Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016

Ποιος άλλος





















01. Ένα λεπτό περιπτερά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Μαριανίνα Κριεζή
Εγώ χωρίζω και χαλάει η ζωή μου, | εγώ χωρίζω κι η καρδιά μου καίγεται. | Κι εσύ χτυπάς το τζάμι απέναντί μου | και μου φωνάζεις "Συντομεύετε!". | Ένα λεπτό, περιπτερά, | βουλιάζει στα βαθιά νερά | το τελευταίο μου το πλοίο. | Ένα λεπτό, περιπτερά, | ένας αητός χωρίς φτερά | απόψε λέει αντίο. | Εγώ χωρίζω κι η ζωή μου τελειώνει, | εγώ χωρίζω κι ο καημός δε λέγεται. | Ό,τι αγαπώ απόψε με σκοτώνει | κι εσύ φωνάζεις "Συντομεύετε!" | Ένα λεπτό, περιπτερά, | βουλιάζει στα βαθιά νερά | το τελευταίο μου το πλοίο. | Ένα λεπτό, περιπτερά, | ένας αητός χωρίς φτερά | απόψε λέει αντίο.

02. Ποιός άλλος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ποιος πονάει για σένα, | ποιος υπάρχει για σένα, | πες μου ποιος, ποιος άλλος, | ποιος ακόμα θυμάται | και τα βράδια κοιμάται μοναχός, | ποιος άλλος. | Ποιος για σένα δακρύζει, | ποιος τσιγάρο καπνίζει | και νομίζει πως είσ' ο καπνός, | ποιος άλλος. | Ποιος άλλος, ποιος άλλος, εγώ, | εγώ αγάπη μου, εγώ αγάπη μου, | εγώ, μόνον εγώ, | εγώ, εγώ, μόνον εγώ, ποιος άλλος. | Ποιος πονάει για σένα, | ποιος υπάρχει για σένα, | πες μου ποιος, ποιος άλλος, | ποιος ποτέ δεν ξεχνάει | και για σένα ρωτάει συνεχώς, | ποιος άλλος. | Ποιος στον ύπνο νομίζει | πως το σώμα σου αγγίζει | και ακούει τη φωνή σου διαρκώς, | ποιος άλλος. | Ποιος άλλος, ποιος άλλος, εγώ, | εγώ αγάπη μου, εγώ αγάπη μου, | εγώ, μόνον εγώ, | εγώ, εγώ, μόνον εγώ, ποιος άλλος.

03. Τα λέω σε σένα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Σου λέω μη θυσιάζεσαι | σου λέω πως ο κόσμος ειν’ σκληρός | σου λέω μη, μη μοιράζεσαι | γιατί δε ζεις και φεύγει ο καιρός. | Και τα λέω σε σένα, σε σένα π’ αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ’ ακούω εγώ | και τα λέω σε σένα, σε σένα π’ αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ’ ακούω εγώ | να τ’ ακούω αγάπη μου εγώ. | Σου λέω μη, μη σκορπίζεσαι | σου λέω και βάλτο στο μυαλό | σου λέω μη, μη σκοτίζεσαι | γιατί κανείς δε σου χρωστάει καλό. | Και τα λέω σε σένα, σε σένα π’ αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ’ ακούω εγώ | και τα λέω σε σένα, σε σένα π’ αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ’ ακούω εγώ | να τ’ ακούω αγάπη μου εγώ. | Και τα λέω σε σένα, σε σένα π’ αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ’ ακούω εγώ | και τα λέω σε σένα, σε σένα π’ αγαπώ | και τα λέω σε σένα να τ’ ακούω εγώ | να τ’ ακούω αγάπη

04. Ας μη γυρίζουμε στα ίδια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τώρα μη ζητάς να ξαναρθείς. | Τι να πεις εσύ με μένα; | Με τον εαυτό σου να τα βρεις, | είμαστε δυο τρένα | σε σταθμό παροπλισμένα. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια. | Να ξαναγυρίσεις μη ζητάς | στα παλιά τα λερωμένα. | Τελειώσαν όλα πια για μας, | είμαστε δυο πλοία | σε στεριά ναυαγισμένα. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια. | Ας μη γυρίζουμε στα ίδια και στα ίδια | και πριονίζουμε τα πριονίδια.

05. Και η ώρα ήταν επτά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Θυμάμαι που μου 'πες "σ' αγαπάω πολύ" | και τα μάτια σου μου 'διναν χαριστική βολή, | γινόταν μέσα μου σεισμός, | αχ, αυτός ο χωρισμός. | θυμάμαι που μου 'πες "γιατί να σε πληγώσω" | μα δε γίνεται αλλιώς, θα σε ξανανταμώσω. | Και η ώρα ήταν επτά ή οκτώ ή εννιά | ή δεν ξέρω πόσο.  | Θυμάμαι που μου 'πες "είσαι τέλος κι αρχή" | και στα μάτια σου έβρεχε μια κίτρινη βροχή, | έκλαιγε μέσα μου ο Θεός, | αχ, αυτός ο χωρισμός, | θυμάμαι που μου 'πες "θα σε ξανανταμώσω, | έχω τόσα πολλά ακόμα να σου δώσω". | Και η ώρα ήταν επτά ή οκτώ ή εννιά | ή δεν ξέρω πόσο.

06. Και τότε μόνος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Για ποιον, για ποιον να θυσιαστώ; | Για ποιον, για ποιον να καταστραφώ; | Για σένα που δεν μ’ αγάπησες | και σαν παιδί στην αγκαλιά σου δεν με κράτησες; | Και τότε μόνος και τώρα μόνος, | και τότε πόνος και τώρα πόνος. | Για ποιον, για ποιον να θυσιαστώ; | Για ποιον, για ποιον να καταστραφώ; | Για σένα που σε νοιαζόμουνα | κι ήσουν μακριά όταν εγώ σε χρειαζόμουνα; | Και τότε μόνος και τώρα μόνος, | και τότε πόνος και τώρα πόνος.

07. Το μαγαζί Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Φίλε μου καλέ, της νύχτας διαβάτη, | που ’μεινες απόψε συντροφιά μου | και άκουσες με πόνο τα δικά μου, | σ’ ευχαριστώ. | Εγώ που απ’ το βουνό σαν βράχος κύλησα | βρήκα έναν άνθρωπο και μίλησα. | Εσύ θα πας στο σπίτι σου | όσο να ’χεις αργήσει, | κι εγώ παρακαλάω | το μαγαζί μην κλείσει, | το μαγαζί μην κλείσει. | Φίλε μου καλέ, της νύχτας διαβάτη, | που δεν ξέρω ούτε τ’ όνομά σου | και μ’ έβαλες απόψε στην καρδιά σου, | σ’ ευχαριστώ. | Εγώ που στην αγάπη όλος δόθηκα | με την προδοσία της πληρώθηκα. | Εσύ θα πας στο σπίτι σου | όσο να ’χεις αργήσει, | κι εγώ παρακαλάω | το μαγαζί μην κλείσει, | το μαγαζί μην κλείσει.

08. Μη μ’ αφήνεις μόνο μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όπως πονάει ένας αϊτός | που ’χει φτερά σπασμένα | έτσι πονάω, αγάπη μου, | κι εγώ χωρίς εσένα. | Μη μ’ αφήνεις μόνο μου, δεν μπορώ, | μη μ’ αφήνεις μόνο μου να κοιμάμαι. | Θέλω την αγάπη σου σαν παιδί μικρό | και φοβάμαι. | Το χωρισμό σαν τον γευτείς | σ’ απελπισία φτάνεις. | Άλλο να λες "χωρίζουμε" | και άλλο να το κάνεις. | Μη μ’ αφήνεις μόνο μου, δεν μπορώ, | μη μ’ αφήνεις μόνο μου να κοιμάμαι. | Θέλω την αγάπη σου σαν παιδί μικρό | και φοβάμαι.

09. Όταν μια γυναίκα ξενυχτάει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τι μπορείς να πεις εσύ για μένα, | τι μπορείς, | τι να πεις σε μάτια δακρυσμένα, | τι μπορείς. | Με βλέπεις σαν γυναίκα, | με βλέπεις σαν κορμί, | με βλέπεις σαν φωτιά για ένα τσιγάρο | κι ας μην ξέρεις ποιο δρόμο θα πάρω. | Όταν μια γυναίκα ξενυχτάει | κάτι της λείπει, κάτι ζητάει, | όταν μια γυναίκα ξενυχτάει | κάπου πονάει, κάπου πονάει. | Τι μπορείς να πεις εσύ για μένα, | τι μπορείς, | τι να πεις σε μάτια ραγισμένα, | τι μπορείς. | Με βλέπεις σαν γυναίκα, | με βλέπεις σαν κορμί, | με βλέπεις όπως βλέπουν ένα ξένο | κι ας μην ξέρεις εγώ που πηγαίνω. | Όταν μια γυναίκα ξενυχτάει | κάτι της λείπει, κάτι ζητάει, | όταν μια γυναίκα ξενυχτάει | κάπου πονάει, κάπου πονάει.

10. Ολόγυμνος έρωτας Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Τίποτα δεν κράτησα για μένα, | τίποτα δεν έκρυψα από σένα, | τίποτα. | Σου ξεσκεπάστηκα απ' άκρη σ' άκρη μου, | μπροστά σου έκλαψα, είδες το δάκρυ μου, | τί άλλο ζητάς, | εσύ τη ζωή μου ορίζεις, εσύ τη ζωή μου κρατάς. | Είμαι ολόγυμνος έρωτας, | είμαι ολόγυμνος έρωτας, | ολόγυμνος έρωτας. | Τίποτα δεν κράτησα για μένα, | τίποτα δεν έκρυψα από σένα, | τίποτα. | Σου ξεγυμνώθηκα κι είδες τον πόνο μου, | εσύ περπάτησες τον κάθε δρόμο μου, | τι άλλο ζητάς, | εσύ ό,τι θέλεις με κάνεις, εσύ όπου θέλεις με πας. | Είμαι ολόγυμνος έρωτας, | είμαι ολόγυμνος έρωτας, | ολόγυμνος έρωτας.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης