέφτει Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Το φως που πέφτει | Πάνω στον καθρέφτη | Παίρνει τη μορφή σου | Και τρελαίνομαι | Στις παραισθήσεις | Έχω ψευδαισθήσεις | Ακούω τη φωνή σου | Να λέει | έρχομαι... | Ψέματα μου λέει | Και το φως που ρέει | Απ' τα δυο μου μάτια | Είναι δάκρυα | Ψέματα μου λέει | Κι η καρδιά μου κλαίει | Σα μικρό παιδάκι | Σε μιαν άκρια | Το φως που πέφτει | Ερωτά μου ψεύτη | Γράφει σ'αγαπάω | Σα δε ντρέπεσαι | Και 'γω στη ζάλη | Εσένα ακούω πάλι | Να μου ψιθυρίζεις | ότι έρχεσαι...

15. Και θα τα πιω Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Είπα να βγω να περπατήσω να σκεφτώ | Βραδάκι είναι κι έχει απόψε και φεγγάρι | Αν μείνω μέσα πάλι θα σ' ονειρευτώ | Δίπλα στο άδειο το δικό σου μαξιλάρι | Και θα τα πιω, και θα τα πιω, και θα τα πιω | Και θα γυρίσω πάλι σπίτι μεθυσμένος | Και με τα ρούχα μου ξανά θα κοιμηθώ | Και θα ξυπνήσω μοναχός και πικραμένος | Ν' αποφασίσω είναι τώρα πια καιρός | Τα περιθώρια στενεύουνε μαζί σου | Αυτό το έργο δεν το βλέπει ούτε ο Θεός | Έμεινα εγώ να είμαι ο μόνος θεατής σου | Και θα τα πιω, και θα τα πιω, και θα τα πιω | Και θα γυρίσω πάλι σπίτι μεθυσμένος | Και με τα ρούχα μου ξανά θα κοιμηθώ | Και θα ξυπνήσω μοναχός και πικραμένος

16. Πάει-Πάει Οργανικό
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας

17. Ο ξενύχτης  Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έρημος δρόμος χωρίς φεγγάρι | χλωμό θλιμμένο το παλικάρι | γιατί βαδίζει και ψιθυρίζει | γιατί αργοκλαίει γιατί, γιατί | Κλείσαν οι πόρτες της καρδιάς σβήσαν γι αυτόν τα άστρα | γι’ αυτό ξενύχτης περπατά στου στεναγμού τα κάστρα | είναι σα φύλλο στο βοριά δεντρί χωρίς κλωνάρια | ο έρωτας πολύ σκληρά χτυπάει τα παλικάρια | Ένας ξενύχτης μεσ' στο σκοτάδι | βαρύς και μόνος αυτό το βράδυ | τι τον πικραίνει τι περιμένει | γιατί στενάζει γιατί, γιατί

18. Άκου τ' αηδόνια Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Άκου τ’ αηδόνια της αυγής | στα ανθισμένα κλώνια | και ξαναζήσε μια στιγμή | τα περασμένα χρόνια. | Κι αν πονώ κι αν πονώ κι αν υποφέρω | η αιτία είσαι συ | έφυγε, έφυγε το χελιδόνι | κι έχω μείνει μοναχή. | Στη σιγαλιά της χαραυγής | άκουσε την φωνή μου | σε τούτο το τραγούδι μου | θ’ αφήσω την ψυχή μου. | Κι αν πονώ κι αν πονώ κι αν υποφέρω | η αιτία είσαι συ | έφυγε, έφυγε το χελιδόνι | κι έχω μείνει μοναχή.

19. Πού πας χωρίς αγάπη Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Πού θα βρεις άκρη να σταθείς | και πού φωτιά να ζεσταθείς | ποιος θα σου πλύνει την πληγή | καρδιά μου; | Πόρτα πού θα βρεις ανοιχτή | και ποιος διαβάτης θα σταθεί | γλυκό του λόγο να σου πει | καρδιά μου; | Πού πας χωρίς αγάπη | στη νύχτα, στη βροχή; | Το δρόμο θα τον χάσεις | καρδιά μου μοναχή. | Σαν χελιδόνι ορφανό | θα ψάχνεις ήλιο κι ουρανό | και θα σε διώχνει ο βοριάς | καρδιά μου. | Κι ούτ’ ένα χέρι θα βρεθεί | πονετικό να σε δεχτεί | ρόδο που θα ’χεις μαραθεί | καρδιά μου.

20. Ξημερώματα Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

21. Σταλιά-σταλιά Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Αγόρι μου, στολίδι μου, | σαν γέρνεις και μ' αγγίζεις | πιο πέρα κι απ' τα πέρατα | του κόσμου μ' αρμενίζεις. | Σταλιά, σταλιά κι αχόρταγα | τα πίνω τα φιλιά σου, | κουρνιάζω σαν αδύνατο | πουλί στην αγκαλιά σου. | Ματιά, ματιά, τα μάτια σου | αγάπη με χορταίνουν, | τη μέρα με πεθαίνουνε, | τη νύχτα μ' ανασταίνουν. | Άσε να μπω στα χείλη σου | τη δίψα μου να σβήσω | και την καρδιά σου, αγόρι μου, | δροσιά να την ποτίσω.

22. Ξημερώματα στη στράτα Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Γιώργος Ζαμπέτας
Ξημερώματα στη στράτα | μπουζουκάκι στα γεμάτα | ξεκινάμε, ξεκινάμε όλοι οι φίλοι μας μαζί | να γλεντήσουμε απόψε σ' ένα φίνο μαγαζί | Να μας ζήσουν τα μπουζούκια να μας ζήσουνε παιδιά | γιατί οι γλυκές πενιές τους μας χτυπάνε στην καρδιά | Ξεφαντώματα ωραία | ντερμπεντέρικη παρέα | φέρνει η ρόδα φέρνει η ρόδα χίλιες βόλτες στο λεπτό | και έχω πάρει αγκαλιά μου τα ματάκια που αγαπώ | Να μας ζήσουν τα μπουζούκια να μας ζήσουνε παιδιά | γιατί οι γλυκές πενιές τους μας χτυπάνε στην καρδιά | Ξημερώματα στη στράτα | μπουζουκάκι στα γεμάτα | θα χορέψω ζεμπεκάκι που θα παίξουνε για μας | κι από το πολύ το κέφι σπάει και ο μπαγλαμάς | Να μας ζήσουν τα μπουζούκια να μας ζήσουνε παιδιά | γιατί οι γλυκές πενιές τους μας χτυπάνε στην καρδιά

23. Χίλια περιστέρια Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Ιωάννα Κλειάσιου
Πήρα λουλούδια κι έπλεξα | στεφάνι να σου κάνω | κι ένα άσπρο σύννεφο | κι ένα άσπρο σύννεφο | εκεί για να σε βάλω | Και χίλια περιστέρια | να σου φιλούν τα χέρια | κι εγώ να σ' αγαπώ | κι εγώ να σ' αγαπώ | Πήρα απ τ’  αηδόνια τις φωνές | να λέω τ’ όνομά σου | και από χίλια αρώματα | και από χίλια αρώματα | έφτιαξα τ’ άρωμά σου | Πήρα των αστεριών το φως | χρυσάφι να σε ντύσω | την αγκαλιά μου άνοιξα | την αγκαλιά μου άνοιξα | εκεί για να σε κλείσω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Απόψε Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Απόψε | δε μιλώ σε κανένα δεν ακούω κανέναν απόψε | σαν τρελός μες στη νύχτα γυρνώ στα χαμένα απόψε | με σκυμμένο κεφάλι ζαλισμένος το βήμα μου σέρνω | κάπου, κάπου ξεχνιέμαι και νομίζω εσένα πως βλέπω | Απόψε | πού να βρίσκεσαι πες μου | πού πας και τι κάνεις απόψε | μη μ' αφήνεις φοβάμαι | την τρέλα της πλάνης μου διώξε | απόψε | Απόψε | το μυαλό μου πλανιέται σε ατέλειωτους δρόμους απόψε | σαν σκιά τρομαγμένη μ' αναμνήσεις στους ώμους απόψε | μα τι κρίμα να είναι η νύχτα αβάσταχτη τόσο | σαν φορτίο κλεμμένο να πετάξω ζητώ να γλιτώσω | Απόψε | πού να βρίσκεσαι πες μου | πού πας και τι κάνεις απόψε | μη μ' αφήνεις φοβάμαι | την τρέλα της πλάνης μου διώξε | απόψε

02. Να 'χα τη δύναμη Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιάννης Γλέζος | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Χωρίς το σύννεφο βροχή δεν κατεβαίνει | ούτε το δάκρυ χωρίς καημό | χωρίς τον άνεμο τα δέντρα δε λυγάνε | δε σταματάν οι πίκρες δίχως γυρισμό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό | Γιατί κοιτάς τα μάτια μου τα βουρκωμένα | που παν στα ξένα σ' ωκεανό | γιατί κοιτάς τα χέρια μου τα λαβωμένα | που παν στα ξένα κι έχουν σφίξει κεραυνό | Αχ να μπορούσα τα λιμάνια να τα κλείσω | να σταματήσω τα τρένα στο σταθμό | να 'χα τη δύναμη τα βράχια να κυλήσω | να μην αφήσω δρόμο για το χωρισμό

03. Μ' ανάστησες καρδιά μου Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Γλυκά πονούσε το μαχαίρι, | έσταζε μέλι η μαχαιριά. | Και πέθαινα στην αμμουδιά | πέρσι το καλοκαίρι. | Και πέθαινα στην αγκαλιά σου | κι έκλαιγες μ’ αναφιλητά... | Και πέφταν πάνω μου λυτά | τα ζωντανά μαλλιά σου. | Και γύρευες να μ’ αναστήσεις | με το αθάνατο νερό... | Κι ήταν το στόμα μου ξερό | σαν στερεμένης βρύσης. | Κι έσκυψες πάνω στην καρδιά μου | σαν ανθισμένη γιασεμιά... | Και η ζεστή σου ανασεμιά | μ’ ανάστησε καρδιά μου.

04. Μια καρδιά για σένανε Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Μαραμένη πίκρα φάνηκε | στα βλέφαρά σου επάνω | άσε να την γλυκάνω | χαρά να ξαναβγεί | Το χαμόγελο που σου `κλεψε | εγώ θα το προκάνω | σαν ήλιο να το κάνω | στα χείλη σου να βγει | Μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν’ την ό,τι θες, είναι για σένανε | μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν’ την ό,τι θες, είναι για σένανε | Τόση πίκρα δεν την άντεξες | και λύθηκες στο κλάμα, | το πρώτο ωραίο πράγμα | μετά τη συμφορά | Την καρδιά σου που την ράγισε | αγάπη και μαράζι | ας πει ένα δεν πειράζει | σου φέρνω μια χαρά

05. Μη γυρίζεις πια Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μη γυρίζεις πια μη χαραμίζεις μια ματιά | θα πάει χαμένη η ματιά που θα ξοδέψεις | μη γυρίζεις πια γιατί είμαι μια λαβωματιά | που δεν μπορείς όσο κι αν θες να τη γιατρέψεις | Μη γυρίζεις πια γιατί δε μου ‘μεινε φωτιά | γιατί δε μου ‘μεινε καρδιά να ζωντανέψεις | μη γυρίζεις πια γιατί στη μαύρη τη νυχτιά | με τα ματάκια σου θολά πώς να μου φέξεις | Μη γυρίζεις πια γιατί είμαι μια λαβωματιά | που δεν μπορείς όσο κι αν θες να τη γιατρέψεις | Μη γυρίζεις πια φύγε και πάλι μακριά | όπως τη μέρα που με πούλησες στον πόνο | φύγε μακριά δε θέλω εγώ παρηγοριά | έκανα λάθος κι ως το τέλος το πληρώνω | Μη γυρίζεις πια γιατί δε μου ‘μεινε φωτιά | γιατί δε μου ‘μεινε καρδιά να ζωντανέψεις | μη γυρίζεις πια γιατί στη μαύρη τη νυχτιά | με τα ματάκια σου θολά πώς να μου φέξεις | Μη γυρίζεις πια γιατί είμαι μια λαβωματιά | που δεν μπορείς όσο κι αν θες να τη γιατρέψεις

06. Λέει, λέει, λέει Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Παναγιώτης Καλαντζόπουλος | Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Λέει, λέει, λέει, | λέει και καταρρέει | κι ύστερα για τίποτα δε φταίει | στου γκρεμού την άκρη παραπαίει | λέει, λέει, λέει, | κάθεται στο σπίτι της και κλαίει | τα παραμυθάκια της διαρρέει | όμως η αλήθεια της την καίει | πώς λοιπόν να μην την αγαπώ; | Λέει, λέει, λέει, | όλα τα μετράει | στα ψηλά μπαλκόνια τραγουδάει | πέφτει χαμηλά παραπατάει | λέει, λέει, λέει, | μα όταν σταματήσουν τα ρολόγια | ολ’ αυτά θα μείνουνε στα λόγια | βγες λοιπόν, ψυχή μου, απ’ τα υπόγεια | μπας και δεις το φως τ’ αληθινό. | Οργιάζει η αγάπη. | του αγγέλου το φτερό | τ’ αστραφτερό | το φορώ | για να `ρθώ | ν’ αναστηθώ. | Λέει, λέει, λέει, | πίνει και μεθάει | τα μαργαριτάρια της σκορπάει | τίποτα για μένα δεν κρατάει | λέει, λέει, λέει, | μα όταν σταματήσουν τα ρολόγια | ολ’ αυτά θα μείνουνε στα λόγια | βγες λοιπόν ψυχή μου απ’ τα υπόγεια | μπας και δεις το φως τ’ αληθινό.

07α. Ποιο κορμί σε ταξιδεύει Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Δημήτρης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ζωή Γρυπάρη
Εγώ εδώ και εσύ αλλού το ξημερώνουμε | πέντε μερόνυχτα η καρδιά μου περιμένει | δε βρήκες λόγια να μου πεις ότι τελειώνουμε | κι έχω χαθεί εκεί που τ’ όνειρο πεθαίνει. | Εγώ εδώ και εσύ αλλού το ξημερώνουμε | μα στη καρδιά μου τη μορφή σου θα κρατάω | σώμα με σώμα με το πόνο θ’ ανταμώνουμε | και εγώ ο τρελός που τόσο ακόμα σ’ αγαπάω | Ποιο κορμί σε ταξιδεύει | κι η καρδιά μου δραπετεύει | σαν σκιά μεσ’ τη σκιά σου αλητεύει | μέσα στου μυαλού τη ζάλη | δε συγκρίνεσαι με άλλη | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | δε ξέρω πια αν ειν’ αλήθεια η παραίσθηση | όμως αυτή ή ερημιά μ’ έχει διαλύσει | δε το πιστεύω ειλικρινά δεν έχω αίσθηση | πώς τόσο απλά χωρίς μιλιά βρήκες τη λύση | Ποιο κορμί σε ταξιδεύει | κι η καρδιά μου δραπετεύει | σαν σκιά μεσ’ τη σκιά σου αλητεύει | μέσα στου μυαλού τη ζάλη | δε συγκρίνεσαι με άλλη | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | Ποιο κορμί σε ταξιδεύει | κι η καρδιά μου δραπετεύει | σαν σκιά μεσ’ τη σκιά σου αλητεύει | μέσα στου μυαλού τη ζάλη | δε συγκρίνεσαι με άλλη | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι | έλα για λίγο να σε δω και φεύγεις πάλι

07β. Ποιος να συγκριθεί μαζί σου Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Ντέλλα Ρούνικ
Ποιος να συγκριθεί μαζί σου | κι απ' το νου μου να σε σβήσει | Ποιος στο βάθος της ψυχής μου | θα τολμήσει να σ' αγγίξει | Μετ' από σένα πού, πες μου να πάω πού | μετ' από σένα τι, τι ν' αγαπήσω τι | Mετ' από σένα ποιόν, ποιον να πιστέψω ποιόν | μετ' από σένα πώς, να ζήσω άλλο πώς | ποιος να συγκριθεί μαζί σου | Ποιος να συγκριθεί μαζί σου | όταν φύγεις μακριά μου | Ποιος τη θέση σου θα πάρει | στο κορμί και την καρδιά μου | Μετ' από σένα πού, πες μου να πάω πού | μετ' από σένα τι, τι ν' αγαπήσω τι | Mετ' από σένα ποιόν, ποιον να πιστέψω ποιόν | μετ' από σένα πώς, να ζήσω άλλο πώς | ποιος να συγκριθεί μαζί σου

08. Το φιλαράκι Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Σοφία Βόσσου | Στίχοι: Σοφία Βόσσου
Στο τηλέφωνο φοβάμαι να σε πάρω να σου πω | πόσο μόνη νιώθω | στους διαδρόμους του μυαλού μου τώρα σε αναζητώ | με μεγάλο πόθο | Δεν τη βρίσκω την άκρη | πουθενά και πες μου τι να κάνω | έχω γεμίσει ασφυχτικά | με καπνό το δωμάτιο ως απάνω | και ο χρόνος μού γελάει σαν μωρό | Πού να γείρω το κορμί μου | όταν γυρνάω απ’ τα μπαρ | κι απ’ τα ξενύχτια | Πού να βρω ένα φιλαράκι | να μου πει πως μ’ αγαπάει στ’ αλήθεια | αφού κι εσύ έχεις εξαφανιστεί | Μοιάζει η νύχτα μακριά σου να ’ναι ερεθιστική | σαν την αμαρτία | μα η μορφή σου δραπετεύει από κρυψώνα μυστική | με χτυπά με βία | Δεν τη βρίσκω την άκρη... | Ούτε εσύ έχεις τη λύση να μου δώσεις που γυρεύω | τη λύση που ζητάω | μπλοκαρισμένος από χρόνια στα δικά σου τα γρανάζια | που για μέρες τραγουδάω | Δεν τη βρίσκω την άκρη...

09. Ζήτα μου ό,τι θες Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Χάρις Αλεξίου | Στίχοι: Χάρις Αλεξίου
Απόψε θα σου ορκιστώ | πως σ' αγαπάω | εσύ με σπρώχνεις στο κακό | κι εγώ γελάω | Ό,τι έμεινε απ' το χαλασμό | θα σου χαρίσω | το τελευταίο μου ναυάγιο | πριν ζήσω | Ζήτα μου ό,τι θες, | πάρε με όπου θες, εσύ | Ζωή μισή | δεν θέλω πια να ζω | Απόψε η νύχτα μ' έβαλε | να σε παιδέψω | πριν τον τρελό χορό της | σου χορέψω | κι όσο τα κόκκινα τα πέπλα μου | θα υφαίνεις | μες στον καθρέφτη θα σε βλέπω | να πεθαίνεις | Ζήτα μου ό,τι θες...

10. Ρίτα Ριτάκι Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας | Στίχοι: Χάρης & Πάνος Κατσιμίχας
Παλεύει το ποτάμι στη θάλασσα να βγει | κι ο ποιητής γυρεύει τη μούσα του να βρει | το κύμα ψάχνει να 'βρει την άκρη του γιαλού | κι εγώ γυρεύω εσένανε, εσένανε που μ' έστησες ξανά στο ραντεβού | Έψαχνα να 'βρω τον μπελά μου και τελικά τον βρήκα | και πήγα και αγάπησα ένα μωρό τη Ρίτα | Προίκα 18 χρονών κι εγώ 45 | Ρίτα εσύ 'σαι στην αρχή κι εγώ στο παρά πέντε | Ρίτα Ριτάκι κανένα δε φοβάσαι | Ρίτα Ριτάκι τίποτα δε θυμάσαι | Ρίτα Ριτάκι απόψε πού κοιμάσαι | Μου το 'χες πει πολλές φορές ότι δε μ' αγαπούσες | συγγνώμη δεν κατάλαβα ότι το εννοούσες | γι' αυτό λοιπόν σε χαιρετώ και φεύγω δίχως λόγια | με το κεφάλι μου ψηλά και την ψυχή στα πόδια | Ρίτα Ριτάκι κανένα δε φοβάσαι | Ρίτα Ριτάκι τίποτα δε θυμάσαι | Ρίτα Ριτάκι απόψε πού κοιμάσαι | ti voglio, si, ti voglio...

11. Εφήμερες αγάπες Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Κάθε φορά που θέλεις πίσω να γυρίσεις | το μετανιώνεις με τη πρώτη ευκαιρία | Μου λες αν τύχει και ποτέ σου μ' αγαπήσεις | πως θα σου πάρω ένα κομμάτι ελευθερίας | Μα δε κρατάνε οι εφήμερες αγάπες | Μοιάζουν με τρένα που δεν έχουνε σταθμό | Που πάνε κι έρχονται γεμάτα επιβάτες | δίχως ταυτότητα και δίχως αριθμό. | Κι εγώ φοβάμαι μη τυχόν και με γελάσεις, | έχω ευαίσθητη καρδούλα και θα πάθεις. | Μα αν θες μονάχα τον καιρό σου να περάσεις | είναι καλύτερα από τώρα να το μάθεις. | Μα δε κρατάνε οι εφήμερες αγάπες | Μοιάζουν με τρένα που δεν έχουνε σταθμό | Που πάνε κι έρχονται γεμάτα επιβάτες | δίχως ταυτότητα και δίχως αριθμό.

12. Έτσι ξαφνικά Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Γιούλα Γεωργίου
Έτσι ξαφνικά σε είδα απέναντί μου | Έτσι ξαφνικά μπήκες στη ζωή μου | Έτσι ξαφνικά στάθηκες στη πόρτα | Είπα βιαστικά αχ!! Μείνε λίγο ακόμα | Έρωτας το βλέπω είσαι πυροτέχνημα που ήρθε | Κι έσκασε στα μάτια μου μπροστά | Χίλιους όρκους πήρα πίσω και τολμώ να σ' αγαπήσω | Τα 'χασα που ήρθε ξαφνικά | Άρχισες και να μου λείπεις το τηλέφωνο μεσίτης | Χάνομαι όταν κλείνεις ξαφνικά | Το μυαλό μου μηδενίζω και με σένα το γεμίζω | Πόσο υπερβάλλω ξαφνικά | Έτσι ξαφνικά, έτσι ξαφνικά | Όπως μπήκες στη ζωή μου θα φοβάμαι μην σε | Χάσω ξαφνικά | Έτσι ξαφνικά η νύχτα αυτή διαφέρει | Έτσι ξαφνικά μου 'πιασες το χέρι | Έχεις μια μάτια που με αφοπλίζει | Έτσι ξαφνικά η ζωή μου αξίζει | Έρωτας το βλέπω είσαι πυροτέχνημα που ήρθε | Κι έσκασε στα μάτια μου μπροστά | Χίλιους όρκους πήρα πίσω και τολμώ να σ' αγαπήσω | Τα 'χασα μου ήρθε ξαφνικά | Άρχισες και να μου λείπεις το τηλέφωνο μεσίτης | Χάνομαι όταν κλείνεις ξαφνικά | Το μυαλό μου μηδενίζω και με σένα το γεμίζω | Πόσο υπερβάλλω ξαφνικά | Έτσι ξαφνικά, έτσι ξαφνικά | Όπως μπήκες στη ζωή μου θα φοβάμαι μην σε χάσω ξαφνικά

13. Δε θα ξαναρθείς Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Κώστας Λογοθετίδης & Νίκος Καλλίνης | Στίχοι: Κώστας Στάθης
Έπαψε η νύχτα να μου λέει παραμύθια | να λέει τάχα πως μια μέρα θα φανείς, | πέταξε επάνω μου μαχαίρι την αλήθεια | ότι με ξέχασες και δεν θα ξαναρθείς. | Δε θα ξαναρθείς, μου λέει, δε θα ξαναρθείς, | μες στην αγκαλιά μου πάλι δε θα κοιμηθείς,  | δε θα ξαναρθείς. | Έπαψε η νύχτα να μου κάνει τα χατίρια, | να λέει τα πράγματα όπως τα θέλω εγώ, | ήπια την πίκρα μου σ' ατέλειωτα ποτήρια | αφού μου είπε πως δε θα σε ξαναδώ. | Δε θα ξαναρθείς, μου λέει, δε θα ξαναρθείς, | μες στην αγκαλιά μου πάλι δε θα κοιμηθείς, | δε θα ξαναρθείς, δε θα ξαναρθείς, δε θα ξαναρθείς. | Δε θα ξαναρθείς, μου λέει, δε θα ξαναρθείς, | μες στην αγκαλιά μου πάλι δε θα κοιμηθείς,  | δε θα ξαναρθείς.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης